Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Je slogan "čerstvě rozpečené pečivo" zavádějící reklama?

Je slogan "čerstvě rozpečené pečivo" zavádějící reklama?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Hušková
Šetření:28. 02. 2016 - 13. 03. 2016
Počet respondentů:121
Počet otázek (max/průměr):11 / 10.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Zajímá mne, zda  rozumíte reklamním sloganům, týkajících se pekařských výrobků.  Předem děkuji za  vyplnění dotazníku, který zabere max 2 minuty.

Odpovědi respondentů

1. Jaké jste pohlaví?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8772,5 %71,9 %  
muž3327,5 %27,27 %  

Graf

2. Co si představujete pod pojmem: "čerstvě rozpečené"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zmražené pečivo právě dopečené v troubě.9477,69 %77,69 %  
Pečivo je jen ohřáté v troubě.1512,4 %12,4 %  
Když je pečivo teplé = přímo dovežené z pekárny108,26 %8,26 %  
Nevím, co si mám představit.21,65 %1,65 %  

Graf

3. Kupujete pečivo v marketech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8872,73 %72,73 %  
občas2621,49 %21,49 %  
ne75,79 %5,79 %  

Graf

4. Je podle Vás právě rozpečené pečivo opravdu čerstvé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8267,77 %67,77 %  
Ano ale nejsem si jist/a1915,7 %15,7 %  
Nevím119,09 %9,09 %  
Určitě ano97,44 %7,44 %  

Graf

5. Je pečivo v marketech stejné kvality jako od místního pekaře?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nesouhlasím9780,17 %80,17 %  
Nevím1814,88 %14,88 %  
Souhlasím64,96 %4,96 %  

Graf

6. Držíte-li v ruce teplý rohlík - znamená to pro Vás "čerstvý" rohlík?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „nevím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím6856,2 %56,2 %  
souhlasím2722,31 %22,31 %  
nevím2621,49 %21,49 %  

Graf

7. Je možné, že pečivo v marketu bylo po dobu až 6 měsíců hluboce zmrazeno?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [V žádném případě.otázka č. 8, Nikdy jsem o tom neslyšel/a.otázka č. 8, Ano, vím o tom ale nechce si mi tomu věřit.otázka č. 8, Ano, to je přeci běžná praxe.otázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, to je přeci běžná praxe.6957,02 %57,02 %  
Nikdy jsem o tom neslyšel/a.2722,31 %22,31 %  
Ano, vím o tom ale nechce si mi tomu věřit.2520,66 %20,66 %  

Graf

8. Víte o možnosti hlubokého šokového zmrazení pečiva?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7561,98 %61,98 %  
ne4638,02 %38,02 %  

Graf

9. Koupili byste si několik měsíců staré (ale čerstvě rozpečené) pečivo?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4940,5 %40,5 %  
ne3629,75 %29,75 %  
nevím3629,75 %29,75 %  

Graf

10. Co je pro Vás čerstvé?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Rohlík v pekařství1.0580.088
Rohlík rozpečený (ještě teplý) v marketu2.1320.181
Rohlík balený po 6 kusech2.810.17

Graf

11. Koupili jste si pečivo v domnění, že je čerstvé díky reklamě: Čerstvě rozpečeno?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6755,37 %55,37 %  
myslím že ne2520,66 %20,66 %  
myslím že ano2319,01 %19,01 %  
ano64,96 %4,96 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

10. Co je pro Vás čerstvé?

  • odpověď Rohlík balený po 6 kusech=2:
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rohlík rozpečený (ještě teplý) v marketu=3 na otázku 10. Co je pro Vás čerstvé?
  • odpověď Rohlík rozpečený (ještě teplý) v marketu=3:
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rohlík balený po 6 kusech=2 na otázku 10. Co je pro Vás čerstvé?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké jste pohlaví?

2. Co si představujete pod pojmem: "čerstvě rozpečené"?

3. Kupujete pečivo v marketech?

4. Je podle Vás právě rozpečené pečivo opravdu čerstvé?

5. Je pečivo v marketech stejné kvality jako od místního pekaře?

6. Držíte-li v ruce teplý rohlík - znamená to pro Vás "čerstvý" rohlík?

7. Je možné, že pečivo v marketu bylo po dobu až 6 měsíců hluboce zmrazeno?

8. Víte o možnosti hlubokého šokového zmrazení pečiva?

9. Koupili byste si několik měsíců staré (ale čerstvě rozpečené) pečivo?

10. Co je pro Vás čerstvé?

11. Koupili jste si pečivo v domnění, že je čerstvé díky reklamě: Čerstvě rozpečeno?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké jste pohlaví?

2. Co si představujete pod pojmem: "čerstvě rozpečené"?

3. Kupujete pečivo v marketech?

4. Je podle Vás právě rozpečené pečivo opravdu čerstvé?

5. Je pečivo v marketech stejné kvality jako od místního pekaře?

6. Držíte-li v ruce teplý rohlík - znamená to pro Vás "čerstvý" rohlík?

7. Je možné, že pečivo v marketu bylo po dobu až 6 měsíců hluboce zmrazeno?

8. Víte o možnosti hlubokého šokového zmrazení pečiva?

9. Koupili byste si několik měsíců staré (ale čerstvě rozpečené) pečivo?

10. Co je pro Vás čerstvé?

11. Koupili jste si pečivo v domnění, že je čerstvé díky reklamě: Čerstvě rozpečeno?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Hušková, L.Je slogan "čerstvě rozpečené pečivo" zavádějící reklama? (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://je-slogan-cerstve-rozpecene.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.