Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jakých propagačních prostředků si nejčastěji všímáte?

Jakých propagačních prostředků si nejčastěji všímáte?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eva Strakošová
Šetření:01. 12. 2010 - 06. 12. 2010
Počet respondentů:76
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj, můj dotazník obsahuje 10 krátkých otázek o tom, jakých propagačních prostředků (billboard, TV reklama, leták...) si nejvíce všímáte. Díky že mi pomůžete.

 

Eva Strakošová

Odpovědi respondentů

1. Všímáte si obsahu sdělení na billoardech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Všimnu si jen občas. (upoutá mě obsah ,barvy, netradiční velikost...)3748,68 %48,68 %  
Ano, sdělení sleduji, ale obsah téměř okamžitě zapomenu.2127,63 %27,63 %  
Ano, sdělení sleduji a pamatuji si jeho obsah delší čas.1114,47 %14,47 %  
Nevšímám si schválně, sdělení mě otravuje.45,26 %5,26 %  
Sdělení si všimnu jen náhodně.33,95 %3,95 %  

Graf

2. Všímáte si obsahu sdělení na plakátech a letácích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Všimnu si jen občas. (upoutá mě obsah ,barvy, netradiční velikost...)3748,68 %48,68 %  
Ano, sdělení sleduji, ale obsah téměř okamžitě zapomenu.2127,63 %27,63 %  
Ano, sdělení sleduji a pamatuji si jeho obsah delší čas.79,21 %9,21 %  
Nevšímám si schválně, sdělení mě otravuje.79,21 %9,21 %  
Sdělení si všimnu jen náhodně.45,26 %5,26 %  

Graf

3. Všímáte si obsahu sdělení televizní reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, sdělení sleduji a pamatuji si jeho obsah delší čas.2836,84 %36,84 %  
Všimnu si jen občas. (upoutá mě obsah ,barvy, netradiční velikost...)2127,63 %27,63 %  
Ano, sdělení sleduji, ale obsah téměř okamžitě zapomenu.1823,68 %23,68 %  
Nevšímám si schválně, sdělení mě otravuje.56,58 %6,58 %  
Nedokážu odpovědět.33,95 %3,95 %  
Sdělení si všimnu jen náhodně.11,32 %1,32 %  

Graf

4. Všímáte si obsahu sdělení rádiové reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sdělení si všimnu jen náhodně.1621,05 %21,05 %  
Ano, sdělení sleduji, ale obsah téměř okamžitě zapomenu.1621,05 %21,05 %  
Nevšímám si schválně, sdělení mě otravuje.1418,42 %18,42 %  
Všimnu si jen občas. (upoutá mě obsah ,barvy, netradiční velikost...)1317,11 %17,11 %  
Nedokážu odpovědět.1013,16 %13,16 %  
Ano, sdělení sleduji a pamatuji si jeho obsah delší čas.79,21 %9,21 %  

Graf

5. Všímáte si obsahu sdělení internetové reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Všimnu si jen občas. (upoutá mě obsah ,barvy, netradiční velikost...)2634,21 %34,21 %  
Nevšímám si schválně, sdělení mě otravuje.2431,58 %31,58 %  
Ano, sdělení sleduji, ale obsah téměř okamžitě zapomenu.1519,74 %19,74 %  
Sdělení si všimnu jen náhodně.810,53 %10,53 %  
Nedokážu odpovědět.33,95 %3,95 %  

Graf

6. Všímáte si obsahu sdělení tiskové inzerce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Všimnu si jen občas. (upoutá mě obsah ,barvy, netradiční velikost...)3343,42 %43,42 %  
Sdělení si všimnu jen náhodně.1823,68 %23,68 %  
Ano, sdělení sleduji, ale obsah téměř okamžitě zapomenu.1418,42 %18,42 %  
Nevšímám si schválně, sdělení mě otravuje.911,84 %11,84 %  
Ano, sdělení sleduji a pamatuji si jeho obsah delší čas.11,32 %1,32 %  
Nedokážu odpovědět.11,32 %1,32 %  

Graf

7. Všímáte si obsahu sdělení na netradičním nosiči nebo místě? (na WC, na chodníku, na stromě...)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, sdělení sleduji a pamatuji si jeho obsah delší čas.3546,05 %46,05 %  
Ano, sdělení sleduji, ale obsah téměř okamžitě zapomenu.1722,37 %22,37 %  
Všimnu si jen občas. (upoutá mě obsah ,barvy, netradiční velikost...)1621,05 %21,05 %  
Nedokážu odpovědět.33,95 %3,95 %  
Nikdy jsem se s takovým sdělením nesetkal/a.22,63 %2,63 %  
Sdělení si všimnu jen náhodně.22,63 %2,63 %  
Nevšímám si schválně, sdělení mě otravuje.11,32 %1,32 %  

Graf

8. Podle jakého typu sdělení se nejčastěji rozhodnete pro koupi výrobku/služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nerozhoduji o nákupu podle reklamy/inzerce4863,16 %63,16 %  
Televizní reklama1621,05 %21,05 %  
Netradiční nosič, místo1418,42 %18,42 %  
Plakát, leták1215,79 %15,79 %  
Internetová reklama1114,47 %14,47 %  
jiný nosič sdělení45,26 %5,26 %  
Billboard45,26 %5,26 %  
Tisková inzerce22,63 %2,63 %  
Rádiová reklama11,32 %1,32 %  

Graf

9. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19- 25 let6585,53 %85,53 %  
15 - 18 let56,58 %6,58 %  
26 - 35 let45,26 %5,26 %  
35 - 45 let22,63 %2,63 %  

Graf

10. Jaké je vaše zaměstnání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student vysoké školy6281,58 %81,58 %  
student střední školy79,21 %9,21 %  
zaměstnanec v soukromém/státním sektoru56,58 %6,58 %  
podnikatel22,63 %2,63 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Všímáte si obsahu sdělení na billoardech?

2. Všímáte si obsahu sdělení na plakátech a letácích?

3. Všímáte si obsahu sdělení televizní reklamy?

4. Všímáte si obsahu sdělení rádiové reklamy?

5. Všímáte si obsahu sdělení internetové reklamy?

6. Všímáte si obsahu sdělení tiskové inzerce?

7. Všímáte si obsahu sdělení na netradičním nosiči nebo místě? (na WC, na chodníku, na stromě...)

8. Podle jakého typu sdělení se nejčastěji rozhodnete pro koupi výrobku/služby?

9. Kolik je Vám let?

10. Jaké je vaše zaměstnání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Všímáte si obsahu sdělení na billoardech?

2. Všímáte si obsahu sdělení na plakátech a letácích?

3. Všímáte si obsahu sdělení televizní reklamy?

4. Všímáte si obsahu sdělení rádiové reklamy?

5. Všímáte si obsahu sdělení internetové reklamy?

6. Všímáte si obsahu sdělení tiskové inzerce?

7. Všímáte si obsahu sdělení na netradičním nosiči nebo místě? (na WC, na chodníku, na stromě...)

8. Podle jakého typu sdělení se nejčastěji rozhodnete pro koupi výrobku/služby?

9. Kolik je Vám let?

10. Jaké je vaše zaměstnání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Strakošová, E.Jakých propagačních prostředků si nejčastěji všímáte? (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://jakych-propagacnich-.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.