Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jaká je motivace zákazníka k nákupu designového produktu?

Jaká je motivace zákazníka k nákupu designového produktu?

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Lišková
Šetření:10. 04. 2015 - 22. 04. 2015
Počet respondentů:179
Počet otázek (max/průměr):22 / 17.74
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:51
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

před Vámi je dotazník zkoumající motivaci zákazníků ke koupi designového produktu do domácnosti. Jedná se o výzkum v oblasti marketingu a je určen pro respondenty starší 18 let. Výsledky budou zpracovány v bakalářské práci "Vliv designu produktů na volbu spotřebitele", proto Vás prosím o pečlivé vyplnění dotazníku, který je anonymní a zabere Vám pouhých pár minut. 

Děkuji za Váš čas a prosím o sdělení veškerých připomínek, tak aby byl výzkum co nejrelevantnější. 

Tereza Lišková

 

 

Odpovědi respondentů

1. Co pro vás znamená móda, trendy a design?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vkus10055,87 %55,87 %  
Sebevyjádření9452,51 %52,51 %  
Životní styl8044,69 %44,69 %  
Touha vlastnit hezké věci5027,93 %27,93 %  
Odlišení se, vyčnívání z davu4726,26 %26,26 %  
Nic, tyto věci neřeším1910,61 %10,61 %  
paradoxní de-individualizace10,56 %0,56 %  
je mi to uplne jedno10,56 %0,56 %  

Graf

2. Jaká jsou podle vás klíčová slova pojící se s designem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přitažlivý vzhled výrobků11061,45 %61,45 %  
Umělecká hodnota, estetika10558,66 %58,66 %  
Kvalita5631,28 %31,28 %  
Funkčnost výrobků5329,61 %29,61 %  
Značka5329,61 %29,61 %  
Nadsazená cena4525,14 %25,14 %  
Luxus3418,99 %18,99 %  
Funkčnost podřízená vzhledu2413,41 %13,41 %  
Zbytečnost126,7 %6,7 %  
Sterilní vzhled výrobků105,59 %5,59 %  
Ergonomie, důmyslné zpracování10,56 %0,56 %  
originalita10,56 %0,56 %  
styl a nadčasovost10,56 %0,56 %  
jak kdy10,56 %0,56 %  

Graf

3. Pokud si pořídíte některý z těchto produktů do domácnosti, vyjádřete na škále od 1 do 5, jak je pro Vás důležitý a jak si ho ceníte. (1 nejnižší, 5 nejvyšší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Televize2.8211.767
Reprosoustava3.0781.759
Sedací souprava3.811.193
Židle, křeslo3.6591.253
Obraz, plakát, dekorace3.3411.599
Lampa, lustr3.1511.614
Kuchyňský robot, vybavení do kuchyně2.8321.38
Váza, pokojové květiny2.7711.752

Graf

4. Kde nejčastěji hledáte informace o produktech, které si chcete pořídit do domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bytové, odborné či módní internetové stránky11363,13 %63,13 %  
Rodina, přátele a známí7743,02 %43,02 %  
Sociální sítě5530,73 %30,73 %  
Blogy4726,26 %26,26 %  
Bytové, odborné či módní časopisy4022,35 %22,35 %  
Diskuzní fóra3519,55 %19,55 %  
Reklama2111,73 %11,73 %  
O takové informace se nezajímám147,82 %7,82 %  
internet31,68 %1,68 %  
google 21,12 %1,12 %  
přímo v obchodech10,56 %0,56 %  
weby, kde se to dá koupit?10,56 %0,56 %  
na internetu10,56 %0,56 %  
ikea10,56 %0,56 %  
V obchodech, i internetových10,56 %0,56 %  
heureka10,56 %0,56 %  
online10,56 %0,56 %  

