Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
můžeme Vás poprosit o účast v našem výzkumu na téma bank v České republice?
Děkujeme,
váš tým VýzkumyČR.
Odpovědi respondentů
1. U jaké banky máte účet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Air Bank
29
23,39 %
23,39 %
Česká spořitelna
27
21,77 %
21,77 %
Komerční banka
22
17,74 %
17,74 %
ČSOB
18
14,52 %
14,52 %
mBank
10
8,06 %
8,06 %
FIO
9
7,26 %
7,26 %
GE Money Bank / Moneta
8
6,45 %
6,45 %
Unicredit
7
5,65 %
5,65 %
Fio Banka
4
3,23 %
3,23 %
Raiffeisenbank
3
2,42 %
2,42 %
Žádná
3
2,42 %
2,42 %
Equa
3
2,42 %
2,42 %
Fio, Mbank
3
2,42 %
2,42 %
era
2
1,61 %
1,61 %
equa bank
2
1,61 %
1,61 %
Poštovní spořitelna
2
1,61 %
1,61 %
U žádné, kvůli nesmyslným poplatkům.
1
0,81 %
0,81 %
slovenská sporitelňa
1
0,81 %
0,81 %
Zuno
1
0,81 %
0,81 %
EquaBank
1
0,81 %
0,81 %
mBank, ING, FIO
1
0,81 %
0,81 %
nemám účet
1
0,81 %
0,81 %
Equabank, mBank
1
0,81 %
0,81 %
mbanka
1
0,81 %
0,81 %
mbank, sberbank, oberbank, expobank
1
0,81 %
0,81 %
mBank, ING
1
0,81 %
0,81 %
Fio banka, Sberbank
1
0,81 %
0,81 %
Postfinance Switzerland
1
0,81 %
0,81 %
nechci odpovědět
1
0,81 %
0,81 %
Sberbank
1
0,81 %
0,81 %
2. Znáte Unicredit Bank?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, jsem jejich klientem → otázka č. 3, Ano, ale nejsem jejich klientem → otázka č. 4, Ne → otázka č. 7].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, ale nejsem jejich klientem
97
78,23 %
78,23 %
Ne
20
16,13 %
16,13 %
Ano, jsem jejich klientem
7
5,65 %
5,65 %
3. Jak jste spokojeni s touto bankou?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
2
28,57 %
1,61 %
ze spořičáku mi udělali BÚ, srabi
1
14,29 %
0,81 %
velmi
1
14,29 %
0,81 %
Jsem s bankou spokojena
1
14,29 %
0,81 %
bez připomínek
1
14,29 %
0,81 %
velmi spokojená
1
14,29 %
0,81 %
4. Co by měla Unicredit bank konkrétně udělat/nabídnout, abyste k ní přešel/přešla?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nic
13
13,27 %
10,48 %
nevím
6
6,12 %
4,84 %
netuším
2
2,04 %
1,61 %
účet zdarma bez podmínek
1
1,02 %
0,81 %
Provoz jako ZUNO, tj. zřízení účtu online bez nutnosti fyzického papíru a podpisu a řešení otázek (hotline) přes komunikátor na webu
1
1,02 %
0,81 %
výrazně výhodnější podmínky než jiné banky - což není v naší zemi možné
1
1,02 %
0,81 %
Neměnit parametry produktů každý měsíc viz Unikátní spoření např.
1
1,02 %
0,81 %
Odešel jsem - služby katastrofální, převod účtu na jinou pobočku trval rok...
1
1,02 %
0,81 %
Žádný poplatky, kvalitní personál, tzn. žádné mladé hloupé slečny
1
1,02 %
0,81 %
Vedení účtu zdarma, výběry ze všech bankomatů zdarma,žádné poplatky za trvalé platby apod...
