Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jak vás připravuje/připravila škola na práci v oboru? Pro studenty FPH

Jak vás připravuje/připravila škola na práci v oboru? Pro studenty FPH

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adam Koštůr
Šetření:12. 04. 2015 - 03. 05. 2015
Počet respondentů:109
Počet otázek (max/průměr):21 / 16.42
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:66,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.10:41
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6357,8 %57,8 %  
muž4642,2 %42,2 %  

Graf

2. Jsi studentem/absolventem FPH VŠE?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10394,5 %94,5 %  
ne65,5 %5,5 %  

Graf

3. Jaký ročník studuješ na FPH VŠE?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2. ročník7976,7 %72,48 %  
3. ročník87,77 %7,34 %  
1. ročník76,8 %6,42 %  
absolvent43,88 %3,67 %  
4. ročník32,91 %2,75 %  
5. ročník21,94 %1,83 %  

Graf

4. Ohodnoť následující kompetence, které FPH rozvijí. (1 - nejméně rozvíjí, 5 - nejvíce rozvíjí)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
ekonomické znalosti4.0190.796
komunikační dovednosti3.6210.915
prezentační dovednosti3.8740.984
schopnost týmové práce3.9810.796
IT dovednosti2.2910.672
logické myšlení a analytické dovednosti2.990.631
manažerské dovednosti (vedení, motivace)3.4660.967
jazykové dovednosti3.0871.051
kreativita2.8060.72
psychická odolnost (např. proti nervozitě)2.8541.367
sociální a společenské cítění2.660.943
time management2.991.155
schopnost být flexibilní (časově nenáročný)2.9610.989
schopnost a ochota mobility (stěhování za prací)2.1461.056

Graf

5. Seřaď následující možnosti, které FPH nabízí - od té, která je pro Tebe nejdůležitější po tu nejméně důležitou. (1. - nejdůležitější))

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
studium v zahraničí2.6312.039
možnost praxí a stáží2.1551.51
odborné semináře a přednášky2.8061.496
poradenství3.8641.574
workshopy, exkurze, akce3.5441.452

Graf

6. Ohodnoť následující kompetence a další aspekty, které jsou podle Tebe pro zaměstnavatele v oblasti podnikání a managementu v současné době klíčové. (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
ekonomické znalosti3.330.823
komunikační dovednosti4.4270.73
prezentační dovednosti4.2820.882
schopnost týmové práce4.2720.858
IT dovednosti3.6410.774
logické myšlení a analytické dovednosti4.0780.907
manažerské dovednosti (vedení, motivace)4.2231.008
jazykové dovednosti4.2330.878
kreativita3.680.897
psychická odolnost (např. proti nervozitě)4.0870.682
sociální a společenské cítění3.4080.824
schopnost být flexibilní (časově nenáročný)3.991.116
schopnost a ochota mobility (stěhování za prací)3.5151.24
time management3.9131.051
studium v zahraničí2.9711.135
praxe4.4080.824

Graf

7. Jaké vnímáš své výhody (jako student/absolvent FPH) oproti ostatním uchazečům o zaměstnání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobré jméno školy7572,82 %68,81 %  
samostatnost (velká škola, anonymita, musíme se starat sami)6159,22 %55,96 %  
prezentační dovednosti5755,34 %52,29 %  
schopnost týmové práce5553,4 %50,46 %  
odborné ekonomické znalosti5250,49 %47,71 %  
komunikační dovednosti5048,54 %45,87 %  
jazykové vybavení3937,86 %35,78 %  
manažerské dovednosti (vedení, motivace)3937,86 %35,78 %  
time management2928,16 %26,61 %  
logické myšlení a analytické dovednosti2827,18 %25,69 %  
schopnost být flexibilní (časově nenáročný)2322,33 %21,1 %  
psychická odolnost (např. proti nervozitě)2120,39 %19,27 %  
moderní technologie1918,45 %17,43 %  
kreativita1817,48 %16,51 %  
sociální a společenské cítění87,77 %7,34 %  
IT dovednosti65,83 %5,5 %  
schopnost a ochotu mobility (stěhování za prací)54,85 %4,59 %  
jsem fakt dobrej10,97 %0,92 %  
Žádné výhody jsem v oboru své profese nepocítila. Škola mi bohužel nic jiného než jméno nepřinesla10,97 %0,92 %  
preciznost10,97 %0,92 %  
šukám jak král10,97 %0,92 %  

Graf

8. Co ti škola přinesla nového a užitečného pro tvé budoucí zaměstnání? Jaké možnosti Ti škola nabídla k lepšímu uplatnění?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

odborné znalosti, práce s databázemi o firmách, tlak na zlepšování prezentačních dovedností

-

-

-

-

-

.

