Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jak přispíváme na neziskové projekty?

Jak přispíváme na neziskové projekty?

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Šafářová
Šetření:05. 02. 2012 - 16. 02. 2012
Počet respondentů:90
Počet otázek (max/průměr):20 / 12.52
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:17
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,


prosím Vás o vyplnění toho dotazníku týkajícího se ochoty veřejnosti přispívat na neziskové projekty, včetně konkrétního zjištění známosti organizace Spolu dětem, o.p.s..

Výsledek šetření, který bude veřejný, použiji následně do své diplomové práce.

Děkuji Vám předem za Váš čas a za vyplnění dotazníku,
Martina Šafářová
 

Odpovědi respondentů

1. Přispíváte na charitu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 2, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO6066,67 %66,67 %  
NE3033,33 %33,33 %  

Graf

2. Pokud ANO, proč přispíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ze solidarity4575 %50 %  
přesvědčila mne výzva organizace1626,67 %17,78 %  
stát dostatečně nepomáhá1016,67 %11,11 %  
je mi trapné odmítnout, jsem-li osloven58,33 %5,56 %  

Graf

3. Co jsou to neziskové organizace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
organizace za účelem zisku pro charitativní účely5591,67 %61,11 %  
organizace s duchovním posláním35 %3,33 %  
organizace za účelem podnikání23,33 %2,22 %  

Graf

4. Přispíváte na charitu dlouhodobě nebo pouze jednorázově na základě mediální kampaně či určité katastrofy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
krátkodobě3456,67 %37,78 %  
dlouhodobě2643,33 %28,89 %  

Graf

5. Na co přispíváte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zdraví1830 %20 %  
děti v dětských domovech1626,67 %17,78 %  
jiné813,33 %8,89 %  
zvířata813,33 %8,89 %  
vstup dětí z dětských domovů do samostatného života58,33 %5,56 %  
katastrofy35 %3,33 %  
sociální problémy (ekologie, narkomani,...)23,33 %2,22 %  

Graf

6. Co rozhodne, že přispějete na určitou charitativní kampaň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dojetí nad osudem postižených3151,67 %34,44 %  
ukázka strašného dopadu (podvýživené děti, umírající, ...)1728,33 %18,89 %  
záštita známé osobnosti813,33 %8,89 %  
vtipná kampaň46,67 %4,44 %  

Graf

7. Odkud se nejčastěji dozvíte o charitativní kampani?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z televize3151,67 %34,44 %  
od výběrčích na ulici1321,67 %14,44 %  
z tisku (noviny, časopisy)711,67 %7,78 %  
od známých610 %6,67 %  
poštou (direct mail)23,33 %2,22 %  
z informačních letáků11,67 %1,11 %  

Graf

8. Kolik Kč byste darovali dětem v dětských domovech, pokud by Vás kampaň neziskové organizace zaujala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
50 - 200,-2745 %30 %  
200 - 500,- 1321,67 %14,44 %  
500 - 1000,-915 %10 %  
začnu přispívat pravidelně711,67 %7,78 %  
1000,- a více46,67 %4,44 %  

Graf

9. Co je pro Vás kritériem důvěryhodnosti charitativní kampaně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
častá viditelnost organizace v médiích2541,67 %27,78 %  
jiné2236,67 %24,44 %  
doporučení přátel1626,67 %17,78 %  
záštita známé osobnosti1118,33 %12,22 %  

Graf

10. Jakým způsobem nejčastěji přispíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na účet organizace2541,67 %27,78 %  
přes DMS1626,67 %17,78 %  
do kasičky1626,67 %17,78 %  
materiálně23,33 %2,22 %  
složenkou11,67 %1,11 %  

Graf

11. Přispějete na charitativní kampaň prezentovanou na FCB či emailem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE5591,67 %61,11 %  
ANO58,33 %5,56 %  

Graf

12. Znáte neziskovou organizaci Spolu dětem, o.p.s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 13, NEotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE60100 %66,67 %  

Graf

13. Pokud ANO, čím se organizace zabývá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

14. Znáte projekt Dejme šanci dětem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 15, NEotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE4066,67 %44,44 %  
ANO2033,33 %22,22 %  

Graf

15. Pokud ANO, přispěli jste na něj?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE1365 %14,44 %  
ANO735 %7,78 %  

Graf

16. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4880 %53,33 %  
muž1220 %13,33 %  