Graf

5. Kdo nebo co vás nejvíce ovlivňuje při výběru vybavení domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Řídím se pouze vlastním vkusem9351,96 %51,96 %  
Rodina, přátele8547,49 %47,49 %  
Okolí, sociální skupina5430,17 %30,17 %  
Virtuální komunita (blogy, diskuze, sociální sítě)4324,02 %24,02 %  
Personál prodejny2111,73 %11,73 %  
Reklama147,82 %7,82 %  
Televizní pořady137,26 %7,26 %  
Okolí, sociální skupina, názorový vůdce10,56 %0,56 %  
finance10,56 %0,56 %  
Rodina do té míry aby se cítili dobře. Mé věci pak podle vlastních potřeb.10,56 %0,56 %  
Názory odborníků v odborných časopisech a publikacích10,56 %0,56 %  
recenze na webu nemusí být na blogu, diskuzích nebo sociálních sítích (just sayin..)10,56 %0,56 %  
ikea10,56 %0,56 %  
Řídím se pouze vlastním vkusem, který je možné, že ovlivnila reklama / marketing :)10,56 %0,56 %  
Vkus10,56 %0,56 %  
Odborné časopisy, DTest10,56 %0,56 %  
poměr cena/kvalita10,56 %0,56 %  
Partner10,56 %0,56 %  

Graf

6. Tato práce se věnuje produktovému designu. Čistě hypoteticky, uvažovali byste někdy o nákupu značkového designového výrobku do domácnosti (osvětlení, židle, křeslo, pomůcky do kuchyně, hodiny apod.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13877,09 %77,09 %  
Ne4122,91 %22,91 %  

Graf

7. Pokud byste zařizoval/a domácnost, ovlivňovala by Vás spíše aktuální móda, nebo nadčasovost vybavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nadčasovost9165,94 %50,84 %  
Ani jedno2618,84 %14,53 %  
Aktuální móda2115,22 %11,73 %  

Graf

8. Jaké jsou pro Vás rozhodující faktory při nákupu jakéhokoliv vybavení do domácnosti?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena1.0720.705
Sleva0.6451.229
Dostupnost prodejny0.291.293
Vzhled, estetika1.7750.363
Značka0.2611.439
Kvalita1.6450.432
Praktičnost1.420.765
Módní vlna-0.2031.51
Design1.290.713

Graf

9. Které 3 vlastnosti produktů do domácnosti jsou pro Vás úplně nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 3).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Funkčnost10374,64 %57,54 %  
Vzhled8763,04 %48,6 %  
Kvalita materiálu7352,9 %40,78 %  
Kvalita řemeslného zpracování5338,41 %29,61 %  
Trvanlivost4633,33 %25,7 %  
Snadná údržba4129,71 %22,91 %  
Praktičnost skladování96,52 %5,03 %  
záleží, o jakém produktu je řeč...něco jiného je koupě vázy a něco jiného je koupě elektroniky10,72 %0,56 %  
značka10,72 %0,56 %  

Graf

10. Na jakých místech podobné výrobky nejčastěji nakupujete? (0 nikdy, 5 často)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Na e-shopech2.6592.471
Ve specializovaných prodejnách3.2681.501
V supermarketech1.371.61
IKEA, Jysk, Kika atd.3.2751.939
Bazar1.1162.001
Starožitnictví0.8621.655
Internetový bazar, aukční server1.2832.188
Slevový portál0.8551.414
Jinde0.8841.929

Graf

11. Má na Vás vliv vzhled interiéru a kvalifikovaný personál v prodejnách nábytku, elektroniky a bytových doplňků?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11180,43 %62,01 %  
ne1410,14 %7,82 %  
nevím128,7 %6,7 %  
nev10,72 %0,56 %  

Graf

12. Platí o vás, že:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

Prosím porovnejte tyto 3 obdobné produkty a zohledněte, který z těchto výrobků byste si byli ochotni koupit v případě, že byste o typu podobného výrobku uvažovali.