Bohužel musím říct, že zatím nic. Jsem ráda, že mám základní ekonomické vzdělání, ale jinak ve své profesi vycházím čistě a jen ze svých vlastních nabytých zkušeností, které mi školou rozhodně poskytnuty nebyly.

dobre info o marketingu, prodeji, prezentovani

ekonomicke znalosti

ekonomicke znalosti

ekonomické znalosti

Erasmus

Erasmus, praxe

Erazmus+

hlavně komukační dovednosti

hovno

jazyky, prehled na trhu prace

komukacni a prezentacni dovednosti, vice sebevedomi

kontakt s podobně zaměřenými lidmi

Kontakt s top managementem předních českých i mezinárodních společností v ČR

kontakty

kontakty

mnoho

mnoho nových poznatků

mnoho nových znalostí

motivaci

Moznost erazmu

moznost planovani sve vyuky

možnost zájmových kurzů, přednášek, přinesla mi nabídky stáží,prací a možnosti vyjet do zahraničí. Dále své dobré jméno.

Možnosti k lepšímu uplatnění jsem buď ještě nestihl zaznamenat, nebo nebudou moc výrazné (doufám v první z možností) a škola mi přinesla větší samostatnost, vzdělání a potřebné informace k některým z možných zaměstnání.

myslím si, že škola mi priniesla iný pohľad na ekonomickú sféru a určité vedomosti dôležité pre uplatnenie na trhu

Myslím, že výrazný význam v budoucnosti moje škola mít nebude.

Naucila me byt samostatnou. Jednou z vyhod je ze skola nabizi ruzne zajimave prednasky, ktere jsou vice ze zivota a neprednasi se tam sucha teorie

Neco naucila, snad

některé volitelné předměty potřebné pro praxi + všeobecný přehled získaný v rámci povinných kurzů

nevím

nevyplněno

Nic

NIC, az na to, ze jsem se rozhodla, ze budu pracovat v marketingu a hned jsem zacala

nove poznatky a dovednosti

odborne ekonomicke znalosti

odborne prednasky, znalosti

praktické kurzy

Praktické znalosti

Praktické znalosti problematiky finančního řízení firem

prakticky zamerene predmety, jako Rozvoj profesni kariery, atd.

pratele, praxi

prezentacni schopnosti, komunikace s lidmi, logicke uvazovani

Prohloubení ekonomických znalostí důležitých pro budoucí zaměstnání.

Prohloubení znalostí

Prohloubení znalostí a poskytování odborných vhledů

Prohloubení znalostí ve studovaném oboru.

Prozatím pouze možnost učit se nové jazyky (či zlepšovat stávající) a umět si vytvořit vhodný time management.

přednášky firem

přehled v oblasti fungování a řízení podniku dovednosti prezentování a týmové práce

příležitost ke studiu v zahraničí (erasmus) škola podporuje studentské kluby, které navštěvuji a velice mne rozvíjejí. (například Toastmasters - zlepšení prezetačních dovedností, nebo Click it - díky praktickým dovednostem jsem dokonce získal práci. Pak taky je super možnost nepovinných přednášek organizovanými kluby na VŠE.

Přinesla: možnost zlepšit se v prezentování Možnosti: studium v zahraničí

rozvoj komunikacnich dovednosti, empatie, moznost studia v zahranici

Samostatnost

Samostatnost, organizacni schopnosti

samostatnost, rychle pratelstvi, psychicka soudrznost

samostatnost, vedomosti

sebeprezentace, vice samostatnosti, time management, zodpovednost

schopnost tymove prace

schopnost vycházet a pracovat v pracovním týmu s ostatními lidmi přehled v oblasti ekonomiky a podnikání vystupovat před ostatními a hájit své názory a umět je odůvodnit být schopen odůvodněně a spravedlivě ohodnotit ostatní

stáže, studium v zahraničí, dobrou úroveň cizích jazyků

studentske organizace, uzitecne predmety

studium v zahranici

studium v zahraničí

studium v zahraničí, práce v týmech (seminární práce, případové studie)

teoretické znalosti, přehled

teoreticky zaklad

teoretický základ

titul

titul, prestiz skoly

týmová práce

Vedlejsku, z jine fakulty.... Jinak je to kopa prazdnejch kecu..

vedomosti a znalosti ze sirokeho spektra disciplin

vedomosti a znalosti ze sirokeho spektra disciplin

Vědomosti, zázemí jedné z nejprestižnějších univerzit v ČR, možnosti vycestovat do zahraničí

větší znalosti

Více sebedůvěry.

