Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jaký máte názor na reklamu?
Jaký máte názor na reklamu?
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Karolína Slavíková |
---|---|
Šetření: | 23. 10. 2014 - 15. 11. 2014 |
Počet respondentů: | 161 |
Počet otázek (max/průměr): | 16 / 15.98 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 77,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:10 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, jsem studentkou 4. ročníku ekonomického lycea a tímto bych vás chtěla požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který se stane součástí mé maturitní práce.
Odpovědi respondentů
1. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 120 | 74,53 % | 74,53 % |
Muž | 41 | 25,47 % | 25,47 % |
2. Kolik je vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19-30 | 100 | 62,11 % | 62,11 % |
31-50 | 31 | 19,25 % | 19,25 % |
0-18 | 21 | 13,04 % | 13,04 % |
51 a více | 9 | 5,59 % | 5,59 % |
3. Jaký druh média upřednostňujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 134 | 83,23 % | 83,23 % |
Televizi | 21 | 13,04 % | 13,04 % |
Tisk | 6 | 3,73 % | 3,73 % |
4. Jak na vás reklama působí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jeví se mi jako zbytečná | 65 | 40,37 % | 40,37 % |
Nesleduji ji | 44 | 27,33 % | 27,33 % |
Má zajímavé informace | 33 | 20,5 % | 20,5 % |
Líbí se mi | 19 | 11,8 % | 11,8 % |
5. Na kolik procent je podle vás reklama pravdivá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
26%-50% | 72 | 44,72 % | 44,72 % |
0-25% | 62 | 38,51 % | 38,51 % |
51%-75% | 23 | 14,29 % | 14,29 % |
76%-100% | 4 | 2,48 % | 2,48 % |
6. Myslíte si, že vás reklama ovlivňuje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 64 | 39,75 % | 39,75 % |
Ne | 52 | 32,3 % | 32,3 % |
Nepřemýšlím o tom | 33 | 20,5 % | 20,5 % |
Nevím | 12 | 7,45 % | 7,45 % |
7. Koupili jste si již někdy něco, co jste viděli v reklamě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 81 | 50,31 % | 50,31 % |
Jen když mě něco zaujme | 52 | 32,3 % | 32,3 % |
Ne | 28 | 17,39 % | 17,39 % |
8. Máte se rozhodnout mezi několika produkty. Zvolíte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Volím poměr kvalita - cena | 146 | 90,68 % | 90,68 % |
Produkt s pěkným obalem | 8 | 4,97 % | 4,97 % |
Ten, který jsem viděl/a v reklamě | 6 | 3,73 % | 3,73 % |
Vybírám ten nejlevnější | 1 | 0,62 % | 0,62 % |
9. Známý vám doporučí produkt z reklamy, který koupil:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zajímám se o něj a možná ho koupím | 132 | 81,99 % | 81,99 % |
Nezajímám se a nekupuji | 27 | 16,77 % | 16,77 % |
Co nejdříve ho koupím také | 2 | 1,24 % | 1,24 % |
10. V obchodě nabízejí nový výrobek (např. jogurt) s výraznou slevou:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Koupím jen na ochutnání | 109 | 67,7 % | 67,7 % |
Neznám, nekupuji | 37 | 22,98 % | 22,98 % |
Nenakupuji zboží ve slevách | 8 | 4,97 % | 4,97 % |
Je to ve slevě, nakoupím velké množství | 7 | 4,35 % | 4,35 % |
11. Jaké reklamy se vám nejvíce líbí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Se zvířaty | 81 | 50,31 % | 50,31 % |
S auty | 51 | 31,68 % | 31,68 % |
S jídlem | 44 | 27,33 % | 27,33 % |
S dětmi | 41 | 25,47 % | 25,47 % |
S elektrotechnikou | 32 | 19,88 % | 19,88 % |
Týkající se kosmetiky | 29 | 18,01 % | 18,01 % |
Na různé léky, vitamíny a výživové doplňky | 4 | 2,48 % | 2,48 % |
12. Přepínáte reklamy v televizi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, vždy | 69 | 42,86 % | 42,86 % |
Záměrně nevyhledávám, ale na některé zajímavé se rád/a podívám | 50 | 31,06 % | 31,06 % |
