Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jaknakupování ovlivňuje cenu

Jaknakupování ovlivňuje cenu

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Matěj Janiga
Šetření:19. 03. 2014 - 27. 03. 2014
Počet respondentů:14
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:90 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím Vás o vyplňění dotazníku, poskytnuté informace pouziji do své ročníkové práce jako praktickou část. Vše budu vést jako anonym. 

Odpovědi respondentů

1. 1. Co vás ovlivňuje při nákupu zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sleva1285,71 %85,71 %  
Akce (+ výrobek zdarma ,,kartáček“)214,29 %14,29 %  

Graf

2. Kupujete zboží se slevou bez ohledu na to jestli, ho potřebujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1071,43 %71,43 %  
Ano428,57 %28,57 %  

Graf

3. Podle čeho se při nákupu zboží orientujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena750 %50 %  
Kvalita642,86 %42,86 %  
Značka (výrobce)17,14 %7,14 %  

Graf

4. Jste ochotni si připlatit za limitovanou edici (např. Fidorka kávová)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne857,14 %57,14 %  
Ano642,86 %42,86 %  

Graf

5. Ovlivňuje vás při nákupu reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne857,14 %57,14 %  
Ano642,86 %42,86 %  

Graf

6. Kde vyhledáváte informace o cenových zvýhodněních?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Letáky1285,71 %85,71 %  
Internet214,29 %14,29 %  

Graf

7. Využíváte množstevní slevy (např. 2+1)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1178,57 %78,57 %  
Ne321,43 %21,43 %  

Graf

8. Využíváte výprodeje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1392,86 %92,86 %  
Ne17,14 %7,14 %  

Graf

9. Ovlivňuje vás při nákupu zboží ochutnávka výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne964,29 %64,29 %  
Ano535,71 %35,71 %  

Graf

10. Jaký využíváte obchodní řetězec?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Interspar, Tesco, Lidl214,29 %14,29 %  
Interspar a Lídl17,14 %7,14 %  
lidl17,14 %7,14 %  
Billa, Kaufland, Enapo17,14 %7,14 %  
Billa, Kaufland, Tesco (jsou v místě bydliště)17,14 %7,14 %  
............17,14 %7,14 %  
Albert, Lidl, Kaufland, TESCO, Penny, Interspar, Edeka17,14 %7,14 %  
Rossmann17,14 %7,14 %  
interspar17,14 %7,14 %  
...17,14 %7,14 %  
dostupné17,14 %7,14 %  
Kaufland17,14 %7,14 %  
billa17,14 %7,14 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (76,9 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Janiga, M.Jaknakupování ovlivňuje cenu (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://jak-ovlivnuje-nakupni-chovan.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.