Všeobecný přehled o ekonomice.

Vzdělání, stáže, přednášky (nepovinné), setkání se zajímavými lidmi

Vzdělání, studium v zahraničí

vzdělání, studium v zahraničí

workshopy a poradenství

zatim nemuzu posoudit

zatim nevim - 1. rocnik

zatim nic

Zjistil sem, že ekonomie je zajímavá, ale téměř k ničemu.

zlepšení komunikace, možnost studia v zahraničí

zlepšení komunikačních a prezentačních dovedností, time management

Zlepšení rétorických dovedností v rámci prezentací atp.

zlepšení si time-managementu

znalosti, jazyky

Zpusob nahlizeni na zadany ukol

9. Co ti naopak ve výuce chybělo? Jaké možnosti ti škola nenabídla (k lepšímu uplatnění)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

-

-

-

- některé specializovan volitelné předměty byly k ničemu... odborníci z praxe se často jen předváděli; bylo by dobré nastavit si s odborníky z praxe pravidla - více možností stáží a interakce s podniky

.

Analyticke mysleni a rozbor problemu

Čas pro praxe nebo brigádu

další pokus na zkousku

Hodně teorie, málo praxe.

IT dovednosti

IT oblast, analytické úlohy.

jak zvládat stres

Jazykové dovednosti

Jazyky

jsem v pulce studia, nehodnotim

kreativita

Kreativita, jak motivovat

kvalitnější výuka jazyků, větší individuální přístup, více prakticky zaměřených předmětů

lepší výuka jazyků

Málo možností vyjadřovat vlastní názor k dané problematice a chybí učení praktickým dovednostem.

málo prakticky zaměřených předmětů

Nabídka jazyků.

neco je proste zbytecny, ztrata casu

nekdy hodne teorie (informatika prednasky) a malo praxe

některé předměty byly velmi teoretické a bylo by lepší, kdyby byly orientovány spíše prakticky

některé předměty spíše moc obecné nebo příliš teoretické ekurze v rámci předmětů

některé předměty více teoretické než praktické

nemuzu posoudit

nevim co napsat

Nic mě nenapadá

Nic mě nyní nenapadá

občas je vše moc teoretické (není propojeno s realitou)

okruh pratel

osobni rozvoj

osobní rozvoj

Podle mého názoru chybí větší orientace na využití znalostí v praxi a škola sama o sobě nenabízí praxe ve firmách.

porad stale prevlada ve vyuce sucha teorie nez prakticnost jejiho vyuziti v zivote

Povinna praxe

prakticke priklady vyuziti

prakticke zkusenosti

praktické znalosti

prakticke znalosti, prima provazanost s praxi, malo logiku rozvijejicich predmetu

Prax

praxe

Praxe

Praxe

Praxe

praxe

praxe

praxe

Praxe

Praxe

praxe

praxe od školy

praxe, možnost stáže

Praxe, nekdy az moc teorie

Praxe.

prevaha teoretickych predmetu (informatika - prednasky) nad predmety s praktickym zamerenim (napr. Rozvoj profesni kariery - doporucuji)

priklady z praxe

projekty

Příliš lpí na stereotypním způsobu výuky a nedává možnost spojit práci se školou, málo podporuje studenty v nabírání praktických zkušeností.

spravedlnost

Spravedlnost

Škola mi nenabídla absolutně žádnou praxi. Jde o čistou teorii, což je myslím zrovna u Arts managementu dost fatální. Nefunguje tu žádné propojení s reálnou praxí v oboru. Myslím, že to je ten největší problém školy.