Graf

17. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31 - 402236,67 %24,44 %  
19 - 251220 %13,33 %  
26 - 30915 %10 %  
41 - 50813,33 %8,89 %  
51 - 60610 %6,67 %  
61 a více23,33 %2,22 %  
méně, než 18 let11,67 %1,11 %  

Graf

18. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské2948,33 %32,22 %  
středoškolské2135 %23,33 %  
vyučen/ a s maturitou58,33 %5,56 %  
vyučen/a58,33 %5,56 %  

Graf

19. Rodinný stav

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
svodobný2846,67 %31,11 %  
ženatý / vdaná2745 %30 %  
rozvedený35 %3,33 %  
vdovec / vdova23,33 %2,22 %  

Graf

20. Náboženská příslušnost

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevěřící3968,42 %43,33 %  
věřící1119,3 %12,22 %  
nevím712,28 %7,78 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Přispíváte na charitu?

  • odpověď ANO:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi organizace za účelem zisku pro charitativní účely na otázku 3. Co jsou to neziskové organizace?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dlouhodobě na otázku 4. Přispíváte na charitu dlouhodobě nebo pouze jednorázově na základě mediální kampaně či určité katastrofy?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi krátkodobě na otázku 4. Přispíváte na charitu dlouhodobě nebo pouze jednorázově na základě mediální kampaně či určité katastrofy?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přesvědčila mne výzva organizace na otázku 2. Pokud ANO, proč přispíváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi stát dostatečně nepomáhá na otázku 2. Pokud ANO, proč přispíváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi děti v dětských domovech na otázku 5. Na co přispíváte nejčastěji?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zdraví na otázku 5. Na co přispíváte nejčastěji?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dojetí nad osudem postižených na otázku 6. Co rozhodne, že přispějete na určitou charitativní kampaň?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ukázka strašného dopadu (podvýživené děti, umírající, ...) na otázku 6. Co rozhodne, že přispějete na určitou charitativní kampaň?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi od výběrčích na ulici na otázku 7. Odkud se nejčastěji dozvíte o charitativní kampani?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi z televize na otázku 7. Odkud se nejčastěji dozvíte o charitativní kampani?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 200 - 500,- na otázku 8. Kolik Kč byste darovali dětem v dětských domovech, pokud by Vás kampaň neziskové organizace zaujala?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50 - 200,- na otázku 8. Kolik Kč byste darovali dětem v dětských domovech, pokud by Vás kampaň neziskové organizace zaujala?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi častá viditelnost organizace v médiích na otázku 9. Co je pro Vás kritériem důvěryhodnosti charitativní kampaně?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení přátel na otázku 9. Co je pro Vás kritériem důvěryhodnosti charitativní kampaně?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné na otázku 9. Co je pro Vás kritériem důvěryhodnosti charitativní kampaně?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi záštita známé osobnosti na otázku 9. Co je pro Vás kritériem důvěryhodnosti charitativní kampaně?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi do kasičky na otázku 10. Jakým způsobem nejčastěji přispíváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi na účet organizace na otázku 10. Jakým způsobem nejčastěji přispíváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přes DMS na otázku 10. Jakým způsobem nejčastěji přispíváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 11. Přispějete na charitativní kampaň prezentovanou na FCB či emailem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 12. Znáte neziskovou organizaci Spolu dětem, o.p.s.?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 14. Znáte projekt Dejme šanci dětem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 14. Znáte projekt Dejme šanci dětem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 15. Pokud ANO, přispěli jste na něj?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 16. Pohlaví
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 16. Pohlaví
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 19 - 25 na otázku 17. Věk
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31 - 40 na otázku 17. Věk
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi středoškolské na otázku 18. Vzdělání
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysokoškolské na otázku 18. Vzdělání
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi svodobný na otázku 19. Rodinný stav
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ženatý / vdaná na otázku 19. Rodinný stav
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevěřící na otázku 20. Náboženská příslušnost
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi věřící na otázku 20. Náboženská příslušnost

2. Pokud ANO, proč přispíváte?

  • odpověď ze solidarity:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi věřící na otázku 20. Náboženská příslušnost
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení přátel na otázku 9. Co je pro Vás kritériem důvěryhodnosti charitativní kampaně?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi od výběrčích na ulici na otázku 7. Odkud se nejčastěji dozvíte o charitativní kampani?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi záštita známé osobnosti na otázku 9. Co je pro Vás kritériem důvěryhodnosti charitativní kampaně?

