Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jak vidí problematiku zpoplatňování vysokého školství současní student

Jak vidí problematiku zpoplatňování vysokého školství současní student

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Doskočilová
Šetření:25. 11. 2013 - 02. 12. 2013
Počet respondentů:71
Počet otázek (max/průměr):18 / 17.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:59 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Podle čeho jste si vybírali obor, resp. VŠ, kterou studujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zájem o obor4664,79 %64,79 %  
lepší společenské uplatnění1419,72 %19,72 %  
jiný důvod912,68 %12,68 %  
nemusel/a jsem platit školné22,82 %2,82 %  

Graf

2. Měly na proces Vašeho rozhodování vliv také náklady spojené se studiem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4259,15 %59,15 %  
Ne2940,85 %40,85 %  

Graf

3. Ovlivnila by Vás při tom také výše případného školného?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5070,42 %70,42 %  
Ne2129,58 %29,58 %  

Graf

4. Pokud by bylo zpoplatněno státem vysokoškolské studium, měla by být rovná cena pro všechny obory?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4461,97 %61,97 %  
Ne2738,03 %38,03 %  

Graf

5. Byli byste ochotni platit školné na veřejných a státních školách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3853,52 %53,52 %  
Ne3346,48 %46,48 %  

Graf

6. Využili byste možnost půjčky garantované státem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2332,39 %32,39 %  
Spíše ne2332,39 %32,39 %  
Spíše ano2028,17 %28,17 %  
Ano57,04 %7,04 %  

Graf

7. Souhlasíte se zavedením tzv. odloženého školného na VŠ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2230,99 %30,99 %  
Spíše ne1926,76 %26,76 %  
Spíše ano1622,54 %22,54 %  
Ano1419,72 %19,72 %  

Graf

8. Myslíte si, že zavedení odloženého školného povede ke zkvalitnění výuky na VŠ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3245,07 %45,07 %  
Spíše ne1723,94 %23,94 %  
Spíše ano1419,72 %19,72 %  
Ano811,27 %11,27 %  

Graf

9. Přinutilo by vás zavedení odloženého školného vzdát se studia na VŠ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5374,65 %74,65 %  
Ano1825,35 %25,35 %  

Graf

10. Kolik byste byli ochotni platit v rámci zápisného za 1 semestr studia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 50003650,7 %50,7 %  
15 000 a více1318,31 %18,31 %  
5001 - 10 0001216,9 %16,9 %  
10 001 - 15 0001014,08 %14,08 %  

Graf

11. Zajímalo by vás, na jaké účely by se vybrané peníze použily?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6997,18 %97,18 %  
Ne22,82 %2,82 %  

