Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jaký máte názor na reklamu?

Jaký máte názor na reklamu?

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Karolína Slavíková
Šetření:23. 10. 2014 - 15. 11. 2014
Počet respondentů:161
Počet otázek (max/průměr):16 / 15.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:10
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jsem studentkou 4. ročníku ekonomického lycea a tímto bych vás chtěla požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který se stane součástí mé maturitní práce. 

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena12074,53 %74,53 %  
Muž4125,47 %25,47 %  

Graf

2. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-3010062,11 %62,11 %  
31-503119,25 %19,25 %  
0-182113,04 %13,04 %  
51 a více95,59 %5,59 %  

Graf

3. Jaký druh média upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet13483,23 %83,23 %  
Televizi2113,04 %13,04 %  
Tisk63,73 %3,73 %  

Graf

4. Jak na vás reklama působí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jeví se mi jako zbytečná6540,37 %40,37 %  
Nesleduji ji4427,33 %27,33 %  
Má zajímavé informace3320,5 %20,5 %  
Líbí se mi1911,8 %11,8 %  

Graf

5. Na kolik procent je podle vás reklama pravdivá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26%-50%7244,72 %44,72 %  
0-25%6238,51 %38,51 %  
51%-75%2314,29 %14,29 %  
76%-100%42,48 %2,48 %  

Graf

6. Myslíte si, že vás reklama ovlivňuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6439,75 %39,75 %  
Ne5232,3 %32,3 %  
Nepřemýšlím o tom3320,5 %20,5 %  
Nevím127,45 %7,45 %  

Graf

7. Koupili jste si již někdy něco, co jste viděli v reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8150,31 %50,31 %  
Jen když mě něco zaujme5232,3 %32,3 %  
Ne2817,39 %17,39 %  

Graf

8. Máte se rozhodnout mezi několika produkty. Zvolíte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Volím poměr kvalita - cena14690,68 %90,68 %  
Produkt s pěkným obalem84,97 %4,97 %  
Ten, který jsem viděl/a v reklamě63,73 %3,73 %  
Vybírám ten nejlevnější10,62 %0,62 %  

Graf

9. Známý vám doporučí produkt z reklamy, který koupil:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zajímám se o něj a možná ho koupím13281,99 %81,99 %  
Nezajímám se a nekupuji2716,77 %16,77 %  
Co nejdříve ho koupím také21,24 %1,24 %  

Graf

10. V obchodě nabízejí nový výrobek (např. jogurt) s výraznou slevou:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Koupím jen na ochutnání10967,7 %67,7 %  
Neznám, nekupuji3722,98 %22,98 %  
Nenakupuji zboží ve slevách84,97 %4,97 %  
Je to ve slevě, nakoupím velké množství74,35 %4,35 %  

Graf

11. Jaké reklamy se vám nejvíce líbí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Se zvířaty8150,31 %50,31 %  
S auty5131,68 %31,68 %  
S jídlem4427,33 %27,33 %  
S dětmi4125,47 %25,47 %  
S elektrotechnikou3219,88 %19,88 %  
Týkající se kosmetiky2918,01 %18,01 %  
Na různé léky, vitamíny a výživové doplňky42,48 %2,48 %  

Graf

12. Přepínáte reklamy v televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, vždy6942,86 %42,86 %  
Záměrně nevyhledávám, ale na některé zajímavé se rád/a podívám5031,06 %31,06 %  
Nepřepínám, přetrpím je3320,5 %20,5 %  
Nepřepínám, baví mě sledovat reklamy95,59 %5,59 %  

Graf

13. Který typ reklamy vás nejvíce osloví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V televizi7244,72 %44,72 %  
Netradiční reklamy (na dopravních prostředcích, na ulici, v obchodních centrech)5232,3 %32,3 %  
Na internetu3320,5 %20,5 %  
V rádiu42,48 %2,48 %  

Graf

14. Jakou vlastnost by podle vás měla mít reklama, aby zaujala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Originalita11370,19 %70,19 %  
Vtipnost11068,32 %68,32 %  
Důvěryhodnost4628,57 %28,57 %  
Přiměřená délka4326,71 %26,71 %  
Snadná zapamatovatelnost4326,71 %26,71 %  

Graf

15. Jaký máte názor na reklamy se sexuální tématikou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Myslím si, že nemají vliv na prodej5534,16 %34,16 %  
Nelíbí se mi4226,09 %26,09 %  
Líbí se mi3924,22 %24,22 %  
Takové reklamy bych zakázal/a2515,53 %15,53 %  

Graf

16. Jmenujte jednu nebo více reklam, které se vám líbily/líbí a proč?

Pokud se vám žádná reklama nelíbí, vyplňte pole pomlčkou.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

_

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-vodafone: kecky -T-mobile: skokani -kofola: vánoční divočák

...

