Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jaký význam má pro vás angličtina?

Jaký význam má pro vás angličtina?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Bc. Luisa Dudáková
Šetření:01. 02. 2011 - 13. 02. 2011
Počet respondentů:265
Počet otázek (max/průměr):10 / 8.68
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:86,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

děkuji vám za vyplnění dotazníku o angličtině, který bude součástí mé bakalářské práce na téma: Jakým způsobem mění angličtina svět? Cílem je zjistit, jestli je angličtina pro Čechy důležitá a proč.

Vyhodnocení dotazníku bude k dispozici na vyplnto.cz. Pokud byste chtěli ještě něco vědět, kontaktujte mě prosím e-mailem.

 

Luisa Pánková

Odpovědi respondentů

1. V kolika letech jste se začal(a) učit angličtinu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6 - 1012948,68 %48,68 %  
11 - 156524,53 %24,53 %  
0 - 52810,57 %10,57 %  
16 - 20217,92 %7,92 %  
více než 20176,42 %6,42 %  
nikdy51,89 %1,89 %  

Graf

2. Jaké máte znalosti angličtiny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pokročilé9636,23 %36,23 %  
středně pokročilé8833,21 %33,21 %  
mírně pokročilé4918,49 %18,49 %  
základní259,43 %9,43 %  
žádné62,26 %2,26 %  
nevím10,38 %0,38 %  

Graf

3. Snažíte se své znalosti angličtiny zlepšit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14153,21 %53,21 %  
trochu9636,23 %36,23 %  
ne269,81 %9,81 %  
nevím20,75 %0,75 %  

Graf

4. Jaký způsob studia angličtiny vám nejvíce vyhovuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
škola6123,02 %23,02 %  
samostudium5320 %20 %  
jazyková škola5018,87 %18,87 %  
soukromá výuka4015,09 %15,09 %  
jiný3713,96 %13,96 %  
žádný186,79 %6,79 %  
výukový program na PC62,26 %2,26 %  

Graf

5. Jak často používáte angličtinu (pro komunikaci, čtení na internetu…)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
každý den9736,6 %36,6 %  
několikrát týdně6624,91 %24,91 %  
1x týdně3412,83 %12,83 %  
1 až 3x za měsíc2810,57 %10,57 %  
méně než 1x za měsíc217,92 %7,92 %  
nevím103,77 %3,77 %  
nikdy93,4 %3,4 %  

Graf

6. Které činnosti běžně děláte v angličtině? (můžete zvolit více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poslouchám hudbu20376,6 %76,6 %  
Sleduji filmy, TV pořady19272,45 %72,45 %  
Čtu články na internetu17064,15 %64,15 %  
Komunikuji na cestách do zahraničí15156,98 %56,98 %  
Studuji13651,32 %51,32 %  
Čtu knihy nebo časopisy12145,66 %45,66 %  
Komunikuji s lidmi ze zahraničí, kteří přijedou do Čech11944,91 %44,91 %  
Píši emaily, dopisy, SMS…11242,26 %42,26 %  
Hraji hry na PC10740,38 %40,38 %  
Komunikuji s přáteli7729,06 %29,06 %  
Pracuji6624,91 %24,91 %  
Jinou činnost3412,83 %12,83 %  
Telefonuji3212,08 %12,08 %  
Komunikuji se svojí rodinou či partnerem114,15 %4,15 %  
Žádnou62,26 %2,26 %  