Tech prakticky zamerenych predmetu bylo malo

vetsi moznosti v oblasti volitelnych predmetu

Vetsina, relativni poznatky, ktere bych v praxi vyuzila

větší podpora podnikatelského ducha

větší praxe v IT. Spíše praxe s office balíčkem než teoretické znalosti informatiky.

větší propojení s praxí (spolupráce s firmami přímo v rámci jednotlivých předmětů)

víc IT znalosti

Vic praktickych zkusenosti

vic praxe, osobnych zkusenosti

víc propojení s praxí

vic veci z praxe, ne tolik teorie

vice praktických veci

Více praktických zkušeností

více praxe

více praxe

více praxe

vice praxe a osobnejsi pristup

více praxe a práce na konkrétních projektech v podnicich

vice praxe v IT, místo praxe bylo probirano hodne teorie

vice praxe v podnikani

více praxe, některé předměty se nevyučují s ohledem na současnou praxi

více předmětů v aj, kde by se v aj prezentovalo případové studie na malé a střední podniky (většina se točila kolem akciovek nebo velkých hráčů na trhu).

x

zasadeni teorie do praxe

zatim nevim - 1. rocnik

získání praktických dovedností

10. Uveď 2 až 3 předměty, které Ti pro budoucí uplatnění na trhu práce připadají nejméně důležité.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

bankovni produkty a operace, logistika

Co to je za otázku ?

eko, management 2,

ekonomie 2, marketing 2, management (u marketingu a managementu dáno způsobem jejich výuky)

Informatika Psychologie a sociologie řízení

informatika - přednášky

informatika (4it103), matematika, psychologie a sociologie řízení

informatika (podaná způsobem, jakým je vyučovaná na VŠE), bankovní produkty a operace - naprosto zpackaný předmět

Informatika (přednášky) Psychologie a sociologie řízení

Informatika (přednášky), právo, psychologie a sociologie řízení

Informatika (přednášky), psychologie a sociologie řízení

informatika, bankovni produkty a operace

Informatika, bankovni produkty a operace

informatika, management, ucetnictvi

informatika, manazerske ucetnictvi (je fajn to vedet,ale do budoucna si najmu nekoho komu to jde a radsi mu zaplatim nez se s tim patlat sama!

informatika, matematika, podnikani v male a stredni firme

informatika, matematika, statistika

informatika, podnikani v male a stredni firme, mezinarodni obchodni operace

informatika, podniková ekonomika, spotřební chování

informatika, právo, psychologie

informatika, provozni mgmt

informatika, spotrebni chovani, management

informatika, spotřební chování, management

Informatika, statistika

Informatika, statistika, mezinarodni obchodni operace

Informatika, statistika, provozní management

Management Státní zkouška z ekonomie - když už člověk musí absolvovat oba předměty (mikro, makro) separátně

management bezpecnosti a jeste 2 veci, ted nevim ceho normalni management predmety nejsou principielne spatne, ale vyuziti v praxi tam nevidim

management environmentu, operacni vyzkum, informatika

management kvality,enviromentu a bezpečnosti, spotřební chování

Management, Marketing, Podnikání v malé a střední firmě

management, mikroekonomie, pravo

Management, personální řízení 2

manazerske ucetnictvi, informatika, mikroekonomie

Manažer by měl mít všeobecný přehled, a proto se alespoň nějaká část každého předmětu hodí.

Matematika

Matematika pro ekonomy, Podnikání v malé a střední firmě

Matematika pro ekonomy, psychologie a sociologie řízení, spotřební chování

Matematika, Informatika

matematika, informatika, ping pong

matematika, mikroekonomie, základy managementu. Tyto předměty jsou dle mého názoru nedůležité pro uplatnění na trhu práce, nicméně velmi důležité pro rozvoj vědomostí v ostatních předmětech, takže bych je určitě nikdy nevynechala.

Matematika, spotřební chování, management kvality

matematika, statistika, pravo

mgmt kvality, management, operacni vyzkum

mgmt kvality, provozni mgmt

Mgmt kvality, psychologie a sociologie

mgmt kvality, psychologie a sociologie rizeni

Mgmt kvality, psychologie, sociologie

mgmt, mezinar. obchod. operace, Bankovni produkty a operace

mikroekonomie, makroekonomie

Mikroekonomie, matematika

Mngmt kvality, Management, Statistika

operační výzkum, psychologie a sociologie řízení, právo

Osobni a rodinne finance Podnikani v male a stredni firme Spolecenska odpovednost firem

osobni a rodinne finance, telesna vychova

personální řízení 1,2 management 2,3

podnikani v male a stredni firme

podniková informatika, management kvality

Pravo, bankovni produkty a operace, informatika

pravo, informatika (prednasky), bank. produkty a operace (derivaty, opce,...)

