Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jak spotřebitelé vnímají značku spotřebního družstva Jednota

Jak spotřebitelé vnímají značku spotřebního družstva Jednota

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Maříková
Šetření:08. 02. 2012 - 29. 02. 2012
Počet respondentů:151
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj,

chtěla bych Vás poprosit o vyplnění následujícího dotazníku na téma Vnímání značky spotřebního družstva JEDNOTA.

 

Dotazník je součástí mé diplomové práce.

 

S díky

Lucie Maříková

Odpovědi respondentů

1. Znáte spotřební družstvo Jednota?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14596,03 %96,03 %  
ne63,97 %3,97 %  

Graf

2. Jste zaměstnáni u společnosti Jednota?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14797,35 %97,35 %  
ano42,65 %2,65 %  

Graf

3. Jak vnímáte společnost Jednota? (1-neznám, 10-jsem pravidelným zákazníkem)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
53422,52 %22,52 %  
32818,54 %18,54 %  
72113,91 %13,91 %  
10159,93 %9,93 %  
4149,27 %9,27 %  
8127,95 %7,95 %  
6117,28 %7,28 %  
174,64 %4,64 %  
263,97 %3,97 %  
931,99 %1,99 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.39
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.49
Směrodatná odchylka:2.12
Medián:5
Modus:5

Graf

4. Znáte jiné potravinové řetězce tohoto typu na našem trhu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

Ahold

Ahold, Terno

Ahold, Tesco, Schwartz

ALBERT, BILLA, PENNY Market

Albert, Norma

ano

ano Terno, Coop, Globus, Interspar, Billa, Lidl.....

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ANO

ano

Ano

ano

ano

Ano

Ano - Coop, Lidl, Billa, Albert,

Ano, Billa Penny Tesco Lidl Albert

ano, např. Česká cena

ano, všechny

asi ano

Bila, Lidl, Albert

Billa

Billa, Lidl, Penny market

Brněnka

CBA, Billa. Tesco

CBA, Koruna, Pramen, Enapo, Vít

céčko

COOP FLOP

coop

Coop

COOP

Coop

COOP

coop

coop

coop

coop

COOP

Coop

coop

Coop ?

Coop, Enapo

Coop, Flop

COOP, FLOP

COOP, Hruška

Coop, Kubík

Coop, Kubík, Hruška

Coop, Liedl, penny...

coop, penny, lidl

Coop, Šumava

Coop, Terno, Trefa

Coop, Terno, Trefa.

COOP, Žabka

coop?

Definujte "tohoto typu".

Enapo

flop

Flop, Hruška

globus, coop, albert, tesco, billa, kaufland, terno, hruška, žabka, penny market, intespar

Globus, Kaufland, InterSpar

Globus, Kaufland, Tesco, Billa, Albert, Interspar

Globus, Lidl, Penny market, Tesco atd.

Hruška

hruška

Hruška, Koruna

Hruška, Penny, Kaufland...Ale jen Hruška a Jednota jsou české

Hruška?

Kaufland, Globus, Interspar

kaufland, lidl, billa

Kaufland, Lidl, Penny

Konzum

lidl peny billa

Lidl, Kaufland, Globus, Trefa, Flop,

lidl, makro, tesco, bila...

Lídl, Penny

Lidl, Penny market, Globus, Billa, Tesco

Lidl, Penny, Billa, Kaufland, Globus, Tesco atd.

makro, albert, penny, tesco

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

nevím

neznám

Nikoliv

Norma

Norma, Coop, Terno

Penny market, Globus, Tesko, Billa, Lidl, Albert, Interspar, Terno

Penny Market, Lidl, Billa, Albert, Hypernova, Norma,

Penny Market, Tesco, Albert, Lidl, Billa, Kaufland

penny, coop, norma , žabka

penny, lidl, hypernova

Penny, Tesco,

Penta, Hruška

Pramen

Spar, Tesco, Hypermarket, Globus

Terno

Terno

tesco

tesco, billa, kaufland

Tesco, Kaufland, Albert

Tesco, Kaufland, Lidl,....

Tesco, Lídl

tesco,billa,penny market,albert

vávra

včela, coop

Vietnamce :-)

Zabka

Žabka

Žabka

žabka

žabka, flop, penny, norma, tesco, albert, globus, lidl ...

5. Jaká jsou hlavní kritéria při výběru potraviného řetězce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sortiment11576,16 %76,16 %  
cena10770,86 %70,86 %  
kvalita10468,87 %68,87 %  
značka2113,91 %13,91 %  
tradice1711,26 %11,26 %  

Graf

6. Co se Vám vybaví v souvislosti se značkou Jednota?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prodej potravin10166,89 %66,89 %  
tradice6341,72 %41,72 %  
Coop TERNO5939,07 %39,07 %  
české produkty4529,8 %29,8 %  
přijatelná cena127,95 %7,95 %  
nic106,62 %6,62 %  
Trefa21,32 %1,32 %  
dlouhá otevírací doba21,32 %1,32 %  

Graf

7. Jaká forma reklamy společnosti Jednota Vás nejvíce ovlivní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
leták7046,36 %46,36 %  
reklamu nevnímám4731,13 %31,13 %  
televize3221,19 %21,19 %  
reklamu nevnímám1811,92 %11,92 %  
internet74,64 %4,64 %  
denní tisk53,31 %3,31 %  
rádio42,65 %2,65 %  

Graf

8. Jsou pro Vás informace prostřednictvím této reklamy dostačující?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6845,03 %45,03 %  
nevím6039,74 %39,74 %  
ne2315,23 %15,23 %  

Graf

9. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena10871,52 %71,52 %  
muž4328,48 %28,48 %  

Graf

10. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-257851,66 %51,66 %  
26-406241,06 %41,06 %  
41-60117,28 %7,28 %  

Graf

11. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské7851,66 %51,66 %  
střední s maturitou6845,03 %45,03 %  
základní31,99 %1,99 %  
střední bez maturity21,32 %1,32 %  

Graf

12. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velkoměsto6341,72 %41,72 %  
maloměsto5536,42 %36,42 %  
vesnice3321,85 %21,85 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte spotřební družstvo Jednota?

2. Jste zaměstnáni u společnosti Jednota?

3. Jak vnímáte společnost Jednota? (1-neznám, 10-jsem pravidelným zákazníkem)

4. Znáte jiné potravinové řetězce tohoto typu na našem trhu?

5. Jaká jsou hlavní kritéria při výběru potraviného řetězce?

6. Co se Vám vybaví v souvislosti se značkou Jednota?

7. Jaká forma reklamy společnosti Jednota Vás nejvíce ovlivní?

8. Jsou pro Vás informace prostřednictvím této reklamy dostačující?

9. Pohlaví

10. Věk

11. Vzdělání

12. Bydliště

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte spotřební družstvo Jednota?

2. Jste zaměstnáni u společnosti Jednota?

3. Jak vnímáte společnost Jednota? (1-neznám, 10-jsem pravidelným zákazníkem)

4. Znáte jiné potravinové řetězce tohoto typu na našem trhu?

5. Jaká jsou hlavní kritéria při výběru potraviného řetězce?

6. Co se Vám vybaví v souvislosti se značkou Jednota?

7. Jaká forma reklamy společnosti Jednota Vás nejvíce ovlivní?

8. Jsou pro Vás informace prostřednictvím této reklamy dostačující?

9. Pohlaví

10. Věk

11. Vzdělání

12. Bydliště

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Maříková, L.Jak spotřebitelé vnímají značku spotřebního družstva Jednota (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://jak-spotrebitele-vnimaji-zna.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.