1
1,02 %
0,81 %
ostatní odpovědi
k této bance bych nikdy nepřešel ani kdyby se stala nízkopoplatkovou Musela by mít výrazně lepší obchodní podmínky než konkurenční banky. účet bez jakýchkoli poplatků, výhodný spořící účet lepší výhody než u stávající banky Zdarma vedení účtu, vyběry ze všech bankomatů, zdarma internetbanking, zdarma platby přes účet Luxusní pobočky na malých městech nic, som spokojny kde som nechci přejít nechci nikam přecházet Nic. Musela by mě naštvat moje současná banka Všechno zdarma Nechci k nim prejit, jsem spokojena u Fia nulove poplatky, vysoky utok na sporicim uctu Jsem spokojena se svou bankou vyšší úroky účet bez poplatků (a bez podmínek k tomu, aby byl bez poplatků) Nabídnout běžný účet s lepšími podmínkami, než Equa, což není možné. Zrušit poplatky, vyšší úrokové sazby, větší péče o zákazníky. To by musely jiné banky udělat něco špatného to opravdu nevím Odešel jsem Vedení účtu zdarma, výhodné kurzy v zahraničí Nulové poplatky, osobního bankéře, zadarmo vlastní design debitek, hodně poboček. to vůbec netuším Lepsi podminky k vedeni uctu Nic, jsou to podvodníci. Viz pojištění Cardif apod Kartu mimo jurisdikci USA úrok na běžném účtu karton piv měsíčně Účet zdarma, neomezené výběry z bankomatu zdarma, minimálně poplatků netuším, nabídka bank je vesměs stejná vedení účtu zdarma, snadné ovládání internetového bankovnictví, výběry z cizích bankomatů zdarma nemám zájem přecházet vysoký úrok na spořícím účtu mít základní bankovní operace (příchozí a odchozí platby, výběry z vlastního bankomatu (klidně jen omezený počet měsíčně), trvalé příkazy, SIPO atd.) bezpodmínečně zdarma. A bezpodmínečně myslím pro všechny, žádné podmínky typu "musí vám tam měsíčně přijít XX tisíc peněz". nemám důvod kamkoli přecházet nesleduji - jsem spokojen tam, kde jsem zlatý prase... zpohodlnělost a relativní spokojenost mi znemožňuje vynakládat jakékoliv úsilí ke změně banky, i kdyby ta nabízela o něco lepší podmínky.. stejné podmínky jako u Mbank nepřejdu,ani kdyby se zbláznili hypoteční úvěr s úrokovou sazbou pod 1% - bez poplatků Aby se nechovali jako šmejdi - tady máme hypotéku s úžasným malym urokem a tady vlastne takovym trochu predraenym pojistenim, co vlastne neni urok... vše zdarma podmínky a úrok Mít lepší podmínky než Poštovní spořitelna - máme vedení účtu a výběry z bankomatu zdarma, bankomaty dobře přístupné, navíc možnost výběru na poštách po celé republice i v malých vesničkách (výborná dostupnost peněz kdekoliv na dovče v ČR), placení kartou v cizině bez poplatku, v rámci účtu spořící účet zdarma (Červené konto), cashback zdarma. bezplatné vedení a služby Zřízení účtu online, žádné zbytečné poplatky, vyšší úrok než u současného spořícího účtu zajímavá nabídka pro refinancování mého hypotečního úvěru vedení účtu zdarma, hodně nízké poplatky za služby lepší úrok na běžném účtu Vedení účtu zdarma, výběr ze všech bankomatů zdarma Nesleduju nabídky jinych bank, se svou stavajici jsem spokojena ŽÁDNÉ POPLATKY, dostupné pobočky, žádné závazky (plnění nutných vkladů za měsíc či povinné platby 5x za měsíc lepsi urok na sporicim ucte nezpoplatněné služby, férový přístup, nést odpovědnost a nepřevádět je na klienty Být bez poplatků, vč. poplatku za výběr z kteréhokoliv bankomatu Chcípnout :D Hustou síť poboček, velmi dobře fungující internetbanking s možností nakupování nových produktů online. Vedení účtu zdarma Nevím, nabídky bank se od sebe liší jen mírně, proto nevidím důvod proč vybírat jednu konkrétní a můj výběr byl spíše náhodný IB zdarma, výběry ze všech bankomatů (nejen v ČR) zdarma, výhodný spořící účet, ochotný personál, nevnucovat produkty úročení, vedení účtu zdarma snížit poplatky Vedeni uctu zcela zdarma, vybery z bankomatu (treba 5 mesicne kdykoliv, kdekoliv) zdarma + kazdy by si zvolil nejakou sluzbu (prichozi/odchozi zahranicni olatby zdarma, pojisteni, uroky za pohyb apod) tato banka mne nezajímá Nic, banku měnit nebudu, nemám důvod. účet bez poplatků pro studenty (za příchozí/odchozí platbu, vedení účtu atd), příspěvky na isic nabízet účty zdarma Lepší podmínky než stávající banka, např. vyšší úročení spořicího účtu. zastřelit špidlu efektivní internetové bankovnictví, jednoduché přehledné služby a toto nabízet vhodnou reklamou
70
71,43 %
56,45 %
5. Znáte slogan Unicredit Bank? Pokud ano, vypište prosím
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
61
61,62 %
49,19 %
neznám
23
23,23 %
18,55 %
-
2
2,02 %
1,61 %
Neznám.
