Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jak vnímáte ČEZ?

Jak vnímáte ČEZ?

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavlina Tomsi
Šetření:12. 10. 2011 - 10. 11. 2011
Počet respondentů:288
Počet otázek (max/průměr):11 / 11
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:31
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj,

chtěla bych Vás poprosit o vyplnění následujícího dotazníku na téma Vnímání značky ČEZ,a.s.

Smyslem je získat pohled veřejnosti a zaměstnanců společnosti na tuto značku.

Dotazník je součástí mé diplomové práce.

S díky

Pavlína Tomší

Odpovědi respondentů

1. Znáte značku ČEZ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano28799,65 %99,65 %  
ne10,35 %0,35 %  

Graf

2. Jste zaměstnancem firmy ČEZ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne18664,58 %64,58 %  
ano10235,42 %35,42 %  

Graf

3. Jak vnímáte firmu ČEZ? Vyberte prosím ze stupnice 1-7 (1 – souhlasím, 7 – nesouhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
známá vs. neznámá1-2-3-4-5-6-71.1910.523
spolehlivá vs. nespolehlivá1-2-3-4-5-6-72.4861.597
odpovědná k životnímu prostředí vs. neodpovědná k životnímu prostředí1-2-3-4-5-6-73.0281.951
levná vs. drahá1-2-3-4-5-6-74.3992.393
inovativní vs. tradiční1-2-3-4-5-6-73.2642.257
silná vs. slabá1-2-3-4-5-6-71.7221.138
vstřícná vs. uzavřená1-2-3-4-5-6-73.3332.861

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

4. Napiště energetické společnosti působící na našem trhu,které znáte

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Eon279,38 %9,38 %  
Eon,cez165,56 %5,56 %  
EON,RWE134,51 %4,51 %  
eon,rwe,cez103,47 %3,47 %  
RWE93,13 %3,13 %  
eon, rwe93,13 %3,13 %  
Rwe,eon82,78 %2,78 %  
Cez,eon82,78 %2,78 %  
Cez,eon,rwe62,08 %2,08 %  
eon,pre51,74 %1,74 %  
ostatní odpovědi Eon,cez,rwe
e-on, rwe
e.on
Eon,pre,rwe
Cez
Eon,rwe,pre
Nevim
čez, eon, rwe
RWE, E-ON
RWE, E.ON
čez, eon
RWE,EON,PRE
E-ON
pre
čez
EoN, RWE, PRE
rwe, eon
E.ON, RWE
neznám
Pre,eon,rwe
Cez,eon,pre
Eon,rwe,pražská energetika
Eon,bohemia
čez, pre
RWE, ČEZ
ČEZ, RVE
E.ON, ABB, Siemens
EoN, Pražská energetika, RWE,
eon, rwe, čez
RWE, Bohemia, PRE
ČEZ, EON, Pražská energetika
PRE, E.on, RWE, Bohemia energy
ČEZ, E.ON, RWE
eon, pražská energetika, centropol energy, čez
-
eon,pražská energetika, bohemia energi
RWE, Centropol
e-on, čez, bohemia energy
ČEZ, E.ON, PRE.
Bohemia energy, Eon, RWE
Eon, ČEZ, České energetické centrum, Bohemia energ
RWE, E.ON, PRE
PRE, RWE, E.ON,
PRE, RWE, Pražská plynárenská, EON,
ČEZ, E.ON, RWE, PRE
eon, rwe, bohemia
ČEZ, Eon, Transgas, RWE, ...
PRE, RWE, Centropol
čez, pre, rwe
as
CEZ, PRE, Eon, RWE (je-li mysleno energ. obecne)
Cez. ,eon
RWE,Bohemia Energy
ČEZ, Eon, Pražská energetika, RWE
ČEZ, Eon, ČEPS
čez,eon,
ČEZ, E-ON, Pražská energetika, ČEPS, Bohemia
RWE, E.ON
E-On, RWT,...
cez rwe
RWE, CENTROPOL, E.ON, UET, Tauron, ...
E-on, RWE, Centropol, PRE,
ČEZ, EON, PRE
Pražšká energetika
RWE,ČEZ
Eon,pre,nwr
Cez,eon,ceps
Eon,rwe,ceska energetika
Nic
Pražská energetika,eon
E.ON, PRE
ČEZ, E.ON, Bohemia Energy
EON, Pražská plynárenská,
eon, čez, rwe, xenergie, centropol
ČEZ, EON, Pražská energetika, Jihočeská energetika
rwe,eon,cez
eon,pre,ceps
eon,cez,jče
čez,eon,bohemia,
E-ON, Jihomoravska Energeticka
EON, RWE, IC ENERGO
EON Prazska plynarenska
e.on, pražská plynárenská
ČEPS
čez, rwe, pražská energetika
ČEZ, E ON
eon,bohemia,čez,stče,
cez, eon, sce,zce
cez,rwe,eon
pražská energetika
E.ON, Bohemia
Bohemia energy Centropol energy
SČE
RWE, Bohemia energi
čez, eon, pre, rwe
pre, eon, čez
Eon ,rwe
E-ON, RWE, Bohemia Energy
ČEZ, PRE, E-ON
E.ON, PRE, RWE,
EON, RWE.
e.on, čez
Pre, Eon, Centropol
PRE, RWE
RWE, různé xx-energetická ale všechno je to jedna
p
čez eon rwe
čez,eon,pre
eon,cez,rwe,pre
ČEZ, BOHEMIA, Pražská energetika, ČEPS, EON
ČEZ, EON, BOHEMIA
eon, pre,
Pražská energetika, E.ON Energie
eon, pražská energetika
e.on rwe
Eon, Centropol, Pre
e-on, čez, pre
pre, rwe, e-on
Gazprom
rwe, e-on, čez
ČEZ, e on, Východočeská energetická
e.on, rwe,
ČEZ, PRE, EON, RWE
ČEZ, E.on
bohemia
PRE, EON
E-on, RWE, Pražská plynárenská
Čez, RWE,
pre, eon, rwe
PRE, E-On
17761,46 %61,46 % 

