Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jak zákazníci vnímají hostesky

Jak zákazníci vnímají hostesky

Jedl(a) jste již hmyz? Pokud ne, lákalo by Vás to?
Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-)

(cca 1 min, veřejné výsledky)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Malířová
Šetření:24. 11. 2020 - 01. 12. 2020
Počet respondentů:78
Počet otázek (max/průměr):10 / 8.26
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:09
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, ráda bych Vás požádala o vyplnění krátkého dotazníku do mé seminární práce.

Děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Uveďte pohlaví:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4254,55 %53,85 %  
muž3545,45 %44,87 %  

Graf

2. Uveďte Vaši věkovou skupinu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [do 18 letotázka č. 3, 19-20 letotázka č. 3, 21-30 letotázka č. 3, 31-40 letotázka č. 3, 41-50 letotázka č. 3, 50+ letotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-30 let3544,87 %44,87 %  
31-40 let1519,23 %19,23 %  
41-50 let1519,23 %19,23 %  
50+ let56,41 %6,41 %  
19-20 let45,13 %5,13 %  
do 18 let45,13 %5,13 %  

Graf

3. Motivuje Vás hosteska ke koupi produktu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5165,38 %65,38 %  
Záleží na produktu2329,49 %29,49 %  
Ano45,13 %5,13 %  

Graf

4. Jak dlouhou dobu by Vám hosteska měla předávat informace o produktu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než půl minuty3144,29 %39,74 %  
půl minuty až minutu3144,29 %39,74 %  
více než minutu811,43 %10,26 %  

Graf

5. Odradila Vás hosteska někdy od koupi produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4051,28 %51,28 %  
Ano3848,72 %48,72 %  

Graf

6. Pokud ano, čím Vás odradila?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepříjemné vystupování a neiformovanost 12,94 %1,28 %  
nepříjemným vnucováním produktu12,94 %1,28 %  
Připomínala mi ministryni Maláčovou....12,94 %1,28 %  
Nechci s nikým mluvit, takové otravování a nusení letáků nesnáším.12,94 %1,28 %  
Vlezlost vehementnost jak u tzv. šmejdů nebo tak něco 12,94 %1,28 %  
hloupé informace12,94 %1,28 %  
otravností a vnucováním něčeho, o co jsem zájem nejevila12,94 %1,28 %  
Byla moc otravná.12,94 %1,28 %  
Vlezlostí, nucením produktu12,94 %1,28 %  
Moc se podbízela, byla nesympatická12,94 %1,28 %  
ostatní odpovědi Moc horliva a vlezla
Vlezlost
to, co říkala, bylo šablonovitě naučené, nepřirozené - a hloupé
svým přístupem k prezentaci
nezajímalo mě co o produktu říká, obtěžovalo mě to
Když něco chci, koupím si to. Nepotřebuji k tomu překážející a otravnou osobu.
Přílišná horlivost, vlezlost
přístupem
Byla moc vlezla
dotěrnost
Upovídaností, nevěcnou či mylnou řečí o vlastnostech produktu.
Nemám ráda, když mi kdokoliv něco vnucuje!
byla úplně blbá
zdržovala mě
Ošklivá jako STB Babiš a nácek Novotný v jednom + byla vlezlá a otravovala.
Svou přítomností. Samotnou přítomnost hostesky vnímám velmi negativně a značce se pak vyhýbám. Oslovování lidí v obchodních centrech nebo v supermarketech mi přijde jako zoufalost. Obzvláště pokud má hosteska oblečený nějaký šílený kostým, jako to mívají např. hostesky pracující pro Milku
Vnucováním
Familiérnost
horlivé oslovení, můj nezájem o ochutnávku či koupi a její vytrvalé snažení
Prehnanou dychtivosti
jsem introvert
vnucováním produktu
naučené řeči, vnucuje se
Vzhledem, vlezlostí
2470,59 %30,77 % 

