Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jsou slevové portály důvěryhodné/spolehlivé?

Jsou slevové portály důvěryhodné/spolehlivé?

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:David Harazim
Šetření:14. 04. 2015 - 28. 04. 2015
Počet respondentů:235
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.06
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:51
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

v rámci našeho školního projektu vás žádáme o vyplnění tohoto dotazníku. Téma jsme si vybrali proto, že nám přijde zajímavé a to zvláště pro dnešní dobu, kdy je internet přehlcen různými e-shopy a slevovými portály.  Z dotazníkového šetření by mělo vyplynout, zda lidé slevové portály znají, jestli je využívají, jak jim důvěřují, co na nich nejvíce nakupuji a hlavně zda jsou podle zákazníků spolehlivé. Dotazník je určen, jak pro ženy tak i muže různých věkových kategorií. Respondenty chceme získat náhodným výběrem a cílovým oslovením.

Děkujeme Vám za spolupráci a ochotu.

Odpovědi respondentů

1. Znáte slevové portály?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano22194,04 %94,04 %  
ne145,96 %5,96 %  

Graf

2. Už jste někdy využil/a slevové portály?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17172,77 %72,77 %  
ne6427,23 %27,23 %  

Graf

3. Jak často je navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než jednou za měsíc8737,02 %37,02 %  
alespoň jednou za měsíc6125,96 %25,96 %  
vůbec nenavštěvuji4318,3 %18,3 %  
alespoň jednou týdně3514,89 %14,89 %  
denně93,83 %3,83 %  

Graf

4. Jaký slevový portál navštěvujete nejvíce?

V nabídce je top 5 nejnavštěvovanějších slevových portálů

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
slevomat.cz15766,81 %66,81 %  
žádné4017,02 %17,02 %  
jiné198,09 %8,09 %  
pepa.cz93,83 %3,83 %  
vykupto.cz41,7 %1,7 %  
berslevu.cz20,85 %0,85 %  
zapakatel.cz20,85 %0,85 %  
slevomat.cz10,43 %0,43 %  
slevomat.cz10,43 %0,43 %  

Graf

5. Jste spokojen se slevovými portály?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen8234,89 %34,89 %  
spokojen7933,62 %33,62 %  
nenavštěvuji slevové portály4318,3 %18,3 %  
zcela spokojen177,23 %7,23 %  
spíše nespokojen104,26 %4,26 %  
zcela nespokojen31,28 %1,28 %  
nespokojen10,43 %0,43 %  

Graf

6. Který z těchto portálů si myslíte, že je nejdůvěryhodnější?

V nabídce je top 5 nejnavštěvovanějších slevových portálů

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
slevomat.cz17373,62 %73,62 %  
nenavštěvuji slevové portály3916,6 %16,6 %  
jiné83,4 %3,4 %  
pepa.cz83,4 %3,4 %  
vykupto.cz41,7 %1,7 %  
berslevu.cz20,85 %0,85 %  
zapakatel.cz10,43 %0,43 %  

Graf

7. Jaké slevy využíváte na slevových portálech?

U této otázky je možno vybrat více než 1 odpověď

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cestování13055,32 %55,32 %  
zábava a volný čas8234,89 %34,89 %  
jídlo a pití8134,47 %34,47 %  
krása, zdraví, relaxace7933,62 %33,62 %  
žádné4619,57 %19,57 %  
móda a styl3715,74 %15,74 %  
elektronika187,66 %7,66 %  
ostatní187,66 %7,66 %  

Graf

8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?

Ohodnoťte jednotlivé položky podle důležitosti na stupnici 1-6 (1= velmi důležité, 2= důležité, 3= spíše důležité, 4= spíše nedůležité, 5= nedůležité, 6= nenakupuji na slevovém portálu)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

9. Sdílíte své zkušenosti s nakupováním na slevových portálech s ostatními lidmi (kamarádi, recenze, webové srovnávače)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10142,98 %42,98 %  
ano9138,72 %38,72 %  
nemám zkušenosti s nákupem4318,3 %18,3 %  

Graf

10. Máte nějaké negativní zkušenosti se slevovými portály?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14260,43 %60,43 %  
nemám zkušenosti s nákupem4820,43 %20,43 %  
ano2510,64 %10,64 %  
ano, ale vše se nakonec vyřešilo a v konečném důsledku jsem byl spokojen/a208,51 %8,51 %  

Graf

11. Hodláte v budoucnu nadále využívat služeb slevových portálů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano9239,15 %39,15 %  
určitě ano6226,38 %26,38 %  
nevím4920,85 %20,85 %  
spíše ne187,66 %7,66 %  
určitě ne145,96 %5,96 %  

Graf

12. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena15365,11 %65,11 %  
muž8234,89 %34,89 %  