Graf

5. Jaká kritéria jsou pro Vás při výběru dodavatele energie důležitá? (1-zásadně důležité, 4-absolutně nedůležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
cena1.2080.172
spolehlivost1.2640.312
zákaznický servis1.670.499
značka2.7710.857
pozice na trhu2.3580.778
ochrana životního prostředí2.1040.767
vlastní zkušenost1.590.443

Graf

6. Označte oblasti, které si se značkou ČEZ nejvíce spojujete

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výroba a prodej elektřiny27595,49 %95,49 %  
výroba tepla8228,47 %28,47 %  
jaderný výzkum7225 %25 %  
těžba surovin175,9 %5,9 %  
jaderná energetika20,69 %0,69 %  
Temelín10,35 %0,35 %  
inovace, jaderné elektrárny10,35 %0,35 %  
prodej Plynu10,35 %0,35 %  
vysoky ceny10,35 %0,35 %  
sponzor10,35 %0,35 %  
POUZE ODBĚRATEL10,35 %0,35 %  
podivné praktiky bývalého vedení10,35 %0,35 %  
zloději10,35 %0,35 %  
prodje plynu10,35 %0,35 %  
Lichva !10,35 %0,35 %  
zloději ve fotovoltajice10,35 %0,35 %  
plyn10,35 %0,35 %  
přeplacený ředitel10,35 %0,35 %  