Graf

12. Pokud by školství mělo zůstat bezplatné, jak byste řešili problematiku zahraničních studentů (např. ze Slovenska), kdy zde vystudují zadarmo a pak se vrátí zpět, ale na jejich studium platí ČR, tedy potažmo jejich studium je placeno z našich daní?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím34,23 %4,23 %  
Školné pro zahraniční studenty22,82 %2,82 %  
Tito studenti by měli platit11,41 %1,41 %  
nijak, já sama hodlám odejít na trvalo do Německa, tak nevidím důvod proč předpokládat že Čech zůstane a Slovák se vrátí11,41 %1,41 %  
zahraniční studenti by si studium měli platit, nezáleží na tom, jestli jsou ze Slovenska nebo z jiné země11,41 %1,41 %  
pokud vím, studentům ze Slovenska hradí studium jejich ministerství11,41 %1,41 %  
x11,41 %1,41 %  
Cesi prece taky studuji v jinych zemich, nevidim na tom nic spatneho11,41 %1,41 %  
Nemyslím, že studium mělo být bezplatné.11,41 %1,41 %  
Mělo by se zpoplatnit11,41 %1,41 %  
ostatní odpovědi Mírný poplatek pro studenty ze zahraničí bez trvalého pobytu v ČR
Jednoduse,zdarma jen pro obcany cr,ostatni nemusi platit skolne ale naklady na studuum,tam at sola vycisli kolik to je
Studium by mělo být bezplatné pro domácí studenty.
i studenti z ČR studují v zahraničí, jsou dané kvóty
zpoplatnit studium pro cizince
Na Slováky bych se z vysoka ...
všem zahraničním studentům bych zpoplatněla studium v ČR
nevadí mi to, já také mohu studovat v cizině
V rámci EU má každý právo studovat, kde chce.
reciprocita a návratnost penez za studium ceskych studentu v zahranici by mela byt v rovnosti a vyvazena. Tedy my platime tady, vy platite tam.
Měli by to platit jejich kmenové školy
Nad tím jsem nikdy neuvažovala
poplatky pro zahraniční studenty nebo podmínku odpracovat v ČR určitý počet let a pak se vrátit
Zpoplatněním studia pro zahraniční studenty
každý příslušník cizího státu by musel platit
Ti by zde studium platili, pokud by tu nebyli např. na stipedium
Školství není bezplatné, je placeno (i z mých) daní.
když poplatky, tak občanům bez státního příslušenství ČR
přes erasmus nebo speciální stipendia z jejich domovské VŠ
aby to zaplatili zpátky na daních nám
Zpoplatnit pro všechny zahraniční studenty.
Měla by byt určita kritéria pro cizince studující v ČR
zpoplatnit
nijak bych to neřešila, kdokoliv může studovat v zahraničí, proč by zahraniční studenti nemohli v ČR?
kvóty na počty studentů ze zahraničí? (prezenčního studia, ne výměnné)
stopka slovákům, nebo slovákům zaveden poplatek
Tez bych jim to zpoplatitnila!
ať za ně platí studium jejich stát, nebo ať platí školné sami
Pro cizince by studium mělo být placené.
zpoplatnit studium pro zahraniční studenty, aspoň by si pak Češi nepřipadali ve škole jako cizinci
Zahraniční studenti by podle mého názoru za studium v ČR měli platit.
To už není můj problém. Jak si to stát zařídí, takový to má.
Zase čeští studenti studují na Slovensku - čili výměnný pobyt
to netušim
ponechal bych to tak Češi také můžou studovat v řadě zemí zadarmo. Dle mého názoru by se jednalo o dikriminaci.
Platili by stejně jako čeští studenti.
fondy EU
Studium státních vysokých škol bych podmínila povinností odpracovaných let v ČR - spojeno s daňovou povinností. Pokud by k tomuto do doby do 20 let od dostudování školy nedošlo, byl by student povinen uhradit náklady, které s jeho studiem státu vznikly.
at za ne Slovensko Cesku zaplati, nebo at si zaplati studium sami
nijak
cizinci ať si to platí
nejsem až tak netolerantní, studenti z čech jezdí i opačně na slovensko
Zahraniční studenti by měli školné platit.
Aby CR zavedla, ze zahranicni studenti si budou studium platit sami anebo at jim studium plati rodna zeme.
zpoplatnit jejich studium
ať si každý zaplatí studium, bez ohledu na to odkud je
určitým poplatkem pro zahraniční studenty
bezplatné školství by mělo být pouze pro občany české republiky, a ne pro někoho z ciziny
zahraniční studenti by to měli platit
nechala bych je platit
Pro zahraniční studenty zavést poplatek nebo povinost pracovat ueřitý čas v ČR.
Tito studenti by si měli platit studenti sami. Protože pokud budu chtít na státní VŠ vystudovat v cizím jazyce, též musím platit. Nevidím důvod proč zahraniční studenti by zde měli studovat zadarmo.
Zavrit hranice
studium zahraničních studentů by mělo být zdarma pouze v rámci "výměnných studentských programu", kdy by čeští studenti v dané zemi měli rovněž možnost studovat zdarma, klasické studium zahraničních studentů bych klidně zpoplatnila formou školného
I my můžeme bezplatně studovat ve Slovensku, nechápu co je tu za problém. V roce 1993 se to tak dohodlo, je to spravedlivé pro oba státy. Studenti z jiných států samozřejmě platí.
Pro Slovenské studenty placené studium, jsou tu jako cizinci.
nemyslim si, ze by melo zustat zcela bezplatne, navrhovane sazby jsou nizke. Pokud by zustalo, bylo by problematiku zahranicnich studentu mozne resit skolnym pro "neobcany" CR, ale nevim, zda to neni v rozporu se zakonem.
museli by taky platit
5881,69 %81,69 % 

Graf

13. Myslíte si, že zpoplatněné školství vyřeší otázku tzv. "studentů nestudentů", kteří se oficiálně zapíší na studium na VŠ, aby měli studentské výhody (zlevněné jízdné, vstupné, platil za ně stát zdravotní a sociální pojištění), ale ve skutečnosti do školy nechodí a nestudují? A totéž udělají další a další rok?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5273,24 %73,24 %  
Ne1926,76 %26,76 %  