pravo, logistika, statistika

právo, provozní mng

Právo, Spotřební chování, Logistika

provozni management, informatika

provozní management, mezinárodní obchodní operace, informatika

provozni mgmt, informatika

psychologie a sociologie rizeni, informatika, CSR

psychologie a sociologie rizeni, informatika, provozni management

psychologie a sociologie rizeni, informatika, provozni mgmt

psychologie a sociologie rizeni, managemant kvality, logistika

psychologie a sociologie rizeni, management, operacni vyzkum

Psychologie a sociologie rizeni, matematika, mgmt

psychologie a sociologie rizeni, mgmt kvality, operacni vyzkum

psychologie a sociologie rizeni, statistika, mgmt. kvality, bezp. a environmentu

psychologie a sociologie řízení logistika

psychologie a sociologie řízení, CSR

Psychologie a sociologie řízení, Management, Podniková ekonomika

psychologie a sociologie řízení, osobní a rodinné finance, kognitivní psychologie v informatice

psychologie a sociologie řízení,osobní a rodinné finance

psychologie a sociologie,

psychologie a sociologie, informatika

psychologie a sociologie, informatika, statistika

Psychologie asociologie, pravo, statistika

Psychologie, bankovni produkty

psychologie, informatika (prednasky), pravo

psychologie, informatika, management

psychologie, mgmt kvality, informatika

Psychologie, Personální řízení

psychologie, podnikani v male a stredni firme

rustina

sociální odpovědnost firem, psychologie a sociologie řízení, osobní a rodinné finance

Statistika, filozofie

Statistika, informatika

Statistika, Psychologie

ucetnictvi, manazerske ucetnictvi, matematika

Ucetnictvi, psychologie

Územní plánování, Regionální politika

zaklady prava, provozni management

11. Uveď 2 až 3 předměty, které Ti pro budoucí uplatnění na trhu práce připadají nejvíce důležité.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

.

cela vedlejska

ekonomie, finance podniku, účetnictví

fin. analyza, krizovy mgmt, manazerske ucetnictvi

finance podniku marketing management osobního rozvoje

finance podniku, etiketa pro manažery, spotřební chování

Finance podniku, Manažerská informatika

finance podniku, podnikova ekonomika, financni analyza, jazyky

financni analyza, mikroekonomie, makroekonomie

Informatika, mgmt kvality, env. a bezpecnosti, CRM

informatika, personalni rizeni, marketing malych a strednich podniku

jazyky (angličtina), účetnictví

Lean management, Six Sigma

logistika, informatika, management

logistika, provozni mgmt, finance podniku

logistika, účetnictví

Makro, marketing, marketingova komunikace

management, finance podniku

Management, jazyky, marketing

Management, logistika a marketing

management, logistika, marketing

management, marketing, spotřební chování

Management, marketing, účetnictví

management, podniková ekonomika, marketing

management, rozvoj obchodnich a vyjednavacich dovednosti, ucetnictvi

management, rozvoj obchodnich a vyjednavacich dovednosti, ucetnictvi

management, účetnictví, marketing

Manager by měl mít všeobecný přehled, a proto jsou všechny předměty důležité.

Marketing malych a strednich podniku, provozni mgmt

marketing, anglictina, rizeni vztahu se zakazniky

marketing, Angličtina

Marketing, Finance podniku, Účetnictví

Marketing, makro

Marketing, Management

marketing, management finance podniku

marketing, management, podniková eko

marketing, operacni výzkum, bankovni produkty a operace

marketing, podnikova ekonomika

marketing, podnikova ekonomika, anglictina

marketingova komunikace, management

Marketingová komunikace, Marketing

mikro, makro, mgmt

mikroekonomie, makroekonomie, podnikova ekonomika

motivace, kontakty, pracovní nasazení

ocenovani majetku, marketing, marketingova komunikace

ocenovani majetku, marketing, marketingova komunikace

operacni vyzkum, komunikacni dovednosti, management

personalni rizeni, marketing, management

podnikání v malé a střední firmě, management, operační výzkum

Podnikova eko, provozni management, jazyky

podnikova eko, ucetnictvi

Podnikova ekonomie, cizi jazyky, personalni rizeni

podnikova ekonomie, management, pravo

podnikova ekonomie, rozvoj obchodnich dovednosti, ucetnictvi, marketing

Podniková ekonomika jazyky obecně

Podniková ekonomika Krizový management - řízení podnikových krizí Manažerská informatika

podniková ekonomika marketing oceňování podniku (FFÚ)