1
1,01 %
0,81 %
S námi můžete počítat
1
1,01 %
0,81 %
asi si nevybavim
1
1,01 %
0,81 %
nevím
1
1,01 %
0,81 %
Nase ziskz jdou do ciziny
1
1,01 %
0,81 %
Ano
1
1,01 %
0,81 %
nepamatuji
1
1,01 %
0,81 %
ostatní odpovědi
Kunda sem, kunda tam, hovno s tím já udělam. Bohužel ne Pro všechny, kdo chtějí víc nevybavuji si mmm Jednou jste nahoře, jednou dole. S námi zvládnete obojí.
6
6,06 %
4,84 %
6. Pokud by byla Unicredit Bank člověk, jak byste ho popsal/a?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
26
24,76 %
20,97 %
nijak
5
4,76 %
4,03 %
netuším
2
1,9 %
1,61 %
-
2
1,9 %
1,61 %
asi jako ženskou
1
0,95 %
0,81 %
Kolohnát
1
0,95 %
0,81 %
Namyšlený neschopný fracek
1
0,95 %
0,81 %
Záludný Ital na rohu
1
0,95 %
0,81 %
člověk, který tvrdí, že bagr je žlutej a nevejde se do okapu
1
0,95 %
0,81 %
To jsou otázky...
1
0,95 %
0,81 %
ostatní odpovědi
nepohybilý, nepružný, obtloustlý člověk Co je to za blábol? nenápadný Dalsi podvodnik mladý a solidní neurčitého pohlaví,občas lehký chaotik Cizinec stojící na zastávce MHD ? to snad nemyslíte vážně dvě ruce, dvě nohy, hlava, tělo... ne blbá cizinec Nevím, nevyznám se v ni jeden z mnoha zoufalý hladový bezdomovec zpátečnický Co to je proboha za otázku?! outsider Člověk od vidění. nevím, znám jen logo banky, jinak o ní nic nevím neschopný Pekna prostitutka Podvodník pan Tau takovy prázdný banka? děláte si legraci? Moderni Vychcanej a ulhanej frajirek Neduveryhodny cizinec další z davu člověk co má hodně peněz banku na trhu moc nevnímám cože? pan s kloboukem otravná, jako každá jiná banka nvim člověk, o kterém nic nevím slušňák ve společenském oblečení a červenou kravatou? :\ Nevím, znám jen název kravaťák 35-40, s brýlemi a kufříkem, seriozní, nudný, puntičkářský - ale takhle bych popsala asi jakoukoliv banku-člověka Spolehlivý, nevtiravý, inovující, všímavý Smejd, zid, neutrální neznám Temperamentní ital vysoký štíhlý elegán Divný ?? blbost.. neseriózní a neférový tlučhuba, kterému jde pouze o maximální profit aniž by nesl jakékoli rizika dobrý partner Věděla bych, že existuje, že ho znám z televize (z reklamy), ale jinak ne. Marťanka se třema kozama :D To opravdu netuším hladový pes úplně cizí, nezajímavý a nudný účetní v tvídovém obleku sebejistý Netusim všechny banky jsou jaksi peněz chtivé... cizí třicátník v kvádru šedá myš sympatický mladý muž rom fajn :)
64
60,95 %
51,61 %
7. Znáte Raiffeisenbank?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, jsem jejich klient → otázka č. 8, Ano, ale nejsem jejich klient → otázka č. 9, Ne → otázka č. 11].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, ale nejsem jejich klient
108
87,1 %
87,1 %
Ne
11
8,87 %
8,87 %
Ano, jsem jejich klient
5
4,03 %
4,03 %
8. Jak jste spokojeni s touto bankou?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
neutrální postoj, mám u ní jen stavební spoření + pozitivum = neotravují mě
1
33,33 %
0,81 %
Ok
1
33,33 %
0,81 %
jakžtakž
1
33,33 %
0,81 %
9. Co by měla Raiffeisenbank udělat/nabídnout, abyste k ní přešel/přešla?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nic
9
11,11 %
7,26 %
nevím
4
4,94 %
3,23 %
Zrušit nesmyslné poplatky.
1
1,23 %
0,81 %
Převzít ZUNO tak, jak bylo ZUNO nastaveno
1
1,23 %
0,81 %
výrazně výhodnější podmínky než jiné banky - což není v naší zemi možné; jejím klientem jsem byla v minulosti
1
1,23 %
0,81 %
Vyhodit stávající zaměstnance a udělat audit a podat trestní oznámení na ty, kteří se dopustili defraudací a jejich neschopné nadřízené
1
1,23 %
0,81 %
5% úrok na spořícím účtu
1
1,23 %
0,81 %
k této bance bych nepřešel, protože nemám miliony ( banka má zájem jen o bonitní klienty )
1
1,23 %
0,81 %
Musela by mít výrazně lepší obchodní podmínky než konkurenční banky.
