Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > PREFERENCE SPOTŘEBITELŮ PŘI NÁKUPU ČERSTVÝCH KVALITNÍCH POTRAVIN

PREFERENCE SPOTŘEBITELŮ PŘI NÁKUPU ČERSTVÝCH KVALITNÍCH POTRAVIN

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavla Štastná
Šetření:20. 11. 2011 - 20. 11. 2011
Počet respondentů:16
Počet otázek (max/průměr):16 / 16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:34
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem této práce je zjistit zda má obchodní řetězec zaměřující se na prodej Jihočeských potravin zvážit otevření nové prodejny v dané lokalitě.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena850 %50 %  
Muž850 %50 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-30 let956,25 %56,25 %  
30-45 let531,25 %31,25 %  
45-60 let16,25 %6,25 %  
nad 60 let16,25 %6,25 %  

Graf

3. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
956,25 %56,25 %  
531,25 %31,25 %  
jiné16,25 %6,25 %  
16,25 %6,25 %  

Graf

4. Jak často nakupujete čerstvé potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obden850 %50 %  
každný den743,75 %43,75 %  
1x týdně16,25 %6,25 %  

Graf

5. Co Vás nejvíce ovlivní při nákupu konkrétního výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrá zkušenost a zvyk (rutinní nákup)1275 %75 %  
vzhled výrobku (obal) a informace uvedené na obalu425 %25 %  
původ318,75 %18,75 %  
značka16,25 %6,25 %  

Graf

6. Všímáte si při výběru potravin také jejich značky, výrobce nebo zda nesou označení týkající se kvality?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1168,75 %68,75 %  
někdy425 %25 %  
ne 16,25 %6,25 %  

Graf

7. Podle čeho usuzujete, že nabízená potravina je kvalitní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobré zkušenosti956,25 %56,25 %  
složení531,25 %31,25 %  
značky kvality (KlasA, Bio produkt, Fair trade, Czech made apod.)318,75 %18,75 %  
původ212,5 %12,5 %  
konkrétního výrobce16,25 %6,25 %  
doporučení jiné osoby16,25 %6,25 %  

Graf

8. Zajímáte se o kvalitu a tradici českých potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano956,25 %56,25 %  
Ne531,25 %31,25 %  
částečně212,5 %12,5 %  

Graf

9. Proč se zajímáte tradici českých potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mám s nimi dobré zkušenosti850 %50 %  
jiné důvody 637,5 %37,5 %  
dlouhodobá znalost českých značek318,75 %18,75 %  
považuji tyto potraviny za zdravé16,25 %6,25 %  
přísná kritéria pro výrobu českých potravin16,25 %6,25 %  

Graf

10. Dáváte při nákupu potravin přednost „tradičním“ českým produktům, vyrobeným podle tradičních receptur?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne637,5 %37,5 %  
převážně ano531,25 %31,25 %  
ano425 %25 %  
žádné takové produkty neznám16,25 %6,25 %  

Graf

11. Je nabízený sortiment těchto tradičních kvalitních českých potravin podle vašich zkušeností dostatečný?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne956,25 %56,25 %  
ano743,75 %43,75 %  

Graf

12. Přivítali byste prodejnu s nabídkou sortimentu kvalitních jihočeských potravin od místních výrobců?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1275 %75 %  
ne425 %25 %  

Graf

13. Co je nezbytné k tomu, abyste v takovéto prodejně nakupovali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čerstvost a kvalita zboží1275 %75 %  
prostředí, atmosféra prodejny743,75 %43,75 %  
časová dostupnost prodejny743,75 %43,75 %  
prodejní doba637,5 %37,5 %  
čistota prodejny a okolí637,5 %37,5 %  
dostupnost veřejnou dopravou637,5 %37,5 %  
příjemná a ochotná obsluha531,25 %31,25 %  
cenová úroveň531,25 %31,25 %  
možnost bezhotovostní platby425 %25 %  
jiné318,75 %18,75 %  
šíře sortimentu318,75 %18,75 %  
způsob vystavení zboží v prodejně318,75 %18,75 %  
rychlost odbavení212,5 %12,5 %  
orientace v prodejně212,5 %12,5 %  
doplňkové služby zákazníkům212,5 %12,5 %  
zřetelné označení cen16,25 %6,25 %  
věrnostní program16,25 %6,25 %  
kapacita parkoviště16,25 %6,25 %  

Graf

14. U jakého typu potravin je pro vás rozhodující kvalita a původ zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
masné výrobky, uzeniny1487,5 %87,5 %  
mléčné výrobky1062,5 %62,5 %  
zelenina a ovoce743,75 %43,75 %  
cukrovinky, pečivo212,5 %12,5 %  
jiné16,25 %6,25 %  

Graf

15. Za kvalitní čerstvé potraviny od místních producentů jste ochotni zaplatit cenu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
o něco vyšší1062,5 %62,5 %  
stejnou jako v případě jiných potravin531,25 %31,25 %  
vysokou (o více než 10%)16,25 %6,25 %  

Graf

16. Jsou pro Vás při nákupu potravin důležité slevy / výhodné akční cenové nabídky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
částečně1062,5 %62,5 %  
málo318,75 %18,75 %  
vůbec212,5 %12,5 %  
velmi16,25 %6,25 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Štastná, P.PREFERENCE SPOTŘEBITELŮ PŘI NÁKUPU ČERSTVÝCH KVALITNÍCH POTRAVIN (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://jihoceske-potraviny-kvakova.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.