Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza marketingové komunikace vybrané značky

Analýza marketingové komunikace vybrané značky

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Matyáš Míka
Šetření:15. 11. 2017 - 02. 12. 2017
Počet respondentů:130
Počet otázek (max/průměr):18 / 14.7
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:33,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vítám Vás u svého dotazníku, který se týká mojí diplomové práce a marketingové komunikace. Jak někteří víte, už je opravdu čas to ukončit, tak mi prosím pomozte s vyplněním. I když se v tomto tématu třeba neorientujete, tak tím líp, aspoň budou odpovědi více různorodé a výzkum tak bude komplexní. Na konci pak máte malou odměnu.

Tématem je analýza marketingové komunikace značky, která se pohybuje na trhu s audiem a cílem je zjistit, jaký je postoj veřejnosti ke značce.

Odpovědi respondentů

1. Jakou značku si vybavíte jako první v oblasti audio trhu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SONY3728,46 %28,46 %  
Sennheiser96,92 %6,92 %  
Bose75,38 %5,38 %  
jbl75,38 %5,38 %  
Panasonic64,62 %4,62 %  
marshall43,08 %3,08 %  
philips43,08 %3,08 %  
koss32,31 %2,31 %  
Beats by DRE32,31 %2,31 %  
Beats32,31 %2,31 %  
ostatní odpovědi Samsung
Apple
Beats by Dr. Dre
emgeton
Nic
revox
JVC
vůbec žádnou
Supraphon
Audi
ProDance, Soundcraft
audio technica
Tannoy
dolby
Hama
Nevyznám se v tom skutečně vůbec.
Spotify
Harman
440 Audio
L acoustics
Boss
Beyerdynamic
Creative
audio-technica
rozhodně ne JBL
HarmanKardon
Kenwood
AKG
Sony,Harman
technics
phillips
žádnou neznám
yamaha
JBL, HARMAN KARDON
Senheiser
Bigovo chlupatý malý péro
Beats, Panasonic, Sony, Marshall
Philips, Sony
sony,philips
vybera manzel- mne je to asi jedno
JAM
hifi :-)
staré elektronkové rádio Philips, magnetofon Sony, televizory Tesla, Grundig, zesilovače Marshall
Booze
4736,15 %36,15 % 

Graf

2. Vlastníte nějaká zařízení z následujícího výběru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kabelová sluchátka8263,08 %63,08 %  
sluchátka, která jsem dostal/a k jinému produktu6247,69 %47,69 %  
klasický reproduktor5945,38 %45,38 %  
sluchátka přes uši5743,85 %43,85 %  
Hi-Fi soustava4736,15 %36,15 %  
přenosný reproduktor4635,38 %35,38 %  
sportovní sluchátka2922,31 %22,31 %  
bezdrátová sluchátka2720,77 %20,77 %  
Nevlastním žádné107,69 %7,69 %  

