Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jakou máte rádi banku?

Jakou máte rádi banku?

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jirka Novák
Šetření:03. 10. 2016 - 17. 10. 2016
Počet respondentů:124
Počet otázek (max/průměr):14 / 10.69
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:59,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

můžeme Vás poprosit o účast v našem výzkumu na téma bank v České republice?

Děkujeme,

váš tým VýzkumyČR. 

Odpovědi respondentů

1. U jaké banky máte účet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Air Bank2923,39 %23,39 %  
Česká spořitelna2721,77 %21,77 %  
Komerční banka2217,74 %17,74 %  
ČSOB1814,52 %14,52 %  
mBank108,06 %8,06 %  
FIO97,26 %7,26 %  
GE Money Bank / Moneta86,45 %6,45 %  
Unicredit75,65 %5,65 %  
Fio Banka43,23 %3,23 %  
Raiffeisenbank‎32,42 %2,42 %  
Žádná32,42 %2,42 %  
Equa32,42 %2,42 %  
Fio, Mbank32,42 %2,42 %  
era21,61 %1,61 %  
equa bank21,61 %1,61 %  
Poštovní spořitelna21,61 %1,61 %  
U žádné, kvůli nesmyslným poplatkům.10,81 %0,81 %  
slovenská sporitelňa10,81 %0,81 %  
Zuno10,81 %0,81 %  
EquaBank10,81 %0,81 %  
mBank, ING, FIO10,81 %0,81 %  
nemám účet10,81 %0,81 %  
Equabank, mBank10,81 %0,81 %  
mbanka10,81 %0,81 %  
mbank, sberbank, oberbank, expobank10,81 %0,81 %  
mBank, ING10,81 %0,81 %  
Fio banka, Sberbank10,81 %0,81 %  
Postfinance Switzerland10,81 %0,81 %  
nechci odpovědět10,81 %0,81 %  
Sberbank10,81 %0,81 %  

Graf

2. Znáte Unicredit Bank?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, jsem jejich klientemotázka č. 3, Ano, ale nejsem jejich klientemotázka č. 4, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale nejsem jejich klientem9778,23 %78,23 %  
Ne2016,13 %16,13 %  
Ano, jsem jejich klientem75,65 %5,65 %  

Graf

3. Jak jste spokojeni s touto bankou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano228,57 %1,61 %  
ze spořičáku mi udělali BÚ, srabi114,29 %0,81 %  
velmi114,29 %0,81 %  
Jsem s bankou spokojena 114,29 %0,81 %  
bez připomínek114,29 %0,81 %  
velmi spokojená114,29 %0,81 %  

