Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
prosím Vás o vyplnění toho dotazníku týkajícího se ochoty veřejnosti přispívat na neziskové projekty, včetně konkrétního zjištění známosti organizace Spolu dětem, o.p.s..
Výsledek šetření, který bude veřejný, použiji následně do své diplomové práce.
Děkuji Vám předem za Váš čas a za vyplnění dotazníku, Martina Šafářová
Odpovědi respondentů
1. Přispíváte na charitu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 2, NE → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
60
66,67 %
66,67 %
NE
30
33,33 %
33,33 %
2. Pokud ANO, proč přispíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ze solidarity
45
75 %
50 %
přesvědčila mne výzva organizace
16
26,67 %
17,78 %
stát dostatečně nepomáhá
10
16,67 %
11,11 %
je mi trapné odmítnout, jsem-li osloven
5
8,33 %
5,56 %
3. Co jsou to neziskové organizace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
organizace za účelem zisku pro charitativní účely
55
91,67 %
61,11 %
organizace s duchovním posláním
3
5 %
3,33 %
organizace za účelem podnikání
2
3,33 %
2,22 %
4. Přispíváte na charitu dlouhodobě nebo pouze jednorázově na základě mediální kampaně či určité katastrofy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
krátkodobě
34
56,67 %
37,78 %
dlouhodobě
26
43,33 %
28,89 %
5. Na co přispíváte nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
zdraví
18
30 %
20 %
děti v dětských domovech
16
26,67 %
17,78 %
jiné
8
13,33 %
8,89 %
zvířata
8
13,33 %
8,89 %
vstup dětí z dětských domovů do samostatného života
5
8,33 %
5,56 %
katastrofy
3
5 %
3,33 %
sociální problémy (ekologie, narkomani,...)
2
3,33 %
2,22 %
6. Co rozhodne, že přispějete na určitou charitativní kampaň?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
7. Odkud se nejčastěji dozvíte o charitativní kampani?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
z televize
31
51,67 %
34,44 %
od výběrčích na ulici
13
21,67 %
14,44 %
z tisku (noviny, časopisy)
7
11,67 %
7,78 %
od známých
6
10 %
6,67 %
poštou (direct mail)
2
3,33 %
2,22 %
z informačních letáků
1
1,67 %
1,11 %
8. Kolik Kč byste darovali dětem v dětských domovech, pokud by Vás kampaň neziskové organizace zaujala?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
50 - 200,-
27
45 %
30 %
200 - 500,-
13
21,67 %
14,44 %
500 - 1000,-
9
15 %
10 %
začnu přispívat pravidelně
7
11,67 %
7,78 %
1000,- a více
4
6,67 %
4,44 %
9. Co je pro Vás kritériem důvěryhodnosti charitativní kampaně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
častá viditelnost organizace v médiích
25
41,67 %
27,78 %
jiné
22
36,67 %
24,44 %
doporučení přátel
16
26,67 %
17,78 %
záštita známé osobnosti
11
18,33 %
12,22 %
10. Jakým způsobem nejčastěji přispíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
na účet organizace
25
41,67 %
27,78 %
přes DMS
16
26,67 %
17,78 %
do kasičky
16
26,67 %
17,78 %
materiálně
2
3,33 %
2,22 %
složenkou
1
1,67 %
1,11 %
11. Přispějete na charitativní kampaň prezentovanou na FCB či emailem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NE
55
91,67 %
61,11 %
ANO
5
8,33 %
5,56 %
12. Znáte neziskovou organizaci Spolu dětem, o.p.s.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 13, NE → otázka č. 14].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NE
60
100 %
66,67 %
13. Pokud ANO, čím se organizace zabývá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žádné odpovědi
14. Znáte projekt Dejme šanci dětem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 15, NE → otázka č. 16].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NE
40
66,67 %
44,44 %
ANO
20
33,33 %
22,22 %
15. Pokud ANO, přispěli jste na něj?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NE
13
65 %
14,44 %
ANO
7
35 %
7,78 %
16. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
48
80 %
53,33 %
muž
12
20 %
13,33 %
17. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
31 - 40
22
36,67 %
24,44 %
19 - 25
12
20 %
13,33 %
26 - 30
9
15 %
10 %
41 - 50
8
13,33 %
8,89 %
51 - 60
6
10 %
6,67 %
61 a více
2
3,33 %
2,22 %
méně, než 18 let
1
1,67 %
1,11 %
18. Vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vysokoškolské
29
48,33 %
32,22 %
středoškolské
21
35 %
23,33 %
vyučen/ a s maturitou
5
8,33 %
5,56 %
vyučen/a
5
8,33 %
5,56 %
19. Rodinný stav
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
svodobný
28
46,67 %
31,11 %
ženatý / vdaná
27
45 %
30 %
rozvedený
3
5 %
3,33 %
vdovec / vdova
2
3,33 %