Graf

7. Jak často si kupujete produkty promované hosteskami?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výjimečně3954,17 %50 %  
Nikdy3345,83 %42,31 %  

Graf

8. Ohodnoťte jak moc je pro Vás zásadní vzhled kostýmu hostesky a promo stánku? (5 - nejvíce důležité)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32433,8 %30,77 %  
41825,35 %23,08 %  
51419,72 %17,95 %  
11216,9 %15,38 %  
234,23 %3,85 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.29
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.49
Směrodatná odchylka:1.22
Medián:3
Modus:3

Graf

9. Odrazuje Vás Covid-19 od ochutnávání od hostesek?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše mě odrazuje2230,56 %28,21 %  
Spíše mě neodrazuje1926,39 %24,36 %  
Vůbec mě neodrazuje1622,22 %20,51 %  
Velmi mě odrazuje1520,83 %19,23 %  

Graf

10. Je něco co byste zlepšil(a) při těchto promoakcích? Pokud ano, co?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
větší informovanost hostesek o produktech a službách, které nabízí17,14 %1,28 %  
Většina hostesek, co jsem měl možnost vidět, v místě prodeje pouze existuje. Těch opravdu aktivních je velice málo....17,14 %1,28 %  
Vykašlala bych se na stánky a hostesky a dávala celý produkt zdarma.17,14 %1,28 %  
Nemám je rád. Připomíná mi to šmejdy. Dobré zboží se prodává samo 17,14 %1,28 %  
zrušil bych je17,14 %1,28 %  
Mohli by to dělat i muži, jakožto žena bych se spíš koukala na muže než na (kolikrát) polonahé hostesky...17,14 %1,28 %  
Nemám promoakce ráda, nestojím o to, aby mi hosteska "skákala" do cesty a něco vnucovala, polévala mě laciným parfémem a podobně. Když si něco chci koupit, udělám to sama a nepotřebuju, aby mi to někdo cpal.17,14 %1,28 %  
Nepořádat je.17,14 %1,28 %  
nevím17,14 %1,28 %  
vystupování a znalost nabízených věcí --> pokud to know how hosteska má, tak je to radost17,14 %1,28 %  
ostatní odpovědi Nedělat je :)
více než kecy a pěkné tvářičky to chce kompletní informace o produktu - a netlačit na pilu
nepořádat je
Buď pěkné odhalené baby a nebo je zrušit. Promoakce stojí za "nic", tak alespoň aby měl člověk na co kouknout.
428,57 %5,13 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Metabáze tohoto průzkumu dosud nebyla analyzována, zkuste se vrátit později (cca za hodinu).

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Uveďte pohlaví:

2. Uveďte Vaši věkovou skupinu:

3. Motivuje Vás hosteska ke koupi produktu?

4. Jak dlouhou dobu by Vám hosteska měla předávat informace o produktu?

5. Odradila Vás hosteska někdy od koupi produktu?

7. Jak často si kupujete produkty promované hosteskami?

8. Ohodnoťte jak moc je pro Vás zásadní vzhled kostýmu hostesky a promo stánku? (5 - nejvíce důležité)

9. Odrazuje Vás Covid-19 od ochutnávání od hostesek?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Uveďte pohlaví:

2. Uveďte Vaši věkovou skupinu:

3. Motivuje Vás hosteska ke koupi produktu?

4. Jak dlouhou dobu by Vám hosteska měla předávat informace o produktu?

5. Odradila Vás hosteska někdy od koupi produktu?

7. Jak často si kupujete produkty promované hosteskami?

8. Ohodnoťte jak moc je pro Vás zásadní vzhled kostýmu hostesky a promo stánku? (5 - nejvíce důležité)

9. Odrazuje Vás Covid-19 od ochutnávání od hostesek?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Malířová, K.Jak zákazníci vnímají hostesky (výsledky průzkumu), 2020. Dostupné online na https://jak-zakaznici-vnimaji-hostes.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.