Graf

13. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-30 let13457,02 %57,02 %  
do 20 let6025,53 %25,53 %  
41-50 let198,09 %8,09 %  
31-40 let93,83 %3,83 %  
51-60 let83,4 %3,4 %  
61 a více let52,13 %2,13 %  

Graf

14. Prosím, pokud máte nějakou myšlenku, která je úzce propojena s tématem dotazníku, nebyla zmíněna a považujete ji za důležitou, stručně nám ji popište:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

.

bohužel mě nic nenapadá :)

Cena např. Zájezdu je lákavá, ale jakmile mi dorazil voucher, měla jsem doplatit další balíček cestování a další povinný balíček návštěvních míst. Ve finále mi to vyšlo na stejno, jako bych si to zařizovala sama.. Podle me na slevomatu je převážná většina hotelů a penziónu, kde je malá návštěvnost a žádňý zisk, takhle jsem dojela na Slovensko a byla jsem maximálně zklamaná..

Chybí poměrně častý portál zbozomat.cz

Jediný problém je, že danou věc si koupí hodně lidí, čekám pak frontu, na nejbližší termín, je nás spousta lidí na jednom místě...

Jsem proti slevovým portálům. Myslím si, že snižují hodnotu služeb (v případě luxusních restaurací, lázní,...). Pokud nemám dost peněz, abych si danou službu zaplatila ve standardní ceně, raději dané služby nevyužiju, než aby se na mě dívali jako na "toho, kdo to má přes slevový portál". Dle mého názoru se obliba slevových portálů přímo úměrně rovná žalostnému stavu naší ekonomiky.

ne vždy se jedná o skutečnou slevu

Nemám zapotřebí žádné slevy, mám peněz dost.

No asi jsem vám moc nepomohl...

pokud si koupíte ubytování tak zaručeě nemají místo když chcete vy

Slevomat spouští skvělou novou kampaň. Všichni kdo ho využívají mohou napsat, kde jakou slevu chtějí a on se jim to pokusí vyjednat, což je dle mého názoru super nápad! Jako bonus dostane uživatel několik kreditů, které za více nákupů může proměnit v peníze.

už nakupuji málo, boom pominul a kromě jidla v restauraci či wellness pobytu jsou často v prodeji pěkné šmejdy ...

v Čechách si lidé nevěří. Za vším může být podvod

Využívám více portálů, rozhodující je spíš cena a konkrétní nabídka, ale samozřejmě i další podmínky (zejména způsob a cena dopravy, místo poskytnutí služby a podobně), a samozřejmě aktuální "potřeba" dané služby/věci.

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Už jste někdy využil/a slevové portály?

  • odpověď ne:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám zkušenosti s nákupem na otázku 9. Sdílíte své zkušenosti s nakupováním na slevových portálech s ostatními lidmi (kamarádi, recenze, webové srovnávače)
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám zkušenosti s nákupem na otázku 10. Máte nějaké negativní zkušenosti se slevovými portály?
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 7. Jaké slevy využíváte na slevových portálech?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenavštěvuji slevové portály na otázku 5. Jste spokojen se slevovými portály?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenavštěvuji slevové portály na otázku 6. Který z těchto portálů si myslíte, že je nejdůvěryhodnější?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodnost (recenze) slevového portálu=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Znáte slevové portály?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 11. Hodláte v budoucnu nadále využívat služeb slevových portálů?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 4. Jaký slevový portál navštěvujete nejvíce?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostanu zde vše za rozumnou cenu=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?

3. Jak často je navštěvujete?

  • odpověď vůbec nenavštěvuji:
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Znáte slevové portály?
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 4. Jaký slevový portál navštěvujete nejvíce?
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenavštěvuji slevové portály na otázku 5. Jste spokojen se slevovými portály?

4. Jaký slevový portál navštěvujete nejvíce?

  • odpověď žádné:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Znáte slevové portály?

5. Jste spokojen se slevovými portály?

  • odpověď nenavštěvuji slevové portály:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenavštěvuji slevové portály na otázku 6. Který z těchto portálů si myslíte, že je nejdůvěryhodnější?
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Znáte slevové portály?
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 4. Jaký slevový portál navštěvujete nejvíce?
    • zobrazit další souvislosti
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůbec nenavštěvuji na otázku 3. Jak často je navštěvujete?
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostanu zde vše za rozumnou cenu=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodnost (recenze) slevového portálu=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?

6. Který z těchto portálů si myslíte, že je nejdůvěryhodnější?

  • odpověď nenavštěvuji slevové portály:
    • 5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Znáte slevové portály?
    • 5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 11. Hodláte v budoucnu nadále využívat služeb slevových portálů?