Graf

3. Jaké značky produktů, které jste uvedl(a), vlastníte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sony107,69 %7,69 %  
Apple43,08 %3,08 %  
JBL43,08 %3,08 %  
Apple, panasonic32,31 %2,31 %  
nevím21,54 %1,54 %  
různé21,54 %1,54 %  
koss21,54 %1,54 %  
Sony, Apple21,54 %1,54 %  
Creative21,54 %1,54 %  
?21,54 %1,54 %  
ostatní odpovědi JBL, SONY
Koss, Grundig, Panasonic, Philips, LG
Ultrasone, Phillips, Apple
sennheiser, sony
philips, soni, panasonic
apple, jaybird
sony, lg
Technics, ale musel jsem se jít podívat
PANASONIC, SIEMENS
je jich moc
Sony, Sennheiser, Samsung
Těch je hodně, nechci je to všechny jmenovat.
Nevím, jde o no-name neznačkové produkty
Žádný
sennheiser, lenovo, intel
Bohužel, žádnou značku ani copyright nevlastním, protože tantiémy by byli vítané.
Behringer, M-Audio, Yamaha
Samsung,Nokie,Sony,lenovo
Phillips
Apple a jedny reproduktory u kterých značku nevím
marshall, samsung, xiaomi,
Panasonic
Superlux, Tannoy
sony, asus, samsung,
Hama, Fenton, Phillips
Marshall, HyperX, Sony
Marshall a Bose
Beats by DRE
Sony,
Nevyznám se v tom skutečně vůbec.
bose, apple, sony, dr. dre, jbl
iPhone, Samsonite, Phillips, Samsung
Apple, Sony, Huawei, Genius
Sennheiser, Apple, Shure
Samsung, Lenovo
Seinheiser
Jam, TnB, Vivanco, MediaTech
koss, reproduktory netušim sry
Koss, Sony, Raikko,
Nevlastním
Lamax
shure, Sony, jbl, genius, koss, beyerdynamic
Sennheiser
Marley, Logitech
Sony, boss
apple, jbl, samsung
Pioneer
mnoho
Sennheiser, Audio-Technica
Samsung,koss
Genius, Kingston
Sony, Panasonic, Koss, Nokia, Monster a další
Apple, Sony
Neastním
logitech,samsung,beats,
Kohn mi ještě žádný nedoporučil.
sony, sennheiser, genius, connect it, yenkee
Marshall, LG,
Sony, koss, jbl, yamaha
Sony, philips, Apple
JBL, VIVANCO
Vivanco, TNB a HarmanKardon,Jam Audio
JBL, GENIUS, HOMEDICS, KOSS, VIVANCO
JBL, AKG, Samsung
Genius, Mission, (Razer), Sony, Samsung
Kenwood, JBL? Harman Kardon
JBL, AKG, SONY
Sony,Harman,JBL
JBL, Kenwood,
Apple, Sony, Swiss Peak
technics, koss
toshiba
Philips
žádné
koss, aiwa, sony
Sony, Philips
Yamaha, Sony, Pioneer,Panasonic, Dreambox, Bose
Nějaká čína
Apple, Beats, HyperX
Big K's jebanou řiť
sony, aiwa, sencor
Apple, Samsung, Sony
Sennheiser, Yurbuds
Nokia
nově philips, starší věci sony
Sony, Koss, iRiver, Philips, Genius
quadral, technics, onkyo
JAM,BOSE,JBL,HAMRAN KARDON
ťamťung
Trust
sony, jbl, philips
Sony, AudioTechnika, AKG, Apple, HyperX, JBL, neznačkové
KZ, Benji, Creative
samsung
Sennheiser, AKG, JBL, Sony
Philips, Marshall, Tesla, Sony
Apple, Samsung
9774,62 %74,62 % 

Graf

4. Co je pro Vás při nákupu audio zařízení nejvíce důležité? (1 nejnižší priorita - 5 nevyšší priorita)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Značka2.7152.004
Kvalita4.3620.939
Zvuk4.4150.904
Design3.3381.27
Obal1.2851.865
Cena3.7231.216
Doporučení/reference3.5081.435
Místo prodeje2.1081.988

Graf

5. Jaký vliv na Vás mají marketingové aktivity (reklamy, akce...) značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední4333,08 %33,08 %  
Slabý4333,08 %33,08 %  
Velmi slabý3526,92 %26,92 %  
Silný75,38 %5,38 %  
Velmi silný21,54 %1,54 %  

Graf

6. Znáte značku JBL nebo už jste se s ní někdy setkali v jakékoli podobě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6650,77 %50,77 %  
Ano6449,23 %49,23 %  

