Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jogurt Activia

Jogurt Activia

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:PJKMJ PPPKS
Šetření:31. 10. 2015 - 09. 11. 2015
Počet respondentů:107
Počet otázek (max/průměr):11 / 11
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:28
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

vítejte u dotazníku, který je vytvořen pro výzkum praktické části naší seminární práce z předmětu Marketing. Téma práce je jogurt Activia. Jsme skupina pěti lidí a studujeme třetí ročník Provozně ekonomické fakulty České zemědělské univerzity v Praze, obor Podnikání a administrativa.

Dotazník je anonymní a budeme Vám moc vděční za odpovědi.

Pavlína, Jan, Karolína, Michal a Jaromír

Odpovědi respondentů

1. Znáte jogurty značky Activia?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10598,13 %98,13 %  
ne21,87 %1,87 %  

Graf

2. Konzumujete jogurty Activia?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7469,16 %69,16 %  
ne3330,84 %30,84 %  

Graf

3. Jak často asi nakupujete jogurty Activia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
náhodně7570,09 %70,09 %  
měsíčně1715,89 %15,89 %  
týdně1514,02 %14,02 %  

Graf

4. Kde nejčastěji nakupujete jogurty Activia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hypermarkety (Kaufland, Albert, Globus, Tesco, atd.)6358,88 %58,88 %  
supermarkety (Billa, Lidl, Penny, atd.)3835,51 %35,51 %  
malé obchody (večerky, COOP, atd.)65,61 %5,61 %  

Graf

5. Proč nakupujete jogurty značky Activia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuť6459,81 %59,81 %  
protože obsahují Bifidus ActiRegularis2321,5 %21,5 %  
reklama2220,56 %20,56 %  
kvalita2119,63 %19,63 %  
cena1917,76 %17,76 %  

Graf

6. Vyberte, kterou příchuť konzumujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ovocná3835,51 %35,51 %  
Bílá3431,78 %31,78 %  
Sladká Bílá2018,69 %18,69 %  
Müsli76,54 %6,54 %  
Tvarohová65,61 %5,61 %  
Zdravé ráno21,87 %1,87 %  

Graf

7. Uvítali byste novou příchuť na trhu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím4844,86 %44,86 %  
ano3532,71 %32,71 %  
ne2422,43 %22,43 %  

Graf

8. Která z těchto příchutí by se Vám nejvíce líbila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skořice s jablky3532,71 %32,71 %  
s chia semínky2119,63 %19,63 %  
vánoční perník1917,76 %17,76 %  
liči1917,76 %17,76 %  
slanina1312,15 %12,15 %  

Graf

9. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7065,42 %65,42 %  
muž3734,58 %34,58 %  

Graf

10. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 359285,98 %85,98 %  
36 - 551110,28 %10,28 %  
56 a více43,74 %3,74 %  

Graf

11. Jaký je Váš měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 5 000 Kč5147,66 %47,66 %  
5 000 - 15 000 Kč3835,51 %35,51 %  
15 000 - 30 000 Kč1110,28 %10,28 %  
30 000 Kč a více76,54 %6,54 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Jaké je Vaše pohlaví?

  • odpověď muž:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi slanina na otázku 8. Která z těchto příchutí by se Vám nejvíce líbila?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte jogurty značky Activia?

2. Konzumujete jogurty Activia?

3. Jak často asi nakupujete jogurty Activia?

4. Kde nejčastěji nakupujete jogurty Activia?

5. Proč nakupujete jogurty značky Activia?

6. Vyberte, kterou příchuť konzumujete nejčastěji?

7. Uvítali byste novou příchuť na trhu?

8. Která z těchto příchutí by se Vám nejvíce líbila?

9. Jaké je Vaše pohlaví?

10. Kolik Vám je let?

11. Jaký je Váš měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte jogurty značky Activia?

2. Konzumujete jogurty Activia?

3. Jak často asi nakupujete jogurty Activia?

4. Kde nejčastěji nakupujete jogurty Activia?

5. Proč nakupujete jogurty značky Activia?

6. Vyberte, kterou příchuť konzumujete nejčastěji?

7. Uvítali byste novou příchuť na trhu?

8. Která z těchto příchutí by se Vám nejvíce líbila?

9. Jaké je Vaše pohlaví?

10. Kolik Vám je let?

11. Jaký je Váš měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

PPPKS, P.Jogurt Activia (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://jogurt-activia.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.