Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jaké emoce v nás vyvolává značková móda?

Jaké emoce v nás vyvolává značková móda?

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Hasalíková
Šetření:12. 12. 2014 - 26. 12. 2014
Počet respondentů:60
Počet otázek (max/průměr):24 / 22.9
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:57,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění následujícího dotazníku. Je určen především těm, kteří někdy nakoupili v prodejně se značkovou módou. Dotazník byl vytvořen pro potřeby mé seminární práce.

Předem Vám děkuji za ochotu a Váš čas.

Hasalíková

Odpovědi respondentů

1. Nákup oblečení pro Vás znamená:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Radost3151,67 %51,67 %  
Zábava2440 %40 %  
Nutné zlo1728,33 %28,33 %  
Nic zvláštního1220 %20 %  
Odpočinek1220 %20 %  
Nuda610 %10 %  
Špatný pocit z vydaných peněz11,67 %1,67 %  
jak kdy, nekdy me to bavi, nekdy ne11,67 %1,67 %  
stres11,67 %1,67 %  
někdy frustrace11,67 %1,67 %  
Jak kdy. Někdy je to zábava, někdy peklo. (Např. Když přiberu...)11,67 %1,67 %  

Graf

2. Kolikrát jste za poslední tři měsíce byli nakupovat oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vícekrát1830 %30 %  
Jednou1525 %25 %  
Dvakrát1016,67 %16,67 %  
Ani jednou915 %15 %  
Třikrát813,33 %13,33 %  

Graf

3. Jaká značka se Vám vybaví ve spojitosti s označením „luxusní móda“?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádná58,33 %8,33 %  
armani46,67 %6,67 %  
Prada35 %5 %  
nevím35 %5 %  
infinite23,33 %3,33 %  
Gucci, Loius Vuiton atp.11,67 %1,67 %  
snob11,67 %1,67 %  
Michael Kors, Christian Dior, Prada, Lacoste ad. 11,67 %1,67 %  
Žádná.11,67 %1,67 %  
Versace11,67 %1,67 %  
ostatní odpovědi Burberry, Armani, Chanel, Dior, Giambattista Vali, Elie Saab, Jean Paul Gaultier aj.
prada, guchi, ....
Steilmann, Blažek, nevím móda mě nezajímá
Orsay a M&S, ale i tam často nic nemají
armani, dolčegabana,...
louis vitton
Hugo Boss
zara
zadna
všechny, které mi nic nehovoří
Dior, Versace...
Guess
Burberry
Luis Vuttion, Prada, Hermes, Gucci, Michael Kors
Ed Hardy
gant
takové ty značky, co mě nezajímají
LV, Tommy Hilfiger, Armani, Chanel, Guess apod
Versace, Prada, Dior
Pietro Filipi
Reserved
Lacoste, Gucci, Prada
Gucci, Dolce Gabana, Dior, Giorgio Armani, Versace
Armani, Chanel, Dior, Burberry, Max mara..
verino
Emporio Armani, Calvin Klein...
Prada, LV, Armani
Steel :)
versace, armani
dior, chanel, bulgari, bottega veneta, chloe, dolce gabbana
Dior
Armani,Gues,Versaci
žádná mě nenapada
nenapada mě nic
armani, Luis vitton
calvin klein, gucci, versace, armani
gucci, armani, zara
zebra
3863,33 %63,33 % 

