Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jak vás připravuje/připravila škola na práci v oboru? Pro studenty FPH
Jak vás připravuje/připravila škola na práci v oboru? Pro studenty FPH
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Adam Koštůr |
---|---|
Šetření: | 12. 04. 2015 - 03. 05. 2015 |
Počet respondentů: | 109 |
Počet otázek (max/průměr): | 21 / 16.42 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 66,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.10:41 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 63 | 57,8 % | 57,8 % |
muž | 46 | 42,2 % | 42,2 % |
2. Jsi studentem/absolventem FPH VŠE?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 3, ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 103 | 94,5 % | 94,5 % |
ne | 6 | 5,5 % | 5,5 % |
3. Jaký ročník studuješ na FPH VŠE?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2. ročník | 79 | 76,7 % | 72,48 % |
3. ročník | 8 | 7,77 % | 7,34 % |
1. ročník | 7 | 6,8 % | 6,42 % |
absolvent | 4 | 3,88 % | 3,67 % |
4. ročník | 3 | 2,91 % | 2,75 % |
5. ročník | 2 | 1,94 % | 1,83 % |
4. Ohodnoť následující kompetence, které FPH rozvijí. (1 - nejméně rozvíjí, 5 - nejvíce rozvíjí)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
ekonomické znalosti | 4.019 | 0.796 |
komunikační dovednosti | 3.621 | 0.915 |
prezentační dovednosti | 3.874 | 0.984 |
schopnost týmové práce | 3.981 | 0.796 |
IT dovednosti | 2.291 | 0.672 |
logické myšlení a analytické dovednosti | 2.99 | 0.631 |
manažerské dovednosti (vedení, motivace) | 3.466 | 0.967 |
jazykové dovednosti | 3.087 | 1.051 |
kreativita | 2.806 | 0.72 |
psychická odolnost (např. proti nervozitě) | 2.854 | 1.367 |
sociální a společenské cítění | 2.66 | 0.943 |
time management | 2.99 | 1.155 |
schopnost být flexibilní (časově nenáročný) | 2.961 | 0.989 |
schopnost a ochota mobility (stěhování za prací) | 2.146 | 1.056 |
5. Seřaď následující možnosti, které FPH nabízí - od té, která je pro Tebe nejdůležitější po tu nejméně důležitou. (1. - nejdůležitější))
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
studium v zahraničí | 2.631 | 2.039 |
možnost praxí a stáží | 2.155 | 1.51 |
odborné semináře a přednášky | 2.806 | 1.496 |
poradenství | 3.864 | 1.574 |
workshopy, exkurze, akce | 3.544 | 1.452 |
6. Ohodnoť následující kompetence a další aspekty, které jsou podle Tebe pro zaměstnavatele v oblasti podnikání a managementu v současné době klíčové. (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
ekonomické znalosti | 3.33 | 0.823 |
komunikační dovednosti | 4.427 | 0.73 |
prezentační dovednosti | 4.282 | 0.882 |
schopnost týmové práce | 4.272 | 0.858 |
IT dovednosti | 3.641 | 0.774 |
logické myšlení a analytické dovednosti | 4.078 | 0.907 |
manažerské dovednosti (vedení, motivace) | 4.223 | 1.008 |
jazykové dovednosti | 4.233 | 0.878 |
kreativita | 3.68 | 0.897 |
psychická odolnost (např. proti nervozitě) | 4.087 | 0.682 |
sociální a společenské cítění | 3.408 | 0.824 |
schopnost být flexibilní (časově nenáročný) | 3.99 | 1.116 |
schopnost a ochota mobility (stěhování za prací) | 3.515 | 1.24 |
time management | 3.913 | 1.051 |
studium v zahraničí | 2.971 | 1.135 |
praxe | 4.408 | 0.824 |
7. Jaké vnímáš své výhody (jako student/absolvent FPH) oproti ostatním uchazečům o zaměstnání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dobré jméno školy | 75 | 72,82 % | 68,81 % |
samostatnost (velká škola, anonymita, musíme se starat sami) | 61 | 59,22 % | 55,96 % |
