Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jak si zabezpečujete svůj majetek?

Jak si zabezpečujete svůj majetek?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Iva Blechová
Šetření:17. 08. 2014 - 10. 09. 2014
Počet respondentů:85
Počet otázek (max/průměr):21 / 17.38
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:49,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

cílem tohoto dotazníku je zjistit, na základě jakých informací se lidé rozhodují o zabezpečení svého domu, bytu, auta a dalšího majetku. Co je pro Vás podstatné např. při nákupu zámku do dveří od bytu nebo autoklíče? Podle čeho si vyberete firmu, u které si necháte vyrobit kopii klíče nebo opravit rozbitý zámek?

Výsledky budou použity pro účely diplomové práce, která se zabývá zlepšením marketingové komunikace firmy prodávající klíčařský sortiment a poskytující zámečnické služby, a po skončení budou veřejně dostupné na vyplnto.cz.

Dotazník je určen pro všechny respondenty ve věku alespoň 15 let a jeho vyplnění zabere přibližně pět minut.

Odpovědi respondentů

1. Máte nějaké zkušenosti s klíčařským sortimentem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
minimální6171,76 %71,76 %  
v této oblasti se trochu orientuji1922,35 %22,35 %  
v této oblasti se vyznám dobře55,88 %5,88 %  

Graf

2. Pokud pořizujete klíčařské zboží (klíče, zámky apod.), je to soukromě nebo pro firmu/organizaci?

Zaškrtněte prosím 1 - 2 možnosti.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podobné zboží pořizuji pro soukromé účely (pro sebe, rodinu, známé, ...)8397,65 %97,65 %  
podobné zboží pořizuji pro firmu / organizaci1011,76 %11,76 %  

Graf

3. Zajímáte se o to, zda je stávající zabezpečení Vašeho majetku dostatečné a efektivní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obvykle takového informace aktivně nevyhledávám, ale pokud se dozvím, že zabezpečení, které používám, již nemusí být dostatečné, uvažuji o možnosti pořízení lepšího zabezpečení4755,29 %55,29 %  
ano, o tuto problematiku se zajímám, sám/sama vyhledávám informace, případně si nechám poradit od odborníka1821,18 %21,18 %  
ne, o tuto problematiku se nezajímám1720 %20 %  
ano, v této problematice se dobře orientuji, je to součást mojí práce11,18 %1,18 %  
U sebe moc neřeším (moc toho nemám, co by se dalo ukrást :) a cíleně mám např. starého Renaulta, které se nekradou), pokud dostanu na starost podobnou záležitost v práci, kontaktuju odborníky.11,18 %1,18 %  
jen zřídka11,18 %1,18 %  

Graf

4. Souhlasíte s následujícím výrokem? "Domnívám se, že mám dostatečné znalosti, abych si sám/sama (bez pomoci odborníka) účinně zabezpečil/a svůj majetek."

Např. pokud si jdete koupit nový zámek do dveří od bytu, máte přesnou představu, jakou úroveň ochrany požadujete a jaké výrobky ji poskytují.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím2832,94 %32,94 %  
spíše nesouhlasím2731,76 %31,76 %  
nevím1112,94 %12,94 %  
nesouhlasím1011,76 %11,76 %  
souhlasím910,59 %10,59 %  

Graf

5. Souhlasíte s následujícím výrokem? "Odborná pomoc při výběru vhodného zabezpečení je pro mě velmi důležitá."

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3743,53 %43,53 %  
souhlasím2327,06 %27,06 %  
spíše nesouhlasím1517,65 %17,65 %  
nevím78,24 %8,24 %  
nesouhlasím33,53 %3,53 %  

Graf

6. Souhlasíte s následujícím výrokem? "Když navštívím zámečnictví / prodejnu klíčařského sortimentu, mohu se spolehnout, že mi personál poskytne úplné informace, pomůže mi vybrat nejlepší řešení mého problému a mé finanční prostředky budou efektivně vynaloženy."

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3440 %40 %  
nevím2428,24 %28,24 %  
spíše nesouhlasím1416,47 %16,47 %  
souhlasím1112,94 %12,94 %  
nesouhlasím22,35 %2,35 %  

Graf

7. Souhlasíte s následujícím výrokem? "Mám zkušenost s tím, že jsem si na základě doporučení prodavače koupil/a nějaký prvek zabezpečení a později se ukázalo, že tento výrobek nesplňuje mé potřeby a požadavky."