7. Jaké slevy využíváte na slevových portálech?

  • odpověď žádné:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenavštěvuji slevové portály na otázku 6. Který z těchto portálů si myslíte, že je nejdůvěryhodnější?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenavštěvuji slevové portály na otázku 5. Jste spokojen se slevovými portály?
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Znáte slevové portály?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 11. Hodláte v budoucnu nadále využívat služeb slevových portálů?
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 4. Jaký slevový portál navštěvujete nejvíce?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám zkušenosti s nákupem na otázku 9. Sdílíte své zkušenosti s nakupováním na slevových portálech s ostatními lidmi (kamarádi, recenze, webové srovnávače)
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodnost (recenze) slevového portálu=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?

8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?

  • odpověď bonusy od slevového portálu=6:
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nákup z pohodlí domova=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednost portálu=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostanu zde vše za rozumnou cenu=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodnost (recenze) slevového portálu=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • 5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi komunikace se slevovým portálem=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • 5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi seženu zde vše na jednom místě=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
  • odpověď doprava mého výrobku=6:
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostanu zde vše za rozumnou cenu=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodnost (recenze) slevového portálu=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • 6.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nákup z pohodlí domova=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 6.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednost portálu=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
  • odpověď dostanu zde vše za rozumnou cenu=6:
    • 7.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodnost (recenze) slevového portálu=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • 7.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nákup z pohodlí domova=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • 7.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednost portálu=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
  • odpověď důvěryhodnost (recenze) slevového portálu=6:
    • 7.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostanu zde vše za rozumnou cenu=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • 7.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nákup z pohodlí domova=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • 7.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednost portálu=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
  • odpověď komunikace se slevovým portálem=6:
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednost portálu=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nákup z pohodlí domova=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostanu zde vše za rozumnou cenu=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodnost (recenze) slevového portálu=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi podmínky reklamace=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi seženu zde vše na jednom místě=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
  • odpověď nákup z pohodlí domova=6:
    • 7.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednost portálu=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • 7.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostanu zde vše za rozumnou cenu=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • 7.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodnost (recenze) slevového portálu=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi komunikace se slevovým portálem=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi seženu zde vše na jednom místě=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
  • odpověď podmínky reklamace=6:
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednost portálu=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi komunikace se slevovým portálem=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nákup z pohodlí domova=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostanu zde vše za rozumnou cenu=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodnost (recenze) slevového portálu=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • 6.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi seženu zde vše na jednom místě=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
  • odpověď přehlednost portálu=6:
    • 7.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nákup z pohodlí domova=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • 7.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostanu zde vše za rozumnou cenu=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • 7.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodnost (recenze) slevového portálu=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi komunikace se slevovým portálem=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi podmínky reklamace=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi seženu zde vše na jednom místě=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
  • odpověď seženu zde vše na jednom místě=6:
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nákup z pohodlí domova=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednost portálu=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostanu zde vše za rozumnou cenu=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodnost (recenze) slevového portálu=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi komunikace se slevovým portálem=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?

10. Máte nějaké negativní zkušenosti se slevovými portály?

  • odpověď nemám zkušenosti s nákupem:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám zkušenosti s nákupem na otázku 9. Sdílíte své zkušenosti s nakupováním na slevových portálech s ostatními lidmi (kamarádi, recenze, webové srovnávače)
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodnost (recenze) slevového portálu=6 na otázku 8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte slevové portály?

2. Už jste někdy využil/a slevové portály?

3. Jak často je navštěvujete?

4. Jaký slevový portál navštěvujete nejvíce?

5. Jste spokojen se slevovými portály?

6. Který z těchto portálů si myslíte, že je nejdůvěryhodnější?

7. Jaké slevy využíváte na slevových portálech?

8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?

9. Sdílíte své zkušenosti s nakupováním na slevových portálech s ostatními lidmi (kamarádi, recenze, webové srovnávače)

10. Máte nějaké negativní zkušenosti se slevovými portály?

11. Hodláte v budoucnu nadále využívat služeb slevových portálů?

12. Jaké je vaše pohlaví?

13. Kolik je vám let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte slevové portály?

2. Už jste někdy využil/a slevové portály?

3. Jak často je navštěvujete?

4. Jaký slevový portál navštěvujete nejvíce?

5. Jste spokojen se slevovými portály?

6. Který z těchto portálů si myslíte, že je nejdůvěryhodnější?

7. Jaké slevy využíváte na slevových portálech?

8. Co je pro vás důležité při nakupování na slevovém portálu?

9. Sdílíte své zkušenosti s nakupováním na slevových portálech s ostatními lidmi (kamarádi, recenze, webové srovnávače)

10. Máte nějaké negativní zkušenosti se slevovými portály?

11. Hodláte v budoucnu nadále využívat služeb slevových portálů?

12. Jaké je vaše pohlaví?

13. Kolik je vám let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Harazim, D.Jsou slevové portály důvěryhodné/spolehlivé? (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://jsou-slevove-portaly-duveryh.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.