prezentační dovednosti | 57 | 55,34 % | 52,29 % |
schopnost týmové práce | 55 | 53,4 % | 50,46 % |
odborné ekonomické znalosti | 52 | 50,49 % | 47,71 % |
komunikační dovednosti | 50 | 48,54 % | 45,87 % |
jazykové vybavení | 39 | 37,86 % | 35,78 % |
manažerské dovednosti (vedení, motivace) | 39 | 37,86 % | 35,78 % |
time management | 29 | 28,16 % | 26,61 % |
logické myšlení a analytické dovednosti | 28 | 27,18 % | 25,69 % |
schopnost být flexibilní (časově nenáročný) | 23 | 22,33 % | 21,1 % |
psychická odolnost (např. proti nervozitě) | 21 | 20,39 % | 19,27 % |
moderní technologie | 19 | 18,45 % | 17,43 % |
kreativita | 18 | 17,48 % | 16,51 % |
sociální a společenské cítění | 8 | 7,77 % | 7,34 % |
IT dovednosti | 6 | 5,83 % | 5,5 % |
schopnost a ochotu mobility (stěhování za prací) | 5 | 4,85 % | 4,59 % |
jsem fakt dobrej | 1 | 0,97 % | 0,92 % |
Žádné výhody jsem v oboru své profese nepocítila. Škola mi bohužel nic jiného než jméno nepřinesla | 1 | 0,97 % | 0,92 % |
preciznost | 1 | 0,97 % | 0,92 % |
šukám jak král | 1 | 0,97 % | 0,92 % |
8. Co ti škola přinesla nového a užitečného pro tvé budoucí zaměstnání? Jaké možnosti Ti škola nabídla k lepšímu uplatnění?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
odborné znalosti, práce s databázemi o firmách, tlak na zlepšování prezentačních dovedností
-
-
-
-
-
.
Bohužel musím říct, že zatím nic. Jsem ráda, že mám základní ekonomické vzdělání, ale jinak ve své profesi vycházím čistě a jen ze svých vlastních nabytých zkušeností, které mi školou rozhodně poskytnuty nebyly.
dobre info o marketingu, prodeji, prezentovani
ekonomicke znalosti
ekonomicke znalosti
ekonomické znalosti
Erasmus
Erasmus, praxe
Erazmus+
hlavně komukační dovednosti
hovno
jazyky, prehled na trhu prace
komukacni a prezentacni dovednosti, vice sebevedomi
kontakt s podobně zaměřenými lidmi
Kontakt s top managementem předních českých i mezinárodních společností v ČR
kontakty
kontakty
mnoho
mnoho nových poznatků
mnoho nových znalostí
motivaci
Moznost erazmu
moznost planovani sve vyuky
možnost zájmových kurzů, přednášek, přinesla mi nabídky stáží,prací a možnosti vyjet do zahraničí. Dále své dobré jméno.
Možnosti k lepšímu uplatnění jsem buď ještě nestihl zaznamenat, nebo nebudou moc výrazné (doufám v první z možností) a škola mi přinesla větší samostatnost, vzdělání a potřebné informace k některým z možných zaměstnání.
myslím si, že škola mi priniesla iný pohľad na ekonomickú sféru a určité vedomosti dôležité pre uplatnenie na trhu
Myslím, že výrazný význam v budoucnosti moje škola mít nebude.
Naucila me byt samostatnou. Jednou z vyhod je ze skola nabizi ruzne zajimave prednasky, ktere jsou vice ze zivota a neprednasi se tam sucha teorie
Neco naucila, snad
některé volitelné předměty potřebné pro praxi + všeobecný přehled získaný v rámci povinných kurzů
nevím
nevyplněno
Nic
NIC, az na to, ze jsem se rozhodla, ze budu pracovat v marketingu a hned jsem zacala
nove poznatky a dovednosti
odborne ekonomicke znalosti
odborne prednasky, znalosti
praktické kurzy
Praktické znalosti
Praktické znalosti problematiky finančního řízení firem
prakticky zamerene predmety, jako Rozvoj profesni kariery, atd.
pratele, praxi
prezentacni schopnosti, komunikace s lidmi, logicke uvazovani
Prohloubení ekonomických znalostí důležitých pro budoucí zaměstnání.
Prohloubení znalostí
Prohloubení znalostí a poskytování odborných vhledů
Prohloubení znalostí ve studovaném oboru.