Graf

4. Jak byste definovali slovo „luxusní“?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přepychový35 %5 %  
drahý23,33 %3,33 %  
nóbl11,67 %1,67 %  
z nejkvalitnějších materiálů, ruční výroba, každý kus v podstatě originál11,67 %1,67 %  
kvalitní, vysoká cena11,67 %1,67 %  
Drahé 11,67 %1,67 %  
Kvalitní do materiálu, drahé, dobře vypadající, kvalitní do návrhu11,67 %1,67 %  
nejvyšší kvalita11,67 %1,67 %  
drahé, co si nemůže dovolit každý11,67 %1,67 %  
přepychové možnosti, které si nemůže z finančních důvodů dovolit11,67 %1,67 %  
ostatní odpovědi Drahé.
Obyčejná věc za neúměrné množství peněz.
kvalita za vysokou cenu
nad ramec vetsiny lidi
kvalitní, dobře ušité
Kvalitní, drahé, pěkné
krásné a neobvyklé
...
kvalitní a drahý
ojedinelý
předražený
drahé, vystavováno na obdiv
Ostentativně předražený
drahé, kvalitní
neco co neni moc obvykly
několikrát drahší, než je výrobní cena
velmi drahý, kvalitní
kvalitní, dobře vypadající, drahé
Drahé, blyštivé, zbytečné
sloužící k prezentaci bohatství, statusu
drahe, z netypickych materialu
kvalitní, pohodlné, dobře vypadající
Něco, co si NEMŮŽE dovolit KAŽDÝ.
Drahý kšunt
značkový a vzhledem ke kvalitě předražený :)
top
velmi drahý, kvalitní, takový, který si nemůže dovolit široká veřejnost
drahé, kvalitní, ne pro každého
drahé,kvalitní
kvalitní, hezké, módní
Drahé ale kvalitní
Drahé, většinou kvalitní.
drahe, vyjimecne
neokoukané, pohodlné, jedinečné, provokativní
Exkluzivní, přepychové
ojinene
kvalitní, drahé, pro vyšší vrstvy
kvalitní materiály a zpracování, nedostupné v běžné prodejní síti
hodně drahé
předražené, snobské
drahé, módní, pro vyšší spolecnost
drahé, přepychove
nadprůměrnost
drahý, kvalitní, krásný
drahé, přepychové, kvalitní
originální, kvalitní, ojedinělý
vyjímečný
4778,33 %78,33 % 

Graf

5. Které značky z níže uvedených znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reserved5185 %85 %  
Zara4473,33 %73,33 %  
Armani Jeans4371,67 %71,67 %  
Guess4066,67 %66,67 %  
Kara2948,33 %48,33 %  
Tatuum2236,67 %36,67 %  
Steilmann1626,67 %26,67 %  
Infinite1220 %20 %  
Stefanel23,33 %3,33 %  

Graf

6. Máte nějakou oblíbenou módní značku, kterou pravidelně nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3863,33 %63,33 %  
C&A23,33 %3,33 %  
Infinite23,33 %3,33 %  
HaM11,67 %1,67 %  
Zara, Mango, Dior, Reserved11,67 %1,67 %  
Steilmann11,67 %1,67 %  
Fn´F11,67 %1,67 %  
calioppe11,67 %1,67 %  
HM, CA11,67 %1,67 %  
Yessica v C&A11,67 %1,67 %  
Zara11,67 %1,67 %  
Reserved11,67 %1,67 %  
Vero moda11,67 %1,67 %  
quechua, 11,67 %1,67 %  
Zara, Mango, Pimkie, H&M, Reserved, Marks&Spencer...11,67 %1,67 %  
Cropp,New Yorker,Terranova11,67 %1,67 %  
Pull&Bear11,67 %1,67 %  
Mexx11,67 %1,67 %  
HM, Zara, Pull and Bear11,67 %1,67 %  
cynthia rowley11,67 %1,67 %  
adidas11,67 %1,67 %  

Graf

7. Pokud máte svou oblíbenou značku, dokážete napsat, čím si Vás tato značka získala?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1341,94 %21,67 %  
Dostupnost plus cena13,23 %1,67 %  
Pěkné dívčí kousky13,23 %1,67 %  
svým elegantním stylem13,23 %1,67 %  
kvalita13,23 %1,67 %  
originalitou13,23 %1,67 %  
výprodeji13,23 %1,67 %  
ceny, originálnost13,23 %1,67 %  
velky vyber, levna moda13,23 %1,67 %  
farebnosti, jednoduchosti, levností13,23 %1,67 %  
stylem13,23 %1,67 %  
tím, ze je levná a sportovni13,23 %1,67 %  
aktualnimi katalogy, stylem..13,23 %1,67 %  
pestrá nabídka,přijatelné ceny13,23 %1,67 %  
Příjemným stylem13,23 %1,67 %  
tím, že tam pracuju.13,23 %1,67 %  
sortimentem13,23 %1,67 %  
krasny design, kvalitni material a staci si vyzkouset jedny saty a vite, ze ostatni vam padnou stejne13,23 %1,67 %  
příjemný vzhled, dobré ceny13,23 %1,67 %  