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím2832,94 %32,94 %  
spíše nesouhlasím2529,41 %29,41 %  
nevím2225,88 %25,88 %  
spíše souhlasím78,24 %8,24 %  
souhlasím33,53 %3,53 %  

Graf

8. Potřebujete si koupit zámek, klíče, autoklíč / opravit zámek apod. Jak se dozvídáte, kde najít prodejny/provozovny, které toto zboží (služby) nabízejí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na internetu5767,06 %67,06 %  
kolem provozovny chodím4552,94 %52,94 %  
od rodiny, známých4148,24 %48,24 %  
z venkovní reklamy (např. plakátů)55,88 %5,88 %  
z letáků44,71 %4,71 %  
již známé provozovny11,18 %1,18 %  
z reklamy v tisku11,18 %1,18 %  
máme osvědčenou firmu, naše firma je stálým zákazníkem a tak tam chodím i jako soukromá osoba11,18 %1,18 %  
z reklamy v rádiu11,18 %1,18 %  
půjdu po ulici a budu koukat kolem11,18 %1,18 %  
vejdu a zeptám se11,18 %1,18 %  
příbuzní v Assa Abloy (FAB)11,18 %1,18 %  

Graf

9. Znáte název nějakého zámečnictví nebo prodejny / firmy s klíčařským sortimentem?

Napište prosím všechny, které si vybavíte, především ty, kde sám/sama nakupujete nebo jejichž služby využíváte. Pokud si nevzpomenete na žádné, napište "ne" nebo "nevím".

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

abraham

abrakadabra

Ano

ano

Apsa Toužim, pak vím o třech v K. Varech, ale nevím, jak se jmenují.

Aqua metal

astoralarm

Centrum klíčů

Construct, FAB

eddy safe

fab

Fab

FAB

FAB

Fremo

HaB

HaB

jo, ten pán, co má stánek v Prioru. A v Globusu. Ale s tím se nedá moc pokecat - je mi nesympatický.

Klíčové centrum

klíčové centrum v Chebu

Master Mint, jsou všude, ale z vlastní zkušenosti je již nevyužívám. Jejich cena absolutně neodpovídá kvalitě, 2x mi od nich klíče neseděly. Klíče si nechávám zhotovit v malém krámku u Smíchovského nádraží případně v Galerii Nové Butovice.

Mister Minit; klíče v Praze na Andělu v průchodu vedle lékárny (myslím že mají velký nápis KLÍČE, nevím jestli se tak jmenují)

n

na název jsem nikdy nekoukala

Název Nevím.

Název si nepamatuju, ale je to asi 200m od naší firmy. Údajně nejlepší machři v okrese a možná v kraji.

názvy nevím, ale trefím do tří - čtyř prodejen v dostupné vzdálenosti od mého bydliště

názvy si (bohužel) nevybavuji

Názvy si nepamatuji, je pro mě důležitější že vím, kde je najdu.

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

NE

Ne, ale vím, že v přízemí domu máme vizitku odkazující na zámečnictví

nemám ponětí

Nemám potřebu si je pamatovat, název mě nezajímá-

nevím

nevím

nevím

Nevím

nevim

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevím

nevybavuji si

neznám název

neznám, název mě nezajímá, ale denně kolem jedné značkové FABácké chodím...

nic konkrétního

OBI

Prodejna a výroba klíčů v Chebu na "pěší zoně" Zámečník p. Pajer v Chebu

Sherlock

Tonda-Zámek

Vichr v Brně

Volkovjak

weber

Zamecnictvi u Rotha Teplice

Zámečnictví Hamouz, Globus, Blatenská

zpaměti nevím

Železářství Choceň

Železářství tůma - Brno

železářství Vojík Cheb, železářství Pašek Cheb

10. Máte nějakou preferovanou prodejnu klíčařského zboží / zámečnictví, kam chodíte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4856,47 %56,47 %  
ano3136,47 %36,47 %  
nevím67,06 %7,06 %  

Graf

11. Pořizujete si levnější zboží (např. kupujete obyčejný visací zámek, necháváte si vyrobit kopii klíče). Co je pro Vás důležité?