2,22 %
20. Náboženská příslušnost
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevěřící
39
68,42 %
43,33 %
věřící
11
19,3 %
12,22 %
nevím
7
12,28 %
7,78 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi organizace za účelem zisku pro charitativní účely na otázku 3. Co jsou to neziskové organizace?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dlouhodobě na otázku 4. Přispíváte na charitu dlouhodobě nebo pouze jednorázově na základě mediální kampaně či určité katastrofy?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi krátkodobě na otázku 4. Přispíváte na charitu dlouhodobě nebo pouze jednorázově na základě mediální kampaně či určité katastrofy?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přesvědčila mne výzva organizace na otázku 2. Pokud ANO, proč přispíváte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi stát dostatečně nepomáhá na otázku 2. Pokud ANO, proč přispíváte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi děti v dětských domovech na otázku 5. Na co přispíváte nejčastěji?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zdraví na otázku 5. Na co přispíváte nejčastěji?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dojetí nad osudem postižených na otázku 6. Co rozhodne, že přispějete na určitou charitativní kampaň?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ukázka strašného dopadu (podvýživené děti, umírající, ...) na otázku 6. Co rozhodne, že přispějete na určitou charitativní kampaň?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi od výběrčích na ulici na otázku 7. Odkud se nejčastěji dozvíte o charitativní kampani?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi z televize na otázku 7. Odkud se nejčastěji dozvíte o charitativní kampani?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 200 - 500,- na otázku 8. Kolik Kč byste darovali dětem v dětských domovech, pokud by Vás kampaň neziskové organizace zaujala?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50 - 200,- na otázku 8. Kolik Kč byste darovali dětem v dětských domovech, pokud by Vás kampaň neziskové organizace zaujala?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi častá viditelnost organizace v médiích na otázku 9. Co je pro Vás kritériem důvěryhodnosti charitativní kampaně?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení přátel na otázku 9. Co je pro Vás kritériem důvěryhodnosti charitativní kampaně?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné na otázku 9. Co je pro Vás kritériem důvěryhodnosti charitativní kampaně?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi záštita známé osobnosti na otázku 9. Co je pro Vás kritériem důvěryhodnosti charitativní kampaně?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi do kasičky na otázku 10. Jakým způsobem nejčastěji přispíváte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi na účet organizace na otázku 10. Jakým způsobem nejčastěji přispíváte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přes DMS na otázku 10. Jakým způsobem nejčastěji přispíváte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 11. Přispějete na charitativní kampaň prezentovanou na FCB či emailem?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 12. Znáte neziskovou organizaci Spolu dětem, o.p.s.?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 14. Znáte projekt Dejme šanci dětem?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 14. Znáte projekt Dejme šanci dětem?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 15. Pokud ANO, přispěli jste na něj?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 16. Pohlaví
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 16. Pohlaví
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 19 - 25 na otázku 17. Věk
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31 - 40 na otázku 17. Věk
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi středoškolské na otázku 18. Vzdělání
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysokoškolské na otázku 18. Vzdělání
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi svodobný na otázku 19. Rodinný stav
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ženatý / vdaná na otázku 19. Rodinný stav
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevěřící na otázku 20. Náboženská příslušnost
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi věřící na otázku 20. Náboženská příslušnost