Graf

8. Pro jaké příležitosti nakupujete značkovou módu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pro každodenní nošení3151,67 %51,67 %  
Společenské akce3151,67 %51,67 %  
Do zaměstnání1830 %30 %  
Pro volný čas1423,33 %23,33 %  
jestli se mi něco líbí, cena je přijatelná, zpracování a materiál ok, tak mi na nějaké značce nezáleží11,67 %1,67 %  
Ne nakupuji 11,67 %1,67 %  
nevím11,67 %1,67 %  
Zásadně nekupuji "značkové" oblečení.11,67 %1,67 %  
u všech odpovědí platí, že v podstatě výjimečně, když mne něco zaujme a je to v dobrém poměru cena/kvalita11,67 %1,67 %  
nevyhledávám značkové oblečení 11,67 %1,67 %  
nikdy11,67 %1,67 %  
Nenakupuji11,67 %1,67 %  
Pokud se mi líbí. Což není moc často, neboť mám unikátní styl.11,67 %1,67 %  
nekupuji11,67 %1,67 %  
nenakupuji značkovou módu11,67 %1,67 %  

Graf

9. Co je pro Vás při nákupu oblečení nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jak se v tom cítím1830 %30 %  
Jak v tom vypadám1830 %30 %  
Cena1118,33 %18,33 %  
Střih610 %10 %  
Kvalita58,33 %8,33 %  
Materiál23,33 %3,33 %  

Graf

10. Která z uvedených možností by Vás nejvíce odradila od dalšího nákupu v dané prodejně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zhoršení kvality2643,33 %43,33 %  
Zvýšení cen1626,67 %26,67 %  
Nepříjemný personál1525 %25 %  
kombinace vseho11,67 %1,67 %  
vše uvedené11,67 %1,67 %  
od všeho trochu11,67 %1,67 %  

Graf

11. Je pro Vás důležitá ochota a profesionalita zaměstnanců prodejny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2541,67 %41,67 %  
Spíše ano1931,67 %31,67 %  
Nevím610 %10 %  
Spíše ne58,33 %8,33 %  
Ne58,33 %8,33 %  

Graf

12. Jak dalece souhlasíte s tvrzením, že oblečení vyjadřuje Vaši image?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Částečně souhlasím3558,33 %58,33 %  
Zcela souhlasím2033,33 %33,33 %  
Zcela nesouhlasím35 %5 %  
Částečně nesouhlasím23,33 %3,33 %  

Graf

13. Je pro Vás důležité, co si okolí myslí o Vašem stylu oblékání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano2440 %40 %  
Ne1525 %25 %  
Spíše ne1321,67 %21,67 %  
Ano711,67 %11,67 %  
Nevím11,67 %1,67 %  

Graf

14. Pokud na sobě máte značkové oblečení, cítíte se lépe, než v neznačkovém?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2745 %45 %  
Spíše ano1321,67 %21,67 %  
Spíše ne915 %15 %  
Nevím711,67 %11,67 %  
Ano46,67 %6,67 %  

Graf

15. Dalo by se říct, že kupujete oblečení, i když jej zrovna nepotřebujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2440 %40 %  
Spíše ano1525 %25 %  
Spíše ne1321,67 %21,67 %  
Ano711,67 %11,67 %  
Nevím11,67 %1,67 %  