Graf

7. Která slova či fráze pocházející z angličtiny často používáte v češtině? (1 až 5)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
OK75,07 %2,64 %  
Fuck21,45 %0,75 %  
sorry21,45 %0,75 %  
"čeknout", by the way10,72 %0,38 %  
slash (male/male vztahy), flashka, internet, mail10,72 %0,38 %  
notebook,internet,web10,72 %0,38 %  
don't worry, bye, nadávky10,72 %0,38 %  
very nice, cool, beautiful, happy10,72 %0,38 %  
sorry, OK, ready, busy, czenglish10,72 %0,38 %  
fuck this shit10,72 %0,38 %  
ostatní odpovědi RAM, sorry, ok, hard disk, link
email, check(ovat)
ok, free, in
oukej, btw, yes, nop, shit
btw, OMG, slash, hug me, yep
joke, sorry, yes
please, btw., sorry
geez, really ...
cool, featura, akronyma (lol, rofl, omg )
počítačové termíny
happyend, download, upload, email, freeware...
sorry :)
OK; ready; shop; take away; sandwich; fresh; top;
googlovat, upgradovat, level, tuning
cool, o.k., slova z ekonomie (např.brainstorming)
bohuzel me ted nic nenapada
sure, víkend,
meeting, e-mail,
OK, Oh my god, in, sexy, funny
kompjútr
web
ok, fuck, boobies, shit
management, e-mail, cool
převážně odborné termíny z oblasti Fyz, M, Bi a Ch
sorry, wait, wtf, fuck, shit
ok, cool, good
love big crazy
ok, oportunita, cool,
maybe, ok, yep, kiss, love U, help, off, online,
let me think, indeed, yeah, precisely
yes,of course, I don't know
check(ovat),
cool, OK
message email image solution tangent
OK, naivní (naive)
sorry, happy, OK,
cool, bay
email, internet, notebook
hello, good,
hot dog, volejbal, vezmi míto pět let zpátky, fajn
ok,how are you,sweetie, honey,oh my gosh
mobil notebook internet
oh my god, what he fuck, nice, tell me
bitch
žádné
OK, shit
víkend,hobby,cool,fotbal,stevard
Facebook, helpnout
byznys,O.K.,e-mail,in a out,cool
next
Hello, kiss you, What can I do for you?
IT, PC, sorry
Take it easy, don¨t wory
Sorry, čekni to, vygooglovat, rapovat,
Vyfuckovat:) vygooglit, OK, no problem, by the way
internet
-
záměrn se v češtině angl. slovům vyhýbám
omg, oh shit, ok, lol
fine,oh my god
OK,business,fine,ready,super
ok, yes,
okay
take it easy, incredible, yes, nope
hobby, je to o tom..., OK, atd.
out of range,by way,
ok,
pozdravy,běžná slova,jež nejsou přeložitelná
O.K. , fleška, vindousy,
shit
good
Okay, sorry
otázky, kolik, kde, co, jak
cute, time
oukej
make up, ok
banner, website, ....
shit, oh my god, sorry, what the...?, by the way
fuck, lol
what the fuck
Snažím se nemíchat dva jazyky dohromady...
Ok, sorry,
sorry, facebook, mobil, ve škole - franchising, ..
Comp,
ok, lucker, beer,
žádnou
ok, busy, request, cool
know-how, oukej, sorry, king
except for me
Damn it
by the way
wtf, omg, fuck:), sorry, ok
OK, thaks
nepoužívám
internet, sheet, file, save, mail, etc.
btw, does not mater, anyway, ouky douky, great.
shopping
tramvaj, sorry, teaneger
často asi žádné... dejme tomu polocitoslovce great
o.k.k.o.good.cool
OK, fuck, oh my god..
yes, ok
ready
What the fuck is this?
víkend
Thumbs up,good night,you must be kidding,i'm happy
ok, sorry, perfect, cute
sorry, ok
wtf, omg, lol, btw, afk
sorry net nice best ....
cool, oh man, yes, damn it, oh yes
zkratky, nadavky :)
OK, i´m ready
hello
ok, fuck off
home
OK, yeah, what, disgusting
damn, come on, zkratky - nejčastěji omg, wtf
procrastination
sorry, o.k., wtf, fuck, happy
12086,96 %45,28 % 

Graf

8. Kterou anglicky mluvící zemi jste navštívil(a)? (můžete zvolit více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velkou Británii12747,92 %47,92 %  
žádnou11844,53 %44,53 %  
USA3713,96 %13,96 %  
Irsko207,55 %7,55 %  
Kanadu166,04 %6,04 %  
jinou166,04 %6,04 %  
Austrálii72,64 %2,64 %  

