Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jaknakupování ovlivňuje cenu
Jaknakupování ovlivňuje cenu
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Matěj Janiga |
---|---|
Šetření: | 19. 03. 2014 - 27. 03. 2014 |
Počet respondentů: | 14 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 10 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 90 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:30 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Prosím Vás o vyplňění dotazníku, poskytnuté informace pouziji do své ročníkové práce jako praktickou část. Vše budu vést jako anonym.
Odpovědi respondentů
1. 1. Co vás ovlivňuje při nákupu zboží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Sleva | 12 | 85,71 % | 85,71 % |
Akce (+ výrobek zdarma ,,kartáček“) | 2 | 14,29 % | 14,29 % |
2. Kupujete zboží se slevou bez ohledu na to jestli, ho potřebujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 10 | 71,43 % | 71,43 % |
Ano | 4 | 28,57 % | 28,57 % |
3. Podle čeho se při nákupu zboží orientujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cena | 7 | 50 % | 50 % |
Kvalita | 6 | 42,86 % | 42,86 % |
Značka (výrobce) | 1 | 7,14 % | 7,14 % |
4. Jste ochotni si připlatit za limitovanou edici (např. Fidorka kávová)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 8 | 57,14 % | 57,14 % |
Ano | 6 | 42,86 % | 42,86 % |
5. Ovlivňuje vás při nákupu reklama?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 8 | 57,14 % | 57,14 % |
Ano | 6 | 42,86 % | 42,86 % |
6. Kde vyhledáváte informace o cenových zvýhodněních?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Letáky | 12 | 85,71 % | 85,71 % |
Internet | 2 | 14,29 % | 14,29 % |
7. Využíváte množstevní slevy (např. 2+1)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 11 | 78,57 % | 78,57 % |
Ne | 3 | 21,43 % | 21,43 % |
8. Využíváte výprodeje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 13 | 92,86 % | 92,86 % |
Ne | 1 | 7,14 % | 7,14 % |
9. Ovlivňuje vás při nákupu zboží ochutnávka výrobku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 9 | 64,29 % | 64,29 % |
Ano | 5 | 35,71 % | 35,71 % |
10. Jaký využíváte obchodní řetězec?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Interspar, Tesco, Lidl | 2 | 14,29 % | 14,29 % |
Interspar a Lídl | 1 | 7,14 % | 7,14 % |
lidl | 1 | 7,14 % | 7,14 % |
Billa, Kaufland, Enapo | 1 | 7,14 % | 7,14 % |
Billa, Kaufland, Tesco (jsou v místě bydliště) | 1 | 7,14 % | 7,14 % |
............ | 1 | 7,14 % | 7,14 % |
Albert, Lidl, Kaufland, TESCO, Penny, Interspar, Edeka | 1 | 7,14 % | 7,14 % |
Rossmann | 1 | 7,14 % | 7,14 % |
interspar | 1 | 7,14 % | 7,14 % |
... | 1 | 7,14 % | 7,14 % |
dostupné | 1 | 7,14 % | 7,14 % |
Kaufland | 1 | 7,14 % | 7,14 % |
billa | 1 | 7,14 % | 7,14 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.