Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jak zákazníci vnímají služby poskytované firmou Baťa
Jak zákazníci vnímají služby poskytované firmou Baťa
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Nela Procházková |
---|---|
Šetření: | 22. 04. 2011 - 25. 04. 2011 |
Počet respondentů: | 49 |
Počet otázek (max/průměr): | 9 / 7.63 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 72,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:52 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Krásný den,
píšu bakalářskou práci na téma Analýza služeb firmy Baťa a srovnání se současnou praxí a moc by mi pomohly vaše zkušenosti s nákupy u této firmy. Vyplnění dotazníku vám nezabare víc než 5 minut a pomůžete tím stanovit doporučení, která by mohla společnost využít ke zlepšení nebo rozšíření poskytovaných služeb. Předem děkuji
Odpovědi respondentů
1. Jste zákazníkem firmy Baťa?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, ale nejsem pravidelným zákazníkem. | 35 | 71,43 % | 71,43 % |
Ne. | 8 | 16,33 % | 16,33 % |
Ano, nakupuji zde pravidelně. | 6 | 12,24 % | 12,24 % |
2. Jak byste ohodnotil/a přístup personálu společnosti Baťa?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíš ochotný | 19 | 38,78 % | 38,78 % |
ochotný | 15 | 30,61 % | 30,61 % |
nevím | 8 | 16,33 % | 16,33 % |
lhostejný | 6 | 12,24 % | 12,24 % |
spíš neochotný | 1 | 2,04 % | 2,04 % |
3. Jak hodnotíte poradenský servis společnosti Baťa?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
prodavači jsou o svém zboží dobře informování | 26 | 53,06 % | 53,06 % |
nenechávám si poradit | 17 | 34,69 % | 34,69 % |
mnoho jsem se o vyhlédnutém produktu nedověděl/a | 6 | 12,24 % | 12,24 % |
4. Společnost Baťa v první polovině 20. století poskytovala následující služby. Chtěl/a byste je znovu? (1 - ano, 2 - ne, 3 - nevyužívám tyto služby, 4 - nevím)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
šití obuvi na míru | 1.98 | 1.122 |
masáže nohou | 2.531 | 1.147 |
pedikúra | 2.367 | 1.253 |
čištění obuvi | 1.673 | 1.118 |
5. Stalo se Vám, že jste v prodejně Baťa neobjevil/a svou velikost obuvi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 6, ne → otázka č. 7].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 26 | 53,06 % | 53,06 % |
ne | 23 | 46,94 % | 46,94 % |
6. Byla Vám nabídnuta služba Baťa domů (vyhledání obuvi Vaší velikosti v jiné prodejně a zaslání domů)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 19 | 73,08 % | 38,78 % |
ano | 7 | 26,92 % | 14,29 % |
7. Stalo se Vám někdy u společnosti Baťa, že jste zakoupil/a zboží např. v pražské prodejně a chtěli je reklamovat v prodejně v Ostravě a prodávající odmítl Vaší reklamaci k vyřízení z důvodu, že jste zboží nezakoupili přímo v této provozovně?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 45 | 91,84 % | 91,84 % |
ano | 4 | 8,16 % | 8,16 % |
8. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 38 | 77,55 % | 77,55 % |
muž | 11 | 22,45 % | 22,45 % |
9. Zde vkládejte Vaše případné připomínky
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Poslední dobou mi připadá, že se snížila kvalita
reklamace neproběhla dobře, bylo mi vyčteno, že jsem v botách už chodil !!!
Setkala jsem se tím, že když jsem si objednala obuv přes internet, tak byla každá trochu jinak šitá a nestalo se to pouze mě, takže si myslím, že takto "vadnou" obuv neprodávají na prodejnách ale spíše posílají, protože zákazník nemá možnost předem obuv vidět. Ale na druhou stranu se mi líbí, že např. v Olomouci mají speciální patro pro zlevněnou obuv, kde mají vadné zboží nebo velikostně poslední kusy. Tam se mi moc líbí :-))
společně se Stivalem nejlepší obuv u nás. Většina bot vydrží víc než jednu sezónu a personál je velmi dobře informován o údržbě obuvi, je ochoten poradit, vyhovět. Ve všech větších městech jsem nenarazila na problém nebo neochotu ze strany personálu společnosti Baťa.
U Bati není velký výběr ani hezká obuv
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.