Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kampaň společnosti Avon - Prý bych měla

Kampaň společnosti Avon - Prý bych měla

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Peterkova
Šetření:10. 04. 2016 - 16. 04. 2016
Počet respondentů:162
Počet otázek (max/průměr):16 / 8.92
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:99,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou VŠEM a výsledky tohoto dotazníku budou použity pro zpracování mojí bakalářské práce. Ta se zabývá kampaní pro ženy "Prý bych měla", kterou spustila kosmetické společnosti Avon.

Prosím Vás o pár minut Vašeho času, který věnujete vyplnění mého dotazníku.

Děkuji

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ženaotázka č. 2, Muž → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena14388,27 %88,27 %  
Muž1911,73 %11,73 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 – 30 let7451,75 %45,68 %  
31 – 40 let3524,48 %21,6 %  
41 – 50 let1913,29 %11,73 %  
Do 20 let64,2 %3,7 %  
Více jak 60 let53,5 %3,09 %  
51 – 60 let42,8 %2,47 %  

Graf

3. Znáte kosmetiku značky Avon?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14097,9 %86,42 %  
Ne32,1 %1,85 %  

Graf

4. Máte obchodní vztah se společností Avon Cosmetics s.r.o.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11280 %69,14 %  
Ano, jsem zaměstnanec společnosti Avon1510,71 %9,26 %  
Ano, jsem reprezentant dané společnosti (Avon Lady, Sales Leader, Zónový manažer)139,29 %8,02 %  

Graf

5. Používáte výrobky značky Avon?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9165 %56,17 %  
Ne4935 %30,25 %  

Graf

6. Zaregistrovala jste kampaň „Prý bych měla“, kterou spustila společnost Avon Cosmetics s.r.o.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Tuto kampaň jsem zaregistovala, ale nevěděla jsem, že se jedná o počin společnosti Avonotázka č. 7, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10774,83 %66,05 %  
Ano3524,48 %21,6 %  
Tuto kampaň jsem zaregistovala, ale nevěděla jsem, že se jedná o počin společnosti Avon10,7 %0,62 %  

Graf

7. Kde jste zaznamenala tuto kampaň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na akci spojené se společností Avon Cosmetics s.r.o.1130,56 %6,79 %  
Na billboardech719,44 %4,32 %  
Na internetu616,67 %3,7 %  
V katalogu Avon513,89 %3,09 %  
V metru25,56 %1,23 %  
Od přátel12,78 %0,62 %  
v zamestnání, učastnila jsem se focení pro kampaň12,78 %0,62 %  
v práci :-)12,78 %0,62 %  
interně jako zaměstnanec12,78 %0,62 %  
Od rodiny/přátel/známých12,78 %0,62 %  

Graf

8. Znamenala tato kampaň Vaše první setkání se společností Avon Cosmetics s.r.o.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne36100 %22,22 %  

Graf

9. Víte, co je smyslem kampaně „Prý bych měla“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, znám přesně smysl této kampaně.2672,22 %16,05 %  
Nejsem si jistá, zda jsem smysl kampaně pochopila správně.822,22 %4,94 %  
Smysl kampaně mi zcela unikl.25,56 %1,23 %  

Graf

10. Jaký je Váš názor na kampaň „Prý bych měla“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Líbí se mi2261,11 %13,58 %  
Velmi se mi líbí719,44 %4,32 %  
Nevím, nemám na ni žádný názor513,89 %3,09 %  
Nelíbí se mi25,56 %1,23 %  

Graf

11. Měla jste zájem si o kampani „Prý bych měla“ sama zjišťovat více informací?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2055,56 %12,35 %  
Ano1644,44 %9,88 %  

Graf

12. Doporučila jste svým přátelům či blízkým osobám, aby se o tuto kampaň začali zajímat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2672,22 %16,05 %  
Ano1027,78 %6,17 %  

Graf

13. Stala se tato kampaň někdy tématem Vašeho rozhovoru s ostatními lidmi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2466,67 %14,81 %  
Ano1233,33 %7,41 %  

