Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jak vnímáte sozónnost potravin a trendy v gastronomi

Jak vnímáte sozónnost potravin a trendy v gastronomi

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Tesárek
Šetření:21. 04. 2011 - 20. 05. 2011
Počet respondentů:117
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.6
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:89,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 v rámci své bakalářské práce potřebuji zhodnotit Trendy v gastronomii a využití sezonních produktů, proto bych vás chtěla poprosit o pomoc a vyplnění krátkého dotazníku. Velmi cenné jsou a budou veškeré vaše odpovědi! Mockrát děkuji za účast a za čas zde strávený.
 

Odpovědi respondentů

1. Řídíte se při nakupování sezónností potraviny?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7765,81 %65,81 %  
ne4034,19 %34,19 %  

Graf

2. Myslíte si, že má sezonnost potravin vliv na jejich chuť a cenu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11194,87 %94,87 %  
ne65,13 %5,13 %  

Graf

3. Myslíte si, že jsou sezonní potraviny snadno dostupné?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7362,39 %62,39 %  
ne2823,93 %23,93 %  
nevím1613,68 %13,68 %  

Graf

4. Na jakých místech se podle vás dají sezonní potraviny zakoupit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Trhy7160,68 %60,68 %  
Supermarkety3630,77 %30,77 %  
Stánky54,27 %4,27 %  
Kamenné obchody32,56 %2,56 %  
Jinde21,71 %1,71 %  

Graf

5. Víte co jsou farmářské trhy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10186,32 %86,32 %  
ne1613,68 %13,68 %  

Graf

6. Řídíte se ve vaření podle gastronomických trendů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7362,39 %62,39 %  
ano2823,93 %23,93 %  
nevím1613,68 %13,68 %  

Graf

7. Myslíte, že se restaurace v česku řídí gastronomickými trendy v přípravě pokrmů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5446,15 %46,15 %  
nevím4336,75 %36,75 %  
ano2017,09 %17,09 %  

Graf

8. Myslíte si, že je dobré řídit se trendy v gastronomii?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6252,99 %52,99 %  
nevím3429,06 %29,06 %  
ne2117,95 %17,95 %  

Graf

9. Myslíte si, že v česku převažují moderní – trendové restaurace anebo, spíše obyčejné (postkomunistické).

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obyčejné9581,2 %81,2 %  
Moderní2218,8 %18,8 %  

Graf

10. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9177,78 %77,78 %  
Muž2622,22 %22,22 %  

Graf

11. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-30let9379,49 %79,49 %  
30-50let1411,97 %11,97 %  
0-18let97,69 %7,69 %  
50 a více let10,85 %0,85 %  

Graf

12. Když byste měl/měla tu možnost vybrat si z moderní restaurace, která připravuje jen pár pokrmů (10-20)ze surovin daného období a té obyčejné, kterých je teď všude dostatek, jaké byste dal /dala přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moderní4767,14 %40,17 %  
Nevím1420 %11,97 %  
Obyčejné912,86 %7,69 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Řídíte se při nakupování sezónností potraviny?

2. Myslíte si, že má sezonnost potravin vliv na jejich chuť a cenu?

3. Myslíte si, že jsou sezonní potraviny snadno dostupné?

4. Na jakých místech se podle vás dají sezonní potraviny zakoupit?

5. Víte co jsou farmářské trhy?

6. Řídíte se ve vaření podle gastronomických trendů?

7. Myslíte, že se restaurace v česku řídí gastronomickými trendy v přípravě pokrmů?

8. Myslíte si, že je dobré řídit se trendy v gastronomii?

9. Myslíte si, že v česku převažují moderní – trendové restaurace anebo, spíše obyčejné (postkomunistické).

10. Jste muž nebo žena?

11. Váš věk:

12. Když byste měl/měla tu možnost vybrat si z moderní restaurace, která připravuje jen pár pokrmů (10-20)ze surovin daného období a té obyčejné, kterých je teď všude dostatek, jaké byste dal /dala přednost?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Řídíte se při nakupování sezónností potraviny?

2. Myslíte si, že má sezonnost potravin vliv na jejich chuť a cenu?

3. Myslíte si, že jsou sezonní potraviny snadno dostupné?

4. Na jakých místech se podle vás dají sezonní potraviny zakoupit?

5. Víte co jsou farmářské trhy?

6. Řídíte se ve vaření podle gastronomických trendů?

7. Myslíte, že se restaurace v česku řídí gastronomickými trendy v přípravě pokrmů?

8. Myslíte si, že je dobré řídit se trendy v gastronomii?

9. Myslíte si, že v česku převažují moderní – trendové restaurace anebo, spíše obyčejné (postkomunistické).

10. Jste muž nebo žena?

11. Váš věk:

12. Když byste měl/měla tu možnost vybrat si z moderní restaurace, která připravuje jen pár pokrmů (10-20)ze surovin daného období a té obyčejné, kterých je teď všude dostatek, jaké byste dal /dala přednost?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Tesárek, J.Jak vnímáte sozónnost potravin a trendy v gastronomi (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://jak-vnimate-sozonnost-potrav.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.