Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jak nás ovlivňují komunikační kanály při výběru daného sortimentu

Jak nás ovlivňují komunikační kanály při výběru daného sortimentu

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Valentová
Šetření:15. 04. 2011 - 19. 04. 2011
Počet respondentů:28
Počet otázek (max/průměr):23 / 19.57
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:50 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 

 Dobrý den,

ráda bych Vás touto cestou požádala o vyplnění krátkého dotazníku na téma "Jak nás ovlivňují jednotlivé komunikační kanály při výběru daného sortimentu", který bude součástí mé bakalářské práce. Mockrát Vám děkuji za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Co si představujete pod pojmem "komunikační kanály firmy"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklama, podpora prodeje, osobní prodej, ...2692,86 %92,86 %  
nevím27,14 %7,14 %  

Graf

2. Který z následujících komunikačních kanálů Vás při výběru zboží ovlivňuje nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
reklama (v tisku, rozhlase, televizi, billboardy, reklamní výlohy apod.)2.5362.034
podpora prodeje (balení zdarma, zboží zdarma, reklamní dárky, ochutnávky, demonstrace apod.)2.4641.392
public relations (brožury, firemní vozidla, webové stránky, články apod.)31.286
osobní prodej3.7141.633
přímý marketing (telemarketing, propagační letáky, katalogy apod.)3.2862.561

Graf

3. Slyšel/a jste o firmě L´OR special drinks s.r.o., která se zabývá výrobou a prodejem destilátů, především absintu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2485,71 %85,71 %  
ano414,29 %14,29 %  

Graf

4. Odkud jste se o firmě dozvěděla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od blízkých přátel375 %10,71 %  
z tisku125 %3,57 %  

Graf

5. Proč je podle Vás prodej tohoto druhu alkoholických nápojů tak oblíbený?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čistě ze zvědavosti250 %7,14 %  
díky tradici250 %7,14 %  

Graf

6. Jaký máte Vy osobně vztah k absintu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát jsem měla možnost jej ochutnat, ale nedá se říci, že bych ho zařadila mezi své oblíbené nápoje375 %10,71 %  
má jedinečnou chuť a barvu, a díky honosnému způsobu podávání jsem si jej oblíbila125 %3,57 %  

Graf

7. Nakupujete tento druh alkoholických nápojů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne250 %7,14 %  
ano 250 %7,14 %  

Graf

8. Kde nejčastěji uskutečňujete samotný nákup produktů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v maloobchodních prodejnách2485,71 %85,71 %  
prostřednictvím e-shopu310,71 %10,71 %  
přímo od obchodních zástupců firmy13,57 %3,57 %  

Graf

9. Jak hodnotíte sortiment produktů společnosti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný1553,57 %53,57 %  
dobrý828,57 %28,57 %  
výborný27,14 %7,14 %  
nedostatečný27,14 %7,14 %  
dostatečný13,57 %3,57 %  

Graf

10. Co Vás především ovlivňuje při výběru alkoholických nápojů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuť1864,29 %64,29 %  
kvalita1657,14 %57,14 %  
cena1346,43 %46,43 %  
dostupnost414,29 %14,29 %  
vůně27,14 %7,14 %  
barva13,57 %3,57 %  
obal13,57 %3,57 %  
reklama13,57 %3,57 %  

Graf

11. Jaké způsoby propagace této firmy mají na Vás největší vliv?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
různé akční slevy a dárky zdarma1657,14 %57,14 %  
webové stránky932,14 %32,14 %  
online katalog621,43 %21,43 %  
reklama v časopisech517,86 %17,86 %  
reklamní letáčky517,86 %17,86 %  
zprostředkování dovolené v Thajsku či Vietnamu27,14 %7,14 %  
prodej zboží i do zahraničí prostřednictvím e-shopu27,14 %7,14 %  
polepy výloh jednotlivých obchodů, kde se absint prodává27,14 %7,14 %  
event marketing a sponzoring13,57 %3,57 %  
reklama na firemních vozech13,57 %3,57 %  