Podniková ekonomika

podnikova ekonomika

podnikova ekonomika, finance podniku, management

podniková ekonomika, finanční analýza, účetnicvtví

podniková ekonomika, marketing

Podniková ekonomika, marketing, angličtina

Podniková ekonomika, Marketing, Psychologie a sociologie řízení

Podniková ekonomika, provozní management

podniková ekonomika, provozní management, projektový management, účetnictví

podnikova ekonomika, spotrebni chovani

Podnikova ekonomika, spotrebni chovani, marketing

pravo, ekonomie, finance podniku

pravo, mikroekonomie, makroekonomie

Právo, Mikroekonomie, Makroekonomie

provozní management, jazyky

psychologie a sociologie, operační výzkum

rozvoj obchodnich a vyjednavacich dovednosti (volitelny), ucetnictvi, makroekonomie

rozvoj obchodnich a vyjednavacich dovednosti, marketingova komunikace, management

Rozvoj obchodnich a vyjednavacich dovednosti, provozni managment (pro mě)

rozvoj profesni kariery, podnikova eko

rozvoj profesní kariéry, řízení lidí v multikulturním prostředí (s J. Cooperem)

rozvoj profesni kariery, statistika, manazerske ucetnictvi

Ucetnictvi Personalni rizeni Management

ucetnictvi, finance, ekonomie

Ucetnictvi, marketing, pers. rizeni

ucetnictvi, matematika, rozvoj obchodnich a vyjednavacich dovednosti

ucetnictvi, podnikova eko

ucetnictvi, prezentace

Účetnictví Makroekonomie Mikroekonomie

účetnictví, ekonomie, právo

účetnictví, finance podniku

Účetnictví, jazyky a volitelné předměty podle oblasti zájmu

účetnictví, management, marketing

Účetnictví, manažerko

účetnictví, podnikání v malé a stredné firmě, matematika

účetnictví, podniková ekonomika, jazyky

Účetnictví, podniková ekonomika, logistika

účetnictví, ponidková ekonomika, jazyky

účetnictví, rozvoj profesní kariéry

Vsechny it zalezitosti s excelem, accessem, projectem

základy marketingu a marketing umění, kreativní kultura v socioekonomickém rozvoji

12. Jaký je tvůj kariérní cíl (pozice)? V jakém oboru?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

CEO, majoritni akcionar, obor mezinarodni obchod

CEO, obor IT

CEO, obor IT

Consulting

Člen kreativniho týmu v oboru marketing

divadelní produkční

event manager, je jedno kde

finanční manažer

Finanční ředitel

general, obor - obchod

HR BP

HR management

HR manager

HR manager, HR

HR Partner, HR Specialist

HRBP

ideálně majitelka vlastní firmy, obor záleží na business plánu :)

It

Jednatel společnosti zabývající se zahraničním obchodem

Ještě nevím

Již jsem zaměstnancem.

kdekoliv, kde budu spokojený

Kombinace IT (finance, business inteligence)/Management

Lean systemy, samozrejme nejvyssi mozny post ve firme.

logistik, obor letectvi

majitel, vyrobni podnik

majitel/akcionář

Majitel/akcionář -

majitel/manager, oblast gastronomie

manager - projektove rizeni, obor - logistika

Manager (event), obor - co mi bude nabidnuto - prozatim jsem junior event manager pro medicinske obory

manager, obor projektový management

Manazer, obor - kinematografie

manazer, obor nevim

manazer, obor- IT, finance, consulting

manažer

manažer online marketingového oddělení

manažer v mezinárodní firmě

marketing

marketing specialist

marketingova reditelka, obor - marketing

Marketingový specialista, konzultant, projektový manažer....

middle manager, obor marketing/PR/HR

Nemám

nemám a nevím

nemám vysnívanú pozíciu, ale chcel by som pracovať v marketingu, a možno časom začať vlastný business, takže CEO :D

nevim

nevim

nevim

nevim

nevím a nevím

nevyplněno

nezisková organizace, pozice není jednoznačná

obchodní zástupce ve velké mezinárodní společnosti

obchodní zástupce, podnikání/obchod

obor - marketing

obor marketing

obor marketing

obor marketing

obor marketing

online marketing - zodpovedna osoba ve stredni firme, obor marketing

otevření vlastního podnikání

Personalistika

personalistika

personální útvar - koučování

podnikani

podnikatel (obor FRANŠÍZA)