3. Co jsou to neziskové organizace?

  • odpověď organizace za účelem zisku pro charitativní účely:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi stát dostatečně nepomáhá na otázku 2. Pokud ANO, proč přispíváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi záštita známé osobnosti na otázku 9. Co je pro Vás kritériem důvěryhodnosti charitativní kampaně?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi do kasičky na otázku 10. Jakým způsobem nejčastěji přispíváte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 16. Pohlaví
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 19 - 25 na otázku 17. Věk
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi z televize na otázku 7. Odkud se nejčastěji dozvíte o charitativní kampani?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi svodobný na otázku 19. Rodinný stav
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi častá viditelnost organizace v médiích na otázku 9. Co je pro Vás kritériem důvěryhodnosti charitativní kampaně?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi středoškolské na otázku 18. Vzdělání
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 14. Znáte projekt Dejme šanci dětem?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevěřící na otázku 20. Náboženská příslušnost
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zdraví na otázku 5. Na co přispíváte nejčastěji?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dojetí nad osudem postižených na otázku 6. Co rozhodne, že přispějete na určitou charitativní kampaň?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50 - 200,- na otázku 8. Kolik Kč byste darovali dětem v dětských domovech, pokud by Vás kampaň neziskové organizace zaujala?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dlouhodobě na otázku 4. Přispíváte na charitu dlouhodobě nebo pouze jednorázově na základě mediální kampaně či určité katastrofy?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi od výběrčích na ulici na otázku 7. Odkud se nejčastěji dozvíte o charitativní kampani?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 200 - 500,- na otázku 8. Kolik Kč byste darovali dětem v dětských domovech, pokud by Vás kampaň neziskové organizace zaujala?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi na účet organizace na otázku 10. Jakým způsobem nejčastěji přispíváte?

11. Přispějete na charitativní kampaň prezentovanou na FCB či emailem?

  • odpověď NE:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi děti v dětských domovech na otázku 5. Na co přispíváte nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ukázka strašného dopadu (podvýživené děti, umírající, ...) na otázku 6. Co rozhodne, že přispějete na určitou charitativní kampaň?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi do kasičky na otázku 10. Jakým způsobem nejčastěji přispíváte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 16. Pohlaví
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ženatý / vdaná na otázku 19. Rodinný stav
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné na otázku 9. Co je pro Vás kritériem důvěryhodnosti charitativní kampaně?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31 - 40 na otázku 17. Věk
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zdraví na otázku 5. Na co přispíváte nejčastěji?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi krátkodobě na otázku 4. Přispíváte na charitu dlouhodobě nebo pouze jednorázově na základě mediální kampaně či určité katastrofy?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přes DMS na otázku 10. Jakým způsobem nejčastěji přispíváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50 - 200,- na otázku 8. Kolik Kč byste darovali dětem v dětských domovech, pokud by Vás kampaň neziskové organizace zaujala?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 14. Znáte projekt Dejme šanci dětem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi od výběrčích na ulici na otázku 7. Odkud se nejčastěji dozvíte o charitativní kampani?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 200 - 500,- na otázku 8. Kolik Kč byste darovali dětem v dětských domovech, pokud by Vás kampaň neziskové organizace zaujala?