Graf

4. Co by měla Unicredit bank konkrétně udělat/nabídnout, abyste k ní přešel/přešla?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic1313,27 %10,48 %  
nevím66,12 %4,84 %  
netuším 22,04 %1,61 %  
účet zdarma bez podmínek11,02 %0,81 %  
Provoz jako ZUNO, tj. zřízení účtu online bez nutnosti fyzického papíru a podpisu a řešení otázek (hotline) přes komunikátor na webu11,02 %0,81 %  
výrazně výhodnější podmínky než jiné banky - což není v naší zemi možné11,02 %0,81 %  
Neměnit parametry produktů každý měsíc viz Unikátní spoření např.11,02 %0,81 %  
Odešel jsem - služby katastrofální, převod účtu na jinou pobočku trval rok...11,02 %0,81 %  
Žádný poplatky, kvalitní personál, tzn. žádné mladé hloupé slečny11,02 %0,81 %  
Vedení účtu zdarma, výběry ze všech bankomatů zdarma,žádné poplatky za trvalé platby apod... 11,02 %0,81 %  
ostatní odpovědi k této bance bych nikdy nepřešel ani kdyby se stala nízkopoplatkovou
Musela by mít výrazně lepší obchodní podmínky než konkurenční banky.
účet bez jakýchkoli poplatků, výhodný spořící účet
lepší výhody než u stávající banky
Zdarma vedení účtu, vyběry ze všech bankomatů, zdarma internetbanking, zdarma platby přes účet
Luxusní pobočky na malých městech
nic, som spokojny kde som
nechci přejít
nechci nikam přecházet
Nic. Musela by mě naštvat moje současná banka
Všechno zdarma
Nechci k nim prejit, jsem spokojena u Fia
nulove poplatky, vysoky utok na sporicim uctu
Jsem spokojena se svou bankou
vyšší úroky
účet bez poplatků (a bez podmínek k tomu, aby byl bez poplatků)
Nabídnout běžný účet s lepšími podmínkami, než Equa, což není možné.
Zrušit poplatky, vyšší úrokové sazby, větší péče o zákazníky.
To by musely jiné banky udělat něco špatného
to opravdu nevím
Odešel jsem
Vedení účtu zdarma, výhodné kurzy v zahraničí
Nulové poplatky, osobního bankéře, zadarmo vlastní design debitek, hodně poboček.
to vůbec netuším
Lepsi podminky k vedeni uctu
Nic, jsou to podvodníci. Viz pojištění Cardif apod
Kartu mimo jurisdikci USA
úrok na běžném účtu
karton piv měsíčně
Účet zdarma, neomezené výběry z bankomatu zdarma, minimálně poplatků
netuším, nabídka bank je vesměs stejná
vedení účtu zdarma, snadné ovládání internetového bankovnictví, výběry z cizích bankomatů zdarma
nemám zájem přecházet
vysoký úrok na spořícím účtu
mít základní bankovní operace (příchozí a odchozí platby, výběry z vlastního bankomatu (klidně jen omezený počet měsíčně), trvalé příkazy, SIPO atd.) bezpodmínečně zdarma. A bezpodmínečně myslím pro všechny, žádné podmínky typu "musí vám tam měsíčně přijít XX tisíc peněz".
nemám důvod kamkoli přecházet
nesleduji - jsem spokojen tam, kde jsem
zlatý prase... zpohodlnělost a relativní spokojenost mi znemožňuje vynakládat jakékoliv úsilí ke změně banky, i kdyby ta nabízela o něco lepší podmínky..
stejné podmínky jako u Mbank
nepřejdu,ani kdyby se zbláznili
hypoteční úvěr s úrokovou sazbou pod 1% - bez poplatků
Aby se nechovali jako šmejdi - tady máme hypotéku s úžasným malym urokem a tady vlastne takovym trochu predraenym pojistenim, co vlastne neni urok...
vše zdarma
podmínky a úrok
Mít lepší podmínky než Poštovní spořitelna - máme vedení účtu a výběry z bankomatu zdarma, bankomaty dobře přístupné, navíc možnost výběru na poštách po celé republice i v malých vesničkách (výborná dostupnost peněz kdekoliv na dovče v ČR), placení kartou v cizině bez poplatku, v rámci účtu spořící účet zdarma (Červené konto), cashback zdarma.
bezplatné vedení a služby
Zřízení účtu online, žádné zbytečné poplatky, vyšší úrok než u současného spořícího účtu
zajímavá nabídka pro refinancování mého hypotečního úvěru
vedení účtu zdarma, hodně nízké poplatky za služby
lepší úrok na běžném účtu
Vedení účtu zdarma, výběr ze všech bankomatů zdarma
Nesleduju nabídky jinych bank, se svou stavajici jsem spokojena
ŽÁDNÉ POPLATKY, dostupné pobočky, žádné závazky (plnění nutných vkladů za měsíc či povinné platby 5x za měsíc
lepsi urok na sporicim ucte
nezpoplatněné služby, férový přístup, nést odpovědnost a nepřevádět je na klienty
Být bez poplatků, vč. poplatku za výběr z kteréhokoliv bankomatu
Chcípnout :D
Hustou síť poboček, velmi dobře fungující internetbanking s možností nakupování nových produktů online. Vedení účtu zdarma
Nevím, nabídky bank se od sebe liší jen mírně, proto nevidím důvod proč vybírat jednu konkrétní a můj výběr byl spíše náhodný
IB zdarma, výběry ze všech bankomatů (nejen v ČR) zdarma, výhodný spořící účet, ochotný personál, nevnucovat produkty
úročení, vedení účtu zdarma
snížit poplatky
Vedeni uctu zcela zdarma, vybery z bankomatu (treba 5 mesicne kdykoliv, kdekoliv) zdarma + kazdy by si zvolil nejakou sluzbu (prichozi/odchozi zahranicni olatby zdarma, pojisteni, uroky za pohyb apod)
tato banka mne nezajímá
Nic, banku měnit nebudu, nemám důvod.
účet bez poplatků pro studenty (za příchozí/odchozí platbu, vedení účtu atd), příspěvky na isic
nabízet účty zdarma
Lepší podmínky než stávající banka, např. vyšší úročení spořicího účtu.
zastřelit špidlu
efektivní internetové bankovnictví, jednoduché přehledné služby a toto nabízet vhodnou reklamou
7071,43 %56,45 % 

