Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Výzkum preferencí ohledně kadeřnických salonů - určeno pro ženy
Výsledky budou použity pro tvorbu a rozhodnutí o koncepci nového kadeřnického salonu.
Děkuji.
Odpovědi respondentů
1. Jak často chodíte do kadeřnictví? 1x za
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [měsíc a častěji → otázka č. 2, dva měsíce a častěji → otázka č. 2, tři měsíce a častěji → otázka č. 2, šest měsíců a častěji → otázka č. 2, méně často, ale občas ano → otázka č. 2, vůbec → otázka č. 19].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
tři měsíce a častěji
30
29,41 %
29,41 %
dva měsíce a častěji
27
26,47 %
26,47 %
šest měsíců a častěji
26
25,49 %
25,49 %
méně často, ale občas ano
11
10,78 %
10,78 %
měsíc a častěji
4
3,92 %
3,92 %
vůbec
4
3,92 %
3,92 %
2. Jaké služby si tam objednáváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
střih
93
94,9 %
91,18 %
úprava účasu - foukaná a styling
51
52,04 %
50 %
barvení
38
38,78 %
37,25 %
melír
34
34,69 %
33,33 %
jiné
2
2,04 %
1,96 %
trvalá
1
1,02 %
0,98 %
3. Kolik tam CELKEM utratíte za služby?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
700 Kč a méně
42
42,86 %
41,18 %
1001 Kč - 1300 Kč
21
21,43 %
20,59 %
701 Kč - 1000 Kč
18
18,37 %
17,65 %
1301 Kč - 1600 Kč
10
10,2 %
9,8 %
2001 Kč a více
5
5,1 %
4,9 %
1601 Kč - 2000 Kč
2
2,04 %
1,96 %
4. Preferujete kadeřníka či kadeřnici?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
je mi to jedno
58
59,18 %
56,86 %
kadeřnice
19
19,39 %
18,63 %
kadeřník
16
16,33 %
15,69 %
je mi to
5
5,1 %
4,9 %
5. Jakou máte obecnou preferenci na značku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
je mi to jedno
44
44,9 %
43,14 %
L'Oreal
19
19,39 %
18,63 %
Wella
8
8,16 %
7,84 %
Redken
7
7,14 %
6,86 %
Kerastase
6
6,12 %
5,88 %
Goldwell
4
4,08 %
3,92 %
Schwarzkopf
4
4,08 %
3,92 %
Matrix
4
4,08 %
3,92 %
jiná
2
2,04 %
1,96 %
6. Zašla jste někdy do kadeřnického salonu, který neznáte, protože vás zaujal?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
56
57,14 %
54,9 %
ano
42
42,86 %
41,18 %
7. V kolik hodin ráno by měl salon otvírat, aby vám to vyhovovalo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
7 hodin
38
38,78 %
37,25 %
8 hodin
29
29,59 %
28,43 %
9 hodin
14
14,29 %
13,73 %
10 hodin
10
10,2 %
9,8 %
6 hodin
5
5,1 %
4,9 %
5 hodin
2
2,04 %
1,96 %
8. V kolik hodin nejpozději večer by vás ještě měl salon přijmout, aby vám to vyhovovalo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 hodin
39
39,8 %
38,24 %
19 hodin
35
35,71 %
34,31 %
21 hodin
17
17,35 %
16,67 %
22 hodin
6
6,12 %
5,88 %
23 hodin
1
1,02 %
0,98 %
9. šla byste do kadeřnického salonu v sobotu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
94
95,92 %
92,16 %
ne
4
4,08 %
3,92 %
10. šla byste do kadeřnického salonu v neděli?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
74
75,51 %
72,55 %
ne
24
24,49 %
23,53 %
11. Když si představíte, že jdete do nového salonu k nové kadeřnici. Jaké máte pocity? Cítíte RADOST?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
ano vs. ne
2-1-0-1-2
-0.102
1.316
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
12. Když si představíte, že jdete do nového salonu k nové kadeřnici. Jaké máte pocity? Cítíte VZRUŠENÍ?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
ano vs. ne
2-1-0-1-2
-0.214
1.495
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
13. Když si představíte, že jdete do nového salonu k nové kadeřnici. Jaké máte pocity? Cítíte ZVĚDAVOST?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
ano vs. ne
2-1-0-1-2
-1.122
1.026