Prozatím pouze možnost učit se nové jazyky (či zlepšovat stávající) a umět si vytvořit vhodný time management.
přednášky firem
přehled v oblasti fungování a řízení podniku dovednosti prezentování a týmové práce
příležitost ke studiu v zahraničí (erasmus) škola podporuje studentské kluby, které navštěvuji a velice mne rozvíjejí. (například Toastmasters - zlepšení prezetačních dovedností, nebo Click it - díky praktickým dovednostem jsem dokonce získal práci. Pak taky je super možnost nepovinných přednášek organizovanými kluby na VŠE.
Přinesla: možnost zlepšit se v prezentování Možnosti: studium v zahraničí
rozvoj komunikacnich dovednosti, empatie, moznost studia v zahranici
Samostatnost
Samostatnost, organizacni schopnosti
samostatnost, rychle pratelstvi, psychicka soudrznost
samostatnost, vedomosti
sebeprezentace, vice samostatnosti, time management, zodpovednost
schopnost tymove prace
schopnost vycházet a pracovat v pracovním týmu s ostatními lidmi přehled v oblasti ekonomiky a podnikání vystupovat před ostatními a hájit své názory a umět je odůvodnit být schopen odůvodněně a spravedlivě ohodnotit ostatní
stáže, studium v zahraničí, dobrou úroveň cizích jazyků
studentske organizace, uzitecne predmety
studium v zahranici
studium v zahraničí
studium v zahraničí, práce v týmech (seminární práce, případové studie)
teoretické znalosti, přehled
teoreticky zaklad
teoretický základ
titul
titul, prestiz skoly
týmová práce
Vedlejsku, z jine fakulty.... Jinak je to kopa prazdnejch kecu..
vedomosti a znalosti ze sirokeho spektra disciplin
vedomosti a znalosti ze sirokeho spektra disciplin
Vědomosti, zázemí jedné z nejprestižnějších univerzit v ČR, možnosti vycestovat do zahraničí
větší znalosti
Více sebedůvěry.
Všeobecný přehled o ekonomice.
Vzdělání, stáže, přednášky (nepovinné), setkání se zajímavými lidmi
Vzdělání, studium v zahraničí
vzdělání, studium v zahraničí
workshopy a poradenství
zatim nemuzu posoudit
zatim nevim - 1. rocnik
zatim nic
Zjistil sem, že ekonomie je zajímavá, ale téměř k ničemu.
zlepšení komunikace, možnost studia v zahraničí
zlepšení komunikačních a prezentačních dovedností, time management
Zlepšení rétorických dovedností v rámci prezentací atp.
zlepšení si time-managementu
znalosti, jazyky
Zpusob nahlizeni na zadany ukol
9. Co ti naopak ve výuce chybělo? Jaké možnosti ti škola nenabídla (k lepšímu uplatnění)?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
-
-
-
-
-
- některé specializovan volitelné předměty byly k ničemu... odborníci z praxe se často jen předváděli; bylo by dobré nastavit si s odborníky z praxe pravidla - více možností stáží a interakce s podniky
.
Analyticke mysleni a rozbor problemu
Čas pro praxe nebo brigádu
další pokus na zkousku
Hodně teorie, málo praxe.
IT dovednosti
IT oblast, analytické úlohy.
jak zvládat stres
Jazykové dovednosti
Jazyky
jsem v pulce studia, nehodnotim
kreativita
Kreativita, jak motivovat
kvalitnější výuka jazyků, větší individuální přístup, více prakticky zaměřených předmětů
lepší výuka jazyků
Málo možností vyjadřovat vlastní názor k dané problematice a chybí učení praktickým dovednostem.
málo prakticky zaměřených předmětů
Nabídka jazyků.
neco je proste zbytecny, ztrata casu
nekdy hodne teorie (informatika prednasky) a malo praxe
některé předměty byly velmi teoretické a bylo by lepší, kdyby byly orientovány spíše prakticky
některé předměty spíše moc obecné nebo příliš teoretické ekurze v rámci předmětů
některé předměty více teoretické než praktické
nemuzu posoudit
nevim co napsat
Nic mě nenapadá
Nic mě nyní nenapadá
občas je vše moc teoretické (není propojeno s realitou)
okruh pratel
osobni rozvoj
osobní rozvoj
Podle mého názoru chybí větší orientace na využití znalostí v praxi a škola sama o sobě nenabízí praxe ve firmách.