Graf

14. V jaké oblasti studia by se mělo školné odrazit (pokud vezmeme v úvahu, že státní dotace neskončí)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1217,14 %16,9 %  
kvalita výuky22,86 %2,82 %  
sociální stipendia, speciální učebny (např. laboratoře), výuka jazyků v rámci školy11,43 %1,41 %  
lepší vybavení škol, kvalitnější výuka, větší možnosti praxí, které zajistí škola11,43 %1,41 %  
počet studentů, čím by bylo méně studovaných lidí a tím by měli lepší pracovní příležitosti11,43 %1,41 %  
x11,43 %1,41 %  
pedagogika11,43 %1,41 %  
Kvalita vyučujících, praxe k výuce11,43 %1,41 %  
Vybrané peníze by měli jít na zkvalitnění výuky. Většina části, kterou by škola vybrala, by jí také měla zůstat.11,43 %1,41 %  
Spatne formulovana otazka respondent nemusi vedet co znamena odrazit se???11,43 %1,41 %  
ostatní odpovědi Možnost výběru oborů
v kvalitě, výzkumy
zahranicni staze. studium jazyku na vyssi urovni
Technické zázemí univerzit
přednášky kvalitních profesorů ze zahraničí
lepší vybavení škol, více kurzů, více odborníků mezi učiteli
Kvalitní výuka, poskytnutí materiálů
technicke vybaveni, kvalita vyuky, dotovani seminaru a praktickych veci v ramci studia
V kvalitě vybavení škol a profesorských kapacit.
Úplně nechápu dotaz
kvalitnění studia
Vybavení učeben, kvalitní vyučující
výzkum, zvýšení kvality našich studentů a jejich účast v mezinárodním prostředí (modelové konference, prestižní stáže, účast na mezinárodních projektech..)
zkvalitnění výuky a zkvalitnění profesorů
Ideálně by mělo být školné tak vysoké, aby pokrylo plně cenu studia. Dotace zrušit, daně snížit. Výrazně to zvýší zodpovědnost zúčastněných.
učební materiály a učební prostory
v praxi a možnostech vyzkoušet si teorii v běžném provozu
Interiéry, vybavení.
Všude Stejně. Nepreferovala bych určité studia
počáteční fáze
v kvalitě výuky
zlepšení kvality škol?
finance, výuka, profesoři
modernější pomůcky, méně studentů na jednom cvičení - více možností výběru cvičení
Kvalita učitelů
Školné by se na veřejných a státních školách platit nemělo.
Nemám na to názor.
ve zkvalitnění studijního prostředí - lepší vybavení škol, případně vyšší platy akademiků
ve vybavení a na platech učitelů
Vyšší platy vyučujících, lepší studijní materiály, lepší zázemí škol, kolejí a menz.
kvalitní vyučující, exkurze v oboru, poskytování literatury
Školné by mělo zvyšovat kvalitu školství- lepší platy vyučujících tak, aby přednášeli opravdu kvalifikovaní lidé, kterým se to za současné situace ekonomicky nerentuje.
pocet studentu, kvalita vyuky
kvalita studia
Vybavení škol - pomůcky pro praktické cvičení.
na kvalitě přednášek, sálů, vybavení škol, stipendiích - peníze by měly putovat zase výhradně do škol
kvalita učitelů, lepší pomůcky, lepší prostředí
kvalitě výuky (platy učitelů, vybavení třid)
zkvalitnění prostor škol, lepší vybavení, zázemí, možnost zadarmo sportovat
nerozumím otázce
Kvalitnější výuka a technické zabezpečení.
Lepší vybavení poslucháren (více zásuvek)
všechny obory na státních školách. Zpoplatněné studium se snad studuje na soukromých VŠ.
nerozumím této otázce. Myslíte-li tím, do čeho by měly VŠ investovat peníze vybrané na školném, tak asi do nákupu studijních pomůcek, zaplacení kvalitních externích lektorů, zlepšení standardů ubytování a stravování
V úrovni a přístupu ke studentům jako takovým
Kvalita
Celkove urcita redukce studentu pouze na ty s opravdovym zajmem, na jejichz vzdelani tak bude vice prostredku
vybavení škol, kvalifikovanější zaměstnanci
4868,57 %67,61 % 

Graf

15. Na jakém typu vysoké školy studujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
soukromá3549,3 %49,3 %  
veřejná2129,58 %29,58 %  
státní1521,13 %21,13 %  

Graf

16. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 233346,48 %46,48 %  
24 - 262738,03 %38,03 %  
18 - 201115,49 %15,49 %  

Graf

17. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6388,73 %88,73 %  
Muž811,27 %11,27 %  