13. Co pro vás znamená cenově přijatelný design?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Židle Ton č. 14 za 2 000 Kč

Židle Ton Merano za 5 000 Kč


Židle Vitra DSW za 10 000 Kč

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Židle Ton Merano za 5 000 Kč5942,75 %32,96 %  
Židle Ton č. 14 za 2 000 Kč3424,64 %18,99 %  
O koupi podobného výrobku bych nikdy neuvažoval/a.1813,04 %10,06 %  
Všechny tyto výrobky jsou nad mé finanční možnosti.1510,87 %8,38 %  
Židle Vitra DSW za 10 000 Kč128,7 %6,7 %  

Graf

Prosím porovnejte tyto 3 obdobné produkty a zohledněte, který z těchto výrobků byste si byli ochotni koupit v případě, že byste o typu podobného výrobku uvažovali.

14. Co pro vás znamená cenově přijatelný design?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Asus ZenPhone 5 za 5 000 Kč

Huawei P7 za 8 000 Kč


iPhone 6 za 20 000 Kč

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Huawei P7 za 8 000 Kč6244,93 %34,64 %  
iPhone 6 za 20 000 Kč3021,74 %16,76 %  
Asus ZenPhone 5 za 5 000 Kč2618,84 %14,53 %  
O koupi podobného výrobku bych nikdy neuvažoval/a.139,42 %7,26 %  
Všechny tyto výrobky jsou nad mé finanční možnosti.75,07 %3,91 %  

Graf

Prosím porovnejte tyto 3 obdobné produkty a zohledněte, který z těchto výrobků byste si byli ochotni koupit v případě, že byste o typu podobného výrobku uvažovali.

15. Co pro vás znamená cenově přijatelný design?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


ETA Gratussino za 6 000 Kč

Electrolux EKM 4000 za 10 000 Kč


KitchenAid za 14 000 Kč

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Electrolux EKM 4000 za 10 000 Kč4734,06 %26,26 %  
ETA Gratussino za 6 000 Kč3424,64 %18,99 %  
O koupi podobného výrobku bych nikdy neuvažoval/a.2618,84 %14,53 %  
KitchenAid za 14 000 Kč2316,67 %12,85 %  
Všechny tyto výrobky jsou nad mé finanční možnosti.75,07 %3,91 %  
KitchenAid za 17 000 Kč10,72 %0,56 %  

Graf

Víte, že design neznamená nutně drahý výrobek? Jedná se často o věci běžné spotřeby, které byly vytvořeny s cílem ulehčit práci s nimi. Prohlédněte si, prosím, obrázky níže a označte ty, které znáte nebo jste je někdy měli doma.

Židle Thonet 

Domácí  telefon Tesla

Skořepinové židle

Hodinky Swatch

Švýcarský nůž

Sklenice  IKEA  Pokal

Židle ve stylu Brusel

Mocca konvička

Lampa Anglepoise

Konvice Tescoma TEO

Nábytek od Jindřicha Halabaly

Hračky Fatra

Vysavač ETA

16. Prosím, označte ty výrobky, které od vidění znáte, popřípadě jste je měli někdy doma:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Švýcarský nůž3482,93 %18,99 %  
Sklenice IKEA Pokal3380,49 %18,44 %  
Domácí telefon Tesla2868,29 %15,64 %  
Vysavač Eta2458,54 %13,41 %  
Židle Thonet1843,9 %10,06 %  
Skořepinové židle1434,15 %7,82 %  
Hračky Fatra1331,71 %7,26 %  
Nábytek od Jindřicha Halabaly1229,27 %6,7 %  
Mocca konvička1229,27 %6,7 %  
Židle ve stylu Brusel1229,27 %6,7 %  
Konvice Tescoma Teo921,95 %5,03 %  
Lampa Anglepoise614,63 %3,35 %  
Hodinky Swatch614,63 %3,35 %  
Židle Ton č. 1412,44 %0,56 %  
Ani s jedním z těchto produktů jsem se nikdy nesetkal12,44 %0,56 %  

Graf

17. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-3012075 %67,04 %  
31-401911,88 %10,61 %  
41-50148,75 %7,82 %  
Méně jak 2031,88 %1,68 %  
51 a více31,88 %1,68 %  
51-5010,63 %0,56 %  