porad stale prevlada ve vyuce sucha teorie nez prakticnost jejiho vyuziti v zivote
Povinna praxe
prakticke priklady vyuziti
prakticke zkusenosti
praktické znalosti
prakticke znalosti, prima provazanost s praxi, malo logiku rozvijejicich predmetu
Prax
praxe
Praxe
Praxe
Praxe
praxe
praxe
praxe
Praxe
Praxe
praxe
praxe od školy
praxe, možnost stáže
Praxe, nekdy az moc teorie
Praxe.
prevaha teoretickych predmetu (informatika - prednasky) nad predmety s praktickym zamerenim (napr. Rozvoj profesni kariery - doporucuji)
priklady z praxe
projekty
Příliš lpí na stereotypním způsobu výuky a nedává možnost spojit práci se školou, málo podporuje studenty v nabírání praktických zkušeností.
spravedlnost
Spravedlnost
Škola mi nenabídla absolutně žádnou praxi. Jde o čistou teorii, což je myslím zrovna u Arts managementu dost fatální. Nefunguje tu žádné propojení s reálnou praxí v oboru. Myslím, že to je ten největší problém školy.
Tech prakticky zamerenych predmetu bylo malo
vetsi moznosti v oblasti volitelnych predmetu
Vetsina, relativni poznatky, ktere bych v praxi vyuzila
větší podpora podnikatelského ducha
větší praxe v IT. Spíše praxe s office balíčkem než teoretické znalosti informatiky.
větší propojení s praxí (spolupráce s firmami přímo v rámci jednotlivých předmětů)
víc IT znalosti
Vic praktickych zkusenosti
vic praxe, osobnych zkusenosti
víc propojení s praxí
vic veci z praxe, ne tolik teorie
vice praktických veci
Více praktických zkušeností
více praxe
více praxe
více praxe
vice praxe a osobnejsi pristup
více praxe a práce na konkrétních projektech v podnicich
vice praxe v IT, místo praxe bylo probirano hodne teorie
vice praxe v podnikani
více praxe, některé předměty se nevyučují s ohledem na současnou praxi
více předmětů v aj, kde by se v aj prezentovalo případové studie na malé a střední podniky (většina se točila kolem akciovek nebo velkých hráčů na trhu).
x
zasadeni teorie do praxe
zatim nevim - 1. rocnik
získání praktických dovedností
10. Uveď 2 až 3 předměty, které Ti pro budoucí uplatnění na trhu práce připadají nejméně důležité.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
-
bankovni produkty a operace, logistika
Co to je za otázku ?
eko, management 2,
ekonomie 2, marketing 2, management (u marketingu a managementu dáno způsobem jejich výuky)
Informatika Psychologie a sociologie řízení
informatika - přednášky
informatika (4it103), matematika, psychologie a sociologie řízení
informatika (podaná způsobem, jakým je vyučovaná na VŠE), bankovní produkty a operace - naprosto zpackaný předmět
Informatika (přednášky) Psychologie a sociologie řízení
Informatika (přednášky), právo, psychologie a sociologie řízení
Informatika (přednášky), psychologie a sociologie řízení
informatika, bankovni produkty a operace
Informatika, bankovni produkty a operace
informatika, management, ucetnictvi
informatika, manazerske ucetnictvi (je fajn to vedet,ale do budoucna si najmu nekoho komu to jde a radsi mu zaplatim nez se s tim patlat sama!
informatika, matematika, podnikani v male a stredni firme
informatika, matematika, statistika
informatika, podnikani v male a stredni firme, mezinarodni obchodni operace
informatika, podniková ekonomika, spotřební chování
informatika, právo, psychologie
informatika, provozni mgmt
informatika, spotrebni chovani, management
informatika, spotřební chování, management
Informatika, statistika
Informatika, statistika, mezinarodni obchodni operace
Informatika, statistika, provozní management
Management Státní zkouška z ekonomie - když už člověk musí absolvovat oba předměty (mikro, makro) separátně
management bezpecnosti a jeste 2 veci, ted nevim ceho normalni management predmety nejsou principielne spatne, ale vyuziti v praxi tam nevidim
management environmentu, operacni vyzkum, informatika
management kvality,enviromentu a bezpečnosti, spotřební chování
Management, Marketing, Podnikání v malé a střední firmě
management, mikroekonomie, pravo
Management, personální řízení 2
manazerske ucetnictvi, informatika, mikroekonomie
Manažer by měl mít všeobecný přehled, a proto se alespoň nějaká část každého předmětu hodí.
