Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jaké nakupujete oblečení a jakým způsobem?

Jaké nakupujete oblečení a jakým způsobem?

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Prášková
Šetření:26. 10. 2014 - 15. 11. 2014
Počet respondentů:184
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.94
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:86,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

ráda bych Vás poprosila o vyplnění mého dotaníku, zaměřeného na oblečení v obchodech a na internetu. Děkuji za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena15282,61 %82,61 %  
muž3217,39 %17,39 %  

Graf

2. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-258445,65 %45,65 %  
15-204826,09 %26,09 %  
25 a více4625 %25 %  
0-1563,26 %3,26 %  

Graf

3. Nakupujete častěji oblečení v obchodech, nebo na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v obchodech16991,85 %91,85 %  
na internetu158,15 %8,15 %  

Graf

4. Dbáte na kvalitu oblečení, které si kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podle toho, které oblečení kupuji9350,54 %50,54 %  
ano8847,83 %47,83 %  
ne31,63 %1,63 %  

Graf

5. V jakých obchodech rádi nakupujete oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
H&M9752,72 %52,72 %  
New Yorker7842,39 %42,39 %  
C&A6736,41 %36,41 %  
jiné5730,98 %30,98 %  
Gate4926,63 %26,63 %  
Terranova3418,48 %18,48 %  
Zara2915,76 %15,76 %  
second hand52,72 %2,72 %  
Tally Weijl 31,63 %1,63 %  
Takko21,09 %1,09 %  
Reserved21,09 %1,09 %  
Reserved, Orsay10,54 %0,54 %  
Tally Weil10,54 %0,54 %  
u krejčího, Hanibal, Moira, Tilak, Sirjoseph10,54 %0,54 %  
Lindex, bershka 10,54 %0,54 %  
second hand, mimibazar10,54 %0,54 %  
Tezenis10,54 %0,54 %  
MarksSpencer10,54 %0,54 %  
Hilfiger10,54 %0,54 %  
Marks Spencer, Lindex, Takko10,54 %0,54 %  
F&F10,54 %0,54 %  
TK MAxx - Německo10,54 %0,54 %  
v second-handech10,54 %0,54 %  
Desigual (ale je drahý), Mango10,54 %0,54 %  
F&F, Takko10,54 %0,54 %  
Je mi to jedno10,54 %0,54 %  
Tommy Hilfiger10,54 %0,54 %  
second handy10,54 %0,54 %  
Telly Wejl10,54 %0,54 %  
asos.com10,54 %0,54 %  
Zara, Lindex, M&S, H&M10,54 %0,54 %  
Nosferatu10,54 %0,54 %  
takko, decathlon10,54 %0,54 %  
esprit, promod, mango10,54 %0,54 %  
sportove10,54 %0,54 %  
lonsdale10,54 %0,54 %  
exe10,54 %0,54 %  
second hands, vietnamci10,54 %0,54 %  
timeout10,54 %0,54 %  
nejraději neznačkových10,54 %0,54 %  
orsay10,54 %0,54 %  
různě10,54 %0,54 %  
Alpine Pro, Takko, Nordblanc10,54 %0,54 %  
mango10,54 %0,54 %  
Bershka, Pull and bear10,54 %0,54 %  
nemam specificky10,54 %0,54 %  
Camaieu10,54 %0,54 %  
Reserved, Bershka10,54 %0,54 %  
Lindex10,54 %0,54 %  
Reserverd, House10,54 %0,54 %  
KIK, Tako Fashion10,54 %0,54 %  
decathlon. sportissimo10,54 %0,54 %  
Abercrombie&Fitch, Hollister, Hilfiger, lLacoste, Gas...10,54 %0,54 %  
Sportisimo, Intersport, Husky, Loap...10,54 %0,54 %  
Tesco10,54 %0,54 %  
Reserved Esprit10,54 %0,54 %  
Takko, MarkSpencer, Mango10,54 %0,54 %  
Sportovní10,54 %0,54 %  