1
1,23 %
0,81 %
účet bez jakýchkoli poplatků, výhodný spořící účet
1
1,23 %
0,81 %
ostatní odpovědi
Zdarma vedení účtu, vyběry ze všech bankomatů, zdarma internetbanking, zdarma platby přes účet výběr ze všech bankomatů bez poplatku Zaplatit mi za používání jejich produktů (mám ho zatím zdarma) nechci přejít Nic. Musela by mě naštvat moje současná banka nic - nemám ji rád Všechno zdarma Nechci prechazet nic nikdy nepřejdu nic, ma nesympaticky vzhled vypisu Lepší podmínky vyšší úroky netuším nic, mám k nim odpor Nabídnout běžný účet s lepšími podmínkami, než Equa, což není možné. Ůroky totéž co Unicreditka viz Unicredit Bank Snizit naklady na vedeni uctu karton piv měsíčně Účet zdarma, neomezené výběry z bankomatu zdarma, minimálně poplatků myslím, že má dobrou nabídku produktů, ale co by měla udělat netuším vedení účtu zdarma, snadné ovládání internetového bankovnictví, výběry z cizích bankomatů zdarma nic, nemám je ráda mít základní bankovní operace (příchozí a odchozí platby, výběry z vlastního bankomatu (klidně jen omezený počet měsíčně), trvalé příkazy, SIPO atd.) bezpodmínečně zdarma. A bezpodmínečně myslím pro všechny, žádné podmínky typu "musí vám tam měsíčně přijít XX tisíc peněz". nemám zájem nemám důvod kamkoli přecházet nemám rád poplatky viz předchozí stejné podmínky jako u mbank nepřejdu jsem spokojena u své banky Nemám potřebu měnit / opravovat to, co funguje Ucet zdarma zcelabez podminek - bezplatné vedení účtu a služeb Zřízení účtu online, žádné zbytečné poplatky, vyšší úrok než u současného spořícího účtu zajímavá nabídka pro refinancování mého hypotečního úvěru nic mne nenapadá lepší úrok na běžném účtu Vedení účtu zdarma, výběr ze všech bankomatů zdarma Lepsi sluzby, nez mam ted žádné poplatky ŽÁDNÉ POPLATKY, dostupné pobočky, žádné závazky (plnění nutných vkladů za měsíc či povinné platby 5x za měsíc uroky na sporicim ucte nezpoplatněné služby, férový přístup, nést odpovědnost a nepřevádět je na klienty Nevím, krucinál... Stejná odpověď jako u Unicredit stejná odpověď jako u Unicredit banky, moje představy o produktech jsou stejné u všech bank Byt jednoduší nenapadá mne nic, čím by mne přesvědčila Používání účtu zdarma, výběr peněz na pokladně zdarma Totez co Unicredit tato banka mne nezajímá účet bez poplatků pro studenty (za příchozí/odchozí platbu, vedení účtu atd), příspěvky na isic více bankomatů Lepší podmínky než stávající banka, např. vyšší úročení spořicího účtu. neotravovat spamem-pro zacatek nepřešla bych efektivní internetové bankovnictví, jednoduché přehledné služby a toto nabízet vhodnou reklamou
60
74,07 %
48,39 %
10. Pokud by byla Raiffeisenbank člověk, jak byste ho popsal/a?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
16
21,05 %
12,9 %
netuším
2
2,63 %
1,61 %
-
2
2,63 %
1,61 %
žlutej panáček, to je jasný
1
1,32 %
0,81 %
Neznám natolik, abych mohla posuzovat.
1
1,32 %
0,81 %
Starý a líný
1
1,32 %
0,81 %
Vejtaha a podvodník
1
1,32 %
0,81 %
člověk, který tvrdí, že bagr je žlutej a nevejde se do okapu
1
1,32 %
0,81 %
obtloustlý, zkostnatělý člověk
1
1,32 %
0,81 %
Co je to za blábol?
