Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jízda tramvají

Jízda tramvají

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Matěj Jung
Šetření:20. 04. 2015 - 26. 04. 2015
Počet respondentů:127
Počet otázek (max/průměr):7 / 7.05
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

prosím o vyplnění dotazníku, abych mohl zpracovat data o spokojenosti cestujících v tramvajové dopravě.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8566,41 %66,93 %  
muž4333,59 %33,86 %  

Graf

2. Jak často jezdíte tramvají?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
denně5139,84 %40,16 %  
méně často3225 %25,2 %  
1-2x za týden3225 %25,2 %  
1-2x za 14 dní1310,16 %10,24 %  

Graf

3. Jak jste spokojen(a) s kvalitou dopravy v tramvaji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
celkem spokojen(a)6550,78 %51,18 %  
spokojen(a)4837,5 %37,8 %  
nespokojen(a)1511,72 %11,81 %  

Graf

4. Přijde Vám jízda tramvají pohodlná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8969,53 %70,08 %  
ne3930,47 %30,71 %  

Graf

5. Přijde Vám cena jízdného odpovídající kvalitě služeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5341,41 %41,73 %  
ano5240,63 %40,94 %  
nevím2217,19 %17,32 %  
nev10,78 %0,79 %  

Graf

6. Co by Vás přimělo, jezdit tramvají častěji?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

1. aby jako dřív měly noční i denní tramvaje stejné trasy 2. méně aut v ulicích a tudíž volnější a rychlejší průjezd veřejné dopravy 3. měně smraďochdů

abych viděl ven.

alkohol

asi nic, jezdím do práce/z práce i jindy. Možná zmrzlina zdarma

Asi nic, jezdím tramvají pokud potřebuji a je to pro mě nejvýhodnější trasa, určitě raději tramvají než metrem nebo busem.

blízko mne nejezdí tramvaj

bydlení v městě kde je v provozu

častější návštěva Prahy

čistější tramvaje a výhodnější jízdné

čistota a kdyby se neustále nezdražovaly tramvajenky

dodržování jízdního řádu

Dostupnost , u nás ve městě jezdí pouze MHD bus

dostupnost do míst, kam se potřebuji ve městě dostat. Koleje ovšem nejsou všude.

Dražší benzín.

důvod (nemám do školy zas tak daleko)

hustší tramvajová síť a častější spoje

jezdi casto

jezdím často, potřebuji se rychle dopravit do práce

Jezdím dost často... ale jde o více míst k sezení

jezdím raději než metrem, mám blíž zastávku,

jezdím s ní dost často

Jezdím tak často, jak musím. Nejezdím autem, na brigádu jezdím 2-3x týdně tramvají, protože jinak se tam nedostanu. Pokud bych měla jet někam jen pár zastávek, nespěchám a dá se tam dojí pěšky, raději se projdu, abych měla nějaký pohyb. Ale to nemá s jízdou tramvají nic společného.

jízdenky drahé, abych mohla jezdit častěji, musela by se vybudovat tramvajová doprava na Vysočině.

kdyby byla u nás ve městě

Kdyby byla zdarma

kdyby cena odpovídala - nebylo levnější jezdit autem

Kdyby jezdila i tam, kde dosud jen autobusy. Jinak ji vyuzivam vsude, kde lze.

Kdyby jezdila i v noci, výpadek pár jodin v nocu je poněkud nevyhovující. O víkendu normálně 2 tramvaje místo jedné a nějaké větrání v teple, okýnka nestačí, ale tak to celkově v dopravě

Kdyby jezdila tak rychle jako metro

kdyby jezdila u nás na dědině

kdyby ji zavedli do mého bydliště, ale to se nestane, protože bydlím na stanici metra a to je samozřejmě rychlejší

Kdyby linky dávaly smysl.Například nejet z jednoho z nejlidnatějších sídlišť na druhou nejoblíbenější destinaci se dvěma přestupy (jeden jen kvůli dvěma zastávkám). Autem to je třikrát rychleji.

Kdyby míň smrděli bezdomovci a kdyby byly všechny tramvaje nové a tiché a nedrncaly.

Kdyby neomezovali počet vagonu.Vetsinou se mackame.

Kdyby v Hrádku postavili tramvajovou trať :)

kdyby vedla v místě mého bydliště

kdyby vedla všude a byla rychlejší

Kdyby zastávky nebyly tak směšně blízko sebe

Kdybych bydlela ve městě, kde jsou tramvaje.