Graf

12. Motivují Vás akční nabídky firmy k větším nákupům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne1139,29 %39,29 %  
spíše ano1139,29 %39,29 %  
ano414,29 %14,29 %  
ne27,14 %7,14 %  

Graf

13. Jak hodnotíte kvality obchodních prodejců společnosti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný1242,86 %42,86 %  
dobrý1139,29 %39,29 %  
výborný310,71 %10,71 %  
nedostatečný13,57 %3,57 %  
dostatečný13,57 %3,57 %  

Graf

14. Necháváte si zasílat katalogy produktů domů nebo se orientujete spíše podle internetových stránek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nenechávám si zasílat žádné propagační materiály1450 %50 %  
využívám online katalogu na webových stránkách firmy621,43 %21,43 %  
ano, nechávám si zasílat katalog produktů domů414,29 %14,29 %  
vybírám si pouze ze seznamu produktů dostupných v e-shopu414,29 %14,29 %  

Graf

15. Myslíte si, že event marketing a sponzorství firmy jí může napomoci ke zvýšení počtu zákazníků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
možná1553,57 %53,57 %  
zcela určitě1242,86 %42,86 %  
vůbec13,57 %3,57 %  

Graf

16. Co považujete za největší výhodu e-shopu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
možnost v klidu si vybrat zboží, které si chci koupit (pohodlnost)1760,71 %60,71 %  
rychlost517,86 %17,86 %  
cenově výhodnější414,29 %14,29 %  
dostupnost27,14 %7,14 %  

Graf

17. Co Vás musí u daného zboží především zaujmout, abyste si jej zakoupila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita1657,14 %57,14 %  
cena1657,14 %57,14 %  
obal621,43 %21,43 %  
značka a renome414,29 %14,29 %  
reklama27,14 %7,14 %  

Graf

18. Nakupujete zboží ve větším množství, pokud jsou s ním spojeny různé akce, věrnostní programy, možnost zúčastnit se nějaké soutěže o ceny apod.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas, záleží na typu akce či soutěže2071,43 %71,43 %  
ne414,29 %14,29 %  
ano, určitě414,29 %14,29 %  

Graf

19. Jaké vlastnosti podle Vás musí splňovat úspěšný obchodní prodejce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
znalost produktů, které prezentuje a prodává2382,14 %82,14 %  
komunikativnost1242,86 %42,86 %  
ochota 1035,71 %35,71 %  
vstřícnost725 %25 %  

Graf

20. Víte, že díky firmě L´OR special drinks s.r.o. byla v Praze otevřena historicky první pravá Absintherie v ČR? Pokud ano, už jste ji navštívil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, vůbec jsem o tom neslyšel/a2485,71 %85,71 %  
něco jsem zaslechl/a, ale nijak zvlášť mě to neláká27,14 %7,14 %  
ano, ale ještě jsem neměla možnost ji navštívit13,57 %3,57 %  
ano, pravidelně ji navštěvuji13,57 %3,57 %  

Graf

21. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2485,71 %85,71 %  
muž414,29 %14,29 %  

Graf

22. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 26 let2278,57 %78,57 %  
27 - 40 let517,86 %17,86 %  
65 let a více13,57 %3,57 %  

Graf

23. V jakém kraji žijete/pracujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Plzeňský kraj1242,86 %42,86 %  
Ústecký kraj310,71 %10,71 %  
Středočeský kraj310,71 %10,71 %  
Vysočina27,14 %7,14 %  
Jihočeský kraj13,57 %3,57 %  
Praha13,57 %3,57 %  
Morovskoslezský13,57 %3,57 %  
Jihomoravský kraj 13,57 %3,57 %  
Olomoucký kraj13,57 %3,57 %  
liberecký13,57 %3,57 %  
MS kraj13,57 %3,57 %  
moravskoslezský13,57 %3,57 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Valentová, M.Jak nás ovlivňují komunikační kanály při výběru daného sortimentu (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://jak-nas-ovlivnuji-komunikacn.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.