Matematika
Matematika pro ekonomy, Podnikání v malé a střední firmě
Matematika pro ekonomy, psychologie a sociologie řízení, spotřební chování
Matematika, Informatika
matematika, informatika, ping pong
matematika, mikroekonomie, základy managementu. Tyto předměty jsou dle mého názoru nedůležité pro uplatnění na trhu práce, nicméně velmi důležité pro rozvoj vědomostí v ostatních předmětech, takže bych je určitě nikdy nevynechala.
Matematika, spotřební chování, management kvality
matematika, statistika, pravo
mgmt kvality, management, operacni vyzkum
mgmt kvality, provozni mgmt
Mgmt kvality, psychologie a sociologie
mgmt kvality, psychologie a sociologie rizeni
Mgmt kvality, psychologie, sociologie
mgmt, mezinar. obchod. operace, Bankovni produkty a operace
mikroekonomie, makroekonomie
Mikroekonomie, matematika
Mngmt kvality, Management, Statistika
operační výzkum, psychologie a sociologie řízení, právo
Osobni a rodinne finance Podnikani v male a stredni firme Spolecenska odpovednost firem
osobni a rodinne finance, telesna vychova
personální řízení 1,2 management 2,3
podnikani v male a stredni firme
podniková informatika, management kvality
Pravo, bankovni produkty a operace, informatika
pravo, informatika (prednasky), bank. produkty a operace (derivaty, opce,...)
pravo, logistika, statistika
právo, provozní mng
Právo, Spotřební chování, Logistika
provozni management, informatika
provozní management, mezinárodní obchodní operace, informatika
provozni mgmt, informatika
psychologie a sociologie rizeni, informatika, CSR
psychologie a sociologie rizeni, informatika, provozni management
psychologie a sociologie rizeni, informatika, provozni mgmt
psychologie a sociologie rizeni, managemant kvality, logistika
psychologie a sociologie rizeni, management, operacni vyzkum
Psychologie a sociologie rizeni, matematika, mgmt
psychologie a sociologie rizeni, mgmt kvality, operacni vyzkum
psychologie a sociologie rizeni, statistika, mgmt. kvality, bezp. a environmentu
psychologie a sociologie řízení logistika
psychologie a sociologie řízení, CSR
Psychologie a sociologie řízení, Management, Podniková ekonomika
psychologie a sociologie řízení, osobní a rodinné finance, kognitivní psychologie v informatice
psychologie a sociologie řízení,osobní a rodinné finance
psychologie a sociologie,
psychologie a sociologie, informatika
psychologie a sociologie, informatika, statistika
Psychologie asociologie, pravo, statistika
Psychologie, bankovni produkty
psychologie, informatika (prednasky), pravo
psychologie, informatika, management
psychologie, mgmt kvality, informatika
Psychologie, Personální řízení
psychologie, podnikani v male a stredni firme
rustina
sociální odpovědnost firem, psychologie a sociologie řízení, osobní a rodinné finance
Statistika, filozofie
Statistika, informatika
Statistika, Psychologie
ucetnictvi, manazerske ucetnictvi, matematika
Ucetnictvi, psychologie
Územní plánování, Regionální politika
zaklady prava, provozni management
11. Uveď 2 až 3 předměty, které Ti pro budoucí uplatnění na trhu práce připadají nejvíce důležité.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
.