12. Znáte neziskovou organizaci Spolu dětem, o.p.s.?

  • odpověď NE:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 1. Přispíváte na charitu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi organizace za účelem zisku pro charitativní účely na otázku 3. Co jsou to neziskové organizace?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dlouhodobě na otázku 4. Přispíváte na charitu dlouhodobě nebo pouze jednorázově na základě mediální kampaně či určité katastrofy?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi krátkodobě na otázku 4. Přispíváte na charitu dlouhodobě nebo pouze jednorázově na základě mediální kampaně či určité katastrofy?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přesvědčila mne výzva organizace na otázku 2. Pokud ANO, proč přispíváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi stát dostatečně nepomáhá na otázku 2. Pokud ANO, proč přispíváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi děti v dětských domovech na otázku 5. Na co přispíváte nejčastěji?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zdraví na otázku 5. Na co přispíváte nejčastěji?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dojetí nad osudem postižených na otázku 6. Co rozhodne, že přispějete na určitou charitativní kampaň?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ukázka strašného dopadu (podvýživené děti, umírající, ...) na otázku 6. Co rozhodne, že přispějete na určitou charitativní kampaň?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi od výběrčích na ulici na otázku 7. Odkud se nejčastěji dozvíte o charitativní kampani?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi z televize na otázku 7. Odkud se nejčastěji dozvíte o charitativní kampani?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 200 - 500,- na otázku 8. Kolik Kč byste darovali dětem v dětských domovech, pokud by Vás kampaň neziskové organizace zaujala?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50 - 200,- na otázku 8. Kolik Kč byste darovali dětem v dětských domovech, pokud by Vás kampaň neziskové organizace zaujala?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi častá viditelnost organizace v médiích na otázku 9. Co je pro Vás kritériem důvěryhodnosti charitativní kampaně?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení přátel na otázku 9. Co je pro Vás kritériem důvěryhodnosti charitativní kampaně?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné na otázku 9. Co je pro Vás kritériem důvěryhodnosti charitativní kampaně?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi záštita známé osobnosti na otázku 9. Co je pro Vás kritériem důvěryhodnosti charitativní kampaně?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi do kasičky na otázku 10. Jakým způsobem nejčastěji přispíváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi na účet organizace na otázku 10. Jakým způsobem nejčastěji přispíváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přes DMS na otázku 10. Jakým způsobem nejčastěji přispíváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 11. Přispějete na charitativní kampaň prezentovanou na FCB či emailem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 14. Znáte projekt Dejme šanci dětem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 14. Znáte projekt Dejme šanci dětem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 15. Pokud ANO, přispěli jste na něj?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 16. Pohlaví
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 16. Pohlaví
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 19 - 25 na otázku 17. Věk
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31 - 40 na otázku 17. Věk
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi středoškolské na otázku 18. Vzdělání
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysokoškolské na otázku 18. Vzdělání
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi svodobný na otázku 19. Rodinný stav
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ženatý / vdaná na otázku 19. Rodinný stav
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevěřící na otázku 20. Náboženská příslušnost
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi věřící na otázku 20. Náboženská příslušnost

14. Znáte projekt Dejme šanci dětem?

  • odpověď ANO:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 15. Pokud ANO, přispěli jste na něj?

16. Pohlaví

  • odpověď žena:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi stát dostatečně nepomáhá na otázku 2. Pokud ANO, proč přispíváte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi od výběrčích na ulici na otázku 7. Odkud se nejčastěji dozvíte o charitativní kampani?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 15. Pokud ANO, přispěli jste na něj?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi věřící na otázku 20. Náboženská příslušnost

19. Rodinný stav

  • odpověď svodobný:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 19 - 25 na otázku 17. Věk

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Přispíváte na charitu?

2. Pokud ANO, proč přispíváte?

3. Co jsou to neziskové organizace?

4. Přispíváte na charitu dlouhodobě nebo pouze jednorázově na základě mediální kampaně či určité katastrofy?

5. Na co přispíváte nejčastěji?

6. Co rozhodne, že přispějete na určitou charitativní kampaň?

7. Odkud se nejčastěji dozvíte o charitativní kampani?

8. Kolik Kč byste darovali dětem v dětských domovech, pokud by Vás kampaň neziskové organizace zaujala?

9. Co je pro Vás kritériem důvěryhodnosti charitativní kampaně?

10. Jakým způsobem nejčastěji přispíváte?

11. Přispějete na charitativní kampaň prezentovanou na FCB či emailem?

12. Znáte neziskovou organizaci Spolu dětem, o.p.s.?

14. Znáte projekt Dejme šanci dětem?

15. Pokud ANO, přispěli jste na něj?

16. Pohlaví

17. Věk

18. Vzdělání

19. Rodinný stav

20. Náboženská příslušnost

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Přispíváte na charitu?

2. Pokud ANO, proč přispíváte?

3. Co jsou to neziskové organizace?

4. Přispíváte na charitu dlouhodobě nebo pouze jednorázově na základě mediální kampaně či určité katastrofy?

5. Na co přispíváte nejčastěji?

6. Co rozhodne, že přispějete na určitou charitativní kampaň?

7. Odkud se nejčastěji dozvíte o charitativní kampani?

8. Kolik Kč byste darovali dětem v dětských domovech, pokud by Vás kampaň neziskové organizace zaujala?

9. Co je pro Vás kritériem důvěryhodnosti charitativní kampaně?

10. Jakým způsobem nejčastěji přispíváte?

11. Přispějete na charitativní kampaň prezentovanou na FCB či emailem?

12. Znáte neziskovou organizaci Spolu dětem, o.p.s.?

14. Znáte projekt Dejme šanci dětem?

15. Pokud ANO, přispěli jste na něj?

16. Pohlaví

17. Věk

18. Vzdělání

19. Rodinný stav

20. Náboženská příslušnost

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šafářová, M.Jak přispíváme na neziskové projekty? (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://jak-prispivame-na-neziskove.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.