Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jaké časopisy kupujete?

Jaké časopisy kupujete?

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Klára Beranová
Šetření:21. 05. 2013 - 25. 05. 2013
Počet respondentů:140
Počet otázek (max/průměr):9 / 7.96
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

tento dotazník slouží jako podklad pro školní práci. Účelem je zjistit, jaké typy časopisů nakupují lidé nejvíce.

Odpovědi respondentů

1. Jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena11078,57 %78,57 %  
muž3021,43 %21,43 %  

Graf

2. Do jaké věkové kategorie spadáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 26 let8057,14 %57,14 %  
26 - 40 let4230 %30 %  
40 - 60 let107,14 %7,14 %  
6 - 15 let85,71 %5,71 %  

Graf

3. Vaše vzdělání je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské4028,57 %28,57 %  
stále studuji3927,86 %27,86 %  
středoškolské3726,43 %26,43 %  
základní1812,86 %12,86 %  
vyučen/a64,29 %4,29 %  

Graf

4. Pokud stále studujete, uveďte zde prosím Váš obor studia:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gymnázium710,94 %5 %  
všeobecné gymnázium46,25 %2,86 %  
obchodní akademie23,13 %1,43 %  
historie23,13 %1,43 %  
Cestovní ruch23,13 %1,43 %  
fakulta umění, malba23,13 %1,43 %  
učitelství geografie a tělesné výchovy pro střední školy11,56 %0,71 %  
cizí jazyky11,56 %0,71 %  
psychologie11,56 %0,71 %  
ekonomie, marketing11,56 %0,71 %  
ostatní odpovědi víceleté gymnázium
SŠZ
Speciální pedagogika
ekonomika management
logistika a management
Ekonomika a management podniku
Teoretická informatika / Matematika
Dějiny umění
Mezinárodní ekonomické vztahy
vš - sociální a kulturní antropologie
pracovník marketingu
ekonomika a podnikání
Informatika
Environmentální správa
Filologie
SOŠ a SOU Vlašim, Cukrářka pro výrobu
Právo
Strojírenství
knihovnictví a inf. služby
pedagogika
gymnázium všeobecné
Porodni asistentka
pedagogická fakulta - obor historie, český jazyk
ekonomika a management malého a středního podnikání
management hotelnictví a lázeňství
sociální pedagogika
Osmileté gymnázium se všeobecným zaměřením

Ekonomika dopravy
Produktové inženýrství
Zdravotnický
Religionistika
ekonomika
sociální práce a pedagogika
Zootechnika
manažerské
všeobecné
Agropodnikání
ekonomie
Nutriční terapeut VOŠ
Komunikace
4164,06 %29,29 % 

Graf

5. Jak často nakupujete časopisy (nepočítáme denní tisk - noviny)?

Pokud zvolíte možnost nenakupuji, dále už dotazník nevyplňujte!

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 2 krát měsíčně8963,57 %63,57 %  
1 - 2 krát týdně2517,86 %17,86 %  
nenakupuji2517,86 %17,86 %  
5 - 7 krát týdně10,71 %0,71 %  

Graf

6. Jaký typ časopisů nakupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pro ženy5444,63 %38,57 %  
společenské2722,31 %19,29 %  
vědecké2621,49 %18,57 %  
hobby2419,83 %17,14 %  
luštitelské a křížovkářské2319,01 %16,43 %  
zpravodajské2117,36 %15 %  
lifestylové2016,53 %14,29 %  
přírodovědné1714,05 %12,14 %  
historické1613,22 %11,43 %  
bulvární1613,22 %11,43 %  
cestovatelské1613,22 %11,43 %  
pro mládež1411,57 %10 %  
o počítačích119,09 %7,86 %  
sci-fi a fantasy97,44 %6,43 %  
sportovní86,61 %5,71 %  
pro děti86,61 %5,71 %  
školní75,79 %5 %  
filmové75,79 %5 %  
hudební64,96 %4,29 %  
pro muže64,96 %4,29 %  
inzertní a promo54,13 %3,57 %  
motoristické32,48 %2,14 %  
literární32,48 %2,14 %  
erotické a pornografické21,65 %1,43 %  

Graf

7. Uveďte Váš nejoblíbenější časopis:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Epocha76,54 %5 %  
Reflex43,74 %2,86 %  
JOY43,74 %2,86 %  
national geographic43,74 %2,86 %  
Enigma32,8 %2,14 %  
21. století32,8 %2,14 %  
Maxim32,8 %2,14 %  
bravo32,8 %2,14 %  
Respekt21,87 %1,43 %  
computer21,87 %1,43 %  
ostatní odpovědi history revue
art+antiques
Květy
Naše příroda
Překvapení
Svět motorů, AutoTip, Level, Střelecká revue
Bridge
snow
Český časopis historicky
Apetit
Dieta
Krimi Revue
Svět mobilů, který už je zrušený
Psí sporty
svět ženy
letectvi a kosmonautika
Gurmet
Tajemství vesmíru
21.století, Estetika, Žena a život, Maminka, Betynka....
joy, art&antiques
zdravie
instinkt
Svet zeny
Psychologie
Křížovky
Kamarát
Respekt.
In style, Cosmopolitan
Metro, Joy, Epocha, 21.století -Všechny jsou pro mě na prvním místě
Forbes
Blesk pro zeny
plus 7 dni
cosmopolitan
Epocha, Enigma, 21,Století, Svět na dlani
Res Claritatis Monitor, Milujte se!, katolický týdeník
katka
Gentleman´s Quarterly
Jezdectví
royal report
Spy,Cosmopolitan,Glanc
Aha
in style
golf
bulvární
chip
sorry
Žena a život
Autotip
Živá historie
Top dívka
blesk pro ženy
Lidé a země
stereo a video
home.joy
Chvilka pro tebe
Junior, Časostroj
Level
ABC
100+1
Harper's Bazaar
Korálki
pes přítel člověka
ProHockey
Sluníčko
Bydlení
magazín mf dnes
Ottobre
7267,29 %51,43 % 

Graf

8. Máte předplatné nějakého časopisu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8866,67 %62,86 %  
ano4433,33 %31,43 %  

Graf

9. Kolik Kč přibližně MĚSÍČNĚ vydáte za nákup časopisů?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
50 - 150 Kč6348,46 %45 %  
0 - 50 Kč4232,31 %30 %  
150 - 300 Kč2116,15 %15 %  
300 - 500Kč32,31 %2,14 %  
500 Kč a více10,77 %0,71 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jsem:

2. Do jaké věkové kategorie spadáte?

3. Vaše vzdělání je:

5. Jak často nakupujete časopisy (nepočítáme denní tisk - noviny)?

6. Jaký typ časopisů nakupujete?

8. Máte předplatné nějakého časopisu?

9. Kolik Kč přibližně MĚSÍČNĚ vydáte za nákup časopisů?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jsem:

2. Do jaké věkové kategorie spadáte?

3. Vaše vzdělání je:

5. Jak často nakupujete časopisy (nepočítáme denní tisk - noviny)?

6. Jaký typ časopisů nakupujete?

8. Máte předplatné nějakého časopisu?

9. Kolik Kč přibližně MĚSÍČNĚ vydáte za nákup časopisů?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Beranová, K.Jaké časopisy kupujete? (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://jake-casopisy-kupujete.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.