Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jak reklamy ovlivňují zákazníky

Jak reklamy ovlivňují zákazníky

Všímáte si společenské odpovědnosti supermarketů?
Nakupujete v společensky odpovědných obchodech radši? Zúčastněte se průzkumu Lucie Krátké.

(5 min)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Radka Beranová
Šetření:21. 10. 2021 - 25. 10. 2021
Počet respondentů:16
Počet otázek (max/průměr):8 / 8
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:51,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:09
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

rády bychom Vás poprosily o vyplnění tohoto dotazníku na téma Jak reklamy ovlivňují zákazníky". Odpovědi v dotazníku jsou zcela anonymní a budou zpracovány jako podklad k naší seminární práci v předmětu Marketingový výzkum. Vyplnění dotazníku Vám zabere maximálně 5 minut.

Předem moc děkujeme za Váš čas.

Tereza Suchá a Radka Beranová

Odpovědi respondentů

1. Už jste se někdy nechal/a ovlivnit reklamou k uskutečnění nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1593,75 %93,75 %  
Ne16,25 %6,25 %  

Graf

2. Kde se nejčastěji setkáváte s reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sociální sítě743,75 %43,75 %  
Televize425 %25 %  
Sociální sítě (Instagram, Facebook, YouTube, Spotify,...)318,75 %18,75 %  
Bannery na webových stránkách16,25 %6,25 %  
Venkovní reklama (bilboardy)16,25 %6,25 %  

Graf

3. Jakou formu reklamy preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádnou743,75 %43,75 %  
Na sociálních sítích531,25 %31,25 %  
V televizi425 %25 %  

Graf

4. Přepínáte reklamy v televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vždy743,75 %43,75 %  
Občas425 %25 %  
Občas (někdy ano, někdy ne)318,75 %18,75 %  
Nikdy212,5 %12,5 %  

Graf

5. Kdo nebo co Vás nejvíce ovlivní k nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet (webové stránky, sociální sítě)531,25 %31,25 %  
Kamarádi531,25 %31,25 %  
Rodina318,75 %18,75 %  
Oblíbení influenceři212,5 %12,5 %  
Známé osobnosti16,25 %6,25 %  

Graf

6. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1275 %75 %  
Muž425 %25 %  

Graf

7. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-251593,75 %93,75 %  
36-4516,25 %6,25 %  

Graf

8. Jaké máte nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou1381,25 %81,25 %  
Vysokoškolské318,75 %18,75 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Beranová, R.Jak reklamy ovlivňují zákazníky (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://jak-reklamy-ovlivnuji-zakazn.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.