Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Jsem studentkou VOŠ Cestovního ruchu a ke své absolventské práci se snažím zjistit, kolik klietů cestovních kanceláří si vybírá svůj zájezd na internetu - a pak následně jde do CK , před zakoupením si tzv. prověřuje cestovní kancelář, hotel i destinaci na internetu, v různých diskuzích, zjišťuje, co říkají lidé, kteří už tam byli. Dotazník je rychlý a stručný, přesto pro mě velmi užitečný. Pokud budete chtít cokoliv dodat, nějaké zkušenosti, zážitky - sem s nimi.
Odpovědi respondentů
1. K jakým účelům používáte internet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
k serfování, facebook, diskuze, škola...
103
57,54 %
57,54 %
k práci, mail, rezervace vstupenek, zprávy...
76
42,46 %
42,46 %
2. Rozhodnete se, že pojedete na dovolenou. Půjdete do cestovní kanceláře, necháte si říct aktuální nabídku, vezmete si katalogy nebo se nejdřív podíváte na nabídku na internetu a pak teprve jdete do cestovní kanceláře?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nejdříve zjišťuji nabídku na internetu
162
90,5 %
90,5 %
jdu do CK
17
9,5 %
9,5 %
3. Máte profil na Facebooku?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
154
86,03 %
86,03 %
ne
25
13,97 %
13,97 %
4. Pokud už máte zájezd vybraný, zjišťujete si na internetu v různých diskuzích nebo i na Facebooku reference, zážitky, zkušenosti a hodnocení klientů CK než se rozhodnete si zájezd koupit?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
146
81,56 %
81,56 %
ne
33
18,44 %
18,44 %
5. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
148
82,68 %
82,68 %
muž
31
17,32 %
17,32 %
6. Jaká je Vaše věková kategorie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-25
117
65,36 %
65,36 %
26-35
30
16,76 %
16,76 %
36-45
19
10,61 %
10,61 %
46-59
9
5,03 %
5,03 %
60 a více
4
2,23 %
2,23 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. K jakým účelům používáte internet?
2. Rozhodnete se, že pojedete na dovolenou. Půjdete do cestovní kanceláře, necháte si říct aktuální nabídku, vezmete si katalogy nebo se nejdřív podíváte na nabídku na internetu a pak teprve jdete do cestovní kanceláře?
3. Máte profil na Facebooku?
4. Pokud už máte zájezd vybraný, zjišťujete si na internetu v různých diskuzích nebo i na Facebooku reference, zážitky, zkušenosti a hodnocení klientů CK než se rozhodnete si zájezd koupit?
5. Jste
6. Jaká je Vaše věková kategorie?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. K jakým účelům používáte internet?
2. Rozhodnete se, že pojedete na dovolenou. Půjdete do cestovní kanceláře, necháte si říct aktuální nabídku, vezmete si katalogy nebo se nejdřív podíváte na nabídku na internetu a pak teprve jdete do cestovní kanceláře?
3. Máte profil na Facebooku?
4. Pokud už máte zájezd vybraný, zjišťujete si na internetu v různých diskuzích nebo i na Facebooku reference, zážitky, zkušenosti a hodnocení klientů CK než se rozhodnete si zájezd koupit?
5. Jste
6. Jaká je Vaše věková kategorie?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.