Graf

14. Změnil se Váš pohled na společnost Avon Cosmetics s.r.o. po uvedení kampaně „Prý bych měla“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, můj pohled na společnost se nezměnil2877,78 %17,28 %  
Ano – v kladném slova smyslu719,44 %4,32 %  
Ano - v záporném slova smyslu12,78 %0,62 %  

Graf

15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou7149,65 %43,83 %  
Vysokoškolské5236,36 %32,1 %  
Učební obor s maturitou85,59 %4,94 %  
Základní64,2 %3,7 %  
Učební obor bez maturity32,1 %1,85 %  
Středoškolské bez maturity32,1 %1,85 %  

Graf

16. Kde aktuálně bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ve velkém městě (nad 50 tisíc obyvatel)9062,94 %55,56 %  
Na vesnici (do 2 tisíc obyvatel)3423,78 %20,99 %  
V malém městě (do 50 tisíc obyvatel)1812,59 %11,11 %  
V zahraničí 10,7 %0,62 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Používáte výrobky značky Avon?

  • odpověď Ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, jsem zaměstnanec společnosti Avon na otázku 4. Máte obchodní vztah se společností Avon Cosmetics s.r.o.?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na akci spojené se společností Avon Cosmetics s.r.o. na otázku 7. Kde jste zaznamenala tuto kampaň?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Doporučila jste svým přátelům či blízkým osobám, aby se o tuto kampaň začali zajímat?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Stala se tato kampaň někdy tématem Vašeho rozhovoru s ostatními lidmi?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, znám přesně smysl této kampaně. na otázku 9. Víte, co je smyslem kampaně „Prý bych měla“?

6. Zaregistrovala jste kampaň „Prý bych měla“, kterou spustila společnost Avon Cosmetics s.r.o.?

  • odpověď Ano:
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na akci spojené se společností Avon Cosmetics s.r.o. na otázku 7. Kde jste zaznamenala tuto kampaň?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, znám přesně smysl této kampaně. na otázku 9. Víte, co je smyslem kampaně „Prý bych měla“?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Líbí se mi na otázku 10. Jaký je Váš názor na kampaň „Prý bych měla“?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 11. Měla jste zájem si o kampani „Prý bych měla“ sama zjišťovat více informací?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Doporučila jste svým přátelům či blízkým osobám, aby se o tuto kampaň začali zajímat?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Stala se tato kampaň někdy tématem Vašeho rozhovoru s ostatními lidmi?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Znamenala tato kampaň Vaše první setkání se společností Avon Cosmetics s.r.o.?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, můj pohled na společnost se nezměnil na otázku 14. Změnil se Váš pohled na společnost Avon Cosmetics s.r.o. po uvedení kampaně „Prý bych měla“?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 12. Doporučila jste svým přátelům či blízkým osobám, aby se o tuto kampaň začali zajímat?
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 13. Stala se tato kampaň někdy tématem Vašeho rozhovoru s ostatními lidmi?
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 11. Měla jste zájem si o kampani „Prý bych měla“ sama zjišťovat více informací?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, jsem zaměstnanec společnosti Avon na otázku 4. Máte obchodní vztah se společností Avon Cosmetics s.r.o.?

8. Znamenala tato kampaň Vaše první setkání se společností Avon Cosmetics s.r.o.?

  • odpověď Ne:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 6. Zaregistrovala jste kampaň „Prý bych měla“, kterou spustila společnost Avon Cosmetics s.r.o.?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na akci spojené se společností Avon Cosmetics s.r.o. na otázku 7. Kde jste zaznamenala tuto kampaň?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, znám přesně smysl této kampaně. na otázku 9. Víte, co je smyslem kampaně „Prý bych měla“?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Líbí se mi na otázku 10. Jaký je Váš názor na kampaň „Prý bych měla“?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 11. Měla jste zájem si o kampani „Prý bych měla“ sama zjišťovat více informací?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 11. Měla jste zájem si o kampani „Prý bych měla“ sama zjišťovat více informací?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Doporučila jste svým přátelům či blízkým osobám, aby se o tuto kampaň začali zajímat?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 12. Doporučila jste svým přátelům či blízkým osobám, aby se o tuto kampaň začali zajímat?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Stala se tato kampaň někdy tématem Vašeho rozhovoru s ostatními lidmi?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 13. Stala se tato kampaň někdy tématem Vašeho rozhovoru s ostatními lidmi?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, můj pohled na společnost se nezměnil na otázku 14. Změnil se Váš pohled na společnost Avon Cosmetics s.r.o. po uvedení kampaně „Prý bych měla“?
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, jsem zaměstnanec společnosti Avon na otázku 4. Máte obchodní vztah se společností Avon Cosmetics s.r.o.?