Graf

6. Na jakých internetových stránkách nakupujete oblečení?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nenakupuji11968,79 %64,67 %  
Aukro63,47 %3,26 %  
Bonprix31,73 %1,63 %  
zoot21,16 %1,09 %  
bylo to uz davno a nepamatuju si :X10,58 %0,54 %  
nextdirect.com esprit.eu newlook.co.uk mango.com10,58 %0,54 %  
skateshop.cz10,58 %0,54 %  
pouze prohlížím nabídku, nakupuji pouze osobně 10,58 %0,54 %  
mimibazar10,58 %0,54 %  
Impericon10,58 %0,54 %  
megaskate10,58 %0,54 %  
Aukro.cz10,58 %0,54 %  
votocvohoz10,58 %0,54 %  
templestore.cz10,58 %0,54 %  
Victoriassecret10,58 %0,54 %  
skateshop10,58 %0,54 %  
Ebay, Aliexpress10,58 %0,54 %  
slevomat10,58 %0,54 %  
zoot, votocvohoz, mensi znacky10,58 %0,54 %  
blackcomb, templestore10,58 %0,54 %  
fler, asos, .. 10,58 %0,54 %  
titansport, lucinka10,58 %0,54 %  
asos.com10,58 %0,54 %  
Vinted.cz10,58 %0,54 %  
uax, sports direct, bonprix10,58 %0,54 %  
různě, nespočet10,58 %0,54 %  
zajo.sk10,58 %0,54 %  
666.cz10,58 %0,54 %  
sportdirect10,58 %0,54 %  
ebay10,58 %0,54 %  
uax10,58 %0,54 %  
Zoot, Iron Fist10,58 %0,54 %  
boohoo.com, asos.com10,58 %0,54 %  
theczechchicks.com10,58 %0,54 %  
mango10,58 %0,54 %  
votocvohoz, asos10,58 %0,54 %  
altisport.cz10,58 %0,54 %  
zoot.cz, freshlabels.cz10,58 %0,54 %  
www.666.cz10,58 %0,54 %  
Vinted10,58 %0,54 %  
rajpradla.cz, votocvohoz.cz10,58 %0,54 %  
fler.cz10,58 %0,54 %  
www.lindex.com10,58 %0,54 %  
www.bonprix.cz10,58 %0,54 %  
abercrombie.com, hollisterco.com, tommy.com, amazon.com10,58 %0,54 %  
a3sport.cz10,58 %0,54 %  
ebay.com10,58 %0,54 %  
bastard.cz10,58 %0,54 %  
jednou Esprit10,58 %0,54 %  
různé10,58 %0,54 %  

Graf

7. Je pro vás důležitější vzhled a nebo pohodlnost oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pohodlnost10255,43 %55,43 %  
vzhled8244,57 %44,57 %  

Graf

8. Jak často nakupujete oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou měsíčně5429,35 %29,35 %  
jiné5027,17 %27,17 %  
pětkrát za půl roku3820,65 %20,65 %  
dvakrát měsíčně2915,76 %15,76 %  
jednou týdně137,07 %7,07 %  

Graf

9. Kolik jste ochotni zaplatit měsíčně za oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
500-10006937,5 %37,5 %  
0-5006133,15 %33,15 %  
1000-20003317,93 %17,93 %  
více než 20002111,41 %11,41 %  

Graf

10. Kolik jste ochotni zaplatit za obyčejné jednobarevné triko?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100-2008847,83 %47,83 %  
0-1006535,33 %35,33 %  
200-5002513,59 %13,59 %  
více63,26 %3,26 %  

Graf

11. Utrácíte za oblečení více než za jídlo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11964,67 %64,67 %  
zhruba stejně4021,74 %21,74 %  
ano2513,59 %13,59 %  

Graf

12. Máte raději elegantní nebo sportovní oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
elegantní11160,33 %60,33 %  
sportovní7339,67 %39,67 %  

Graf

13. Jaké barvy oblečení preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
béžová, bílá, černá11663,04 %63,04 %  
červená, modrá, zelená5328,8 %28,8 %  
růžová, fialová, žlutá94,89 %4,89 %  
neonové barva63,26 %3,26 %  

Graf

14. Je pro vás těžké sehnat oblečení, které se vám líbí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11461,96 %61,96 %  
ne7038,04 %38,04 %  

Graf

15. Připadá vám oblečení předražené?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12869,57 %69,57 %  
ne3317,93 %17,93 %  
nevím2312,5 %12,5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Je pro vás důležitější vzhled a nebo pohodlnost oblečení?

  • odpověď vzhled:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jednou týdně na otázku 8. Jak často nakupujete oblečení?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste muž nebo žena?

2. Kolik je vám let?

3. Nakupujete častěji oblečení v obchodech, nebo na internetu?

4. Dbáte na kvalitu oblečení, které si kupujete?

5. V jakých obchodech rádi nakupujete oblečení?

6. Na jakých internetových stránkách nakupujete oblečení?

7. Je pro vás důležitější vzhled a nebo pohodlnost oblečení?

8. Jak často nakupujete oblečení?

9. Kolik jste ochotni zaplatit měsíčně za oblečení?

10. Kolik jste ochotni zaplatit za obyčejné jednobarevné triko?

11. Utrácíte za oblečení více než za jídlo?

12. Máte raději elegantní nebo sportovní oblečení?

13. Jaké barvy oblečení preferujete?

14. Je pro vás těžké sehnat oblečení, které se vám líbí?

15. Připadá vám oblečení předražené?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste muž nebo žena?

2. Kolik je vám let?

3. Nakupujete častěji oblečení v obchodech, nebo na internetu?

4. Dbáte na kvalitu oblečení, které si kupujete?

5. V jakých obchodech rádi nakupujete oblečení?

6. Na jakých internetových stránkách nakupujete oblečení?

7. Je pro vás důležitější vzhled a nebo pohodlnost oblečení?

8. Jak často nakupujete oblečení?

9. Kolik jste ochotni zaplatit měsíčně za oblečení?

10. Kolik jste ochotni zaplatit za obyčejné jednobarevné triko?

11. Utrácíte za oblečení více než za jídlo?

12. Máte raději elegantní nebo sportovní oblečení?

13. Jaké barvy oblečení preferujete?

14. Je pro vás těžké sehnat oblečení, které se vám líbí?

15. Připadá vám oblečení předražené?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Prášková, Z.Jaké nakupujete oblečení a jakým způsobem? (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://jake-nakupujete-obleceni-a-j.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.