Podnikatelka

podnikatelka

podnikatelka

pozice CEO, obor HR

Práce ve státní organizaci

pracovat v bance

product manager, obor marketing

Produkce - film, televize

Produkční - Filmový trh

projektovy management a rideni spolecnosti

reditel, obor marketing/HR/obchod

Ředitel Výrobního podniku

Řídit vlastní investiční společnost specializující se restrukturalizace podniků (levně koupit, předělat/nakopnout a prodat draze)

střední management, segment služeb

střední manažer v mezinárodní společnsoti

takhle dopredu nemyslim,zatim budu rada kdyz dodelam bakalare,ale fajn by bylo zalozit si mensi firmu ve vzdalene budoucnosti

top management mezinárodní firmy

Top manager

top manager

top manager, obor nevim

top manazer

Top mgmt

vedoucí HR, obor HR

Vedouci marketingoveho oddeleni

vlastník společnosti

vlastník, podnikatel

volna pozice, podnikani

vyšší management

znalec, obor - ocenovani

znalec, obor - ocenovani

13. Co od své práce očekáváš? (vyber 4 nejdůležitější aspekty)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 4).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysoké platové ohodnocení7976,7 %72,48 %  
možnost kariérního postupu7067,96 %64,22 %  
aby práce měla smysl, aby za mou prací byly užitečné výsledky6462,14 %58,72 %  
přátelské vztahy na pracovišti5957,28 %54,13 %  
vhodné pracovní prostředí3433,01 %31,19 %  
dostatek volného času3130,1 %28,44 %  
flexibilitu2726,21 %24,77 %  
cestování1716,5 %15,6 %  
velkou míru samostatnosti1413,59 %12,84 %  
dostatek benefitů1110,68 %10,09 %  
možnost dalšího osobního a vědomostního rozvoje10,97 %0,92 %  
Společenské uznání10,97 %0,92 %  
seberealizace10,97 %0,92 %  
aby mne ta činnost bavila10,97 %0,92 %  
kreativita a rozmanitost10,97 %0,92 %  
mnoho firemních akcí a večírků10,97 %0,92 %  

Graf

14. Co chceš dělat, až budeš mít před jménem titul?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
být zaměstnán (pracovat)4948,04 %44,95 %  
podnikat3029,41 %27,52 %  
dále studovat1413,73 %12,84 %  
Az budu mit bc., tak dal studovat.....po ing. Uz asi prace10,98 %0,92 %  
cokoliv z těch 3 možností (ještě nevím)10,98 %0,92 %  
bc. se nepocita, po ing. podnikani10,98 %0,92 %  
Už pracuji10,98 %0,92 %  
nejdrive zamestnan a pak podnikat10,98 %0,92 %  
.10,98 %0,92 %  
nevím10,98 %0,92 %  
být zaměstnán a zároveň podnikat10,98 %0,92 %  
titul už mám - pracuji (jsem zaměstnána)10,98 %0,92 %  

Graf

15. Pracuješ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 18, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6765,05 %61,47 %  
ne3634,95 %33,03 %  

Graf

16. Proč při škole nepracuješ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [vyvinul jsem úsilí, ale nevzali měotázka č. 17, nemám časotázka č. 21, nemusím, nechciotázka č. 21, jinéotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám čas1747,22 %15,6 %  
nemusím, nechci822,22 %7,34 %  
vyvinul jsem úsilí, ale nevzali mě616,67 %5,5 %  
jiné513,89 %4,59 %  

Graf

17. Proč myslíš, že Tě nevzali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nedostatek praxe6100 %5,5 %  

Graf

18. Shoduje se obor tvého studia s oborem, ve kterém pracuješ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 21, neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4364,18 %39,45 %  
ne2435,82 %22,02 %  

Graf

19. V jakém oboru pracuješ? (pozice, obor)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

administrativa

administrativní pracovník v oblasti služeb

asistent filmové produkce

barista, gastronomie

barmanka

call centrum

call centrum

Fitness

Gastronomie

HR

It

IT - programator/manazer/podnikatel

IT, nezisk

Nelze uvést.

posluhovač

Potravinářký průmysl, asistent prodeje

prodavam nabytek

recepční

skladník

sportovní firma - osobní trenér

stážista, online marketing

trenér - šachy

v žádnym

20. Co Tě primárně vede k práci mimo studovaný obor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
náhoda, získal jsem zajímavou nabídku731,82 %6,42 %  
lepší finanční ohodnocení627,27 %5,5 %  
zajímám se o práci v oboru, ale nevzali mě313,64 %2,75 %  
práce v oboru mě nebaví/nezajímá29,09 %1,83 %  
koníček14,55 %0,92 %  
baví mne to14,55 %0,92 %  
výdělek14,55 %0,92 %  
flexibilní pracovní doba14,55 %0,92 %  
přivýdělek, brigáda14,55 %0,92 %  
zatím brigáda14,55 %0,92 %  