Každému faktoru přidělte 0 - 5 bodů podle jeho důležitosti. 0 = zcela nedůležitý faktor, 5 = vemi důležitý faktor.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
nízká cena2.7652.439
vysoká kvalita3.8711.524
široká nabídka2.7531.904
značka1.62.005
blízkost prodejny2.7532.539
osobní zkušenost (příp. doporučení známých)3.1762.192
odborné poradenství3.0821.864
poprodejní servis2.8821.916
jiné0.7291.633

Graf

12. Pokud jste u předchozí otázky přidělili alespoň 1 bod k možnost "jiné", uveďte prosím, o jaké faktory se jedná:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
otvírací doba prodejny17,14 %1,18 %  
prostě - další, třeba to, že když brousí ten klíč, zabrousí i k jiným tématům a tak šikovně, že .... si odnesu i něco víc než nový klíč17,14 %1,18 %  
Chování prodavače.17,14 %1,18 %  
zda jsou vůbec schopni dotat to, co požaduji17,14 %1,18 %  
kvalita a síla oceli zámku (konzultace s odborníkem)17,14 %1,18 %  
web17,14 %1,18 %  
sympatie s prodejcem17,14 %1,18 %  
Například věrnostní slevy atp.17,14 %1,18 %  
.17,14 %1,18 %  
internetové stránky17,14 %1,18 %  
ostatní odpovědi rychlost vyřízení, ochota a schoponost
ochota personálu
bezpečnost
?
428,57 %4,71 % 

Graf

13. Pořizujete si dražší zboží (např. kupujete bezpečnostní zámek do dveří od domu / bytu). Co je pro Vás důležité?

Pokud se Vás nákup takového zboží netýká, otázku prosím přeskočte. Jinak postupujte stejně jako u předchozí otázky, každému faktoru přidělte 0 - 5 bodů podle jeho důležitosti. 0 = zcela nedůležitý faktor, 5 = vemi důležitý faktor.

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
nízká cena2.6472.081
vysoká kvalita4.2391.406
široká nabídka2.7941.811
značka2.1622.224
blízkost prodejny2.2212.143
osobní zkušenost (příp. doporučení známých)3.2542.01
odborné poradenství3.4562.277
poprodejní servis3.3092.125
jiné0.6031.534

Graf

14. Pokud jste u předchozí otázky přidělili alespoň 1 bod k možnost "jiné", uveďte prosím, o jaké faktory se jedná:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zda jsou vůbec schopni dotat to, co požaduji114,29 %1,18 %  
možnost dodělat kdykoli klíče na počkání (např. s kartou)114,29 %1,18 %  
zámek nekupuju ani nevybírám sám, vždycky mi ho zatím dodávala stavební firma při stavbě/rekonstrukci114,29 %1,18 %  
Možnost slevy, akční nabídky114,29 %1,18 %  
.114,29 %1,18 %  
informace na internetu114,29 %1,18 %  
_114,29 %1,18 %  

Graf

15. Souhlasíte s následujícím výrokem? "Uvítám, pokud mě v průběhu nákupu prodavač informuje o jednom nebo dvou dalších výrobcích či službách, které firma nabízí."

Např. necháváte si vyrobit kopii klíče od bytu a prodavač Vás informuje, že firma také vyrábí autoklíče nebo provádí nouzová otevírání dveří.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3338,82 %38,82 %  
spíše nesouhlasím2023,53 %23,53 %  
souhlasím1416,47 %16,47 %  
nesouhlasím1011,76 %11,76 %  
nevím89,41 %9,41 %  

Graf

16. Chtěl/a byste být informován/a o nabídce zboží a služeb a případných slevových akcích od firmy nabízející klíčařský sortiment?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ne (nebo pouze prodavačem na prodejně během nákupu)otázka č. 18, anootázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne (nebo pouze prodavačem na prodejně během nákupu)6880 %80 %  
ano1720 %20 %  

Graf

17. Jakým způsobem byste chtěl/a být o sortimentu a slevách informován/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na prodejně prostřednictvím letáků, plakátů apod.1055,56 %11,76 %  
prostřednictvím e-mailu633,33 %7,06 %  
prostřednictvím letáků do schránky633,33 %7,06 %  
reklamou na internetu422,22 %4,71 %  
reklamou v tisku (novinách, časopisech, inzertních tiskovinách)211,11 %2,35 %  
reklamou v televizi nebo rádiu211,11 %2,35 %  
asi 15,56 %1,18 %  
prostřednictvím plakátů ve městě15,56 %1,18 %  

Graf

18. Chtěl/a byste ještě něco doplnit k předchozím otázkám? Můžete také uvést, jaké informace od firem, které se zabývají prodejem klíčařského sortimentu a zámečnictvím by pro Vás byly užitečné.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

.