Graf

5. Znáte slogan Unicredit Bank? Pokud ano, vypište prosím

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6161,62 %49,19 %  
neznám2323,23 %18,55 %  
-22,02 %1,61 %  
Neznám. 11,01 %0,81 %  
S námi můžete počítat11,01 %0,81 %  
asi si nevybavim11,01 %0,81 %  
nevím 11,01 %0,81 %  
Nase ziskz jdou do ciziny11,01 %0,81 %  
Ano11,01 %0,81 %  
nepamatuji11,01 %0,81 %  
ostatní odpovědi Kunda sem, kunda tam, hovno s tím já udělam.
Bohužel ne
Pro všechny, kdo chtějí víc
nevybavuji si
mmm
Jednou jste nahoře, jednou dole. S námi zvládnete obojí.
66,06 %4,84 % 

Graf

6. Pokud by byla Unicredit Bank člověk, jak byste ho popsal/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2624,76 %20,97 %  
nijak54,76 %4,03 %  
netuším21,9 %1,61 %  
-21,9 %1,61 %  
asi jako ženskou10,95 %0,81 %  
Kolohnát10,95 %0,81 %  
Namyšlený neschopný fracek10,95 %0,81 %  
Záludný Ital na rohu10,95 %0,81 %  
člověk, který tvrdí, že bagr je žlutej a nevejde se do okapu10,95 %0,81 %  
To jsou otázky... 10,95 %0,81 %  
ostatní odpovědi nepohybilý, nepružný, obtloustlý člověk
Co je to za blábol?
nenápadný
Dalsi podvodnik
mladý a solidní neurčitého pohlaví,občas lehký chaotik
Cizinec stojící na zastávce MHD
?
to snad nemyslíte vážně
dvě ruce, dvě nohy, hlava, tělo...
ne
blbá
cizinec
Nevím, nevyznám se v ni
jeden z mnoha
zoufalý hladový bezdomovec
zpátečnický
Co to je proboha za otázku?!
outsider
Člověk od vidění.
nevím, znám jen logo banky, jinak o ní nic nevím
neschopný
Pekna prostitutka
Podvodník
pan Tau
takovy prázdný
banka? děláte si legraci?
Moderni
Vychcanej a ulhanej frajirek
Neduveryhodny cizinec
další z davu
člověk co má hodně peněz
banku na trhu moc nevnímám
cože? pan s kloboukem
otravná, jako každá jiná banka
nvim
člověk, o kterém nic nevím
slušňák ve společenském oblečení a červenou kravatou? :\
Nevím, znám jen název
kravaťák 35-40, s brýlemi a kufříkem, seriozní, nudný, puntičkářský - ale takhle bych popsala asi jakoukoliv banku-člověka
Spolehlivý, nevtiravý, inovující, všímavý
Smejd, zid,
neutrální
neznám
Temperamentní ital
vysoký štíhlý elegán
Divný
??
blbost..
neseriózní a neférový tlučhuba, kterému jde pouze o maximální profit aniž by nesl jakékoli rizika
dobrý partner
Věděla bych, že existuje, že ho znám z televize (z reklamy), ale jinak ne.
Marťanka se třema kozama :D
To opravdu netuším
hladový pes
úplně cizí, nezajímavý a nudný účetní v tvídovém obleku
sebejistý
Netusim
všechny banky jsou jaksi peněz chtivé...
cizí
třicátník v kvádru
šedá myš
sympatický mladý muž
rom
fajn :)
6460,95 %51,61 % 