2. Pokud ANO, proč přispíváte?
odpověď ze solidarity:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi věřící na otázku 20. Náboženská příslušnost
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení přátel na otázku 9. Co je pro Vás kritériem důvěryhodnosti charitativní kampaně?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi od výběrčích na ulici na otázku 7. Odkud se nejčastěji dozvíte o charitativní kampani?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 16. Pohlaví
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 19 - 25 na otázku 17. Věk
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi z televize na otázku 7. Odkud se nejčastěji dozvíte o charitativní kampani?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi svodobný na otázku 19. Rodinný stav
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi častá viditelnost organizace v médiích na otázku 9. Co je pro Vás kritériem důvěryhodnosti charitativní kampaně?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi středoškolské na otázku 18. Vzdělání
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 14. Znáte projekt Dejme šanci dětem?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevěřící na otázku 20. Náboženská příslušnost
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zdraví na otázku 5. Na co přispíváte nejčastěji?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dojetí nad osudem postižených na otázku 6. Co rozhodne, že přispějete na určitou charitativní kampaň?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50 - 200,- na otázku 8. Kolik Kč byste darovali dětem v dětských domovech, pokud by Vás kampaň neziskové organizace zaujala?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dlouhodobě na otázku 4. Přispíváte na charitu dlouhodobě nebo pouze jednorázově na základě mediální kampaně či určité katastrofy?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi od výběrčích na ulici na otázku 7. Odkud se nejčastěji dozvíte o charitativní kampani?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 200 - 500,- na otázku 8. Kolik Kč byste darovali dětem v dětských domovech, pokud by Vás kampaň neziskové organizace zaujala?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi na účet organizace na otázku 10. Jakým způsobem nejčastěji přispíváte?
11. Přispějete na charitativní kampaň prezentovanou na FCB či emailem?
odpověď NE:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi děti v dětských domovech na otázku 5. Na co přispíváte nejčastěji?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ukázka strašného dopadu (podvýživené děti, umírající, ...) na otázku 6. Co rozhodne, že přispějete na určitou charitativní kampaň?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi do kasičky na otázku 10. Jakým způsobem nejčastěji přispíváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 16. Pohlaví
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ženatý / vdaná na otázku 19. Rodinný stav
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné na otázku 9. Co je pro Vás kritériem důvěryhodnosti charitativní kampaně?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31 - 40 na otázku 17. Věk
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zdraví na otázku 5. Na co přispíváte nejčastěji?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi krátkodobě na otázku 4. Přispíváte na charitu dlouhodobě nebo pouze jednorázově na základě mediální kampaně či určité katastrofy?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přes DMS na otázku 10. Jakým způsobem nejčastěji přispíváte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50 - 200,- na otázku 8. Kolik Kč byste darovali dětem v dětských domovech, pokud by Vás kampaň neziskové organizace zaujala?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 14. Znáte projekt Dejme šanci dětem?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi od výběrčích na ulici na otázku 7. Odkud se nejčastěji dozvíte o charitativní kampani?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 200 - 500,- na otázku 8. Kolik Kč byste darovali dětem v dětských domovech, pokud by Vás kampaň neziskové organizace zaujala?
12. Znáte neziskovou organizaci Spolu dětem, o.p.s.?
odpověď NE:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 1. Přispíváte na charitu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi organizace za účelem zisku pro charitativní účely na otázku 3. Co jsou to neziskové organizace?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dlouhodobě na otázku 4. Přispíváte na charitu dlouhodobě nebo pouze jednorázově na základě mediální kampaně či určité katastrofy?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi krátkodobě na otázku 4. Přispíváte na charitu dlouhodobě nebo pouze jednorázově na základě mediální kampaně či určité katastrofy?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přesvědčila mne výzva organizace na otázku 2. Pokud ANO, proč přispíváte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi stát dostatečně nepomáhá na otázku 2. Pokud ANO, proč přispíváte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi děti v dětských domovech na otázku 5. Na co přispíváte nejčastěji?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zdraví na otázku 5. Na co přispíváte nejčastěji?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dojetí nad osudem postižených na otázku 6. Co rozhodne, že přispějete na určitou charitativní kampaň?