Graf

18. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9559,38 %53,07 %  
Muž6540,63 %36,31 %  

Graf

19. Velikost Vašeho bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 000 - 30 000 obyvatel5131,88 %28,49 %  
Více jak 100 000 obyvatel4830 %26,82 %  
30 000 – 100 000 obyvatel3421,25 %18,99 %  
Méně jak 5 000 obyvatel2716,88 %15,08 %  

Graf

20. Vaše zaměstnání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student5433,75 %30,17 %  
Zaměstnaný4326,88 %24,02 %  
Pracující student4226,25 %23,46 %  
OSVČ2817,5 %15,64 %  
Nezaměstnaný63,75 %3,35 %  
Zamestnany OSVC stale student :D10,63 %0,56 %  
Důchodce10,63 %0,56 %  
invalidní důchodce10,63 %0,56 %  
Mateřská dovolená10,63 %0,56 %  
na rodičovské dovolené10,63 %0,56 %  

Graf

21. Máte trvalý příjem? Pokud ano, jaká je výše Vašeho čistého příjmu? (informace pouze pro interní účely výzkumu)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně jak 20 000 Kč6842,5 %37,99 %  
20 000 - 40 000 Kč4830 %26,82 %  
Nemám trvalý příjem3622,5 %20,11 %  
40 000 - 60 000 Kč63,75 %3,35 %  
60 000 - 100 000 Kč10,63 %0,56 %  
Více jak 100 000 Kč10,63 %0,56 %  

Graf

22. Máte nějaké připomínky k dotazníku? Bylo Vám vše jasné?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

++ + 0 - -- matoucí

ano

Až budu pracovat na plný úvazek, nebude mi líto peníze utratit například za kvalitní designový nábytek. Není ale pro mě rozhodující, jestli mám hezkou a kvalitní židli od designéra, nebo najdenou na půdě.

až na otázky ++ 0 --, kterou jsem nepochopila, byl fakt dobře zpracovaný. palec :)

bylo mi vše jasné

cajk

Desing se dá chápat různě, někdy je to kombinace vzhled-funkce, někdy se s tím rozumí předražené "luxusní" produkty

eňo ňuno

Myslím, že by sis měla dotazník lépe promyslet a udělat ho pořádně, často mi chyběly možnosti a občas jsem si nebyla jistá zadáním - jak to myslíš nejvyšší/nejnižší důležitost? Z jakého pohledu má pro mě být ne/důležitá televize? A produkty jako mobily a mixéry neporovnávám z pohledu designu ale funkčnosti...U otázky 9 zase tohle: Zvolte alespoň 3 možnosti, maximálně 3 možnosti....Hodně štěstí anyway

Ne

Otázka u které je ++ a -- není jednoznačně položena, resp. není vysvětleno jak hodnotit.

Při označení cenově přijatelného designu jsem uvažovala hypotetickou situaci, že mám dostatečné finanční prostředky k zařízení vlastního bytu, tedy např. možnost, že je pro mě přijatelné kuchyňské vybavení za 10 000,- se vztahuje k této situaci, ne k mému současnému platu. Také rozpětí méně než 20 000,- je poměrně široké, při platu 19000,- má člověk zcela jiné možnosti než při 9000,-.

snad jen, že 20letí nemají kolonku a označuji bydliště jako místo, kde převážně přebývám, ačkoli trvalé bydliště mám jinde, abych dodržela terminologii :)

Terka Je nejlepší

U výrobků jako jsou mobilní telefony, či kuchyňské roboty bych se v prvé řadě zabývala při výběru jinými parametry než designem.

už jsem uvedl výše, že recenze na webu nemusí být na diskusních fórech, na sociálních sítí nebo na blogu.. nejvíce čerpám ze zkušeností na webech, kde se výrobek přímo prodává, případně na něčem jako heureka (podle mě tato možnost chybí v dotazníku, protože to používá spousta lidí a není jim pak jasné, co mají označit..)

vše naprosno, zřetelně, absolutně, nejvíce, moooc dobře jasné...

vše ok

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Co pro vás znamená móda, trendy a design?