Nepřepínám, přetrpím je | 33 | 20,5 % | 20,5 % |
Nepřepínám, baví mě sledovat reklamy | 9 | 5,59 % | 5,59 % |
13. Který typ reklamy vás nejvíce osloví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
V televizi | 72 | 44,72 % | 44,72 % |
Netradiční reklamy (na dopravních prostředcích, na ulici, v obchodních centrech) | 52 | 32,3 % | 32,3 % |
Na internetu | 33 | 20,5 % | 20,5 % |
V rádiu | 4 | 2,48 % | 2,48 % |
14. Jakou vlastnost by podle vás měla mít reklama, aby zaujala?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Originalita | 113 | 70,19 % | 70,19 % |
Vtipnost | 110 | 68,32 % | 68,32 % |
Důvěryhodnost | 46 | 28,57 % | 28,57 % |
Přiměřená délka | 43 | 26,71 % | 26,71 % |
Snadná zapamatovatelnost | 43 | 26,71 % | 26,71 % |
15. Jaký máte názor na reklamy se sexuální tématikou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Myslím si, že nemají vliv na prodej | 55 | 34,16 % | 34,16 % |
Nelíbí se mi | 42 | 26,09 % | 26,09 % |
Líbí se mi | 39 | 24,22 % | 24,22 % |
Takové reklamy bych zakázal/a | 25 | 15,53 % | 15,53 % |
16. Jmenujte jednu nebo více reklam, které se vám líbily/líbí a proč?
Pokud se vám žádná reklama nelíbí, vyplňte pole pomlčkou.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
_
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-vodafone: kecky -T-mobile: skokani -kofola: vánoční divočák
...
...
=
Air Bank - originální
Air bank - ve srovnání s reklamou na Kaufland, Vodafone, Always a Perwol docela vtipné
Air Bank - vtipná!
Air Bank - vtipné a trefné reklamy, které opravdu vystihují čechy
air bank, je tam vtipný herec na bujon, nebo něco takového s tím člověkem v kroji
airbank
Airbank pravdívá a zárověn velmi vtipná.
Asi jako každému...reklama na kofolu a proč? reklama je vtipná a originální air bank protože mají vtipné scény a nejsou lživé
Bmw - inovativni koncept automobilu.
Bonduelle, Air Bank
Calzedonia - s Julii Roberts (pozitivní vliv, hezká hudba)
cela rada :]
coca cola, heineken
Coca Cola, Kofola. Prijemne a originalni.
Coca cola, reklama s trojanem
Coca- cola
coca-cola
Coca-Cola
Coca-Cola - Hapiness Factory, T-Mobile nebo Fio Banka s Kohákem, reklamy WWF
Coca-Cola-vždy, ale jenom na Vánoce, když tam jsou ty kamiony :D kecky- je to vtipné
duo Pavlásek/Kotek - skoro všechny :o)))
fio banka, air bank
Fio banka, Citroen....ale spíš se mi líbí "zakázané" reklamy, které shlédnu na internetu ale do televize je nepustí, což je škoda, ty jsou nejlepší !
hgtzf
Jack Daniel's
Kaufland z lásky k česku (tv)- pěkná písnička:); GE money bank reklamy s kočkou - celkem vtipné, neokoukané, nápadité; reklama na auto (honí ho policejní auto a vrtulník, zastaví ho jen kvůli tomu, aby se podívali co je to za značku. končilo to "kafe platim já, je to ***" nemůžu si vzpomenut na jaké auto to bylo). celkově je pro mě důležitá hudba v reklamě. nemám ráda reklamy na kosmetiku a drogerii (omlazující krémy, barvy na vlasy, jar, ariel apod) - předem je jasné, že reklamy lžou a všechny jsou stejně trapné)
Kinder mléčný řez
Klasikou je reklama na kofolu. Vtipna a originalni
kofola
kofola
kofola
Kofola
kofola - nemusím, už ho vidím, plus některé další mobilní operátoři - vánoční stromečky, motorkáři
Kofola ( já nemusím , já už ho vidím) - krásný nápad
Kofola (zlaté prasátko) - vtipné
Kofola coca cola
Kofola-vtipná, T-mobile-vtipná :)
Kofola, T-mobile, vtipné reklamy
kofola, vodafone
Kofola, Vodafone
kofola, whiskas
kofola.... je prostě boží t-mobile....vtipnost
Líbí se mi reklamy na banku Airbank, je vtipná a vybraný herci své role dobře zahrály.