Graf

16. Pokud jste odpověděli ano/ spíše ano, dokázali byste popsat, co Vás k tomu vede?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne834,78 %13,33 %  
touha po "oživení" šatníku , nerada nosím stále samé oblečení a nakupování oblečení mě baví14,35 %1,67 %  
udělat si radost14,35 %1,67 %  
líbí se mi 14,35 %1,67 %  
daný kousek se mi líbí14,35 %1,67 %  
chci si koupit neco pro radost14,35 %1,67 %  
kdyz je akce a vim, ze to unosim na stridacku s tim co mam, tak proc ne14,35 %1,67 %  
potřeba udělat si radost14,35 %1,67 %  
nechci chodit v jednom a tom samem, potrebuji stale nove a nove kousky, bavi mi ladit obleceni k sobe, atd14,35 %1,67 %  
chuť koupit si něco nového pro radost14,35 %1,67 %  
radost z nového14,35 %1,67 %  
že mi připadá, že mám v šatníku málo oblečení.14,35 %1,67 %  
proste se mi toho fakt hodne libi14,35 %1,67 %  
nabídka, která zaujme14,35 %1,67 %  
lepsi koupit v klidu kdyz nepotrebuji nez ve stresu kdyz nemam co na sebe14,35 %1,67 %  
to, že se ráda oblékám a miluji módu.14,35 %1,67 %  

Graf

17. Zlepší se Vám nálada, pokud si koupíte něco na sebe?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano2236,67 %36,67 %  
Ano2033,33 %33,33 %  
Ne1118,33 %18,33 %  
Spíše ne58,33 %8,33 %  
Nevím23,33 %3,33 %  

Graf

18. Poznáte rozdíl mezi značkovým a neznačkovým oděvem i v případě, že konkrétní značka není vidět?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2440 %40 %  
Spíše ano1220 %20 %  
Spíše ne1220 %20 %  
Nevím813,33 %13,33 %  
Ano46,67 %6,67 %  

Graf

19. Pokud člověk nakupuje pouze u luxusních značek, myslíte si o něm, že je snob?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1830 %30 %  
Ne1626,67 %26,67 %  
Spíše ne1118,33 %18,33 %  
Spíše ano1118,33 %18,33 %  
Nevím46,67 %6,67 %  

Graf

20. Koupili jste si někdy značkové oblečení jen proto, abyste drželi krok s vaším okolím?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4371,67 %71,67 %  
Spíše ne711,67 %11,67 %  
Ano58,33 %8,33 %  
Spíše ano58,33 %8,33 %  

Graf

21. Míváte někdy po nákupu pocit viny, že jste utratili zbytečně peníze?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas3863,33 %63,33 %  
Nemám1830 %30 %  
Pokaždé46,67 %6,67 %  

Graf

22. Myslíte si, že za nákup oblečení více utrácejí ženy nebo muži?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ženy5795 %95 %  
Muži35 %5 %  

Graf

23. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4880 %80 %  
Muž1220 %20 %  

Graf

24. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-30 let3660 %60 %  
15-20 let1626,67 %26,67 %  
31-40 let58,33 %8,33 %  
51 a více let23,33 %3,33 %  
41-50 let11,67 %1,67 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Nákup oblečení pro Vás znamená:

  • odpověď Radost:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Zlepší se Vám nálada, pokud si koupíte něco na sebe?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15-20 let na otázku 24. Váš věk:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 14. Pokud na sobě máte značkové oblečení, cítíte se lépe, než v neznačkovém?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odpočinek na otázku 1. Nákup oblečení pro Vás znamená:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 18. Poznáte rozdíl mezi značkovým a neznačkovým oděvem i v případě, že konkrétní značka není vidět?

5. Které značky z níže uvedených znáte?

  • odpověď Guess:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dvakrát na otázku 2. Kolikrát jste za poslední tři měsíce byli nakupovat oblečení?

12. Jak dalece souhlasíte s tvrzením, že oblečení vyjadřuje Vaši image?

  • odpověď Částečně souhlasím:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 13. Je pro Vás důležité, co si okolí myslí o Vašem stylu oblékání?