Graf

7. Znáte Raiffeisenbank‎?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, jsem jejich klientotázka č. 8, Ano, ale nejsem jejich klientotázka č. 9, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale nejsem jejich klient10887,1 %87,1 %  
Ne118,87 %8,87 %  
Ano, jsem jejich klient54,03 %4,03 %  

Graf

8. Jak jste spokojeni s touto bankou?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neutrální postoj, mám u ní jen stavební spoření + pozitivum = neotravují mě133,33 %0,81 %  
Ok133,33 %0,81 %  
jakžtakž133,33 %0,81 %  

Graf

9. Co by měla Raiffeisenbank udělat/nabídnout, abyste k ní přešel/přešla?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic911,11 %7,26 %  
nevím44,94 %3,23 %  
Zrušit nesmyslné poplatky.11,23 %0,81 %  
Převzít ZUNO tak, jak bylo ZUNO nastaveno11,23 %0,81 %  
výrazně výhodnější podmínky než jiné banky - což není v naší zemi možné; jejím klientem jsem byla v minulosti11,23 %0,81 %  
Vyhodit stávající zaměstnance a udělat audit a podat trestní oznámení na ty, kteří se dopustili defraudací a jejich neschopné nadřízené11,23 %0,81 %  
5% úrok na spořícím účtu11,23 %0,81 %  
k této bance bych nepřešel, protože nemám miliony ( banka má zájem jen o bonitní klienty )11,23 %0,81 %  
Musela by mít výrazně lepší obchodní podmínky než konkurenční banky.11,23 %0,81 %  
účet bez jakýchkoli poplatků, výhodný spořící účet11,23 %0,81 %  
ostatní odpovědi Zdarma vedení účtu, vyběry ze všech bankomatů, zdarma internetbanking, zdarma platby přes účet
výběr ze všech bankomatů bez poplatku
Zaplatit mi za používání jejich produktů (mám ho zatím zdarma)
nechci přejít
Nic. Musela by mě naštvat moje současná banka
nic - nemám ji rád
Všechno zdarma
Nechci prechazet
nic nikdy nepřejdu
nic, ma nesympaticky vzhled vypisu
Lepší podmínky
vyšší úroky
netuším
nic, mám k nim odpor
Nabídnout běžný účet s lepšími podmínkami, než Equa, což není možné.
Ůroky
totéž co Unicreditka
viz Unicredit Bank
Snizit naklady na vedeni uctu
karton piv měsíčně
Účet zdarma, neomezené výběry z bankomatu zdarma, minimálně poplatků
myslím, že má dobrou nabídku produktů, ale co by měla udělat netuším
vedení účtu zdarma, snadné ovládání internetového bankovnictví, výběry z cizích bankomatů zdarma
nic, nemám je ráda
mít základní bankovní operace (příchozí a odchozí platby, výběry z vlastního bankomatu (klidně jen omezený počet měsíčně), trvalé příkazy, SIPO atd.) bezpodmínečně zdarma. A bezpodmínečně myslím pro všechny, žádné podmínky typu "musí vám tam měsíčně přijít XX tisíc peněz".
nemám zájem
nemám důvod kamkoli přecházet
nemám rád poplatky
viz předchozí
stejné podmínky jako u mbank
nepřejdu
jsem spokojena u své banky
Nemám potřebu měnit / opravovat to, co funguje
Ucet zdarma zcelabez podminek
-
bezplatné vedení účtu a služeb
Zřízení účtu online, žádné zbytečné poplatky, vyšší úrok než u současného spořícího účtu
zajímavá nabídka pro refinancování mého hypotečního úvěru
nic mne nenapadá
lepší úrok na běžném účtu
Vedení účtu zdarma, výběr ze všech bankomatů zdarma
Lepsi sluzby, nez mam ted
žádné poplatky
ŽÁDNÉ POPLATKY, dostupné pobočky, žádné závazky (plnění nutných vkladů za měsíc či povinné platby 5x za měsíc
uroky na sporicim ucte
nezpoplatněné služby, férový přístup, nést odpovědnost a nepřevádět je na klienty
Nevím, krucinál...
Stejná odpověď jako u Unicredit
stejná odpověď jako u Unicredit banky, moje představy o produktech jsou stejné u všech bank
Byt jednoduší
nenapadá mne nic, čím by mne přesvědčila
Používání účtu zdarma, výběr peněz na pokladně zdarma
Totez co Unicredit
tato banka mne nezajímá
účet bez poplatků pro studenty (za příchozí/odchozí platbu, vedení účtu atd), příspěvky na isic
více bankomatů
Lepší podmínky než stávající banka, např. vyšší úročení spořicího účtu.
neotravovat spamem-pro zacatek
nepřešla bych
efektivní internetové bankovnictví, jednoduché přehledné služby a toto nabízet vhodnou reklamou
6074,07 %48,39 % 

