Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jižní Morava - destinace CR

Jižní Morava - destinace CR

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Kempeová
Šetření:26. 12. 2012 - 02. 01. 2013
Počet respondentů:25
Počet otázek (max/průměr):15 / 15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:45,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:55
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, prosím o vyplnění dotazníku, který se zabývá Jižní Moravou jako destinací cestovního ruchu. Výsledky z dotazníku budou sloužit jako podklad mé bakalářské práce.

Odpovědi respondentů

1. Co se Vám vybaví, když se řekne destinace Jižní Morava?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Víno a gastronomie1664 %64 %  
Folklor624 %24 %  
Příjemní lidé28 %8 %  
Příroda a cykloturistika14 %4 %  

Graf

2. Jak často tuto oblast navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jezdím do této destinace pravidelně několikrát do roka.1352 %52 %  
Navštívil/a jsem tuto destinaci poprvé a rád/a bych se sem vrátil/a.1040 %40 %  
Navštívil/a jsem tuto destinaci poprvé a vícekrát se sem nechystám.28 %8 %  

Graf

3. Pokud oblast navštěvujete pravidelně, v jakém období nejraději:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Léto1664 %64 %  
Podzim624 %24 %  
Jaro312 %12 %  

Graf

4. Co Vás na turistické oblasti Jižní Moravě nejvíce přitahuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Folklor a vinařství1248 %48 %  
Kulturní památky728 %28 %  
Přírodní památky416 %16 %  
bydlim zde14 %4 %  
Těžká práce14 %4 %  

Graf

5. Kterou památku či zajímavost byste si při návštěvě Jižní Moravy nenechal/a ujít?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Státní zámek Lednice1768 %68 %  
NP Podyjí416 %16 %  
Pálava28 %8 %  
Město Olomouc14 %4 %  
Bílé Karpaty14 %4 %  

Graf

6. Jak jste se o této oblasti dozvěděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na internetu (pokud ano, uveďte v jakém dole624 %24 %  
V turistickém informačním centru416 %16 %  
V časopise (pokud ano, uveďte v jakém dole28 %8 %  
V cestovní kanceláři14 %4 %  
žiji tady14 %4 %  
V rádiu (pokud ano, uveďte v jakém dole14 %4 %  
rodiče přítele14 %4 %  
od maminky14 %4 %  
jsem alespoň základně geograficky vzdělán14 %4 %  
přátelé14 %4 %  
bydlím skoro v ní 14 %4 %  
žijí zde příbuzní14 %4 %  
od známých už dávno14 %4 %  
od známých14 %4 %  
Bydlim tu :-) 14 %4 %  
V cestovní agentuře14 %4 %  

Graf

7. Co si myslíte o propagaci Jižní Moravy, je dostatečná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je pořád co zlepšovat, ale je to lepší než v předchozích letech1560 %60 %  
Myslím, že propagace je dostatečná624 %24 %  
Je nedostatečná312 %12 %  
Kdyby nebylo doporučení známých nejel/a bych sem14 %4 %  

Graf

8. Znáte některé internetové servery propagující českou republiku jako destinaci CR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1664 %64 %  
Ano, vypiště dole520 %20 %  
Czechtourism14 %4 %  
ano, czechtourism14 %4 %  
Czechtourism.com14 %4 %  
slovacko.cz14 %4 %  

Graf

9. Kde byste přivítal/a informace o destinaci Jižní Morava?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím28 %8 %  
myslím, že informace jsou dostatečné14 %4 %  
výlety14 %4 %  
denní tisk, internet14 %4 %  
televize14 %4 %  
internet 14 %4 %  
odkaz na nějakém zpravodajském serveru14 %4 %  
v médiích14 %4 %  
seznam.cz14 %4 %  
czechtourism14 %4 %  
ostatní odpovědi V tisku
na facebooku
na internetu, v novinách
?
kudy z nudy
více v turistických informacích
v novinách
ano
nikde
na internetu, facebooku
na internetu
tisk
v Tv
fdkfmmf
1456 %56 % 

Graf

10. Co Vás na vašem pobytu nejvíce zaujalo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příroda312 %12 %  
krajina28 %8 %  
vřelost lidí14 %4 %  
vínno14 %4 %  
pohostinnost místních obyvatel14 %4 %  
Bolest ramen po práci14 %4 %  
příroda, lidi, cyklostezky, ceny14 %4 %  
Hrady, zámky14 %4 %  
památky14 %4 %  
kulturní památky, snadná orientace14 %4 %  
ostatní odpovědi kulturní památky
vše
vlídnost lidí
milí lidé, dobré víno
velké množství vinných sklepů a dobré restaurace
vinařství
nic
vína, lidé, gastronomie
přivětivost lidí
priroda
vino
s,,s
1248 %48 % 

Graf

11. Co se Vám naopak líbilo nejméně, je něco co byste zlepšil/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic312 %12 %  
nevím312 %12 %  
nic mě nenapadá28 %8 %  
možná ceny14 %4 %  
nenapadá mě14 %4 %  
služby14 %4 %  
ne14 %4 %  
silnice 14 %4 %  
Ranní nevolnost po konzumaci místního nápoje14 %4 %  
opravy nekterych pamatek14 %4 %  
ostatní odpovědi těžko řct
Vinařství
kvalita komunikací mezi jednotlivými centry CR
hromadná doprava
?
vlakové spojení
špatné gastronomické služby
vadi mi, ze turiste vyhazuji odpadky na zem..
vetsi propagace
dsfjskjkf
1040 %40 % 

Graf

12. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2080 %80 %  
Muž520 %20 %  

Graf

13. Věková kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 až 35 let1560 %60 %  
35 až 50 let624 %24 %  
50 a více let28 %8 %  
Do 18 let28 %8 %  

Graf

14. Příjmová kategorie (Kč):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 001 až 30 0001248 %48 %  
Do 15 0001040 %40 %  
45 001 a více28 %8 %  
30 001 až 45 00014 %4 %  

Graf

15. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské vzdělání1352 %52 %  
Střední odborné vzdělání s maturitou728 %28 %  
Gymnázium28 %8 %  
Základní28 %8 %  
Střední odborné vzdělání s výučním listem14 %4 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kempeová, B.Jižní Morava - destinace CR (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://jizni-morava-destinace-cr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.