Kdybych častěji potřeboval jezdit někam, kam jezdí tramvaj

kdybych měla tramvaj u domu - za současných okolností ji některé dny prostě nepotřebuji, ten den jdu pěšky nebo jedu autobusem

kdybych musela někam častěji jezdit

kdychych věděla co to je

Klimatizace

klimatizace

Klimatizace, méně lidí v tramvaji, žádní bezdomovci

koleje jinam

Kratší intervaly

Kratší intervaly

kratší intervaly spojů

lepší cena

lepší cena jízdného

lepší pokrytí

lepší sedačky

Lepší spoje

Levnejsi jizde Vetsi pohodlnost nejen pro me ale i pro se mnou casto jezdici zvire

Levnější jízdné

levnější jízdné

levnější jízdné

levnější jízdné, lepší čistota

Levnější jízdné, méně lidi, rychlejší cesta

Méně lidí

méně lidí v tramvaji, zajímavá cesta, kudy tramvaj jede

mene nacpane tramvaje a kdyz by se lide naucili pouzivat deodorant

Mene přeplněné

méně smradu, více úsměvů

Míň lidí v tramvajích

místo

musel bych se někam potřebovat dostat i o prádninách, volnech, sobotách a nedělích

napojení trajvaje na místa, kam chci jet

nedostatek času

nedostupnost jiné dopravy

Nemám důvod jezdit tramvají častěji.

Neni to na me, jak casto budu tramvaji jezdit, kdyz to potrebuji, vyuziji toho, kdyz nepotrebuji, tak ne

nevím

Nevím

nevím...jedu pouze když se potřebuji někam dostat

nic

nic

nic

nic

Nic

nic

nic

Nic

nic

nic, jedzím podle toho, jak potřebuji

nic, jezdím denně, víc často už to nejde

nic, jezdím, když potřebuji

nic, jezdím, když potřebuju

Nic, máme nové metro

Nic, MHD jezdím, protože se potřebuji někam dostat a ne jen tak....

Nic, musim ji jezdit

Nic.

Nižší cena

nižší cena

nižší cena jízdného

nižší jízdné

No já nevím, jak vy, ale já teda jezdím šalinou!

nutnost jezdit někam častěji

Pokud by tramvaje jezdily tam kam potřebuji

Pokud by koleje vedly tam, kam potřebuji.

Pokud by přestalo fungovat metro, které je zpravidla rychlejším způsobem, jak se dostat tam, kam potřebuji.

posílení spojů, aby v nich ve špičce nebyl takový nával

práce na vzdálenějším místě

Příjemnější prostředí

Rozbité auto

rychlost přesunu? používám tramvaj podle toho, kam jedu, jakou zastávku mám blíž a podle trasy (jak moc objíždí a jak dlouho jede), střídám mhd (hl.bus, tram, minimálně trolejbus) a auto.

sleva

snadnější orientace v linkách. čistota nástupišť.

studium

škola

tramvaje, žiji ve městě, kde tramvaje vymizely

Transverzální tratě.

Třeba kdyby v našem městě tramvaje jezdily...

větší vzdálenosti z domu do školy :)

více míst k sezení

Vice novych tramvaji

více spojů, hlavně ve špičce

více stanic

Vzhledem k tomu, že ji využívám denně a téměř při 100% svých cest po městě, častěji už s ní jezdit nechci.

Wi-fi, pohodlnější sezení

wifi zdarma

Wifi, nabíječka, oddělený vůz pro ticho (čtení), pohodlnější sedadla, lepší čistota, rychlejší spoj

Wifi, nabíječka, oddělený vůz pro ticho (čtení), pohodlnější sedadla, lepší čistota, rychlejší spoj

Zakaz vjezdu aut do centra, přerušení provozu metra

7. Co Vám při jízdě tramvají vadí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Aby se řidiči tramvají rozjížděli plynule. A brzdili v klidu, člověk pak lítá jak debil.

Asi nic, jen když jsem byla na RD a dítě v kočárku, uvědomila jsem si, jak málo jezdí nízkopodlažních spojů. Busy jsou na tom mnohem lépe.

Asi nic.

bezdomovci v zimě často bývá přetopeno a člověk aby si sundal bundu i svetr, aby těch pár minut v tramvaji přežil

bezdomovci

Bezdomovci

bezdomovci a jiná páchnoucí a špinavá individua

bezdomovci a špína

bezdomovci, dřevěné klouzavé sedačky

bezdomovci, hodně lidí, žádná klimatizace

Bezdomovci, psi bez náhubku, telefonující pasažéři

bezdomovci, smrad, přeplněnost

cena jízdenky

cikáni

cinká to, cuká to, nejezdí po tak zajímavých místech jako autobusy, pžijde mi méně osobní než autobus, jsou v ní bezdomovci a podivná individua

Cukání a drncání

černí pasažéři a že to více neřeší

délka (třeba 22 po praze je děs)

díky modernizaci tramvají - klesající počet sedadel,nepohodlné sedačky(dřevěné-hrůza!!!),menší okna - v létě nestačí větrání.

dlouhé odjezdové intervaly, častá zpoždění a poruchy

dost často složení spolucestujících :)

