Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jste IN nebo OUT ??

Jste IN nebo OUT ??

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Klára Weissová
Šetření:03. 12. 2008 - 10. 12. 2008
Počet respondentů:272
Počet otázek (max/průměr):14 / 12.5
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:20,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

předkládám Vám dotazník marketingového výzkumu, který je součástí mé bakalářské práce.
Výzkum si klade za cíl zjistit, jaký máte vy jako veřejnost názor na TV reklamu, teleshoping, direct mail či reklamu v rádiu a jestli znáte nějaké nové komunikační trendy, jimiž se Vás snaží firmy ovlivnit nebo oslovit.

Vaše odpovědi jsou pro tento výzkum neobyčejně cenné.
 

MOC DĚKUJI ZA VYPLNĚNÍ !!!!

Odpovědi respondentů

1. Jaký máte názor na teleshoping?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
otravuje mě16761,4 %61,4 %  
je mi to jedno4616,91 %16,91 %  
nevadí mi4416,18 %16,18 %  
občas si něco objednám51,84 %1,84 %  
Hodně záleží jaký a jak podaný.Obecně ale obtěžuje10,37 %0,37 %  
nepřijdu s televizí do styku, ale z principu vadí.10,37 %0,37 %  
nemam ho moc v lasce ale obcas se na nej divam10,37 %0,37 %  
je to dost srandovní, když tam postý běží reklama 10,37 %0,37 %  
baví mě na to koukat, směju se tomu10,37 %0,37 %  
Nesleduji10,37 %0,37 %  
zboznuju to, vzdycky se u toho kralovsky pobavime10,37 %0,37 %  
rád se na to dívám10,37 %0,37 %  
občas se u něj dobře bavím :)10,37 %0,37 %  
občas, když náhodou přepnu, sleduju jen proZasmání10,37 %0,37 %  

Graf

2. Obtěžují vás nevyžádané letáky, které vám chodí do schránky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
letmo si je přečtu a vyhodím14954,78 %54,78 %  
ano obtěžují a bez otevření či přečtení vyhazuji4717,28 %17,28 %  
zajímá mě to, často si je čtu228,09 %8,09 %  
nechám si je na později a pak si je přečtu207,35 %7,35 %  
vždy si je přečtu a občas podle nich i něco koupím176,25 %6,25 %  
nechám si je na později, ale pak už je nikdy nepřečtu93,31 %3,31 %  
Jak které..Některé mě zaujmou, jiné vyhodím.10,37 %0,37 %  
do schránky mi nechodí, kdyby ano, varianta 110,37 %0,37 %  
nechodí mi, nálepka nevhazujte reklamu10,37 %0,37 %  
Jak které,některé si přečtu, jiné okamžitě vyhodim10,37 %0,37 %  
jak kdy, něco čtu, něco vyhazuju10,37 %0,37 %  
Sám je nečtu, přesto je roznáším :)10,37 %0,37 %  
zajímá mě jen kaufland, tesco a letáky toho typu 10,37 %0,37 %  
jenom si to prohlídnu a vyhodím10,37 %0,37 %  

Graf

3. Říká vám něco pojem "guerilla" ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 5, nevímotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne19571,69 %71,69 %  
ano5821,32 %21,32 %  
nevím196,99 %6,99 %  

Graf

4. Co si pod tímto pojmem "guerilla" představujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neobvyklá nízkonákladová šokující akce 4493,62 %16,18 %  
delší reklamní spot v televizi36,38 %1,1 %  

Graf

5. Co si myslíte obecně o televizní reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
otravuje mě, vždy odcházím nebo přepínám10137,13 %37,13 %  
nevadí mi, ale moc ji nevnímám8230,15 %30,15 %  
občas se na ni rád/a podívám, dozvím se něco nového5419,85 %19,85 %  
je mi to jedno186,62 %6,62 %  
některé reklamy mě zajímají a občas podle nich i nakupuji176,25 %6,25 %  

Graf

6. Přijde vám současná televizní reklama nezajímavá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, nevímotázka č. 8, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13549,63 %49,63 %  
ne7627,94 %27,94 %  
nevím6122,43 %22,43 %  

Graf

7. Přijde Vám reklama nezajímavá protože je

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pořád stejně stereotypní3829,23 %13,97 %  
průhledně lživá3224,62 %11,76 %  
bez nápadu3123,85 %11,4 %  
otravná2922,31 %10,66 %  

Graf

8. Byli byste radši za nové inovativní nápady firem, jejichž reklama by byla zábavná a kreativní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ano, už mě ten stejný typ komunikace se zákazníkem nebaví14553,31 %53,31 %  
je mi to jedno10538,6 %38,6 %  
nechci nic nového 124,41 %4,41 %  
ne, jsem zvyklý/á na již zavedený typ reklamy (např. reklama v rádiu, televizi atd)103,68 %3,68 %  

Graf

9. Dostáváte rádi emaily s vtipnými videy či fotkami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, když jsou dobré, tak je i přepošlu dál12345,22 %45,22 %  
ne, ale podívám se na ně7025,74 %25,74 %  
ne, hned je mažu ani se na ně nepodívám5219,12 %19,12 %  
je mi to jedno279,93 %9,93 %  