Graf

10. Pokud by byla Raiffeisenbank člověk, jak byste ho popsal/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1621,05 %12,9 %  
netuším22,63 %1,61 %  
-22,63 %1,61 %  
žlutej panáček, to je jasný11,32 %0,81 %  
Neznám natolik, abych mohla posuzovat.11,32 %0,81 %  
Starý a líný11,32 %0,81 %  
Vejtaha a podvodník11,32 %0,81 %  
člověk, který tvrdí, že bagr je žlutej a nevejde se do okapu11,32 %0,81 %  
obtloustlý, zkostnatělý člověk11,32 %0,81 %  
Co je to za blábol?11,32 %0,81 %  
ostatní odpovědi výrazný
Dalsi co me chce potencionalne okrast
muž středního věku,bohatý cestovatel
Němec co má rád divná jídla
totéž jako u předchozí banky - naprosto hloupá
dvě ruce, dvě nohy, hlava, tělo...
hloupý
Nemec, tvrda, rigidni, nevzhledny
jeden z mnoha
dyvhtivý
nesympatická
Co to je proboha za otázku?!
nevím, stejný případ jako výše
Debil
pan Tau s rýmou (bez kapesníku)
černovlasý s výraznými brýlemi a žlutou košilí
viz výše
Starsi a konzervativnu
Relativně seriózní, střední věk
Převzal dobrou banku
žlutý člověk co má hodně peněz
pokroková
detektiv
otravná, jako každá jiná banka
přísný
člověk, o kterém nic nevím
panďuláček se žlutou košilí a šílně ukecaný :D
viz předchozí... ale tady už vím, že je tam žlutá barva, tak by byl kufřík žlutej
Zralý, klidný, spořádaný
Trochu zamoznejsi, namyslenejsi,
Rakušan
seriózní
žlutý Josef
spolehlivý mladý muž v obleku
German
neznámý
člověk ve žluté košili co chce prachy
neseriózní a neférový tlučhuba, kterému jde pouze o maximální profit aniž by nesl jakékoli rizika
Žán Kláda Fandám s obří hlavou :D
Stejná odpověď jako u Unicredit
nekdo kdo zamrzl v 90 letech...narazka na internetove bankovnictvi
Je pro me neuchopitelna
servilní člověk
Netusim
nijak
všechny banky jsou jaksi peněz chtivé...
němec padesátník v hnědém strakatém kvádru z buřinkou a vycházkovou holí
zanedbaný chlap jako ten v reklamě
vlezly zlodej
4964,47 %39,52 % 