Druh monyáže, použití bezpečnostního štítu atd.

Je to věc, kterou řeším jednou za mnoho let.

Jedná se o specifickou službu. V případě, že nezbytně potřebuji zámečnické služby, dávám samozřejmě přednost kvalitě nad kvantitou. Nejsem zřizovatel domácnosti, takže nemám zkušenost se zřizováním zámků.

Komplexní a detailní shrnutí problematiky, včetně doporučovaných řešení (konkrétní produkty v nabídce, reakce na potřeby trhu - nové postupy a řešení, diskuze se zákazníky, srovvnání s konkurencí na příkladech.) v přehledné formě na internetových stránkách obchodníka.

n

nakupuji velmi vyjímečně

ne

ne

Preferuji, když firma nabízí výrobky od FAB (kopie klíčů, vložky). Uvítám, když mě před prodejem informuje o specifikách produktu (např. nelze udělat kopie klíčů, kdy výrobek nelze použít).

sám klíče nikdy nekupuju ani extra nevybírám: autoklíč v autoservisu, zámek do bytu či domu byl při stavbě/rekonstrukci od firmy

Zajímají mě novinky na trhu.

19. Uveďte prosím své pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4654,12 %54,12 %  
muž3945,88 %45,88 %  

Graf

20. Uveďte prosím svůj věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 - 342428,24 %28,24 %  
15 - 242124,71 %24,71 %  
35 - 442124,71 %24,71 %  
45 - 54910,59 %10,59 %  
55 - 64910,59 %10,59 %  
65 a více11,18 %1,18 %  

Graf

21. Uveďte prosím kraj svého bydliště:

Zvolte kraj, kde se nejčastěji zdržujete. Nemusí se jednat o kraj Vašeho trvalého bydliště.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středočeský kraj a hl. m. Praha2833,73 %32,94 %  
Karlovarský kraj1416,87 %16,47 %  
Ústecký kraj910,84 %10,59 %  
Jihomoravský kraj89,64 %9,41 %  
Olomoucký kraj56,02 %5,88 %  
Moravskoslezský kraj56,02 %5,88 %  
Jihočeský kraj44,82 %4,71 %  
Pardubický kraj33,61 %3,53 %  
Královéhradecký kraj33,61 %3,53 %  
Plzeňský kraj11,2 %1,18 %  
Zlínský kraj11,2 %1,18 %  
Kraj Vysočina11,2 %1,18 %  
Liberecký kraj11,2 %1,18 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

11. Pořizujete si levnější zboží (např. kupujete obyčejný visací zámek, necháváte si vyrobit kopii klíče). Co je pro Vás důležité?

  • odpověď značka=0:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=0 na otázku 13. Pořizujete si dražší zboží (např. kupujete bezpečnostní zámek do dveří od domu / bytu). Co je pro Vás důležité?

13. Pořizujete si dražší zboží (např. kupujete bezpečnostní zámek do dveří od domu / bytu). Co je pro Vás důležité?

  • odpověď jiné=0:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi osobní zkušenost (příp. doporučení známých)=4 na otázku 13. Pořizujete si dražší zboží (např. kupujete bezpečnostní zámek do dveří od domu / bytu). Co je pro Vás důležité?

16. Chtěl/a byste být informován/a o nabídce zboží a služeb a případných slevových akcích od firmy nabízející klíčařský sortiment?

  • odpověď ano:
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi na prodejně prostřednictvím letáků, plakátů apod. na otázku 17. Jakým způsobem byste chtěl/a být o sortimentu a slevách informován/a?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Máte nějaké zkušenosti s klíčařským sortimentem?

2. Pokud pořizujete klíčařské zboží (klíče, zámky apod.), je to soukromě nebo pro firmu/organizaci?

3. Zajímáte se o to, zda je stávající zabezpečení Vašeho majetku dostatečné a efektivní?

4. Souhlasíte s následujícím výrokem? "Domnívám se, že mám dostatečné znalosti, abych si sám/sama (bez pomoci odborníka) účinně zabezpečil/a svůj majetek."