cela vedlejska
ekonomie, finance podniku, účetnictví
fin. analyza, krizovy mgmt, manazerske ucetnictvi
finance podniku marketing management osobního rozvoje
finance podniku, etiketa pro manažery, spotřební chování
Finance podniku, Manažerská informatika
finance podniku, podnikova ekonomika, financni analyza, jazyky
financni analyza, mikroekonomie, makroekonomie
Informatika, mgmt kvality, env. a bezpecnosti, CRM
informatika, personalni rizeni, marketing malych a strednich podniku
jazyky (angličtina), účetnictví
Lean management, Six Sigma
logistika, informatika, management
logistika, provozni mgmt, finance podniku
logistika, účetnictví
Makro, marketing, marketingova komunikace
management, finance podniku
Management, jazyky, marketing
Management, logistika a marketing
management, logistika, marketing
management, marketing, spotřební chování
Management, marketing, účetnictví
management, podniková ekonomika, marketing
management, rozvoj obchodnich a vyjednavacich dovednosti, ucetnictvi
management, rozvoj obchodnich a vyjednavacich dovednosti, ucetnictvi
management, účetnictví, marketing
Manager by měl mít všeobecný přehled, a proto jsou všechny předměty důležité.
Marketing malych a strednich podniku, provozni mgmt
marketing, anglictina, rizeni vztahu se zakazniky
marketing, Angličtina
Marketing, Finance podniku, Účetnictví
Marketing, makro
Marketing, Management
marketing, management finance podniku
marketing, management, podniková eko
marketing, operacni výzkum, bankovni produkty a operace
marketing, podnikova ekonomika
marketing, podnikova ekonomika, anglictina
marketingova komunikace, management
Marketingová komunikace, Marketing
mikro, makro, mgmt
mikroekonomie, makroekonomie, podnikova ekonomika
motivace, kontakty, pracovní nasazení
ocenovani majetku, marketing, marketingova komunikace
ocenovani majetku, marketing, marketingova komunikace
operacni vyzkum, komunikacni dovednosti, management
personalni rizeni, marketing, management
podnikání v malé a střední firmě, management, operační výzkum
Podnikova eko, provozni management, jazyky
podnikova eko, ucetnictvi
Podnikova ekonomie, cizi jazyky, personalni rizeni
podnikova ekonomie, management, pravo
podnikova ekonomie, rozvoj obchodnich dovednosti, ucetnictvi, marketing
Podniková ekonomika jazyky obecně
Podniková ekonomika Krizový management - řízení podnikových krizí Manažerská informatika
podniková ekonomika marketing oceňování podniku (FFÚ)
Podniková ekonomika
podnikova ekonomika
podnikova ekonomika, finance podniku, management
podniková ekonomika, finanční analýza, účetnicvtví
podniková ekonomika, marketing
Podniková ekonomika, marketing, angličtina
Podniková ekonomika, Marketing, Psychologie a sociologie řízení
Podniková ekonomika, provozní management
podniková ekonomika, provozní management, projektový management, účetnictví
podnikova ekonomika, spotrebni chovani
Podnikova ekonomika, spotrebni chovani, marketing
pravo, ekonomie, finance podniku
pravo, mikroekonomie, makroekonomie
Právo, Mikroekonomie, Makroekonomie
provozní management, jazyky
psychologie a sociologie, operační výzkum
rozvoj obchodnich a vyjednavacich dovednosti (volitelny), ucetnictvi, makroekonomie
rozvoj obchodnich a vyjednavacich dovednosti, marketingova komunikace, management
Rozvoj obchodnich a vyjednavacich dovednosti, provozni managment (pro mě)
rozvoj profesni kariery, podnikova eko
rozvoj profesní kariéry, řízení lidí v multikulturním prostředí (s J. Cooperem)
rozvoj profesni kariery, statistika, manazerske ucetnictvi
Ucetnictvi Personalni rizeni Management
ucetnictvi, finance, ekonomie
Ucetnictvi, marketing, pers. rizeni
ucetnictvi, matematika, rozvoj obchodnich a vyjednavacich dovednosti
ucetnictvi, podnikova eko
ucetnictvi, prezentace
Účetnictví Makroekonomie Mikroekonomie
účetnictví, ekonomie, právo
účetnictví, finance podniku
Účetnictví, jazyky a volitelné předměty podle oblasti zájmu
účetnictví, management, marketing
Účetnictví, manažerko
účetnictví, podnikání v malé a stredné firmě, matematika
účetnictví, podniková ekonomika, jazyky
Účetnictví, podniková ekonomika, logistika
účetnictví, ponidková ekonomika, jazyky
účetnictví, rozvoj profesní kariéry
Vsechny it zalezitosti s excelem, accessem, projectem
základy marketingu a marketing umění, kreativní kultura v socioekonomickém rozvoji
12. Jaký je tvůj kariérní cíl (pozice)? V jakém oboru?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
.