Graf

7. Zvolte, čím je podle Vás charakteristická značka JBL:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moderní3453,13 %26,15 %  
Kvalitní3046,88 %23,08 %  
Inovativní1523,44 %11,54 %  
Dynamická1523,44 %11,54 %  
Cenově efektivní1015,63 %7,69 %  
Praktická914,06 %6,92 %  
Sportovní812,5 %6,15 %  
Elegantní69,38 %4,62 %  
Sympatická69,38 %4,62 %  
Výstřední57,81 %3,85 %  
Akční57,81 %3,85 %  
Usedlá46,25 %3,08 %  
Vyzrálá34,69 %2,31 %  
Konzervativní23,13 %1,54 %  

Graf

8. Setkali jste se již někdy s jakoukoli reklamou značky JBL?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3554,69 %26,92 %  
Ne2945,31 %22,31 %  

Graf

9. S jakou konkrétní formou reklamy jste se již setkali u značky JBL?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internetová2262,86 %16,92 %  
Na sociálních sítích1645,71 %12,31 %  
Na akci (sportovní, hudební...)925,71 %6,92 %  
Tisková822,86 %6,15 %  
V místě prodeje720 %5,38 %  
Televizní514,29 %3,85 %  
Veletrh nebo výstava514,29 %3,85 %  
Oudoorová38,57 %2,31 %  

Graf

10. Vlastníte nebo jste vlastnili nějaký produkt značky JBL?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3960,94 %30 %  
Přenosný reproduktor2031,25 %15,38 %  
Kabelová sluchátka57,81 %3,85 %  
Sportovní sluchátka23,13 %1,54 %  
Hi-Fi11,56 %0,77 %  
Bezdrátová sluchátka11,56 %0,77 %  

Graf

11. Doporučili byste produkty JBL dalším spotřebitelům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano2437,5 %18,46 %  
Rozhodně ano1726,56 %13,08 %  
Nevím1523,44 %11,54 %  
Spíše ne57,81 %3,85 %  
Rozhodně ne34,69 %2,31 %  

Graf

12. Jak vnímáte značku JBL při pohledu na následující fotografii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neutrálně5038,46 %38,46 %  
Spíše pozitivně2720,77 %20,77 %  
Spíše negativně2418,46 %18,46 %  
Negativně1511,54 %11,54 %  
Pozitivně1410,77 %10,77 %  