5. Souhlasíte s následujícím výrokem? "Odborná pomoc při výběru vhodného zabezpečení je pro mě velmi důležitá."

6. Souhlasíte s následujícím výrokem? "Když navštívím zámečnictví / prodejnu klíčařského sortimentu, mohu se spolehnout, že mi personál poskytne úplné informace, pomůže mi vybrat nejlepší řešení mého problému a mé finanční prostředky budou efektivně vynaloženy."

7. Souhlasíte s následujícím výrokem? "Mám zkušenost s tím, že jsem si na základě doporučení prodavače koupil/a nějaký prvek zabezpečení a později se ukázalo, že tento výrobek nesplňuje mé potřeby a požadavky."

8. Potřebujete si koupit zámek, klíče, autoklíč / opravit zámek apod. Jak se dozvídáte, kde najít prodejny/provozovny, které toto zboží (služby) nabízejí?

9. Znáte název nějakého zámečnictví nebo prodejny / firmy s klíčařským sortimentem?

10. Máte nějakou preferovanou prodejnu klíčařského zboží / zámečnictví, kam chodíte nejčastěji?

11. Pořizujete si levnější zboží (např. kupujete obyčejný visací zámek, necháváte si vyrobit kopii klíče). Co je pro Vás důležité?

13. Pořizujete si dražší zboží (např. kupujete bezpečnostní zámek do dveří od domu / bytu). Co je pro Vás důležité?

15. Souhlasíte s následujícím výrokem? "Uvítám, pokud mě v průběhu nákupu prodavač informuje o jednom nebo dvou dalších výrobcích či službách, které firma nabízí."

16. Chtěl/a byste být informován/a o nabídce zboží a služeb a případných slevových akcích od firmy nabízející klíčařský sortiment?

17. Jakým způsobem byste chtěl/a být o sortimentu a slevách informován/a?

19. Uveďte prosím své pohlaví:

20. Uveďte prosím svůj věk:

21. Uveďte prosím kraj svého bydliště:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Máte nějaké zkušenosti s klíčařským sortimentem?

2. Pokud pořizujete klíčařské zboží (klíče, zámky apod.), je to soukromě nebo pro firmu/organizaci?

3. Zajímáte se o to, zda je stávající zabezpečení Vašeho majetku dostatečné a efektivní?

4. Souhlasíte s následujícím výrokem? "Domnívám se, že mám dostatečné znalosti, abych si sám/sama (bez pomoci odborníka) účinně zabezpečil/a svůj majetek."

5. Souhlasíte s následujícím výrokem? "Odborná pomoc při výběru vhodného zabezpečení je pro mě velmi důležitá."

6. Souhlasíte s následujícím výrokem? "Když navštívím zámečnictví / prodejnu klíčařského sortimentu, mohu se spolehnout, že mi personál poskytne úplné informace, pomůže mi vybrat nejlepší řešení mého problému a mé finanční prostředky budou efektivně vynaloženy."

7. Souhlasíte s následujícím výrokem? "Mám zkušenost s tím, že jsem si na základě doporučení prodavače koupil/a nějaký prvek zabezpečení a později se ukázalo, že tento výrobek nesplňuje mé potřeby a požadavky."

8. Potřebujete si koupit zámek, klíče, autoklíč / opravit zámek apod. Jak se dozvídáte, kde najít prodejny/provozovny, které toto zboží (služby) nabízejí?

9. Znáte název nějakého zámečnictví nebo prodejny / firmy s klíčařským sortimentem?

10. Máte nějakou preferovanou prodejnu klíčařského zboží / zámečnictví, kam chodíte nejčastěji?

11. Pořizujete si levnější zboží (např. kupujete obyčejný visací zámek, necháváte si vyrobit kopii klíče). Co je pro Vás důležité?

13. Pořizujete si dražší zboží (např. kupujete bezpečnostní zámek do dveří od domu / bytu). Co je pro Vás důležité?

15. Souhlasíte s následujícím výrokem? "Uvítám, pokud mě v průběhu nákupu prodavač informuje o jednom nebo dvou dalších výrobcích či službách, které firma nabízí."

16. Chtěl/a byste být informován/a o nabídce zboží a služeb a případných slevových akcích od firmy nabízející klíčařský sortiment?

17. Jakým způsobem byste chtěl/a být o sortimentu a slevách informován/a?

19. Uveďte prosím své pohlaví:

20. Uveďte prosím svůj věk:

21. Uveďte prosím kraj svého bydliště:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Blechová, I.Jak si zabezpečujete svůj majetek? (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://jak-si-zabezpecujete-svuj-ma.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.