Graf

9. Jaký světový význam bude mít podle vás angličtina za 20 let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
větší než dnes12948,68 %48,68 %  
stejný7829,43 %29,43 %  
menší než dnes249,06 %9,06 %  
nahradí ostatní jazyky217,92 %7,92 %  
nevím134,91 %4,91 %  

Graf

10. Chcete ještě něco dodat? (Zkušenosti s angličtinou, proč je pro vás důležitá atd.)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Ad výuka jazyků: Anglicky mluvím poměrně dobře, ač jsem byla převážně ve třídách, kde byli všichni pomalejší než já. Angličtina se na mě jaksi "nalepila". Ad používání AJ: Často se mi stává, že použiji chybný tvar v mluvené řeči, i když znám správnou formu. Toto se mi však stává i v jiných jazycích včetně češtiny. Při studiu angličtiny mi hodně pomohla francouzská gramatika, kteroužto jsem měla prostudovanou v jisté době dál. Jsou si hodně podobné.

Anglcký jazyk je důležitý pro dorozumění se ať po pracovní nebo soukromé stránce. Myslím si ovšem, že je angličtina uměle vyzdvihována nad ostatní jazyky, které jsou v našich podmínkách důležitější - a těmi je němčina a ruština.

Anglictina se dnes bere jako samozrejmost, zaklad. Dalsi jazyk je naprosto nutny.

Angličtina bývá spíše hodně přeceňována firmami, které nabírají absolventy. Příjímací pohovory jsou založené na težkých testech z angličtiny, kdy stejně v průběhu pracovní činnosti anglicky nepromluvíte ani slovo...

Angličtina je pro mě důležitá, protože se díky ní mohu dostat k mnohem většímu počtu informací.

Angličtina je pro mě velmi důležitá a své studium si bez ní neumím představit. Také je to hezký jazyk, který mě baví se učit i používat.

Angličtina má nakročeno k tomu, aby suplovala funkci esperanta - jeden jazyk pro všechny. Pokud i jižní státy toto přijmou a začnou pořádně angličtinu vyučovat (má zkušenost je, že např. Italové, Španělé, atd. mluví nejhůře), může to být velmi reálné a nápomocné.

Angličtinu by měl umět každý, kamkoli se člověk dostane, domluví se minimálně anglicky.

Angličtinu mám ráda, líbí se mi a umožňuje mi domluvit se v cizině na mnoha místech. Nebojím se cestovat, protože s výjimkou několika zemí se s ní domluvíte skoro všude, i když samozřejmě ne s každým...

angličtinu mi zprotivili na ZŠ a SŠ, mám dojem, že ji začali vyučovat jako dříve ruštinu, tzn. povinně bez možnosti úniku k jiným jazykům, a to nevím, zda je úplně správné...

angličtinu používám ve své práci. Zejména na velkých projektech, na kterých spolupracuje řada lidí z několika zemí je angličtina jazykem, kterým se píše dokumentace, maily, komunikuje se. Do budoucna bude narůstat objem projektů a práce, kde bude člověk muset komunikovat s cizojazyčnými osobami. V řadě firem se angličtina stane oficiálním jazykem - někde je to tak již dnes. Klienti si již dnes vybírají dodavatele, který je schopen anglicky komunikovat. Máme poptávky na jednotlivé odborníky, angličtina je nutností. Velmi brzy se neznalost angličtiny stane brzdou a člověk který anglicky neumí nezíská lepší práci. Ruku v ruce s tím jde samozřejmě cestování, anglicky se člověk domluví téměř všude na světě. rada lidí co neumí anglicky se neodváží cestovat jinak, než s cestovní kanceláří, a ochuzují se tak o zážitky. Angličtina dává i možnost si popovídat s jinými lidmi, zjistit o nich více, poznat na cestách jak žijí, co je zajímá, trápí, jak fungují jiné státy atd.

bez anglictiny bych se ve svete vubec nedomluvila.i tam, kde mluvi(nemyslim ted tam,kde je aj rodny jazyk),casto pouzivam ruce nohy,ale porad bych byla bez aj asi ztracena.