...

=

Air Bank - originální

Air bank - ve srovnání s reklamou na Kaufland, Vodafone, Always a Perwol docela vtipné

Air Bank - vtipná!

Air Bank - vtipné a trefné reklamy, které opravdu vystihují čechy

air bank, je tam vtipný herec na bujon, nebo něco takového s tím člověkem v kroji

airbank

Airbank pravdívá a zárověn velmi vtipná.

Asi jako každému...reklama na kofolu a proč? reklama je vtipná a originální air bank protože mají vtipné scény a nejsou lživé

Bmw - inovativni koncept automobilu.

Bonduelle, Air Bank

Calzedonia - s Julii Roberts (pozitivní vliv, hezká hudba)

cela rada :]

coca cola, heineken

Coca Cola, Kofola. Prijemne a originalni.

Coca cola, reklama s trojanem

Coca- cola

coca-cola

Coca-Cola

Coca-Cola - Hapiness Factory, T-Mobile nebo Fio Banka s Kohákem, reklamy WWF

Coca-Cola-vždy, ale jenom na Vánoce, když tam jsou ty kamiony :D kecky- je to vtipné

duo Pavlásek/Kotek - skoro všechny :o)))

fio banka, air bank

Fio banka, Citroen....ale spíš se mi líbí "zakázané" reklamy, které shlédnu na internetu ale do televize je nepustí, což je škoda, ty jsou nejlepší !

hgtzf

Jack Daniel's

Kaufland z lásky k česku (tv)- pěkná písnička:); GE money bank reklamy s kočkou - celkem vtipné, neokoukané, nápadité; reklama na auto (honí ho policejní auto a vrtulník, zastaví ho jen kvůli tomu, aby se podívali co je to za značku. končilo to "kafe platim já, je to ***" nemůžu si vzpomenut na jaké auto to bylo). celkově je pro mě důležitá hudba v reklamě. nemám ráda reklamy na kosmetiku a drogerii (omlazující krémy, barvy na vlasy, jar, ariel apod) - předem je jasné, že reklamy lžou a všechny jsou stejně trapné)

Kinder mléčný řez

Klasikou je reklama na kofolu. Vtipna a originalni

kofola

kofola

kofola

Kofola

kofola - nemusím, už ho vidím, plus některé další mobilní operátoři - vánoční stromečky, motorkáři

Kofola ( já nemusím , já už ho vidím) - krásný nápad

Kofola (zlaté prasátko) - vtipné

Kofola coca cola

Kofola-vtipná, T-mobile-vtipná :)

Kofola, T-mobile, vtipné reklamy

kofola, vodafone

Kofola, Vodafone

kofola, whiskas

kofola.... je prostě boží t-mobile....vtipnost

Líbí se mi reklamy na banku Airbank, je vtipná a vybraný herci své role dobře zahrály.

Loreal - krásná grafika

mattoni

MAYBELINE

Miele . vtip

Mně se často líbí reklamy na Kofolu. Vždy jsou zajímavé, vtipné a mají originální nápad.

mobilní operátoři - vtipnost

Myslim kecky od vodafonu, prisla mi originalni a vtipna

na coca-colu vánoční, asi nejkrásnější reklama

Na kofolu o Vánocích s holčičkou,tatínkem a prasetem.. Je zábavná,chytlavá, příjemná.. vždy se na ní těším

na Lidl, pěkné provedení. Hlavně ty pohodové s dětmi a v přírodě

Na půjčky v GE - s otrávenou kočkou

na T-mobile - vtipné :)

naposledy reklama na TNT (spediční společnost), protože je prostě zajímavá, dlouhodobě se mi líbí reklamy Coca-Coly (apelují na emoce, jsou sentimentální)

např. reklama na T-mobile - je originální a vtipná

Nekoukám na reklamy.

nelíbí se mi žádné

nemám potřebu si je pamatovat

nenávidím reklamy

nescafé jihlavanka originalita

Neznám žádnou takovou.

osobní prezentace na veletrhu

playboy a staré reklamy na 3bit originální

Počkej a uvidiš prase,nene nemusím,už ho vidím...