2. Jaká jsou podle vás klíčová slova pojící se s designem?

3. Pokud si pořídíte některý z těchto produktů do domácnosti, vyjádřete na škále od 1 do 5, jak je pro Vás důležitý a jak si ho ceníte. (1 nejnižší, 5 nejvyšší)

4. Kde nejčastěji hledáte informace o produktech, které si chcete pořídit do domácnosti?

5. Kdo nebo co vás nejvíce ovlivňuje při výběru vybavení domácnosti?

6. Tato práce se věnuje produktovému designu. Čistě hypoteticky, uvažovali byste někdy o nákupu značkového designového výrobku do domácnosti (osvětlení, židle, křeslo, pomůcky do kuchyně, hodiny apod.)?

7. Pokud byste zařizoval/a domácnost, ovlivňovala by Vás spíše aktuální móda, nebo nadčasovost vybavení?

8. Jaké jsou pro Vás rozhodující faktory při nákupu jakéhokoliv vybavení do domácnosti?

9. Které 3 vlastnosti produktů do domácnosti jsou pro Vás úplně nejdůležitější?

10. Na jakých místech podobné výrobky nejčastěji nakupujete? (0 nikdy, 5 často)

11. Má na Vás vliv vzhled interiéru a kvalifikovaný personál v prodejnách nábytku, elektroniky a bytových doplňků?

12. Platí o vás, že:

13. Co pro vás znamená cenově přijatelný design?

16. Prosím, označte ty výrobky, které od vidění znáte, popřípadě jste je měli někdy doma:

17. Váš věk:

18. Vaše pohlaví:

19. Velikost Vašeho bydliště:

20. Vaše zaměstnání:

21. Máte trvalý příjem? Pokud ano, jaká je výše Vašeho čistého příjmu? (informace pouze pro interní účely výzkumu)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Co pro vás znamená móda, trendy a design?

2. Jaká jsou podle vás klíčová slova pojící se s designem?

3. Pokud si pořídíte některý z těchto produktů do domácnosti, vyjádřete na škále od 1 do 5, jak je pro Vás důležitý a jak si ho ceníte. (1 nejnižší, 5 nejvyšší)

4. Kde nejčastěji hledáte informace o produktech, které si chcete pořídit do domácnosti?

5. Kdo nebo co vás nejvíce ovlivňuje při výběru vybavení domácnosti?

6. Tato práce se věnuje produktovému designu. Čistě hypoteticky, uvažovali byste někdy o nákupu značkového designového výrobku do domácnosti (osvětlení, židle, křeslo, pomůcky do kuchyně, hodiny apod.)?

7. Pokud byste zařizoval/a domácnost, ovlivňovala by Vás spíše aktuální móda, nebo nadčasovost vybavení?

8. Jaké jsou pro Vás rozhodující faktory při nákupu jakéhokoliv vybavení do domácnosti?

9. Které 3 vlastnosti produktů do domácnosti jsou pro Vás úplně nejdůležitější?

10. Na jakých místech podobné výrobky nejčastěji nakupujete? (0 nikdy, 5 často)

11. Má na Vás vliv vzhled interiéru a kvalifikovaný personál v prodejnách nábytku, elektroniky a bytových doplňků?

12. Platí o vás, že:

13. Co pro vás znamená cenově přijatelný design?

16. Prosím, označte ty výrobky, které od vidění znáte, popřípadě jste je měli někdy doma:

17. Váš věk:

18. Vaše pohlaví:

19. Velikost Vašeho bydliště:

20. Vaše zaměstnání:

21. Máte trvalý příjem? Pokud ano, jaká je výše Vašeho čistého příjmu? (informace pouze pro interní účely výzkumu)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Lišková, T.Jaká je motivace zákazníka k nákupu designového produktu? (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://jaka-je-motivace-zakaznika.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.