Graf

7. Co se Vám vybaví se značkou ČEZ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Temelín3311,46 %11,46 %  
elektřina217,29 %7,29 %  
energie113,82 %3,82 %  
Martin Roman113,82 %3,82 %  
elektrárny72,43 %2,43 %  
elektrická energie62,08 %2,08 %  
elektrika 62,08 %2,08 %  
Nic51,74 %1,74 %  
Zamestnani51,74 %1,74 %  
jaderna elektrarna41,39 %1,39 %  
ostatní odpovědi monopol
elektrina
výroba a prodej elektřiny
silná společnost
energetický gigant
oranžová barva
výroba elektřiny
peníze
oranžová
elektřina, Temelín
Energetická společnost
JE Temelín
gigant
korupce
Silna spolecnost
logo
Temelín, elektřina
síla
vysoké ceny
vydřiduši
celorepublikovy gigant
kouřící věže Temelína
el. energie, chladicí věže, sponzoring
oranžová barva, inovace, jaderné elektrárny
Velká firma, neprůhledné vztahy se státem
silná pozice na trhu
Jaderná elektrárna Temelín
M.Roman
?
Jaslovské Bohunice
Skupina ČEZ jako státní podnik a nadnárodní společ
polostátní podnik
elektrická energie a jaderné elektrárny
silná společnost, patří k nejlepším zaměstnavatelů
velké platy vrcholného managementu
velké odměny pro top management
teplo
asd
drahý sráči
monopol, spousta preplacenych manazeru, lobbing
drahé
Elektricky proud
Jaderné elektrárny a nejziskovější společnost v ČR
logo, práce
elektřina,Temelín,korupce,opční program,Martin Rom
E
Temelín, sponzoring některých akcí
zlodeji
Roman
Předražená energie
Silný zaměstnavatel
x
silná a velká společnost
svině
energ. společnost působící dlouhá léta na trhu
Dominantní dodavatel el.energie
Elektřina,oranžová barva,temelin
Reaktor,elektřina,oranžová barva
Reklama
Oddělení ne technických ztrát
Temelín,elektrická energie,monopol
Oranžová barva ,logo firmy
Sit pomáhající výrobcům i spotřebitelům elektriny
Elektrárny,odměny pro manazery
Dominantní vyrobce
Elektrická energie,zamestnani
Zaměstnáni,elektrina
Výroba energie
Zamestnavatel
Jederna elektrarna
Oranžová barva,nepřiměřeně zisky,neprůhledné finnc
Oranzova barva,dotace,elektrarny
Reklama s lampickou
Draha cena
Temelín,dukovany
Energetick spolecnost
Akcie
Elektrina,Martin roman
Energie,Martin Roman,komando pro vymáhání dluhu
ČEZko/kleptokracie/korupce/klientelismus/komando
jsem zaměstnanec - ani se neptejte
energie, jaderné elektrárny
ETE
stabilita
Temelín,zaměstnání
Temelín, zaměstnání
elektrárny a složenky za elektřinu
Temelín, Dukovany, logo,sponzoring
zaměstnání, dodavatel elektřiny
silná firma, Temelín, elektřina
konkurenceschopná a uznávaná firma
zaměstnání, Martin Roman, energetický gigant
České energetické závody
chladící věže :D
ENERGIE VYROBA
CEZ hriste, oranzovy rok
energetický podnik
energie a drahé výdaje
Temelín, oranžová barva
logo, roman, Temelin, teplo
oranzova barva, reklama,elektrina
oranzova barva,Roman
dominantní dodavatel energie
dadavatel elektřiny
JE Temelín, silná firma celoevropského významu
energetika, oranžové hřiště
logo a temelín
Romanovy odměny
spousta peněz
možnost budoucího uplatnění doufejme. student fel
Zloději, drahé služby, je to mrdník
jaderné elektrárny
energetický monopol v ČR
dominatní výrobce a dodavatel el.energie
silná značka, gigant na trhu
významná společnost
silná polostátní společnost
oranžové hřiště, elektromobily
oranžová hřiště
byty
Zlodějna, monopol, arogance moci, rozevřené nůžky,
Oranzova
zmrdi
provozovatel JE
Oranžová barva, elekřina
největší energetická společnost v ČR
Temelín,elektřina
největší společnost v ČR
oranžové E
Martin, vysoké odměny, drahota
prodej elektřiny do Německa a zdražování u nás
obří polostátní podnik; Martin Roman; Temelín
čssd
nespokojenost známých - např. zákaznický servis
sport
zdrazovani
Elektřina, Roman
Elektrárna
oranžové logo
cena akcie,manažerské smlouvy,složení dozorčí rady
vysoká cena, vysoké platy manažerů
nová hřiště
zločinecká organizace
Martin Roman, stamilionové zisky, Temelín
zlaté padáky pro managment
přemrštěné odměny pro žebráky v top vedení firmy
největší společnost
logo značky
nadace
mafie
netransparentnost
17962,15 %62,15 % 

