Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jak na Vás působí reklamní produkty ve filmech?
Jak na Vás působí reklamní produkty ve filmech?
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Michaela Bělíková |
---|---|
Šetření: | 19. 01. 2015 - 09. 02. 2015 |
Počet respondentů: | 265 |
Počet otázek (max/průměr): | 9 / 8.61 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 79,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:26 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem tohoto dotazníku je zjistit, jak vnímají umístění reklamního produktu do filmů samotní diváci.
Odpovědi respondentů
1. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 199 | 75,09 % | 75,09 % |
Muž | 66 | 24,91 % | 24,91 % |
2. Váš věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 30 let | 182 | 68,68 % | 68,68 % |
40 - 50 let | 26 | 9,81 % | 9,81 % |
30 - 40 let | 26 | 9,81 % | 9,81 % |
Do 18-ti let | 20 | 7,55 % | 7,55 % |
50 a více let | 11 | 4,15 % | 4,15 % |
3. Kraj, ve kterém žijete:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Hl. m. Praha | 62 | 23,75 % | 23,4 % |
Středočeský | 41 | 15,71 % | 15,47 % |
Jihomoravský | 25 | 9,58 % | 9,43 % |
Zlínský | 21 | 8,05 % | 7,92 % |
Moravskoslezský | 21 | 8,05 % | 7,92 % |
Ústecký | 18 | 6,9 % | 6,79 % |
Plzeňský | 17 | 6,51 % | 6,42 % |
Královehradecký | 13 | 4,98 % | 4,91 % |
Jihočeský | 11 | 4,21 % | 4,15 % |
Vysočina | 10 | 3,83 % | 3,77 % |
Olomoucký | 10 | 3,83 % | 3,77 % |
Pardubický | 5 | 1,92 % | 1,89 % |
Liberecký | 5 | 1,92 % | 1,89 % |
Karlovarský | 2 | 0,77 % | 0,75 % |
4. Přibližný počet obyvatel Vašeho města (vesnice):
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
100 000 a více obyv. | 102 | 39,23 % | 38,49 % |
Pod 10 000 obyv. | 85 | 32,69 % | 32,08 % |
10 000 - 100 000 obyv. | 73 | 28,08 % | 27,55 % |
5. Všímáte si PP (product placement) - umístění reklamních produktů ve filmech popř. hudebních videoklipech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, nejde ho přehlédnout → otázka č. 6, Ne, nevšímám si ho → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, nejde ho přehlédnout | 218 | 82,26 % | 82,26 % |
Ne, nevšímám si ho | 47 | 17,74 % | 17,74 % |
6. Jak na Vás tato forma reklamy působí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Je to otravné | 114 | 52,29 % | 43,02 % |
Často dostane herce/muzikanty do trapných situací | 85 | 38,99 % | 32,08 % |
Vnímám ho stejně, jako ostatní formy reklamy | 84 | 38,53 % | 31,7 % |
Výrazně ovlivňují uměleckou stránku filmů/videoklipů | 56 | 25,69 % | 21,13 % |
Líbí se mi | 10 | 4,59 % | 3,77 % |
O daný produkt se později blíže zajímám | 9 | 4,13 % | 3,4 % |
7. Které druhy produktů PP jednoznačně upoutají Vaši pozornost:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nápoje | 122 | 55,96 % | 46,04 % |
Elektronika | 102 | 46,79 % | 38,49 % |
Jídlo | 89 | 40,83 % | 33,58 % |
Automobily/motocykly | 83 | 38,07 % | 31,32 % |
Kosmetické výrobky | 74 | 33,94 % | 27,92 % |
Oblečení | 53 | 24,31 % | 20 % |
Jiné | 32 | 14,68 % | 12,08 % |
8. Inspirují Vás produkty používané Vaší oblíbenou celebritou ke koupi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, nikdy mne to nenapadá | 140 | 52,83 % | 52,83 % |
Ne, ohlížím se na další parametry produktu | 84 | 31,7 % | 31,7 % |
Občas se nad koupí zamyslím | 33 | 12,45 % | 12,45 % |
Ano, má moji důvěru | 4 | 1,51 % | 1,51 % |
Ano, chci se jí touto formou přiblížit | 4 | 1,51 % | 1,51 % |
9. Domníváte se, že by reklamy ve filmovém a hudebním odvětví mohlo být méně?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
souhlasím | 126 | 47,55 % | 47,55 % |
spíše souhlasím | 67 | 25,28 % | 25,28 % |
nevím | 48 | 18,11 % | 18,11 % |
spíše nesouhlasím | 19 | 7,17 % | 7,17 % |
nesouhlasím | 5 | 1,89 % | 1,89 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.