CEO, majoritni akcionar, obor mezinarodni obchod
CEO, obor IT
CEO, obor IT
Consulting
Člen kreativniho týmu v oboru marketing
divadelní produkční
event manager, je jedno kde
finanční manažer
Finanční ředitel
general, obor - obchod
HR BP
HR management
HR manager
HR manager, HR
HR Partner, HR Specialist
HRBP
ideálně majitelka vlastní firmy, obor záleží na business plánu :)
It
Jednatel společnosti zabývající se zahraničním obchodem
Ještě nevím
Již jsem zaměstnancem.
kdekoliv, kde budu spokojený
Kombinace IT (finance, business inteligence)/Management
Lean systemy, samozrejme nejvyssi mozny post ve firme.
logistik, obor letectvi
majitel, vyrobni podnik
majitel/akcionář
Majitel/akcionář -
majitel/manager, oblast gastronomie
manager - projektove rizeni, obor - logistika
Manager (event), obor - co mi bude nabidnuto - prozatim jsem junior event manager pro medicinske obory
manager, obor projektový management
Manazer, obor - kinematografie
manazer, obor nevim
manazer, obor- IT, finance, consulting
manažer
manažer online marketingového oddělení
manažer v mezinárodní firmě
marketing
marketing specialist
marketingova reditelka, obor - marketing
Marketingový specialista, konzultant, projektový manažer....
middle manager, obor marketing/PR/HR
Nemám
nemám a nevím
nemám vysnívanú pozíciu, ale chcel by som pracovať v marketingu, a možno časom začať vlastný business, takže CEO :D
nevim
nevim
nevim
nevim
nevím a nevím
nevyplněno
nezisková organizace, pozice není jednoznačná
obchodní zástupce ve velké mezinárodní společnosti
obchodní zástupce, podnikání/obchod
obor - marketing
obor marketing
obor marketing
obor marketing
obor marketing
online marketing - zodpovedna osoba ve stredni firme, obor marketing
otevření vlastního podnikání
Personalistika
personalistika
personální útvar - koučování
podnikani
podnikatel (obor FRANŠÍZA)
Podnikatelka
podnikatelka
podnikatelka
pozice CEO, obor HR
Práce ve státní organizaci
pracovat v bance
product manager, obor marketing
Produkce - film, televize
Produkční - Filmový trh
projektovy management a rideni spolecnosti
reditel, obor marketing/HR/obchod
Ředitel Výrobního podniku
Řídit vlastní investiční společnost specializující se restrukturalizace podniků (levně koupit, předělat/nakopnout a prodat draze)
střední management, segment služeb
střední manažer v mezinárodní společnsoti
takhle dopredu nemyslim,zatim budu rada kdyz dodelam bakalare,ale fajn by bylo zalozit si mensi firmu ve vzdalene budoucnosti
top management mezinárodní firmy
Top manager
top manager
top manager, obor nevim
top manazer
Top mgmt
vedoucí HR, obor HR
Vedouci marketingoveho oddeleni
vlastník společnosti
vlastník, podnikatel
volna pozice, podnikani
vyšší management
znalec, obor - ocenovani
znalec, obor - ocenovani
13. Co od své práce očekáváš? (vyber 4 nejdůležitější aspekty)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 4).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysoké platové ohodnocení | 79 | 76,7 % | 72,48 % |
možnost kariérního postupu | 70 | 67,96 % | 64,22 % |
aby práce měla smysl, aby za mou prací byly užitečné výsledky | 64 | 62,14 % | 58,72 % |
přátelské vztahy na pracovišti | 59 | 57,28 % | 54,13 % |
vhodné pracovní prostředí | 34 | 33,01 % | 31,19 % |
dostatek volného času | 31 | 30,1 % | 28,44 % |
flexibilitu | 27 | 26,21 % | 24,77 % |
cestování | 17 | 16,5 % | 15,6 % |
velkou míru samostatnosti | 14 | 13,59 % | 12,84 % |