1
1,32 %
0,81 %
ostatní odpovědi
výrazný Dalsi co me chce potencionalne okrast muž středního věku,bohatý cestovatel Němec co má rád divná jídla totéž jako u předchozí banky - naprosto hloupá dvě ruce, dvě nohy, hlava, tělo... hloupý Nemec, tvrda, rigidni, nevzhledny jeden z mnoha dyvhtivý nesympatická Co to je proboha za otázku?! nevím, stejný případ jako výše Debil pan Tau s rýmou (bez kapesníku) černovlasý s výraznými brýlemi a žlutou košilí viz výše Starsi a konzervativnu Relativně seriózní, střední věk Převzal dobrou banku žlutý člověk co má hodně peněz pokroková detektiv otravná, jako každá jiná banka přísný člověk, o kterém nic nevím panďuláček se žlutou košilí a šílně ukecaný :D viz předchozí... ale tady už vím, že je tam žlutá barva, tak by byl kufřík žlutej Zralý, klidný, spořádaný Trochu zamoznejsi, namyslenejsi, Rakušan seriózní žlutý Josef spolehlivý mladý muž v obleku German neznámý člověk ve žluté košili co chce prachy neseriózní a neférový tlučhuba, kterému jde pouze o maximální profit aniž by nesl jakékoli rizika Žán Kláda Fandám s obří hlavou :D Stejná odpověď jako u Unicredit nekdo kdo zamrzl v 90 letech...narazka na internetove bankovnictvi Je pro me neuchopitelna servilní člověk Netusim nijak všechny banky jsou jaksi peněz chtivé... němec padesátník v hnědém strakatém kvádru z buřinkou a vycházkovou holí zanedbaný chlap jako ten v reklamě vlezly zlodej
49
64,47 %
39,52 %
11. Kterou z následujících služeb využíváte/byste využívali?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Aplikaci, která vám pomůže sledovat své měsíční výdaje
45
36,29 %
36,29 %
Výběr z bankomatu prostřednictvím bezdotykových karet
43
34,68 %
34,68 %
Vklad peněz do automatu
37
29,84 %
29,84 %
Slevy u partnerů banky
36
29,03 %
29,03 %
Vlastní design platební karty
35
28,23 %
28,23 %
Cashback u partnerů banky (vrácení např. 1% při nákupu u partnerů)
30
24,19 %
24,19 %
Automatické spoření (např. při platbě končící na 90 by se zaokrouhlovalo nahoru a rozdíl se vám zasílal na spořící účet. Příklad: Při platbě 890 Kč by se vám odečetlo 900, ale 10 korun by šlo na váš spořící účet)
29
23,39 %
23,39 %
Aplikaci na mobilní bankovnictví, která umí naskenovat fakturu a poté pro ní vytvořit rovnou příkaz k úhradě?
27
21,77 %
21,77 %
Žadnou
23
18,55 %
18,55 %
Platba mobilním telefonem u obchodníka pomocí samolepky
15
12,1 %
12,1 %
Fotografie vlastního obličeje za účelem zvýšení bezpečnosti (možná identifikace)
12
9,68 %
9,68 %
Výběr z bankomatu pomocí telefonu
10
8,06 %
8,06 %
Platba mobilním telefonem u obchodníka pomocí NFC funkce
9
7,26 %
7,26 %
výběr hotovosti na pobočce
1
0,81 %
0,81 %
výběr z bankomatu dotykovou kartou, platbu kargtou u obdchoníka
1
0,81 %
0,81 %
výhody (jednodušení) i pro zahraniční platby nebo platby v jiných měnách
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
30.86
Minimum:
20
Maximum:
62
Variační rozpětí:
42
Rozptyl:
87.49
Směrodatná odchylka:
9.35
Medián:
30
Modus:
30
14. Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
72
58,06 %
58,06 %
Muž
52
41,94 %
41,94 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. U jaké banky máte účet?
2. Znáte Unicredit Bank?
4. Co by měla Unicredit bank konkrétně udělat/nabídnout, abyste k ní přešel/přešla?
5. Znáte slogan Unicredit Bank? Pokud ano, vypište prosím
6. Pokud by byla Unicredit Bank člověk, jak byste ho popsal/a?
7. Znáte Raiffeisenbank?
10. Pokud by byla Raiffeisenbank člověk, jak byste ho popsal/a?
11. Kterou z následujících služeb využíváte/byste využívali?
12. Kterou z následujících služeb využíváte?
13. Váš věk?
14. Vaše pohlaví?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. U jaké banky máte účet?
2. Znáte Unicredit Bank?
4. Co by měla Unicredit bank konkrétně udělat/nabídnout, abyste k ní přešel/přešla?
5. Znáte slogan Unicredit Bank? Pokud ano, vypište prosím
6. Pokud by byla Unicredit Bank člověk, jak byste ho popsal/a?
7. Znáte Raiffeisenbank?
10. Pokud by byla Raiffeisenbank člověk, jak byste ho popsal/a?
11. Kterou z následujících služeb využíváte/byste využívali?
12. Kterou z následujících služeb využíváte?
13. Váš věk?
14. Vaše pohlaví?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.