Bohužel naše generace měla malou příležitost ke studiu angličtiny (za války dominovala němčina, pak ruština). Ohromnou příležitostí byly 3 roky studia na anglickém gymnasiu v Praze, i když to nebyla výuka výhradně v angličtině. U svých vnoučat byla výjimečná možnost 2 roky pobytu v USA, což je samozřejmě nejlepší jak zvládnout jazyk. Ale i druzí 2 vnuci, ač nestudovali mimo republiku se naučili velmi slušně ve škole, a dále na počítači při sledování her ( bohužel, ale pochytili takto opravdu dost). Srdečně zdravím Hanka

Byl bych nejraději, kdyby nebyla důležitá vůbec. Trpí tím lidé, kteří jsou tupý na jazyky jako já. :-)

Díky. :-) Filip Rychetský :-)

I při základních znalostech se s ní dá při turistice v zahraničí velmi dobře domluvit, což třeba s němčinou je prakticky nemožné.

I think that English is very important for people.I love English very much, because it is interesting language and English is everywhere...

Je to důležitá lingua franca. :) A moc krásná.

Jsem rád, že se domluvím s cizinci-turisty, kteří ovládají angličtinu.

K dobré znalosti angličtiny jsem dospěla individuální výukou, ale také aktivním přístupem z mé strany; k výuce angličtiny se mi osvědčilo sledovat anglicky mluvené filmy a čtení anglicky psaných knih - tento přístup považuji za důležitý pro zvládnutí pohotových reakcí, vyjadřovacích schopností a dobré pasivní (poslechové znalosti aj); znalost angličtiny mi velmi významně pomohla k získání dobré práce - proto její znalost považuji za velmi důležitou pro život; dle mého názoru, kdo anglicky nemluví, má podstatně horší možnosti uplatnění, a to zejména ve městech.

Kdo se jí pořádně nenaučil před revolucí je dnes ....... v háji.

líbí se mi, v dnešní době je její znalost nezbytná!

momentalne se pro me anglictina stala napul zivotni drahou, spolu s francouzstinou. jinak jsem se dost naucil skrz sve oblibene filmove hrdiny a serialy v anglictine, taky pisnicky. tez v ni rad hledam logiku, pravidla a rad skatulkuju ruzne jevy do seznamu, tabulek...a ruzne pomucky, proste me bavi o tom jazyku premyslet. taky rad prouzdam po netu a zkoukam obcas ruzny typoy anglictin a prizvuky, libi se mi treba skotsky nebo irsky :D

Myslím si, že v dnešní době je angličtina nutná pro dobře ohodnocenou práci.

Myslím, že je dobré se angličtinu učit, protože dnes je velmi žádaná. Ale na druhou stranu by se neměla tak přeceňovat v rámci národního jazyka - např. češtiny,... Za chvíli bychom mohli zapomínat na naše slova a používat jen ta počeštěná anglická :) (setkala jsem se se slovy jako best friendka, checkuj to apod. )

nejen v pracovním ale i osobním životě, dává více možnosti v životě jedince, bude jednou nutnost ovládat alespon jeden světový jazyk

Nejlépe se člověk naučí jazyk při pobytu v cizině.

Němčina nebo ruština není potřeba, Němci i Rusové se anglicky domluví. Korejci, Vietnamci a Čínané rozumí česky. Problém je někdy s Francouzi a skoro vždycky se Španěly. Kdybych mluvil dobře anglicky a španělsky, domluvil bych se v Praze snad se všemi cizinci.