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
14. Když si představíte, že jdete do nového salonu k nové kadeřnici. Jaké máte pocity? Cítíte STRACH?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
ano vs. ne
2-1-0-1-2
-0.52
1.413
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
15. Když si představíte, že jdete do nového salonu k nové kadeřnici. Jaké máte pocity? Cítíte SMUTEK?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
ano vs. ne
2-1-0-1-2
1.286
1.184
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
16. Když si představíte, že jdete do nového salonu k nové kadeřnici. Jaké máte pocity? Cítíte NEJISTOTU?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
ano vs. ne
2-1-0-1-2
-0.898
1.132
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
17. O čem by vás měl přesvědčit nový salon, který si zrovna vybíráte? Jinými slovy - jaké pocity by ve vás měl vyvolávat?
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
že mi rozumí a umějí mi poradit
3.551
8.737
že mě respektují a chovají se přátelsky a mile
4.286
4.184
že jim můžu důvěřovat
4.133
4.34
že to bude bezpečné pro mé vlasy
4.02
4.428
že jsou na salonu technicky schopní
5.347
4.818
že vnímají a sledují módní trendy
5.898
3.949
že je cenově výhodný
5.061
5.241
že je luxusní a exkluzivní
7.102
8.826
že má příjemnou a relaxační atmosféru
5.602
5.444
18. Kadeřnický salon bez dalších služeb jako je kosmetika nebo nehty, je u vás
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
je mi to jedno
75
76,53 %
73,53 %
ve výhodě
15
15,31 %
14,71 %
v nevýhodě
8
8,16 %
7,84 %
19. Váš věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
19968.48
Minimum:
100
Maximum:
44000
Variační rozpětí:
43900
Rozptyl:
130576687.77
Směrodatná odchylka:
11427.02
Medián:
20000
Modus:
30000
21. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
100
98,04 %
98,04 %
muž
2
1,96 %
1,96 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně často, ale občas ano na otázku 1. Jak často chodíte do kadeřnictví? 1x za
13. Když si představíte, že jdete do nového salonu k nové kadeřnici. Jaké máte pocity? Cítíte ZVĚDAVOST?
odpověď ano [2-1-0-1-2] ne: -2:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano [2-1-0-1-2] ne: -2 na otázku 12. Když si představíte, že jdete do nového salonu k nové kadeřnici. Jaké máte pocity? Cítíte VZRUŠENÍ?
16. Když si představíte, že jdete do nového salonu k nové kadeřnici. Jaké máte pocity? Cítíte NEJISTOTU?
odpověď ano [2-1-0-1-2] ne: -2:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano [2-1-0-1-2] ne: 2 na otázku 11. Když si představíte, že jdete do nového salonu k nové kadeřnici. Jaké máte pocity? Cítíte RADOST?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano [2-1-0-1-2] ne: -2 na otázku 14. Když si představíte, že jdete do nového salonu k nové kadeřnici. Jaké máte pocity? Cítíte STRACH?
17. O čem by vás měl přesvědčit nový salon, který si zrovna vybíráte? Jinými slovy - jaké pocity by ve vás měl vyvolávat?
odpověď že je luxusní a exkluzivní=9:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně často, ale občas ano na otázku 1. Jak často chodíte do kadeřnictví? 1x za
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi že je cenově výhodný=8 na otázku 17. O čem by vás měl přesvědčit nový salon, který si zrovna vybíráte? Jinými slovy - jaké pocity by ve vás měl vyvolávat?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi že jsou na salonu technicky schopní=6 na otázku 17. O čem by vás měl přesvědčit nový salon, který si zrovna vybíráte? Jinými slovy - jaké pocity by ve vás měl vyvolávat?