14. Pokud na sobě máte značkové oblečení, cítíte se lépe, než v neznačkovém?

  • odpověď Ne:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 17. Zlepší se Vám nálada, pokud si koupíte něco na sebe?

24. Váš věk:

  • odpověď 21-30 let:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nic zvláštního na otázku 1. Nákup oblečení pro Vás znamená:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nákup oblečení pro Vás znamená:

2. Kolikrát jste za poslední tři měsíce byli nakupovat oblečení?

5. Které značky z níže uvedených znáte?

6. Máte nějakou oblíbenou módní značku, kterou pravidelně nakupujete?

7. Pokud máte svou oblíbenou značku, dokážete napsat, čím si Vás tato značka získala?

8. Pro jaké příležitosti nakupujete značkovou módu?

9. Co je pro Vás při nákupu oblečení nejdůležitější?

10. Která z uvedených možností by Vás nejvíce odradila od dalšího nákupu v dané prodejně?

11. Je pro Vás důležitá ochota a profesionalita zaměstnanců prodejny?

12. Jak dalece souhlasíte s tvrzením, že oblečení vyjadřuje Vaši image?

13. Je pro Vás důležité, co si okolí myslí o Vašem stylu oblékání?

14. Pokud na sobě máte značkové oblečení, cítíte se lépe, než v neznačkovém?

15. Dalo by se říct, že kupujete oblečení, i když jej zrovna nepotřebujete?

17. Zlepší se Vám nálada, pokud si koupíte něco na sebe?

18. Poznáte rozdíl mezi značkovým a neznačkovým oděvem i v případě, že konkrétní značka není vidět?

19. Pokud člověk nakupuje pouze u luxusních značek, myslíte si o něm, že je snob?

20. Koupili jste si někdy značkové oblečení jen proto, abyste drželi krok s vaším okolím?

21. Míváte někdy po nákupu pocit viny, že jste utratili zbytečně peníze?

22. Myslíte si, že za nákup oblečení více utrácejí ženy nebo muži?

23. Jste:

24. Váš věk:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nákup oblečení pro Vás znamená:

2. Kolikrát jste za poslední tři měsíce byli nakupovat oblečení?

5. Které značky z níže uvedených znáte?

6. Máte nějakou oblíbenou módní značku, kterou pravidelně nakupujete?

7. Pokud máte svou oblíbenou značku, dokážete napsat, čím si Vás tato značka získala?

8. Pro jaké příležitosti nakupujete značkovou módu?

9. Co je pro Vás při nákupu oblečení nejdůležitější?

10. Která z uvedených možností by Vás nejvíce odradila od dalšího nákupu v dané prodejně?

11. Je pro Vás důležitá ochota a profesionalita zaměstnanců prodejny?

12. Jak dalece souhlasíte s tvrzením, že oblečení vyjadřuje Vaši image?

13. Je pro Vás důležité, co si okolí myslí o Vašem stylu oblékání?

14. Pokud na sobě máte značkové oblečení, cítíte se lépe, než v neznačkovém?

15. Dalo by se říct, že kupujete oblečení, i když jej zrovna nepotřebujete?

17. Zlepší se Vám nálada, pokud si koupíte něco na sebe?

18. Poznáte rozdíl mezi značkovým a neznačkovým oděvem i v případě, že konkrétní značka není vidět?

19. Pokud člověk nakupuje pouze u luxusních značek, myslíte si o něm, že je snob?

20. Koupili jste si někdy značkové oblečení jen proto, abyste drželi krok s vaším okolím?

21. Míváte někdy po nákupu pocit viny, že jste utratili zbytečně peníze?

22. Myslíte si, že za nákup oblečení více utrácejí ženy nebo muži?

23. Jste:

24. Váš věk:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hasalíková, V.Jaké emoce v nás vyvolává značková móda? (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://jake-emoce-v-nas-vyvolava-zn.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.