Graf

10. Je pro Vás zajímavější reklama typu: Společnost MBank netradičním způsobem upozornila na nutnost placení bankovních poplatků tím, že na tramvajových zastávkách umístila klece, z nichž se pokouší dostat člověk v saku a kravatě s povinným kufříkem jakožto odznakem bankovního úředníka. Nebo je pro vás zajímavější klasická reklama (např. v TV, rádiu apod.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
radši bych vídal/a více takto zajímavých reklam jako u MBank než klasické např.v televizi 12345,22 %45,22 %  
je mi to jedno5921,69 %21,69 %  
nezajímá mě žádná reklama4516,54 %16,54 %  
zvolil/a bych klasickou reklamu (TV, rádio apod.)4516,54 %16,54 %  

Graf

11. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena20475 %75 %  
muž6825 %25 %  

Graf

12. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stření s maturitou11943,75 %43,75 %  
základní10337,87 %37,87 %  
vysokoškolské3914,34 %14,34 %  
střední odborné (vyučení)72,57 %2,57 %  
vyšší odborné41,47 %1,47 %  

Graf

13. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 - 25 let18774,21 %68,75 %  
0 - 15 let4216,67 %15,44 %  
26 - 35 let166,35 %5,88 %  
36 - 45 let41,59 %1,47 %  
61- 100 let20,79 %0,74 %  
46 - 60 let10,4 %0,37 %  

Graf

14. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student20782,14 %76,1 %  
pracující3313,1 %12,13 %  
pracující student51,98 %1,84 %  
momentálně bez zaměstnání20,79 %0,74 %  
v invalidním důchodu10,4 %0,37 %  
v důchodu10,4 %0,37 %  
žák10,4 %0,37 %  
stále ještě žák :-) 9.třídy ale :D10,4 %0,37 %  
studuju marketing, jsem trochu zaujatá:)10,4 %0,37 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Říká vám něco pojem "guerilla" ?

  • odpověď ano:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi neobvyklá nízkonákladová šokující akce na otázku 4. Co si pod tímto pojmem "guerilla" představujete?

5. Co si myslíte obecně o televizní reklamě?

  • odpověď otravuje mě, vždy odcházím nebo přepínám:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi otravná na otázku 7. Přijde Vám reklama nezajímavá protože je

6. Přijde vám současná televizní reklama nezajímavá?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi bez nápadu na otázku 7. Přijde Vám reklama nezajímavá protože je
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi otravná na otázku 7. Přijde Vám reklama nezajímavá protože je
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi pořád stejně stereotypní na otázku 7. Přijde Vám reklama nezajímavá protože je
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi průhledně lživá na otázku 7. Přijde Vám reklama nezajímavá protože je

12. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

  • odpověď základní:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 - 15 let na otázku 13. Kolik Vám je let?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký máte názor na teleshoping?

2. Obtěžují vás nevyžádané letáky, které vám chodí do schránky?

3. Říká vám něco pojem "guerilla" ?

4. Co si pod tímto pojmem "guerilla" představujete?

5. Co si myslíte obecně o televizní reklamě?

6. Přijde vám současná televizní reklama nezajímavá?

7. Přijde Vám reklama nezajímavá protože je

8. Byli byste radši za nové inovativní nápady firem, jejichž reklama by byla zábavná a kreativní?

9. Dostáváte rádi emaily s vtipnými videy či fotkami?

10. Je pro Vás zajímavější reklama typu: Společnost MBank netradičním způsobem upozornila na nutnost placení bankovních poplatků tím, že na tramvajových zastávkách umístila klece, z nichž se pokouší dostat člověk v saku a kravatě s povinným kufříkem jakožto odznakem bankovního úředníka. Nebo je pro vás zajímavější klasická reklama (např. v TV, rádiu apod.)?

11. Jaké je Vaše pohlaví?

12. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

13. Kolik Vám je let?

14. Jste

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký máte názor na teleshoping?

2. Obtěžují vás nevyžádané letáky, které vám chodí do schránky?

3. Říká vám něco pojem "guerilla" ?

4. Co si pod tímto pojmem "guerilla" představujete?

5. Co si myslíte obecně o televizní reklamě?

6. Přijde vám současná televizní reklama nezajímavá?

7. Přijde Vám reklama nezajímavá protože je

8. Byli byste radši za nové inovativní nápady firem, jejichž reklama by byla zábavná a kreativní?

9. Dostáváte rádi emaily s vtipnými videy či fotkami?

10. Je pro Vás zajímavější reklama typu: Společnost MBank netradičním způsobem upozornila na nutnost placení bankovních poplatků tím, že na tramvajových zastávkách umístila klece, z nichž se pokouší dostat člověk v saku a kravatě s povinným kufříkem jakožto odznakem bankovního úředníka. Nebo je pro vás zajímavější klasická reklama (např. v TV, rádiu apod.)?

11. Jaké je Vaše pohlaví?

12. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

13. Kolik Vám je let?

14. Jste

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Weissová, K.Jste IN nebo OUT ?? (výsledky průzkumu), 2008. Dostupné online na https://jste-in-neboout-.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.