Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jak vnímáme internetovou reklamu
Jak vnímáme internetovou reklamu
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Kristýna Mazánková |
---|---|
Šetření: | 08. 12. 2009 - 09. 12. 2009 |
Počet respondentů: | 17 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 9.06 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 56,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:02 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Nekonečné klikání, načítání, otravné songy či skvělé typy na Vánoční dárky a firmy, které ještě neznáme?
Prosím vyplňte tento pilotní dotazník, který mi pomůže sestavit zajímavý dotazník a vyřeší otázku, jak vnímáme reklamu na interentu.
Finální dotazník bude startovat 14.12. a je určen k výzkumu v rámci bakalářské práce.
Děkuji a těším se na Vaše podnět.
Kristýna
Odpovědi respondentů
1. Je pro Vás internetová reklama nepříjemná?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 3].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 10 | 58,82 % | 58,82 % |
ne | 7 | 41,18 % | 41,18 % |
2. Čím Vás nejvíce reklama na internetu štve?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
blikáním, otvíráním nových oken, dotěrností
dlouho se načítá, odvádí pozornost od toho co dělám, je hlučná
např. dlouho se načítá...
Někdy je až velmi otravná. Obzvlášť například při přehrávání na Youtube.
otravuje mi zivot, jsou to hovna
v momentě kdy mi znemožňuje nebo znesnadňuje přístup k informacím které hledám (vyskakovací flash přes celou stránku apod.)
vstupuje do prohlížení
zdržuje
Žere mě především flashová reklama a pop-up okna. Vadí mi také animované prvky, střídání barev, zvuky. Ruší mě to při surfování.
3. Jste uživatelem některé z následujících aplikací?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
14 | 82,35 % | 82,35 % | |
Seznam e-mail | 13 | 76,47 % | 76,47 % |
Google e-mail | 7 | 41,18 % | 41,18 % |
jiné | 6 | 35,29 % | 35,29 % |
4 | 23,53 % | 23,53 % | |
Líbímseti | 2 | 11,76 % | 11,76 % |
2 | 11,76 % | 11,76 % | |
MySpace | 1 | 5,88 % | 5,88 % |
4. Klikl jste už někdy na nějaký banner?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 14 | 82,35 % | 82,35 % |
ne | 3 | 17,65 % | 17,65 % |
5. Jste fanouškem nějaké společnosti či produktu na soc.síti jako např. Facebook?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 10 | 58,82 % | 58,82 % |
ne | 5 | 29,41 % | 29,41 % |
nevím | 2 | 11,76 % | 11,76 % |
6. Proč máte účet na Facebook a jiných soc.sítích?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Abych byla ve spojení s lidmi, které nevídám moc často a o kterých bych normálně neměla žádné zprávy.
komunikace s přáteli, sdílím fotky, hraju hry
Kontakt s kamarády, zábava
kontakt s lidmi, s kterými není příležitost se častěji setkávat
na fb kvuli informacim o udalostech, na nyxu protoze je to uzitecny
nalezení starých známých, zábava
nemám a nechci mít
pro komunikaci s ostatnimi lidmi, prevazne cizinci
Pro kontakt s okolním světem.
protoze chci
To je otázka :-)
za komunistu mel kazdy cecka, ted ma kazdy ucet na facebooku:) - nachazeni pratel, na ktere jsem zapomnela - komunikace se stavajicimi prateli, ktere kvuli workoholismu nemam cas videt - ziskavani zajimavych informaci a novinek, aktualit - pracovni ucel - sledovani trendu v mark. komunikaci
7. Které stránky portálu seznam navštěvujete a jak často?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
email denne, novinky.cz a sport.cz prilezitostne, spoluzaky skoro denne
facebook google
mail, obcas
mapy, slovník
Novinky - často
novinky.cz denně email.cz denně TV program občas počasí občas
Novinky.cz - denně
pouze email
Seznam, Novinky - denně Lide.cz - jednou týdně zbytek jen výjimečně
sreality, e-mail, sjobs, novinky
všechny ,několikrát týdně
www.seznam.cz - denne, aktuality a mail www.sreality.cz - parkrat za mesic www.zbozi.cz - pracovne, obcas www.mapy.cz - obcas
zpravodajství - několikrát denně, reality - 2-3x týdně,
8. Jste...
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 9 | 52,94 % | 52,94 % |
Muž | 8 | 47,06 % | 47,06 % |
9. Do které věkové kategorie patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19 - 26 | 8 | 47,06 % | 47,06 % |
27 - 34 | 5 | 29,41 % | 29,41 % |
35 - 55 | 2 | 11,76 % | 11,76 % |
12 - 18 | 2 | 11,76 % | 11,76 % |
10. Je seznam.cz vaše domovská stránka?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 9 | 52,94 % | 52,94 % |
ne | 8 | 47,06 % | 47,06 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.