Reklama kamion s coca-colou, budweiser stene s konem

reklama na kočičí stravu

Reklama na Kofolu - vánoční s divokým prasetem -> roztomilá, vykouzlí úsměv

Reklama na kofolu o Vánocích

reklama na kofolu s prasátkem-znak,že se opravdu blíží Vánoce

Reklama na Kofolu vysílaná již několik let s tatínkem holčičkou a divočákem. Originální reklamy mnohdy mívají také telefonní operátoři, hlavně T-mobile a Vodafone.

Reklama na Kofolu- holčička s tatínkem v lese a honí je kanec. Protože má vtip a holčička je roztomilá

reklama na kofolu, na vánoce běží již několik let stále stejna, ale je vtipna a Hezký udělána.

Reklama na mistrovstvý ve fotbale. Je vtipná, vždy originální a jsou v ní známé osobnosti.

Reklama na nezávislé vytápění automobilu

Reklama na psí krmivo

reklama s káčaty na sázení - byla opravdu originální a vtipná.

Reklamní spot od Adidas s Jeremy Scott

reklamy Air Bank

reklamy na coca-colu jejich reklamy jsou podle me na urovni a pekné

Reklamy na Kofolu, většinou jsou vtipné a originální (nezapomenutelná je samozřejmě vánoční reklama s holčičkou a tatínkem v lese).

reklamy na t-mobile

reklamy operátora Vodafone a nyní T-Mobile

reklamy T- Mobile Skokani. Byly vtipné.

s

spise zahranicni reklamy - napr. old spice, tape it,.

spray Axe

T-mobile

ta reklama na coca-colu, ted uz se nevysila, ale moc se mi libila. Byl tam obrovsky automat na colu, takovy litajici pusy, famfary atd... taky reklama na rajec je povedena

televize Sony Bravia (pár let stará reklama) - Originální nápad vypustit velké množství hopíků dolů ulicí a natočit to + k tomu skvělá hudba.

Tullamorca - vtipné a originální - vystihuje produkt

ty se zvířaty

Vánoční reklama na Kofolu s kancem a holčičkou

Vánoční reklama na Kofolu. Je vtipná

Vodafona T-Mobile

vodafone reklamy- jsou vtipné

Vodafone-kecky---> originální, vtipné, přímočaré, nezdlouhavé

Vodafone, T-Mobile originalita

wella, syoss

z aktuálních se mi líbí většina reklam na AirBank, mají vtip a skvělé herecké obsazení

Žádné, nesleduji. Nevlastním televizi, používám adblock, nekoukám po vejrech.

ŽÁDNÉ!!! Všechno je to snůška keců!!!


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Kolik je vám let?

3. Jaký druh média upřednostňujete?

4. Jak na vás reklama působí?

5. Na kolik procent je podle vás reklama pravdivá?

6. Myslíte si, že vás reklama ovlivňuje?

7. Koupili jste si již někdy něco, co jste viděli v reklamě?

8. Máte se rozhodnout mezi několika produkty. Zvolíte:

9. Známý vám doporučí produkt z reklamy, který koupil:

10. V obchodě nabízejí nový výrobek (např. jogurt) s výraznou slevou:

11. Jaké reklamy se vám nejvíce líbí?

12. Přepínáte reklamy v televizi?

13. Který typ reklamy vás nejvíce osloví?

14. Jakou vlastnost by podle vás měla mít reklama, aby zaujala?

15. Jaký máte názor na reklamy se sexuální tématikou?

16. Jmenujte jednu nebo více reklam, které se vám líbily/líbí a proč?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Kolik je vám let?

3. Jaký druh média upřednostňujete?

4. Jak na vás reklama působí?

5. Na kolik procent je podle vás reklama pravdivá?

6. Myslíte si, že vás reklama ovlivňuje?

7. Koupili jste si již někdy něco, co jste viděli v reklamě?

8. Máte se rozhodnout mezi několika produkty. Zvolíte:

9. Známý vám doporučí produkt z reklamy, který koupil:

10. V obchodě nabízejí nový výrobek (např. jogurt) s výraznou slevou:

11. Jaké reklamy se vám nejvíce líbí?

12. Přepínáte reklamy v televizi?

13. Který typ reklamy vás nejvíce osloví?

14. Jakou vlastnost by podle vás měla mít reklama, aby zaujala?

15. Jaký máte názor na reklamy se sexuální tématikou?

16. Jmenujte jednu nebo více reklam, které se vám líbily/líbí a proč?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Slavíková, K.Jaký máte názor na reklamu? (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://jaky-mate-nazor-na-reklamu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.