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ukázka strašného dopadu (podvýživené děti, umírající, ...) na otázku 6. Co rozhodne, že přispějete na určitou charitativní kampaň?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi od výběrčích na ulici na otázku 7. Odkud se nejčastěji dozvíte o charitativní kampani?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi z televize na otázku 7. Odkud se nejčastěji dozvíte o charitativní kampani?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 200 - 500,- na otázku 8. Kolik Kč byste darovali dětem v dětských domovech, pokud by Vás kampaň neziskové organizace zaujala?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50 - 200,- na otázku 8. Kolik Kč byste darovali dětem v dětských domovech, pokud by Vás kampaň neziskové organizace zaujala?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi častá viditelnost organizace v médiích na otázku 9. Co je pro Vás kritériem důvěryhodnosti charitativní kampaně?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení přátel na otázku 9. Co je pro Vás kritériem důvěryhodnosti charitativní kampaně?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné na otázku 9. Co je pro Vás kritériem důvěryhodnosti charitativní kampaně?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi záštita známé osobnosti na otázku 9. Co je pro Vás kritériem důvěryhodnosti charitativní kampaně?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi do kasičky na otázku 10. Jakým způsobem nejčastěji přispíváte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi na účet organizace na otázku 10. Jakým způsobem nejčastěji přispíváte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přes DMS na otázku 10. Jakým způsobem nejčastěji přispíváte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 11. Přispějete na charitativní kampaň prezentovanou na FCB či emailem?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 14. Znáte projekt Dejme šanci dětem?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 14. Znáte projekt Dejme šanci dětem?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 15. Pokud ANO, přispěli jste na něj?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 16. Pohlaví
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 16. Pohlaví
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 19 - 25 na otázku 17. Věk
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31 - 40 na otázku 17. Věk
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi středoškolské na otázku 18. Vzdělání
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysokoškolské na otázku 18. Vzdělání
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi svodobný na otázku 19. Rodinný stav
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ženatý / vdaná na otázku 19. Rodinný stav
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevěřící na otázku 20. Náboženská příslušnost
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi věřící na otázku 20. Náboženská příslušnost
14. Znáte projekt Dejme šanci dětem?
odpověď ANO:
4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 15. Pokud ANO, přispěli jste na něj?
16. Pohlaví
odpověď žena:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi stát dostatečně nepomáhá na otázku 2. Pokud ANO, proč přispíváte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi od výběrčích na ulici na otázku 7. Odkud se nejčastěji dozvíte o charitativní kampani?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 15. Pokud ANO, přispěli jste na něj?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi věřící na otázku 20. Náboženská příslušnost
19. Rodinný stav
odpověď svodobný:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 19 - 25 na otázku 17. Věk
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Přispíváte na charitu?
2. Pokud ANO, proč přispíváte?
3. Co jsou to neziskové organizace?
4. Přispíváte na charitu dlouhodobě nebo pouze jednorázově na základě mediální kampaně či určité katastrofy?
5. Na co přispíváte nejčastěji?
6. Co rozhodne, že přispějete na určitou charitativní kampaň?
7. Odkud se nejčastěji dozvíte o charitativní kampani?
8. Kolik Kč byste darovali dětem v dětských domovech, pokud by Vás kampaň neziskové organizace zaujala?
9. Co je pro Vás kritériem důvěryhodnosti charitativní kampaně?
10. Jakým způsobem nejčastěji přispíváte?
11. Přispějete na charitativní kampaň prezentovanou na FCB či emailem?
12. Znáte neziskovou organizaci Spolu dětem, o.p.s.?
14. Znáte projekt Dejme šanci dětem?
15. Pokud ANO, přispěli jste na něj?
16. Pohlaví
17. Věk
18. Vzdělání
19. Rodinný stav
20. Náboženská příslušnost
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Přispíváte na charitu?
2. Pokud ANO, proč přispíváte?
3. Co jsou to neziskové organizace?
4. Přispíváte na charitu dlouhodobě nebo pouze jednorázově na základě mediální kampaně či určité katastrofy?
5. Na co přispíváte nejčastěji?
6. Co rozhodne, že přispějete na určitou charitativní kampaň?
7. Odkud se nejčastěji dozvíte o charitativní kampani?
8. Kolik Kč byste darovali dětem v dětských domovech, pokud by Vás kampaň neziskové organizace zaujala?
9. Co je pro Vás kritériem důvěryhodnosti charitativní kampaně?
10. Jakým způsobem nejčastěji přispíváte?
11. Přispějete na charitativní kampaň prezentovanou na FCB či emailem?
12. Znáte neziskovou organizaci Spolu dětem, o.p.s.?
14. Znáte projekt Dejme šanci dětem?
15. Pokud ANO, přispěli jste na něj?
16. Pohlaví
17. Věk
18. Vzdělání
19. Rodinný stav
20. Náboženská příslušnost
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.