Graf

13. Charakterizujte třemi slovy, jak na Vás působí následující webové stránky?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přehledně, zastarale, nudně11,04 %0,77 %  
příjemně, barevně, slovensky11,04 %0,77 %  
Barevny, pro mladé11,04 %0,77 %  
nevadí a nepřekáží11,04 %0,77 %  
Neznám to.11,04 %0,77 %  
takovej cheap čínskej šmejd11,04 %0,77 %  
chaotické, zastaralé, neatraktivní11,04 %0,77 %  
chaoticky, přeplácaně, neuspořádaně11,04 %0,77 %  
Chaotické, zastaralé, neosobní11,04 %0,77 %  
příliš dynamická, malé písmo, nejasná (Neumím si vybrat, na jaký email mám tedy napsat?)...11,04 %0,77 %  
ostatní odpovědi odbytě, lacině, nepřehledně
Jsou celkem ok
profesionální, jednoduché, přehledné
Hezké, moderní, svěží
moderní přehledné aktuální
Pohoda lacine normal
jednoduchá orientace, ale působí trochu amatérsky
nehezký, skromný, neefektivní
černá, světla, zvuk
nepřehledý, tmavý, nudný
Přehledné, moderní, praktické
Moderně, přehledně, světově
Klasické, pěkné, přehledné
zastarale, neprehledne, barevne nesladene
tmavé, neprofesionální, jednoduché
zastaralé, zbytečně tmavé
chaos, barvy, obrázky
...
Normalka webovky tyvole
Moderní, mladí, party
Prehledne jasne moderni
Moderně, hezky, nudně
Seriózně, solidně, poutavě
Nudné, nezajímavé, “neútulné”
Moderní, nepřehledné, barevné
Ne moc prehledne
Nerozumím moc těm jednotlivým slovům, jinak bych asi řekla přehledně, rozmanitě
nevim kohne
Nemam z nich skoro zadny dojem, parta mladych lidi, kteri se bavi, ale hlavni zprava reklamy neni zrejma, niijak me neoslovuje.
Přehledné, nečekané, zvláštní
elegantní,přehledný,moderní
totální mrdka bez analytiky
zastarale
Velmi dobrá firma
Normalni webove stranky
Profesionalne, strucne, prehlednutelne
Tmavě, stroze, zastarale
zaujimava,
praktické,efektivní a moderní
PEKNA BAREVNA KOMBINACE
Moderne, prehľadne, neuplná
pěkný design, omezená nabídka, občas je tam slovenština, občas čeština - dobré sjednotit
zasataralé
Zaujímavé
dynamicky,moderne,kvalitne
zaujimava
konzervativne,uhladene,pozitivne
prehladne, pohodove,
NECHODIM NA TUTO STRANKU
průměrně, zanedbaně, nepřehledně
nemoderní, přeplácené, nestylové
stručně nedesignově nepřitažlivě
pohyb odpoutává pozornost, je pro mne rušivý
soudobě
poutavé, výstižné, optimistické
nijak
přehledné, moderní, e-shop
jako na diskotéce
chaoticky, barevně, přeplněně
nejsou moc zajímavé
Přehledné, temné, tmavé
CHÝBA JEJ ŠMRNC, ALE DÁ SA, DO POHODY
-
Přiměřené
FAKT HUSTÁ MRDKA
jako všechny ostatní
moderní, jednoduché, čisté
Přehledné, moderní, zajímavé
fantastické paráda bomba
nic mi to neříká
tmavé, ošklivé, strohé
nic nerikajici, neoslovuji me
dobře udělaná,vstupní foto bych měnil
zmateně, nepřehledně, rušivě
chaos, ulietane,
zlé spracovaná
proč je tam ten Obama?
normálka v černobílém, mladě
moderní, elegantní, akční
Nechce se mi na ně dívat
tmavé, nevýrazné, nemoderní
přehledně, velký výběr, ale proč tam jsou i další značky..?
Tuctové, konzervativní, běžné
podprůměrně, ošklivá grafika, hlavní jsou parametry nabízených výrobků
asi lehce negativně
Fuj
8689,58 %66,15 % 