Drncání,bezdomovci

důchodci

Duchodci, arogantni ridici, bordel uvnitr, nedostatek mista

důchodci, bezdomovci, opilci

Hluční spolucestující, jsou-li.

horko

Hrkání

hrozba revizora

hrubá nespolehlivost jízdních řádů

Jen když je přeplněná.

když je tramvaj přeplněná

Kluzke sedacky malo prostoru pro nohy malo tlacitek na znameni zastaveni v zastavce na znameni

lidé

lidé

lidé - co smrdí nebo dělají hluk

lidé co nepoužívají deodorant

lidi

Lidi

Lidi

Lidi

lidi

Lidi co nepoužijí deodorant-podle mě by to měl být zákon,že lidé mouhou do tram a jiných věřejných prostředků chodit jen,pokud použili deodorant.

málo místa a nepohodlné nastupování s kočárky

mnoho vyvýšených míst

množství lidí

Nacpano

nadměrná hlasitost brzd, málo místa

nečistota

nedostatečný vzduch

Někdy je přeplněná.

někdy komplikace při nástupu s kočárkem - bariérovost

Někteří cestující, občas přetopeno.

Někteří lidé

Nemá klimatizaci.

nepohodlné dřevěné lavice, kloužu na nich sem tam :-)

nic

Nic

nic

Nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic mě nenapadá

nic moc

Nic si nevybavuji.

Nic, je to v pohodě

nic.

Obcas to, ze je uplne plna, a to, ze v ni cas od casu jezdi ne zrovna vonave a strizlive existence.

občasná přeplněnost

Občasné nedodržování jízdního řádu.

odporní lidi a smrad

polstrovaná sedadla

poruchy, velké množství lidí

potící se lidé v létě, ne vždy dobré větrání

Preplnene vagony, obcas zima a ne uplne cisto, nedochvilnost

protivní lidé, smrad bezdomovců

Přednost aut na semaforech a naopak blokace semaforu chodců po směru od zastávky již při příjezdu na zastávku.

přeplněnost, dlouhé intervaly

přeplněnost, zápach, bezohlední řidiči...

Přespříliš rychlá jízda řidičů v Brně - člověk v zatáčkách málem padá :D

přílišné drncání

Rychlost, pochybné existence

smrad

smrad

Smrad a zápach, kapacita tramvaje, špína

Smrad a zápach, kapacita tramvaje, špína

smrad lidí a špinavé sedačky (jsem pro ty otírací, kde vidím, jestli je špinavá nebo ne,sice v zimě to je masakr se posadit, ale spravilo by to vytápění vozu, než když vidím, jak někde sedí bezdomovec a pak si na stejnou polsrtovanou sedne někdo jiný...:( )

Smrad v tramvaji

Smrad z bezdomovců, staré drncavé a hlasité tramvaje, nespolehlivost tramvají, pomalost tramvají.

smrad z lidí

smradlaví lidé

Smradlaví lidé

Smradlaví lidé, bezohledné děcka a důchodci... no našlo by se toho určitě víc.

Smraďoši a tlačenice.

smraďoši, kteří zasmradí nejen vzduch, ale i sedátka a opatlají tyče a držadla

Smrda, hluk, cikáni

smrdící lidé

Spina

spina, zapachajici lidi, malo mista, nevyhovujici teplota, interval

spocenní lidé

strašné vedro v létě

Špatně reseny prostor v nových tramvajich a látkové potahy.

špína

Špína, hodně lidí

tlacenice a zapachajici lide

Tlačenice

Trvá dlouho než se někam dostanu, hodně lidi

V Brně často přeplněné. Velmi drahé jízdenky, nekradem.

V zimě zima, dlouhá cesta, neustále hodně lidí.

Vadí mi bezdomovci a bezohlední lidé

Vadí mi pouze přeplněné tramvaje

vadí mi zatarasené ulice zaparkovanými auty, jedoucí auta zatarasí koleje a tramvaj trčí

vedro v létě

ventilace

vratkost

VŠE

všechno!!!!

Vzduch, moc lidí, smrad

zápach

Zápach moči, potu, čehokoliv, blízkost s cizími lidmi, lidi

Zápach, špína.

Zápach, vydýchaný vzduch a neotevřená okénka

že nejsou koleje tam, kam jedu

židi

žvanilové, kteří "všemu rozumí nejlépe"


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví?

2. Jak často jezdíte tramvají?

3. Jak jste spokojen(a) s kvalitou dopravy v tramvaji?

4. Přijde Vám jízda tramvají pohodlná?

5. Přijde Vám cena jízdného odpovídající kvalitě služeb?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví?

2. Jak často jezdíte tramvají?

3. Jak jste spokojen(a) s kvalitou dopravy v tramvaji?

4. Přijde Vám jízda tramvají pohodlná?

5. Přijde Vám cena jízdného odpovídající kvalitě služeb?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jung, M.Jízda tramvají (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://jizda-tramvaji.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.