Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jak vnímáme internetovou reklamu

Jak vnímáme internetovou reklamu

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Mazánková
Šetření:08. 12. 2009 - 09. 12. 2009
Počet respondentů:17
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.06
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Nekonečné klikání, načítání, otravné songy či skvělé typy na Vánoční dárky a firmy, které ještě neznáme? 

Prosím vyplňte tento pilotní dotazník, který mi pomůže sestavit zajímavý dotazník a vyřeší otázku, jak vnímáme reklamu na interentu. 

Finální dotazník bude startovat 14.12. a je určen k výzkumu v rámci bakalářské práce.

Děkuji a těším se na Vaše podnět. 


Kristýna

 

Odpovědi respondentů

1. Je pro Vás internetová reklama nepříjemná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1058,82 %58,82 %  
ne741,18 %41,18 %  

Graf

2. Čím Vás nejvíce reklama na internetu štve?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

blikáním, otvíráním nových oken, dotěrností

dlouho se načítá, odvádí pozornost od toho co dělám, je hlučná

např. dlouho se načítá...

Někdy je až velmi otravná. Obzvlášť například při přehrávání na Youtube.

otravuje mi zivot, jsou to hovna

v momentě kdy mi znemožňuje nebo znesnadňuje přístup k informacím které hledám (vyskakovací flash přes celou stránku apod.)

vstupuje do prohlížení

zdržuje

Žere mě především flashová reklama a pop-up okna. Vadí mi také animované prvky, střídání barev, zvuky. Ruší mě to při surfování.

3. Jste uživatelem některé z následujících aplikací?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook1482,35 %82,35 %  
Seznam e-mail1376,47 %76,47 %  
Google e-mail741,18 %41,18 %  
jiné635,29 %35,29 %  
LinkedIN423,53 %23,53 %  
Líbímseti211,76 %11,76 %  
Twitter211,76 %11,76 %  
MySpace15,88 %5,88 %  

Graf

4. Klikl jste už někdy na nějaký banner?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1482,35 %82,35 %  
ne317,65 %17,65 %  

Graf

5. Jste fanouškem nějaké společnosti či produktu na soc.síti jako např. Facebook?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1058,82 %58,82 %  
ne529,41 %29,41 %  
nevím211,76 %11,76 %  

Graf

6. Proč máte účet na Facebook a jiných soc.sítích?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Abych byla ve spojení s lidmi, které nevídám moc často a o kterých bych normálně neměla žádné zprávy.

komunikace s přáteli, sdílím fotky, hraju hry

Kontakt s kamarády, zábava

kontakt s lidmi, s kterými není příležitost se častěji setkávat

na fb kvuli informacim o udalostech, na nyxu protoze je to uzitecny

nalezení starých známých, zábava

nemám a nechci mít

pro komunikaci s ostatnimi lidmi, prevazne cizinci

Pro kontakt s okolním světem.

protoze chci

To je otázka :-)

za komunistu mel kazdy cecka, ted ma kazdy ucet na facebooku:) - nachazeni pratel, na ktere jsem zapomnela - komunikace se stavajicimi prateli, ktere kvuli workoholismu nemam cas videt - ziskavani zajimavych informaci a novinek, aktualit - pracovni ucel - sledovani trendu v mark. komunikaci

7. Které stránky portálu seznam navštěvujete a jak často?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

email denne, novinky.cz a sport.cz prilezitostne, spoluzaky skoro denne

facebook google

mail, obcas

mapy, slovník

Novinky - často

novinky.cz denně email.cz denně TV program občas počasí občas

Novinky.cz - denně

pouze email

Seznam, Novinky - denně Lide.cz - jednou týdně zbytek jen výjimečně

sreality, e-mail, sjobs, novinky

všechny ,několikrát týdně

www.seznam.cz - denne, aktuality a mail www.sreality.cz - parkrat za mesic www.zbozi.cz - pracovne, obcas www.mapy.cz - obcas

zpravodajství - několikrát denně, reality - 2-3x týdně,

8. Jste...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena952,94 %52,94 %  
Muž847,06 %47,06 %  

Graf

9. Do které věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 26847,06 %47,06 %  
27 - 34529,41 %29,41 %  
35 - 55211,76 %11,76 %  
12 - 18211,76 %11,76 %  

Graf

10. Je seznam.cz vaše domovská stránka?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano952,94 %52,94 %  
ne847,06 %47,06 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mazánková, K.Jak vnímáme internetovou reklamu (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://jak-vnimame-internetovou-rekla.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.