19. Váš věk
odpověď 26 - 35:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 30000 - 55000 > na otázku 20. Váš čistý měsíční příjem (mzda, kapesné, příspěvky od blízkých, ...)
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jak často chodíte do kadeřnictví? 1x za
2. Jaké služby si tam objednáváte?
3. Kolik tam CELKEM utratíte za služby?
4. Preferujete kadeřníka či kadeřnici?
5. Jakou máte obecnou preferenci na značku?
6. Zašla jste někdy do kadeřnického salonu, který neznáte, protože vás zaujal?
7. V kolik hodin ráno by měl salon otvírat, aby vám to vyhovovalo?
8. V kolik hodin nejpozději večer by vás ještě měl salon přijmout, aby vám to vyhovovalo?
9. šla byste do kadeřnického salonu v sobotu?
10. šla byste do kadeřnického salonu v neděli?
11. Když si představíte, že jdete do nového salonu k nové kadeřnici. Jaké máte pocity? Cítíte RADOST?
12. Když si představíte, že jdete do nového salonu k nové kadeřnici. Jaké máte pocity? Cítíte VZRUŠENÍ?
13. Když si představíte, že jdete do nového salonu k nové kadeřnici. Jaké máte pocity? Cítíte ZVĚDAVOST?
14. Když si představíte, že jdete do nového salonu k nové kadeřnici. Jaké máte pocity? Cítíte STRACH?
15. Když si představíte, že jdete do nového salonu k nové kadeřnici. Jaké máte pocity? Cítíte SMUTEK?
16. Když si představíte, že jdete do nového salonu k nové kadeřnici. Jaké máte pocity? Cítíte NEJISTOTU?
17. O čem by vás měl přesvědčit nový salon, který si zrovna vybíráte? Jinými slovy - jaké pocity by ve vás měl vyvolávat?
18. Kadeřnický salon bez dalších služeb jako je kosmetika nebo nehty, je u vás
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jak často chodíte do kadeřnictví? 1x za
2. Jaké služby si tam objednáváte?
3. Kolik tam CELKEM utratíte za služby?
4. Preferujete kadeřníka či kadeřnici?
5. Jakou máte obecnou preferenci na značku?
6. Zašla jste někdy do kadeřnického salonu, který neznáte, protože vás zaujal?
7. V kolik hodin ráno by měl salon otvírat, aby vám to vyhovovalo?
8. V kolik hodin nejpozději večer by vás ještě měl salon přijmout, aby vám to vyhovovalo?
9. šla byste do kadeřnického salonu v sobotu?
10. šla byste do kadeřnického salonu v neděli?
11. Když si představíte, že jdete do nového salonu k nové kadeřnici. Jaké máte pocity? Cítíte RADOST?
12. Když si představíte, že jdete do nového salonu k nové kadeřnici. Jaké máte pocity? Cítíte VZRUŠENÍ?
13. Když si představíte, že jdete do nového salonu k nové kadeřnici. Jaké máte pocity? Cítíte ZVĚDAVOST?
14. Když si představíte, že jdete do nového salonu k nové kadeřnici. Jaké máte pocity? Cítíte STRACH?
15. Když si představíte, že jdete do nového salonu k nové kadeřnici. Jaké máte pocity? Cítíte SMUTEK?
16. Když si představíte, že jdete do nového salonu k nové kadeřnici. Jaké máte pocity? Cítíte NEJISTOTU?
17. O čem by vás měl přesvědčit nový salon, který si zrovna vybíráte? Jinými slovy - jaké pocity by ve vás měl vyvolávat?
18. Kadeřnický salon bez dalších služeb jako je kosmetika nebo nehty, je u vás
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.