Graf

8. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena14650,69 %50,69 %  
Muž14249,31 %49,31 %  

Graf

9. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26-4516557,29 %57,29 %  
0-257225 %25 %  
46-604816,67 %16,67 %  
60 a více31,04 %1,04 %  

Graf

10. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské14249,31 %49,31 %  
odborné/všeobecné s maturiou12944,79 %44,79 %  
odborné s výučním listem134,51 %4,51 %  
základní41,39 %1,39 %  

Graf

11. Velikost místa bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od 1 001 do 20 0008629,86 %29,86 %  
od 20 001 do 99 9997024,31 %24,31 %  
od 100 000 a více6622,92 %22,92 %  
do 1 000 obyvatel6622,92 %22,92 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jste zaměstnancem firmy ČEZ?

  • odpověď ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi odpovědná k životnímu prostředí [1-2-3-4-5-6-7] neodpovědná k životnímu prostředí: 7 na otázku 3. Jak vnímáte firmu ČEZ? Vyberte prosím ze stupnice 1-7 (1 – souhlasím, 7 – nesouhlasím)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vstřícná [1-2-3-4-5-6-7] uzavřená: 7 na otázku 3. Jak vnímáte firmu ČEZ? Vyberte prosím ze stupnice 1-7 (1 – souhlasím, 7 – nesouhlasím)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi odborné s výučním listem na otázku 10. Vzdělání
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spolehlivá [1-2-3-4-5-6-7] nespolehlivá: 4 na otázku 3. Jak vnímáte firmu ČEZ? Vyberte prosím ze stupnice 1-7 (1 – souhlasím, 7 – nesouhlasím)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte značku ČEZ?

2. Jste zaměstnancem firmy ČEZ?

3. Jak vnímáte firmu ČEZ? Vyberte prosím ze stupnice 1-7 (1 – souhlasím, 7 – nesouhlasím)

4. Napiště energetické společnosti působící na našem trhu,které znáte

5. Jaká kritéria jsou pro Vás při výběru dodavatele energie důležitá? (1-zásadně důležité, 4-absolutně nedůležité)

6. Označte oblasti, které si se značkou ČEZ nejvíce spojujete

7. Co se Vám vybaví se značkou ČEZ?

8. Pohlaví

9. Věk

10. Vzdělání

11. Velikost místa bydliště

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte značku ČEZ?

2. Jste zaměstnancem firmy ČEZ?

3. Jak vnímáte firmu ČEZ? Vyberte prosím ze stupnice 1-7 (1 – souhlasím, 7 – nesouhlasím)

4. Napiště energetické společnosti působící na našem trhu,které znáte

5. Jaká kritéria jsou pro Vás při výběru dodavatele energie důležitá? (1-zásadně důležité, 4-absolutně nedůležité)

6. Označte oblasti, které si se značkou ČEZ nejvíce spojujete

7. Co se Vám vybaví se značkou ČEZ?

8. Pohlaví

9. Věk

10. Vzdělání

11. Velikost místa bydliště

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Tomsi, P.Jak vnímáte ČEZ? (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://jak-vnimate-cez.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.