Graf

18. Napište okres vašeho bydliště

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha2028,17 %28,17 %  
Brno34,23 %4,23 %  
Litoměřice34,23 %4,23 %  
Benešov22,82 %2,82 %  
melnik22,82 %2,82 %  
Ústecký22,82 %2,82 %  
Karlovy Vary22,82 %2,82 %  
Praha východ22,82 %2,82 %  
Kladno22,82 %2,82 %  
Pardubice22,82 %2,82 %  
ostatní odpovědi Znojmo
Hlavní město praha
Praha a je mi 35 jaky mam zaskrtnout vek?kdyz mate jen do 26????
Hodonín
Karlovarský kraj
Praha- Východ
Okres Louny (Ústecký kraj)
Kutná Hora
České Budějovice
Plzeň
Zlín
Prachatice
Střední Čechy
Písecký
Náchod
Plzeň-město
Praha 10 - Strašnice
trvalé - Karlovy Vary, přechodné - Praha
Brno-město
praha-západ
Plzeň - město
PRG
ústecký ....k otázce 16 - je mi 36 let
Trutnov
pardubićký
Mladá Boleslav
Most
Praha - zapad
Kroměříž
Královehradecký
Olomoucký
3143,66 %43,66 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

10. Kolik byste byli ochotni platit v rámci zápisného za 1 semestr studia?

  • odpověď 0 - 5000:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 9. Přinutilo by vás zavedení odloženého školného vzdát se studia na VŠ?

15. Na jakém typu vysoké školy studujete?

  • odpověď soukromá:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 000 a více na otázku 10. Kolik byste byli ochotni platit v rámci zápisného za 1 semestr studia?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Podle čeho jste si vybírali obor, resp. VŠ, kterou studujete?

2. Měly na proces Vašeho rozhodování vliv také náklady spojené se studiem?

3. Ovlivnila by Vás při tom také výše případného školného?

4. Pokud by bylo zpoplatněno státem vysokoškolské studium, měla by být rovná cena pro všechny obory?

5. Byli byste ochotni platit školné na veřejných a státních školách?

6. Využili byste možnost půjčky garantované státem?

7. Souhlasíte se zavedením tzv. odloženého školného na VŠ?

8. Myslíte si, že zavedení odloženého školného povede ke zkvalitnění výuky na VŠ?

9. Přinutilo by vás zavedení odloženého školného vzdát se studia na VŠ?

10. Kolik byste byli ochotni platit v rámci zápisného za 1 semestr studia?

11. Zajímalo by vás, na jaké účely by se vybrané peníze použily?

13. Myslíte si, že zpoplatněné školství vyřeší otázku tzv. "studentů nestudentů", kteří se oficiálně zapíší na studium na VŠ, aby měli studentské výhody (zlevněné jízdné, vstupné, platil za ně stát zdravotní a sociální pojištění), ale ve skutečnosti do školy nechodí a nestudují? A totéž udělají další a další rok?

14. V jaké oblasti studia by se mělo školné odrazit (pokud vezmeme v úvahu, že státní dotace neskončí)?

15. Na jakém typu vysoké školy studujete?

16. Váš věk?

17. Vaše pohlaví?

18. Napište okres vašeho bydliště

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Podle čeho jste si vybírali obor, resp. VŠ, kterou studujete?

2. Měly na proces Vašeho rozhodování vliv také náklady spojené se studiem?

3. Ovlivnila by Vás při tom také výše případného školného?

4. Pokud by bylo zpoplatněno státem vysokoškolské studium, měla by být rovná cena pro všechny obory?

5. Byli byste ochotni platit školné na veřejných a státních školách?

6. Využili byste možnost půjčky garantované státem?

7. Souhlasíte se zavedením tzv. odloženého školného na VŠ?

8. Myslíte si, že zavedení odloženého školného povede ke zkvalitnění výuky na VŠ?

9. Přinutilo by vás zavedení odloženého školného vzdát se studia na VŠ?

10. Kolik byste byli ochotni platit v rámci zápisného za 1 semestr studia?

11. Zajímalo by vás, na jaké účely by se vybrané peníze použily?

13. Myslíte si, že zpoplatněné školství vyřeší otázku tzv. "studentů nestudentů", kteří se oficiálně zapíší na studium na VŠ, aby měli studentské výhody (zlevněné jízdné, vstupné, platil za ně stát zdravotní a sociální pojištění), ale ve skutečnosti do školy nechodí a nestudují? A totéž udělají další a další rok?

14. V jaké oblasti studia by se mělo školné odrazit (pokud vezmeme v úvahu, že státní dotace neskončí)?

15. Na jakém typu vysoké školy studujete?

16. Váš věk?

17. Vaše pohlaví?

18. Napište okres vašeho bydliště

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Doskočilová, V.Jak vidí problematiku zpoplatňování vysokého školství současní student (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://jak-vidi-problematiku-zpopla.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.