Graf

21. Myslíš, že Ti k získání práce v oboru pomohlo/pomůže studium FPH VŠE?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7269,9 %66,06 %  
ne3130,1 %28,44 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Ohodnoť následující kompetence a další aspekty, které jsou podle Tebe pro zaměstnavatele v oblasti podnikání a managementu v současné době klíčové. (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)

  • odpověď prezentační dovednosti=5:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi sociální a společenské cítění=5 na otázku 6. Ohodnoť následující kompetence a další aspekty, které jsou podle Tebe pro zaměstnavatele v oblasti podnikání a managementu v současné době klíčové. (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
  • odpověď schopnost být flexibilní (časově nenáročný)=5:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi schopnost a ochota mobility (stěhování za prací)=5 na otázku 6. Ohodnoť následující kompetence a další aspekty, které jsou podle Tebe pro zaměstnavatele v oblasti podnikání a managementu v současné době klíčové. (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)

7. Jaké vnímáš své výhody (jako student/absolvent FPH) oproti ostatním uchazečům o zaměstnání?

  • odpověď schopnost týmové práce:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi poradenství=2 na otázku 5. Seřaď následující možnosti, které FPH nabízí - od té, která je pro Tebe nejdůležitější po tu nejméně důležitou. (1. - nejdůležitější))

15. Pracuješ?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Shoduje se obor tvého studia s oborem, ve kterém pracuješ?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 18. Shoduje se obor tvého studia s oborem, ve kterém pracuješ?
  • odpověď ne:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám čas na otázku 16. Proč při škole nepracuješ?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Jsi studentem/absolventem FPH VŠE?

3. Jaký ročník studuješ na FPH VŠE?

4. Ohodnoť následující kompetence, které FPH rozvijí. (1 - nejméně rozvíjí, 5 - nejvíce rozvíjí)

5. Seřaď následující možnosti, které FPH nabízí - od té, která je pro Tebe nejdůležitější po tu nejméně důležitou. (1. - nejdůležitější))

6. Ohodnoť následující kompetence a další aspekty, které jsou podle Tebe pro zaměstnavatele v oblasti podnikání a managementu v současné době klíčové. (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)

7. Jaké vnímáš své výhody (jako student/absolvent FPH) oproti ostatním uchazečům o zaměstnání?

9. Co ti naopak ve výuce chybělo? Jaké možnosti ti škola nenabídla (k lepšímu uplatnění)?

13. Co od své práce očekáváš? (vyber 4 nejdůležitější aspekty)

14. Co chceš dělat, až budeš mít před jménem titul?

15. Pracuješ?

16. Proč při škole nepracuješ?

18. Shoduje se obor tvého studia s oborem, ve kterém pracuješ?

21. Myslíš, že Ti k získání práce v oboru pomohlo/pomůže studium FPH VŠE?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Jsi studentem/absolventem FPH VŠE?

3. Jaký ročník studuješ na FPH VŠE?

4. Ohodnoť následující kompetence, které FPH rozvijí. (1 - nejméně rozvíjí, 5 - nejvíce rozvíjí)

5. Seřaď následující možnosti, které FPH nabízí - od té, která je pro Tebe nejdůležitější po tu nejméně důležitou. (1. - nejdůležitější))

6. Ohodnoť následující kompetence a další aspekty, které jsou podle Tebe pro zaměstnavatele v oblasti podnikání a managementu v současné době klíčové. (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)

7. Jaké vnímáš své výhody (jako student/absolvent FPH) oproti ostatním uchazečům o zaměstnání?

9. Co ti naopak ve výuce chybělo? Jaké možnosti ti škola nenabídla (k lepšímu uplatnění)?

13. Co od své práce očekáváš? (vyber 4 nejdůležitější aspekty)

14. Co chceš dělat, až budeš mít před jménem titul?

15. Pracuješ?

16. Proč při škole nepracuješ?

18. Shoduje se obor tvého studia s oborem, ve kterém pracuješ?

21. Myslíš, že Ti k získání práce v oboru pomohlo/pomůže studium FPH VŠE?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Koštůr, A.Jak vás připravuje/připravila škola na práci v oboru? Pro studenty FPH (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://jak-vas-pripravuje-pripravil.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.