Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jelení lůj

Jelení lůj

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marcela Divišová
Šetření:02. 12. 2018 - 04. 12. 2018
Počet respondentů:83
Počet otázek (max/průměr):9 / 8.92
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:41
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, tento dotazník je za účelem školního projektu. Má zjistit, jak často si lidé kupují jelení lůj, jakou značku používají a co od něj očekávají. Zabere Vám maximálne 3 minuty. Předem děkuji za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6679,52 %79,52 %  
Muž1720,48 %20,48 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-25 let3339,76 %39,76 %  
26-35 let2934,94 %34,94 %  
36-45 let89,64 %9,64 %  
46-55 let67,23 %7,23 %  
15 let a méně44,82 %4,82 %  
56-65 let33,61 %3,61 %  

Graf

3. Jak často si kupujete jelení lůj?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou za půl roku2530,12 %30,12 %  
Jednou ročně1518,07 %18,07 %  
Jednou za tři měsíce1416,87 %16,87 %  
Jednou za dva roky67,23 %7,23 %  
Jednou za pět let67,23 %7,23 %  
Nikdy jsem si jelení lůj nekoupila44,82 %4,82 %  
Dvakrát do měsíce33,61 %3,61 %  
Jednou měsíčně33,61 %3,61 %  
Koupila jsem si za svůj život jen jeden22,41 %2,41 %  
Když mi dojde, ztratím jej apod. - nepravidelně11,2 %1,2 %  
Když mi dojde (upřímně netuším jak často to je, nepamatuju se, kdy jsem si kupovala naposled)11,2 %1,2 %  
když ho potřebuji - pálení rtů, popraskane, na zimu11,2 %1,2 %  
Nikdy jsem si jelení lůj nekoupil/a11,2 %1,2 %  
Koupil/a jsem si za svůj život jen jeden11,2 %1,2 %  

Graf

4. Kde kupujete jelení loje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V drogerii5869,88 %69,88 %  
V supermarketu89,64 %9,64 %  
V lékárně56,02 %6,02 %  
Na internetu33,61 %3,61 %  
nikde22,41 %2,41 %  
nekupuji22,41 %2,41 %  
v lékárně a u lidla zn. Cien11,2 %1,2 %  
nakupuji přírodní většinou u stánku na vánočním trhu11,2 %1,2 %  
podle toho kde sem když ho potřebuji11,2 %1,2 %  
drogerie i internet11,2 %1,2 %  
kdekoliv11,2 %1,2 %  

Graf

5. Kdy aplikujete jelení lůj?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jen když mám suché rty4453,01 %53,01 %  
Každý den2327,71 %27,71 %  
Jen v zimě67,23 %7,23 %  
Jelení lůj nepoužívám67,23 %7,23 %  
Pred spanim11,2 %1,2 %  
Několikrát denně- asi každé 2 hodiny11,2 %1,2 %  
nikde11,2 %1,2 %  
místo jeleního loje používám lesk na rty11,2 %1,2 %  

Graf

6. Co očekáváte od jeleního loje? (zaškrtněte maximálně tři odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Funkčnost6983,13 %83,13 %  
Příjemnou vůni3643,37 %43,37 %  
Snadné použití3238,55 %38,55 %  
Bezbarvost2327,71 %27,71 %  
Dobrou chuť1619,28 %19,28 %  
Kompaktní velikost1518,07 %18,07 %  
Originální design67,23 %7,23 %  
nic33,61 %3,61 %  
přírodní složení11,2 %1,2 %  
vhodnou barevnost11,2 %1,2 %  

Graf

7. Jaké značky jeleního loje si kupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Labello3748,68 %44,58 %  
Astrid3546,05 %42,17 %  
Eos1114,47 %13,25 %  
Yves Rocher1114,47 %13,25 %  
Cien67,89 %7,23 %  
Weleda45,26 %4,82 %  
Balea45,26 %4,82 %  
Regina33,95 %3,61 %  
jiné22,63 %2,41 %  
je mi to jedno22,63 %2,41 %  
Crazy Rumors22,63 %2,41 %  
Neutrogena, Blistex11,32 %1,2 %  
Balea, Oriflame11,32 %1,2 %  
S placentou11,32 %1,2 %  
Blistex11,32 %1,2 %  
Oriflame11,32 %1,2 %  
Je mi to šumák, volím podle ceny.11,32 %1,2 %  
Hella11,32 %1,2 %  
neznám11,32 %1,2 %  
carmex11,32 %1,2 %  
Naturinka11,32 %1,2 %  
žádný11,32 %1,2 %  
nevim11,32 %1,2 %  
Jelení lůj original11,32 %1,2 %  
La Roche-Posay11,32 %1,2 %  
Eucerin11,32 %1,2 %  
Značku neřeším11,32 %1,2 %  
Alterra, Baby lips, Biobaza11,32 %1,2 %  
nevím, nedívám se na značky (ale ten současný je myslím Astrid)11,32 %1,2 %  
placenta11,32 %1,2 %  
Bione 11,32 %1,2 %  
neurogena, oriflame, carmex11,32 %1,2 %  
jeleni luj11,32 %1,2 %  
Druchema? 11,32 %1,2 %  
žádné11,32 %1,2 %  
Alterra, Alverde, Balea, Desert Essence11,32 %1,2 %  
Neutrogena11,32 %1,2 %  

Graf

8. Znáte značku Labello?

Labello original

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7387,95 %87,95 %  
Ne1012,05 %12,05 %  

Graf

9. Koupil/a jste si někdy jelení lůj od Labella?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6173,49 %73,49 %  
Ne2226,51 %26,51 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Koupil/a jste si někdy jelení lůj od Labella?

  • odpověď Ne:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Znáte značku Labello?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Kolik je Vám let?

3. Jak často si kupujete jelení lůj?

4. Kde kupujete jelení loje?

5. Kdy aplikujete jelení lůj?

6. Co očekáváte od jeleního loje? (zaškrtněte maximálně tři odpovědi)

7. Jaké značky jeleního loje si kupujete?

8. Znáte značku Labello?

9. Koupil/a jste si někdy jelení lůj od Labella?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Kolik je Vám let?

3. Jak často si kupujete jelení lůj?

4. Kde kupujete jelení loje?

5. Kdy aplikujete jelení lůj?

6. Co očekáváte od jeleního loje? (zaškrtněte maximálně tři odpovědi)

7. Jaké značky jeleního loje si kupujete?

8. Znáte značku Labello?

9. Koupil/a jste si někdy jelení lůj od Labella?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Divišová, M.Jelení lůj (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://jeleni-luj.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.