Loreal - krásná grafika
mattoni
MAYBELINE
Miele . vtip
Mně se často líbí reklamy na Kofolu. Vždy jsou zajímavé, vtipné a mají originální nápad.
mobilní operátoři - vtipnost
Myslim kecky od vodafonu, prisla mi originalni a vtipna
na coca-colu vánoční, asi nejkrásnější reklama
Na kofolu o Vánocích s holčičkou,tatínkem a prasetem.. Je zábavná,chytlavá, příjemná.. vždy se na ní těším
na Lidl, pěkné provedení. Hlavně ty pohodové s dětmi a v přírodě
Na půjčky v GE - s otrávenou kočkou
na T-mobile - vtipné :)
naposledy reklama na TNT (spediční společnost), protože je prostě zajímavá, dlouhodobě se mi líbí reklamy Coca-Coly (apelují na emoce, jsou sentimentální)
např. reklama na T-mobile - je originální a vtipná
Nekoukám na reklamy.
nelíbí se mi žádné
nemám potřebu si je pamatovat
nenávidím reklamy
nescafé jihlavanka originalita
Neznám žádnou takovou.
osobní prezentace na veletrhu
playboy a staré reklamy na 3bit originální
Počkej a uvidiš prase,nene nemusím,už ho vidím...
Reklama kamion s coca-colou, budweiser stene s konem
reklama na kočičí stravu
Reklama na Kofolu - vánoční s divokým prasetem -> roztomilá, vykouzlí úsměv
Reklama na kofolu o Vánocích
reklama na kofolu s prasátkem-znak,že se opravdu blíží Vánoce
Reklama na Kofolu vysílaná již několik let s tatínkem holčičkou a divočákem. Originální reklamy mnohdy mívají také telefonní operátoři, hlavně T-mobile a Vodafone.
Reklama na Kofolu- holčička s tatínkem v lese a honí je kanec. Protože má vtip a holčička je roztomilá
reklama na kofolu, na vánoce běží již několik let stále stejna, ale je vtipna a Hezký udělána.
Reklama na mistrovstvý ve fotbale. Je vtipná, vždy originální a jsou v ní známé osobnosti.
Reklama na nezávislé vytápění automobilu
Reklama na psí krmivo
reklama s káčaty na sázení - byla opravdu originální a vtipná.
Reklamní spot od Adidas s Jeremy Scott
reklamy Air Bank
reklamy na coca-colu jejich reklamy jsou podle me na urovni a pekné
Reklamy na Kofolu, většinou jsou vtipné a originální (nezapomenutelná je samozřejmě vánoční reklama s holčičkou a tatínkem v lese).
reklamy na t-mobile
reklamy operátora Vodafone a nyní T-Mobile
reklamy T- Mobile Skokani. Byly vtipné.
s
spise zahranicni reklamy - napr. old spice, tape it,.
spray Axe
T-mobile
ta reklama na coca-colu, ted uz se nevysila, ale moc se mi libila. Byl tam obrovsky automat na colu, takovy litajici pusy, famfary atd... taky reklama na rajec je povedena
televize Sony Bravia (pár let stará reklama) - Originální nápad vypustit velké množství hopíků dolů ulicí a natočit to + k tomu skvělá hudba.
Tullamorca - vtipné a originální - vystihuje produkt
ty se zvířaty
Vánoční reklama na Kofolu s kancem a holčičkou
Vánoční reklama na Kofolu. Je vtipná
Vodafona T-Mobile
vodafone reklamy- jsou vtipné
Vodafone-kecky---> originální, vtipné, přímočaré, nezdlouhavé
Vodafone, T-Mobile originalita
wella, syoss
z aktuálních se mi líbí většina reklam na AirBank, mají vtip a skvělé herecké obsazení
Žádné, nesleduji. Nevlastním televizi, používám adblock, nekoukám po vejrech.
ŽÁDNÉ!!! Všechno je to snůška keců!!!
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.