Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jaký máte názor na Google?

Jaký máte názor na Google?

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eva Šatalíková
Šetření:28. 10. 2012 - 26. 11. 2012
Počet respondentů:357
Počet otázek (max/průměr):14 / 14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:87,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:28
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Zdravím Vás,

vyplnění tohoto dotazníku nezabere více, než 5 minut Vašeho času.

Výsledky mi pomohou napsat relevantní bakalářskou práci a Vás, jak doufám, obohatí o pár zajímavých informací. V dotazníku se bude lépe orientovat nadšenec do nových technologií, ale poradí si s ním i obyčejný uživatel internetu.

Mnohokrát díky!

Odpovědi respondentů

1. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena19755,18 %55,18 %  
Muž16044,82 %44,82 %  

Graf

2. Věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 2519855,46 %55,46 %  
26 – 308824,65 %24,65 %  
30 - 40359,8 %9,8 %  
Méně než 18257 %7 %  
Více113,08 %3,08 %  

Graf

3. Setkal/a jste se v průběhu posledních dvou let s reklamou od společnosti Google?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano34295,8 %95,8 %  
ne154,2 %4,2 %  

Graf

4. Co vás na této reklamě nejvíce zaujalo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nápaditost a kreativita zpracování17147,9 %47,9 %  
Logo Google9526,61 %26,61 %  
Nic mě nezaujalo5314,85 %14,85 %  
Propagovaný produkt3810,64 %10,64 %  

Graf

5. Rozhodl/a jste se po shlédnutí reklamy na produkt od společnosti Google k jeho vyzkoušení?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne17950,14 %50,14 %  
ano17849,86 %49,86 %  

Graf

6. Přiměla vás koupě smartphonu s operačním systémem Android, k užívání Gmailu a dalších služeb-produktů Googlu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13036,41 %36,41 %  
Užíval/a jsem je již dříve9125,49 %25,49 %  
Nemám OS Android8323,25 %23,25 %  
Ne5314,85 %14,85 %  

Graf

7. Používáte některý z těchto produktů? (Můžete označit více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vyhledáváč Google28379,27 %79,27 %  
Gmail27777,59 %77,59 %  
Android22563,03 %63,03 %  
Google Mapy19654,9 %54,9 %  
Google Chrome (prohlížeč)16044,82 %44,82 %  
Google+7721,57 %21,57 %  
Picasa (prohlížení fotek)4713,17 %13,17 %  
Google Latitude257 %7 %  

Graf

8. Věříte, že Google chrání osobní data svých uživatelů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano21359,66 %59,66 %  
ne14440,34 %40,34 %  

Graf

9. Věděl/a jste, že vyhledávač Google mění váhu vyhledaných výsledků podle osobních preferencí uživatelů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne21961,34 %61,34 %  
ano13838,66 %38,66 %  

Graf

10. Pamatujete si, na jaký typ produktu běžela reklama Google na počátku roku 2012?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prohlížeč Google Chrome16345,66 %45,66 %  
Vyhledávač Google11431,93 %31,93 %  
Gmail8022,41 %22,41 %  

Graf

11. Vadí vám fakt, že pokud chcete používat služby a aplikace Googlu, musíte si u něj nejprve založit účet?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano22362,46 %62,46 %  
ne13437,54 %37,54 %  

Graf

12. Jaký operační systém má váš telefon?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Android14540,62 %40,62 %  
Žádný – nemám smartphone7220,17 %20,17 %  
Windows Mobile5715,97 %15,97 %  
iPhone OS4713,17 %13,17 %  
Symbian OS246,72 %6,72 %  
BlackBerry OS123,36 %3,36 %  

Graf

13. Všiml/a jste si cílených reklam v Gmailu nebo v pravém panelu, při zobrazení výsledků vyhledávání?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne20056,02 %56,02 %  
ano15743,98 %43,98 %  

Graf

14. Vnímáte cílení reklam a vyhledaných výsledků, jako omezování svobody?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne23164,71 %64,71 %  
ano12635,29 %35,29 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Rozhodl/a jste se po shlédnutí reklamy na produkt od společnosti Google k jeho vyzkoušení?

  • odpověď ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nic mě nezaujalo na otázku 4. Co vás na této reklamě nejvíce zaujalo?

7. Používáte některý z těchto produktů? (Můžete označit více odpovědí)

  • odpověď Android:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Android na otázku 12. Jaký operační systém má váš telefon?
  • odpověď Google Mapy:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Picasa (prohlížení fotek) na otázku 7. Používáte některý z těchto produktů? (Můžete označit více odpovědí)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste?

2. Věk?

3. Setkal/a jste se v průběhu posledních dvou let s reklamou od společnosti Google?

4. Co vás na této reklamě nejvíce zaujalo?

5. Rozhodl/a jste se po shlédnutí reklamy na produkt od společnosti Google k jeho vyzkoušení?

6. Přiměla vás koupě smartphonu s operačním systémem Android, k užívání Gmailu a dalších služeb-produktů Googlu?

7. Používáte některý z těchto produktů? (Můžete označit více odpovědí)

8. Věříte, že Google chrání osobní data svých uživatelů?

9. Věděl/a jste, že vyhledávač Google mění váhu vyhledaných výsledků podle osobních preferencí uživatelů?

10. Pamatujete si, na jaký typ produktu běžela reklama Google na počátku roku 2012?

11. Vadí vám fakt, že pokud chcete používat služby a aplikace Googlu, musíte si u něj nejprve založit účet?

12. Jaký operační systém má váš telefon?

13. Všiml/a jste si cílených reklam v Gmailu nebo v pravém panelu, při zobrazení výsledků vyhledávání?

14. Vnímáte cílení reklam a vyhledaných výsledků, jako omezování svobody?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste?

2. Věk?

3. Setkal/a jste se v průběhu posledních dvou let s reklamou od společnosti Google?

4. Co vás na této reklamě nejvíce zaujalo?

5. Rozhodl/a jste se po shlédnutí reklamy na produkt od společnosti Google k jeho vyzkoušení?

6. Přiměla vás koupě smartphonu s operačním systémem Android, k užívání Gmailu a dalších služeb-produktů Googlu?

7. Používáte některý z těchto produktů? (Můžete označit více odpovědí)

8. Věříte, že Google chrání osobní data svých uživatelů?

9. Věděl/a jste, že vyhledávač Google mění váhu vyhledaných výsledků podle osobních preferencí uživatelů?

10. Pamatujete si, na jaký typ produktu běžela reklama Google na počátku roku 2012?

11. Vadí vám fakt, že pokud chcete používat služby a aplikace Googlu, musíte si u něj nejprve založit účet?

12. Jaký operační systém má váš telefon?

13. Všiml/a jste si cílených reklam v Gmailu nebo v pravém panelu, při zobrazení výsledků vyhledávání?

14. Vnímáte cílení reklam a vyhledaných výsledků, jako omezování svobody?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šatalíková, E.Jaký máte názor na Google? (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://jaky-mate-nazor-na-google.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.