9. Víte, co je smyslem kampaně „Prý bych měla“?

  • odpověď Ano, znám přesně smysl této kampaně.:
    • 6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Doporučila jste svým přátelům či blízkým osobám, aby se o tuto kampaň začali zajímat?
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, jsem zaměstnanec společnosti Avon na otázku 4. Máte obchodní vztah se společností Avon Cosmetics s.r.o.?
    • 5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na akci spojené se společností Avon Cosmetics s.r.o. na otázku 7. Kde jste zaznamenala tuto kampaň?

12. Doporučila jste svým přátelům či blízkým osobám, aby se o tuto kampaň začali zajímat?

  • odpověď Ne:
    • 5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 11. Měla jste zájem si o kampani „Prý bych měla“ sama zjišťovat více informací?

14. Změnil se Váš pohled na společnost Avon Cosmetics s.r.o. po uvedení kampaně „Prý bych měla“?

  • odpověď Ne, můj pohled na společnost se nezměnil:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 11. Měla jste zájem si o kampani „Prý bych měla“ sama zjišťovat více informací?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Znáte kosmetiku značky Avon?

4. Máte obchodní vztah se společností Avon Cosmetics s.r.o.?

5. Používáte výrobky značky Avon?

6. Zaregistrovala jste kampaň „Prý bych měla“, kterou spustila společnost Avon Cosmetics s.r.o.?

7. Kde jste zaznamenala tuto kampaň?

8. Znamenala tato kampaň Vaše první setkání se společností Avon Cosmetics s.r.o.?

9. Víte, co je smyslem kampaně „Prý bych měla“?

10. Jaký je Váš názor na kampaň „Prý bych měla“?

11. Měla jste zájem si o kampani „Prý bych měla“ sama zjišťovat více informací?

12. Doporučila jste svým přátelům či blízkým osobám, aby se o tuto kampaň začali zajímat?

13. Stala se tato kampaň někdy tématem Vašeho rozhovoru s ostatními lidmi?

14. Změnil se Váš pohled na společnost Avon Cosmetics s.r.o. po uvedení kampaně „Prý bych měla“?

15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

16. Kde aktuálně bydlíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Znáte kosmetiku značky Avon?

4. Máte obchodní vztah se společností Avon Cosmetics s.r.o.?

5. Používáte výrobky značky Avon?

6. Zaregistrovala jste kampaň „Prý bych měla“, kterou spustila společnost Avon Cosmetics s.r.o.?

7. Kde jste zaznamenala tuto kampaň?

8. Znamenala tato kampaň Vaše první setkání se společností Avon Cosmetics s.r.o.?

9. Víte, co je smyslem kampaně „Prý bych měla“?

10. Jaký je Váš názor na kampaň „Prý bych měla“?

11. Měla jste zájem si o kampani „Prý bych měla“ sama zjišťovat více informací?

12. Doporučila jste svým přátelům či blízkým osobám, aby se o tuto kampaň začali zajímat?

13. Stala se tato kampaň někdy tématem Vašeho rozhovoru s ostatními lidmi?

14. Změnil se Váš pohled na společnost Avon Cosmetics s.r.o. po uvedení kampaně „Prý bych měla“?

15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

16. Kde aktuálně bydlíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Peterkova, V.Kampaň společnosti Avon - Prý bych měla (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://kampan-avon-pry-bych-mela.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.