Graf

14. Co byste změnili na facebookové stránce uvedené pod otázkou? (stačí uvést jednu věc)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nic1414,89 %10,77 %  
nevím99,57 %6,92 %  
nemám Facebook22,13 %1,54 %  
Nič22,13 %1,54 %  
Nazev (czech & slovak) vapada divně11,06 %0,77 %  
Ano využivám to.11,06 %0,77 %  
asi není úplně dobrý, aby byla první věc na fb firmy inzerát na brigádníky, co mají lepit nějaký samolepky na krabice. 11,06 %0,77 %  
češtinu11,06 %0,77 %  
Na první pohled asi nic, ale po bližším prozkoumání stránky bych určitě doplnila sekci "about" - ne každý si pod logem jbl dokáže představit obchod/stránky s audio technikou.11,06 %0,77 %  
Zavedl bych samostatnou českou stránku11,06 %0,77 %  
ostatní odpovědi rozostřené logo, FB nic neříká o životě firmy, super video v úvodce :) a jinak taky super!
Přešel bych na češtinu
Nenacita se mi to
Jiné fotografie
Neni poznat ze se jedna o repro
udělat nějakým způsobem zajímavější, aby na první pohled oslovila
přijde mi mnohem efektivnější než webovky, ale změnila bych první fotky, které se zobrazí u profilu - evokují, že jsem se dostala na nějakou stránku spojenou se sportem
hned první věc co na mě vyjede je brigada, moc profesionalni fotky, chce to neco ze zivota
Forma popisků u příspěvků.
Více příspěvků, kratší
sladila bych jazyk (eng, cz, slovak dohromady pusobi spatne)
zrušil bych slovenštinu
Aby bylo na první pohled vidět, k čemu stránka je (co nabízí a od koho)
...
Nic moc
Mene slovenstiny
Přidala bych do příspěvků video, které se začne samo přehrávat. Mělo by obsahovat zajímavé představení produktu, pohrát si trochu s efekty.
Možná by to chtělo nějaké soutěže pro fanoušky/potenciální zákazníky
Chybí jim vyváženost mezi příspěvky, skoro všechny příspěvky jsou jako z webovek nebo katalogu .. myšleno, že chybí příspěvky, které by tak netlačili na pilu
Zobrazování na mobilu lepší, více info o produktech
Přijde mi fajn..
pozdravuj brasku
Lina otevrit, sorry.
Design
víc fotek produktů+specifikace,vetší aktivita
změnul bych marketingového specialistu
nic, korporatni stranky jsou proste nezajimave
Název Czech and Slovak bych napsal česky pro efektivnější oslovení, v mateřském jazyce cílové skupiny. Dle mého soudu amatérská chyba
Jbl audio zni lepe a vystizneji
?
myslím,že je tam dostatek informaci o produktech
MISTO JBL CLIP NA VIDEU V POZADI BYCH DAL BOOMBOX
Väčšiu interakciu s ľudmi
nic mě nenapadá
nic, vypadá ok
nic by som nemenila,stranka je dobra
NECHODIM NA TUTO STRANKU
název profilu
nezajímám se FB stránky
je mi to volný
rozšíření kontaktních údajů
Bohužel nemám FaceB., neznám tedy kvalitu zdejších stránek.
TÁ JE V POHO, LEN TROŠKU MRTVA :-)
-
Aby se automaticky neotevíralo okno messengeru
MAJ TAM MÁLO HAMBATÝCH ASIATEK
posty by mohly být různorodé, více vtipné
Přehlednost
jako první na FB vyskakuje, že hledáte brigádníky
ten konec za otaznikem
nerozumiem otazke.
zapojil by som viac fanúšikov(súťaže a pod.)
nuda
Facebook is not my city.
Proč Česko a Slovensko?
logo
profilový obrázek
Deptá mě spojení české a slovenské lokace dohromady
nemám rád facebook, zbytečné informace, je to svět sám pro sebe, preferuji fakta
úvodní fotku
Fotky
6164,89 %46,92 % 

Graf

15. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž6751,54 %51,54 %  
Žena6348,46 %48,46 %  

Graf

16. Věk rozmezí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-254736,15 %36,15 %  
26-353526,92 %26,92 %  
46-602620 %20 %  
36-451713,08 %13,08 %  
60+53,85 %3,85 %  

Graf

17. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské6449,23 %49,23 %  
Středoškolské s maturitou5139,23 %39,23 %  
Základní86,15 %6,15 %  
Vyšší odborné64,62 %4,62 %  
Středoškolské s vyučením10,77 %0,77 %  

Graf

18. Bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Metropole nad 100 000 obyvatel9371,54 %71,54 %  
Menší město do 10 000 obyvatel1813,85 %13,85 %  
Větší město do 100 000 obyvatel1310 %10 %  
Město do 50 000 obyvatel64,62 %4,62 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Vlastníte nějaká zařízení z následujícího výběru?

  • odpověď přenosný reproduktor:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přenosný reproduktor na otázku 10. Vlastníte nebo jste vlastnili nějaký produkt značky JBL?