Obecně podle mě záleží na učiteli a způsobu výuky, jestli vás jazyk bude bavit a zda se ho budete snažit učit. Kdybych se začala učit angličtinu na střední škole nikdy bych jí nepřišla na chuť, patřila k mým méně oblíbeným a nejnudnějším hodinám. Nelíbilo se mi, že se v hodinách nemluví česky, nepřekládá do češtiny, nepíše anglické znění slovíček. Na základní škole to bylo běžné a rozhodně efektivnější.

potřebovala bych ji pro pracovní cesty

Pozice angličtiny je asi do té míry stabilní (s tendencí k růstu), do jaké míry jsou anglicky hovořící země kulturními, vědeckými a ekonomickými velmocemi.

pro mě až tak důležitá není jako pro ostatní svět, ale chápu důležitost jednoho světového jazyka, čím je angličtina. bohužel jsem se narodila v Čechách a ne v Anglii. jinak přeji hodně štěstí při psaní bakalářské práce. :)

Před dvaceti lety to byla ruština,dnes je to angličtina a za pár desítek let bude in čínština...

student kajl pedf uk

tou jinou zemí z otázky 8 je JAR

učme se čínsky!! v té je větší budoucnost

V mnoha ohledech je to smutné, neboť každý jazyk umožňuje vyjádřit něco, co lze do jiných jen ztěží přeložit; nicméně je zřejmé, že angličtina se postupně stane dominantním jazykem. Za to může z velké míry její jednoduchost a světový význam států, kde se anglicky hovoří (především USA). Je však možné, že se tyto státy dostaly do popředí i právě díky angličtině...?

velmi důležitá je ve studiu - spousta materiálů není přeložena do češtiny a jediným zdrojem se tak stávají materiály v cizích jazycích - převážně v angličtině

vyuzivam ji ve velke mire v praci (komunikace s cizinci), umoznuje mi poznavat cizi zeme a kultury, na internetu mam pristup primo ke zdroji informaci (nemusim spolehat na nespolehlive preklady)

Z pracovního hlediska zaměstnavatelé požadují komunikativní znalost,ale zaměstnanec jí nakonec stejně nevyužije.

Znalost angličtiny byla pro mou práci / 31 let/ v zahraničním obchodě velmi důležitá. Tehdy bych její znalost hodnotil jako středně pokročilou až pokročilou.Nyní jsem už 20 let v důchodu a co by senior jsem odkázán hlavně na internet a TV.

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Které činnosti běžně děláte v angličtině? (můžete zvolit více odpovědí)

  • odpověď Komunikuji na cestách do zahraničí:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komunikuji se svojí rodinou či partnerem na otázku 6. Které činnosti běžně děláte v angličtině? (můžete zvolit více odpovědí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Irsko na otázku 8. Kterou anglicky mluvící zemi jste navštívil(a)? (můžete zvolit více odpovědí)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. V kolika letech jste se začal(a) učit angličtinu?

2. Jaké máte znalosti angličtiny?

3. Snažíte se své znalosti angličtiny zlepšit?

4. Jaký způsob studia angličtiny vám nejvíce vyhovuje?

5. Jak často používáte angličtinu (pro komunikaci, čtení na internetu…)?

6. Které činnosti běžně děláte v angličtině? (můžete zvolit více odpovědí)

8. Kterou anglicky mluvící zemi jste navštívil(a)? (můžete zvolit více odpovědí)

9. Jaký světový význam bude mít podle vás angličtina za 20 let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. V kolika letech jste se začal(a) učit angličtinu?

2. Jaké máte znalosti angličtiny?

3. Snažíte se své znalosti angličtiny zlepšit?

4. Jaký způsob studia angličtiny vám nejvíce vyhovuje?

5. Jak často používáte angličtinu (pro komunikaci, čtení na internetu…)?

6. Které činnosti běžně děláte v angličtině? (můžete zvolit více odpovědí)

8. Kterou anglicky mluvící zemi jste navštívil(a)? (můžete zvolit více odpovědí)

9. Jaký světový význam bude mít podle vás angličtina za 20 let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Luisa Dudáková, B.Jaký význam má pro vás angličtina? (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://jaky-vyznam-ma-pro-vas-angli.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.