Graf

11. Kterou z následujících služeb využíváte/byste využívali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Aplikaci, která vám pomůže sledovat své měsíční výdaje4536,29 %36,29 %  
Výběr z bankomatu prostřednictvím bezdotykových karet4334,68 %34,68 %  
Vklad peněz do automatu3729,84 %29,84 %  
Slevy u partnerů banky3629,03 %29,03 %  
Vlastní design platební karty3528,23 %28,23 %  
Cashback u partnerů banky (vrácení např. 1% při nákupu u partnerů)3024,19 %24,19 %  
Automatické spoření (např. při platbě končící na 90 by se zaokrouhlovalo nahoru a rozdíl se vám zasílal na spořící účet. Příklad: Při platbě 890 Kč by se vám odečetlo 900, ale 10 korun by šlo na váš spořící účet)2923,39 %23,39 %  
Aplikaci na mobilní bankovnictví, která umí naskenovat fakturu a poté pro ní vytvořit rovnou příkaz k úhradě?2721,77 %21,77 %  
Žadnou2318,55 %18,55 %  
Platba mobilním telefonem u obchodníka pomocí samolepky1512,1 %12,1 %  
Fotografie vlastního obličeje za účelem zvýšení bezpečnosti (možná identifikace)129,68 %9,68 %  
Výběr z bankomatu pomocí telefonu108,06 %8,06 %  
Platba mobilním telefonem u obchodníka pomocí NFC funkce97,26 %7,26 %  
výběr hotovosti na pobočce10,81 %0,81 %  
výběr z bankomatu dotykovou kartou, platbu kargtou u obdchoníka10,81 %0,81 %  
výhody (jednodušení) i pro zahraniční platby nebo platby v jiných měnách10,81 %0,81 %  
klasické služby - platby kartou, ELB10,81 %0,81 %  
výběry hotovosti zdarma, spořící účet kběžnému účtu10,81 %0,81 %  

Graf

12. Kterou z následujících služeb využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádnou8266,67 %66,13 %  
AirBNB2016,26 %16,13 %  
Nákup online potravim (Rohlik.cz, Koloniál.cz)1814,63 %14,52 %  
Trivago118,94 %8,87 %  
Restu97,32 %7,26 %  
P2P Crowdfunding (Např. zonky)75,69 %5,65 %  
Uber64,88 %4,84 %  

Graf

13. Váš věk?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
30108,85 %8,06 %  
23108,85 %8,06 %  
2087,08 %6,45 %  
3176,19 %5,65 %  
2476,19 %5,65 %  
3954,42 %4,03 %  
3254,42 %4,03 %  
2554,42 %4,03 %  
2143,54 %3,23 %  
2643,54 %3,23 %  
ostatní odpovědi 28
22
45
27
19
33
42
46
68
18
57
34
48
52
605
47
62
43
51
41
35
37
70
44
36
29
66
38
4842,48 %38,71 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:30.86
Minimum:20
Maximum:62
Variační rozpětí:42
Rozptyl:87.49
Směrodatná odchylka:9.35
Medián:30
Modus:30

Graf

14. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7258,06 %58,06 %  
Muž5241,94 %41,94 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. U jaké banky máte účet?

2. Znáte Unicredit Bank?

4. Co by měla Unicredit bank konkrétně udělat/nabídnout, abyste k ní přešel/přešla?

5. Znáte slogan Unicredit Bank? Pokud ano, vypište prosím

6. Pokud by byla Unicredit Bank člověk, jak byste ho popsal/a?

7. Znáte Raiffeisenbank‎?

10. Pokud by byla Raiffeisenbank člověk, jak byste ho popsal/a?

11. Kterou z následujících služeb využíváte/byste využívali?

12. Kterou z následujících služeb využíváte?

13. Váš věk?

14. Vaše pohlaví?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. U jaké banky máte účet?

2. Znáte Unicredit Bank?

4. Co by měla Unicredit bank konkrétně udělat/nabídnout, abyste k ní přešel/přešla?

5. Znáte slogan Unicredit Bank? Pokud ano, vypište prosím

6. Pokud by byla Unicredit Bank člověk, jak byste ho popsal/a?

7. Znáte Raiffeisenbank‎?

10. Pokud by byla Raiffeisenbank člověk, jak byste ho popsal/a?

11. Kterou z následujících služeb využíváte/byste využívali?

12. Kterou z následujících služeb využíváte?

13. Váš věk?

14. Vaše pohlaví?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Novák, J.Jakou máte rádi banku? (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://jakou-mate-radi-banku.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.