Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Je i pro Vás Lidl obchodníkem roku?

Je i pro Vás Lidl obchodníkem roku?

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavlína Poštulková
Šetření:03. 04. 2013 - 13. 04. 2013
Počet respondentů:331
Počet otázek (max/průměr):13 / 11.75
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, jsme studenti VŠB-EKF a chtěli bychom Vás poprosit o vyplnění krátkého dotazníku, jehož cílem je zjistit, zda souhlasíte s označením Lidl - Obchodník roku 2012, s celkovou spokojeností s touto prodejnou a nabídkou zboží.

Odpovědi respondentů

1. Navštěvujete obchodní řetězec Lidl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, rád/aotázka č. 2, občas zde nakupujiotázka č. 2, neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas zde nakupuji18856,8 %56,8 %  
ano, rád/a8926,89 %26,89 %  
ne5416,31 %16,31 %  

Graf

2. Jak často zde nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát do měsíce13046,26 %39,27 %  
několikrát do roka7627,05 %22,96 %  
výjimečně4716,73 %14,2 %  
několikrát do týdne289,96 %8,46 %  

Graf

3. Proč nakupujete v Lidlu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
najdu zde zboží za atraktivní ceny11240 %33,84 %  
z důvodu netradiční nabídky potravin z různých koutů země9634,29 %29 %  
je zde velký výběr kvalitních produktů8229,29 %24,77 %  
jiné7928,21 %23,87 %  
je to nejbližší obchodní řetězec v okolí6523,21 %19,64 %  

Graf

4. Věděli jste, že Lidl získal ocenění obchodník roku 2012?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano18566,07 %55,89 %  
ne9533,93 %28,7 %  

Graf

5. Myslíte si, že si toto ocenění zaslouží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím, je mi to jedno9232,86 %27,79 %  
spíše ano8931,79 %26,89 %  
spíše ne3713,21 %11,18 %  
ne3211,43 %9,67 %  
ano3010,71 %9,06 %  

Graf

6. Co nejčastěji v Lidlu nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiné potraviny16860,22 %50,76 %  
ovoce a zelenina5118,28 %15,41 %  
ostatní zboží4817,2 %14,5 %  
alkohol62,15 %1,81 %  
maso62,15 %1,81 %  

Graf

(1 - nejspokojenější, 5 - nejméně spokojený)

7. Jak jste spokojeni:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
s kvalitou produktů?2.3961.189
se vzhledem prodejny?3.0831.385
s přístupem personálu?2.7341.159
s dostupností prodejen2.2450.983
s cenami produktů2.2410.924
s šířkou produktů2.9031.102
s čerstvostí ovoce a zeleniny2.4571.227
s pekárnou v prodejně2.2811.274
s čerstvostí masa2.7270.911
nabídkou nepotravinového zboží2.5681.332

Graf

8. Uvítali byste dodatečné slevy v podobě sbírání bodů na klubovou kartu Lidl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13046,76 %39,27 %  
ne8630,94 %25,98 %  
nevím6222,3 %18,73 %  

Graf

9. Ovlivňují Vaše nákupní chování reklamy v TV a letáky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
někdy15656,12 %47,13 %  
ano6222,3 %18,73 %  
ne6021,58 %18,13 %  

Graf

10. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-25 let21865,86 %65,86 %  
26-35 let6018,13 %18,13 %  
36-45 let267,85 %7,85 %  
méně než 18 let144,23 %4,23 %  
46-55 let92,72 %2,72 %  
56 a více let41,21 %1,21 %  

Graf

11. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena23871,9 %71,9 %  
muž9328,1 %28,1 %  

Graf

12. Momentálně jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
studující19960,12 %60,12 %  
zaměstnanec8826,59 %26,59 %  
nezaměstnaný164,83 %4,83 %  
podnikatel144,23 %4,23 %  
v domácnosti82,42 %2,42 %  
v penzi61,81 %1,81 %  

Graf

13. V jakém rozpětí se pohybuje Váš příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10.000 Kč20461,63 %61,63 %  
od 10.001 Kč do 20.000 Kč6920,85 %20,85 %  
od 20.001 Kč do 30.000 Kč298,76 %8,76 %  
od 30.001 Kč do 50.000 Kč175,14 %5,14 %  
nad 50.000 Kč123,63 %3,63 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Navštěvujete obchodní řetězec Lidl?

  • odpověď ano, rád/a:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Myslíte si, že si toto ocenění zaslouží?
  • odpověď občas zde nakupuji:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Myslíte si, že si toto ocenění zaslouží?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi několikrát do roka na otázku 2. Jak často zde nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 5. Myslíte si, že si toto ocenění zaslouží?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi se vzhledem prodejny?=5 na otázku 7. Jak jste spokojeni:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi s kvalitou produktů?=3 na otázku 7. Jak jste spokojeni:

3. Proč nakupujete v Lidlu?

  • odpověď je zde velký výběr kvalitních produktů:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Myslíte si, že si toto ocenění zaslouží?

4. Věděli jste, že Lidl získal ocenění obchodník roku 2012?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Myslíte si, že si toto ocenění zaslouží?

12. Momentálně jsem:

  • odpověď studující:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 18 let na otázku 10. Věk:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi s kvalitou produktů?=5 na otázku 7. Jak jste spokojeni:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Navštěvujete obchodní řetězec Lidl?

2. Jak často zde nakupujete?

3. Proč nakupujete v Lidlu?

4. Věděli jste, že Lidl získal ocenění obchodník roku 2012?

5. Myslíte si, že si toto ocenění zaslouží?

6. Co nejčastěji v Lidlu nakupujete?

7. Jak jste spokojeni:

8. Uvítali byste dodatečné slevy v podobě sbírání bodů na klubovou kartu Lidl?

9. Ovlivňují Vaše nákupní chování reklamy v TV a letáky?

10. Věk:

11. Pohlaví:

12. Momentálně jsem:

13. V jakém rozpětí se pohybuje Váš příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Navštěvujete obchodní řetězec Lidl?

2. Jak často zde nakupujete?

3. Proč nakupujete v Lidlu?

4. Věděli jste, že Lidl získal ocenění obchodník roku 2012?

5. Myslíte si, že si toto ocenění zaslouží?

6. Co nejčastěji v Lidlu nakupujete?

7. Jak jste spokojeni:

8. Uvítali byste dodatečné slevy v podobě sbírání bodů na klubovou kartu Lidl?

9. Ovlivňují Vaše nákupní chování reklamy v TV a letáky?

10. Věk:

11. Pohlaví:

12. Momentálně jsem:

13. V jakém rozpětí se pohybuje Váš příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Poštulková, P.Je i pro Vás Lidl obchodníkem roku? (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://je-i-pro-vas-lidl-obchodnike.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.