6. Znáte značku JBL nebo už jste se s ní někdy setkali v jakékoli podobě?

  • odpověď Ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenově efektivní na otázku 7. Zvolte, čím je podle Vás charakteristická značka JBL:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dynamická na otázku 7. Zvolte, čím je podle Vás charakteristická značka JBL:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní na otázku 7. Zvolte, čím je podle Vás charakteristická značka JBL:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní na otázku 7. Zvolte, čím je podle Vás charakteristická značka JBL:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní na otázku 7. Zvolte, čím je podle Vás charakteristická značka JBL:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internetová na otázku 9. S jakou konkrétní formou reklamy jste se již setkali u značky JBL?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na sociálních sítích na otázku 9. S jakou konkrétní formou reklamy jste se již setkali u značky JBL?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Vlastníte nebo jste vlastnili nějaký produkt značky JBL?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přenosný reproduktor na otázku 10. Vlastníte nebo jste vlastnili nějaký produkt značky JBL?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Setkali jste se již někdy s jakoukoli reklamou značky JBL?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Setkali jste se již někdy s jakoukoli reklamou značky JBL?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 11. Doporučili byste produkty JBL dalším spotřebitelům?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodně ano na otázku 11. Doporučili byste produkty JBL dalším spotřebitelům?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 11. Doporučili byste produkty JBL dalším spotřebitelům?

8. Setkali jste se již někdy s jakoukoli reklamou značky JBL?

  • odpověď Ano:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internetová na otázku 9. S jakou konkrétní formou reklamy jste se již setkali u značky JBL?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na sociálních sítích na otázku 9. S jakou konkrétní formou reklamy jste se již setkali u značky JBL?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodně ano na otázku 11. Doporučili byste produkty JBL dalším spotřebitelům?

10. Vlastníte nebo jste vlastnili nějaký produkt značky JBL?

  • odpověď Ne:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 11. Doporučili byste produkty JBL dalším spotřebitelům?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakou značku si vybavíte jako první v oblasti audio trhu?

2. Vlastníte nějaká zařízení z následujícího výběru?

3. Jaké značky produktů, které jste uvedl(a), vlastníte?

4. Co je pro Vás při nákupu audio zařízení nejvíce důležité? (1 nejnižší priorita - 5 nevyšší priorita)

5. Jaký vliv na Vás mají marketingové aktivity (reklamy, akce...) značek?

6. Znáte značku JBL nebo už jste se s ní někdy setkali v jakékoli podobě?

7. Zvolte, čím je podle Vás charakteristická značka JBL:

8. Setkali jste se již někdy s jakoukoli reklamou značky JBL?

9. S jakou konkrétní formou reklamy jste se již setkali u značky JBL?

10. Vlastníte nebo jste vlastnili nějaký produkt značky JBL?

11. Doporučili byste produkty JBL dalším spotřebitelům?

12. Jak vnímáte značku JBL při pohledu na následující fotografii?

14. Co byste změnili na facebookové stránce uvedené pod otázkou? (stačí uvést jednu věc)

15. Pohlaví:

16. Věk rozmezí:

17. Nejvyšší dosažené vzdělání:

18. Bydliště:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakou značku si vybavíte jako první v oblasti audio trhu?

2. Vlastníte nějaká zařízení z následujícího výběru?

3. Jaké značky produktů, které jste uvedl(a), vlastníte?

4. Co je pro Vás při nákupu audio zařízení nejvíce důležité? (1 nejnižší priorita - 5 nevyšší priorita)

5. Jaký vliv na Vás mají marketingové aktivity (reklamy, akce...) značek?

6. Znáte značku JBL nebo už jste se s ní někdy setkali v jakékoli podobě?

7. Zvolte, čím je podle Vás charakteristická značka JBL:

8. Setkali jste se již někdy s jakoukoli reklamou značky JBL?

9. S jakou konkrétní formou reklamy jste se již setkali u značky JBL?

10. Vlastníte nebo jste vlastnili nějaký produkt značky JBL?

11. Doporučili byste produkty JBL dalším spotřebitelům?

12. Jak vnímáte značku JBL při pohledu na následující fotografii?

14. Co byste změnili na facebookové stránce uvedené pod otázkou? (stačí uvést jednu věc)

15. Pohlaví:

16. Věk rozmezí:

17. Nejvyšší dosažené vzdělání:

18. Bydliště:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Míka, M.Analýza marketingové komunikace vybrané značky (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://jakou-znacku-si-vybavite-v-o.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.