dostatek benefitů | 11 | 10,68 % | 10,09 % |
možnost dalšího osobního a vědomostního rozvoje | 1 | 0,97 % | 0,92 % |
Společenské uznání | 1 | 0,97 % | 0,92 % |
seberealizace | 1 | 0,97 % | 0,92 % |
aby mne ta činnost bavila | 1 | 0,97 % | 0,92 % |
kreativita a rozmanitost | 1 | 0,97 % | 0,92 % |
mnoho firemních akcí a večírků | 1 | 0,97 % | 0,92 % |
14. Co chceš dělat, až budeš mít před jménem titul?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
být zaměstnán (pracovat) | 49 | 48,04 % | 44,95 % |
podnikat | 30 | 29,41 % | 27,52 % |
dále studovat | 14 | 13,73 % | 12,84 % |
Az budu mit bc., tak dal studovat.....po ing. Uz asi prace | 1 | 0,98 % | 0,92 % |
cokoliv z těch 3 možností (ještě nevím) | 1 | 0,98 % | 0,92 % |
bc. se nepocita, po ing. podnikani | 1 | 0,98 % | 0,92 % |
Už pracuji | 1 | 0,98 % | 0,92 % |
nejdrive zamestnan a pak podnikat | 1 | 0,98 % | 0,92 % |
. | 1 | 0,98 % | 0,92 % |
nevím | 1 | 0,98 % | 0,92 % |
být zaměstnán a zároveň podnikat | 1 | 0,98 % | 0,92 % |
titul už mám - pracuji (jsem zaměstnána) | 1 | 0,98 % | 0,92 % |
15. Pracuješ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 18, ne → otázka č. 16].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 67 | 65,05 % | 61,47 % |
ne | 36 | 34,95 % | 33,03 % |
16. Proč při škole nepracuješ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [vyvinul jsem úsilí, ale nevzali mě → otázka č. 17, nemám čas → otázka č. 21, nemusím, nechci → otázka č. 21, jiné → otázka č. 21].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nemám čas | 17 | 47,22 % | 15,6 % |
nemusím, nechci | 8 | 22,22 % | 7,34 % |
vyvinul jsem úsilí, ale nevzali mě | 6 | 16,67 % | 5,5 % |
jiné | 5 | 13,89 % | 4,59 % |
17. Proč myslíš, že Tě nevzali?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nedostatek praxe | 6 | 100 % | 5,5 % |
18. Shoduje se obor tvého studia s oborem, ve kterém pracuješ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 21, ne → otázka č. 19].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 43 | 64,18 % | 39,45 % |
ne | 24 | 35,82 % | 22,02 % |
19. V jakém oboru pracuješ? (pozice, obor)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
administrativa
administrativní pracovník v oblasti služeb
asistent filmové produkce
barista, gastronomie
barmanka
call centrum
call centrum
Fitness
Gastronomie
HR
It
IT - programator/manazer/podnikatel
IT, nezisk
Nelze uvést.
posluhovač
Potravinářký průmysl, asistent prodeje
prodavam nabytek
recepční
skladník
sportovní firma - osobní trenér
stážista, online marketing
trenér - šachy
v žádnym
20. Co Tě primárně vede k práci mimo studovaný obor?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
náhoda, získal jsem zajímavou nabídku | 7 | 31,82 % | 6,42 % |
lepší finanční ohodnocení | 6 | 27,27 % | 5,5 % |
zajímám se o práci v oboru, ale nevzali mě | 3 | 13,64 % | 2,75 % |
práce v oboru mě nebaví/nezajímá | 2 | 9,09 % | 1,83 % |
koníček | 1 | 4,55 % | 0,92 % |
baví mne to | 1 | 4,55 % | 0,92 % |
výdělek | 1 | 4,55 % | 0,92 % |
flexibilní pracovní doba | 1 | 4,55 % | 0,92 % |
přivýdělek, brigáda | 1 | 4,55 % | 0,92 % |
zatím brigáda | 1 | 4,55 % | 0,92 % |
21. Myslíš, že Ti k získání práce v oboru pomohlo/pomůže studium FPH VŠE?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 72 | 69,9 % | 66,06 % |
ne | 31 | 30,1 % | 28,44 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.