Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jak zákazníci vnímají služby poskytované firmou Baťa

Jak zákazníci vnímají služby poskytované firmou Baťa

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Nela Procházková
Šetření:22. 04. 2011 - 25. 04. 2011
Počet respondentů:49
Počet otázek (max/průměr):9 / 7.63
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:52
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Krásný den,

 

píšu bakalářskou práci na téma Analýza služeb firmy Baťa a srovnání se současnou praxí a moc by mi pomohly vaše zkušenosti s nákupy u této firmy. Vyplnění dotazníku vám nezabare víc než 5 minut a pomůžete tím stanovit doporučení, která by mohla společnost využít ke zlepšení nebo rozšíření poskytovaných služeb. Předem děkuji

Odpovědi respondentů

1. Jste zákazníkem firmy Baťa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale nejsem pravidelným zákazníkem.3571,43 %71,43 %  
Ne.816,33 %16,33 %  
Ano, nakupuji zde pravidelně.612,24 %12,24 %  

Graf

2. Jak byste ohodnotil/a přístup personálu společnosti Baťa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíš ochotný1938,78 %38,78 %  
ochotný1530,61 %30,61 %  
nevím816,33 %16,33 %  
lhostejný612,24 %12,24 %  
spíš neochotný12,04 %2,04 %  

Graf

3. Jak hodnotíte poradenský servis společnosti Baťa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prodavači jsou o svém zboží dobře informování2653,06 %53,06 %  
nenechávám si poradit1734,69 %34,69 %  
mnoho jsem se o vyhlédnutém produktu nedověděl/a612,24 %12,24 %  

Graf

4. Společnost Baťa v první polovině 20. století poskytovala následující služby. Chtěl/a byste je znovu? (1 - ano, 2 - ne, 3 - nevyužívám tyto služby, 4 - nevím)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
šití obuvi na míru1.981.122
masáže nohou2.5311.147
pedikúra2.3671.253
čištění obuvi1.6731.118

Graf

5. Stalo se Vám, že jste v prodejně Baťa neobjevil/a svou velikost obuvi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2653,06 %53,06 %  
ne2346,94 %46,94 %  

Graf

6. Byla Vám nabídnuta služba Baťa domů (vyhledání obuvi Vaší velikosti v jiné prodejně a zaslání domů)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1973,08 %38,78 %  
ano726,92 %14,29 %  

Graf

7. Stalo se Vám někdy u společnosti Baťa, že jste zakoupil/a zboží např. v pražské prodejně a chtěli je reklamovat v prodejně v Ostravě a prodávající odmítl Vaší reklamaci k vyřízení z důvodu, že jste zboží nezakoupili přímo v této provozovně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4591,84 %91,84 %  
ano48,16 %8,16 %  

Graf

8. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3877,55 %77,55 %  
muž1122,45 %22,45 %  

Graf

9. Zde vkládejte Vaše případné připomínky

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Poslední dobou mi připadá, že se snížila kvalita

reklamace neproběhla dobře, bylo mi vyčteno, že jsem v botách už chodil !!!

Setkala jsem se tím, že když jsem si objednala obuv přes internet, tak byla každá trochu jinak šitá a nestalo se to pouze mě, takže si myslím, že takto "vadnou" obuv neprodávají na prodejnách ale spíše posílají, protože zákazník nemá možnost předem obuv vidět. Ale na druhou stranu se mi líbí, že např. v Olomouci mají speciální patro pro zlevněnou obuv, kde mají vadné zboží nebo velikostně poslední kusy. Tam se mi moc líbí :-))

společně se Stivalem nejlepší obuv u nás. Většina bot vydrží víc než jednu sezónu a personál je velmi dobře informován o údržbě obuvi, je ochoten poradit, vyhovět. Ve všech větších městech jsem nenarazila na problém nebo neochotu ze strany personálu společnosti Baťa.

U Bati není velký výběr ani hezká obuv


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Procházková, N.Jak zákazníci vnímají služby poskytované firmou Baťa (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://jak-zakaznici-vnimaji-sluzby.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.