Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kampaň Česko: země příběhů

Kampaň Česko: země příběhů

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Pospíšilová
Šetření:21. 11. 2012 - 28. 11. 2012
Počet respondentů:104
Počet otázek (max/průměr):14 / 10.13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:81,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:36
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený/á pane/paní,

záměrem tohoto dotazníku je zjistit vše o povědomí veřejnosti o kampani Česko: země příběhů.

Získané informace budou součástí seminární práce. Za jeho vyplnění Vám předem velmi děkuji.

Lucie Pospíšilová

Odpovědi respondentů

1. Jste spokojen/a s tím, jaké je povědomí o ČR v zahraničí? (Kde ČR leží, politická situace, povědomost o památkách)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8682,69 %82,69 %  
ano1817,31 %17,31 %  

Graf

2. Měla by se ČR více prezentovat v zahraničí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím5552,88 %52,88 %  
spíše souhlasím4442,31 %42,31 %  
nesouhlasím32,88 %2,88 %  
nevím21,92 %1,92 %  

Graf

3. Setkal/a jste se již s novou kampaní České centrály cestovního ruchu (CzechTourism) s názvem „Česko: země příběhů“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8379,81 %79,81 %  
ano2120,19 %20,19 %  

Graf

4. Kde jste se s kampaní setkal/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve škole/práci1152,38 %10,58 %  
na internetu628,57 %5,77 %  
v médiích (televize, rozhlas)314,29 %2,88 %  
tisk14,76 %0,96 %  

Graf

5. Co vás na ní zaujalo? Případně co byste změnil/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Je super

jen ten název

Líbí se mi nápaditost. Zaujaly mě příběhy spojené s konkrétními místy o kterých jsem do té doby nevěděl.

líbila se mi, poetické propojení spisovatele Goetheho a Mariánských lázní

název

Nic, tuto reklamu povauji za vyhozené peníze - evidentní další tunel

Rozšířil bych zacílené zdrojové trhy i o další zdrojové trhy

zajímavý nápad, něco co tu ještě nebylo

Zaujal mě název

Zaujalo mě spojení ČR s příběhy...

Země příběhů - žádný příběh nevidím

6. Jak kampaň hodnotíte?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný942,86 %8,65 %  
dobrý733,33 %6,73 %  
výborný314,29 %2,88 %  
dostatečný14,76 %0,96 %  
nedostatečný14,76 %0,96 %  

Graf

7. Zajímá vás, jakým způsobem je v zahraničí prezentována ČR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, zajímá mě to4846,15 %46,15 %  
spíše ano4846,15 %46,15 %  
ne, je mi to jedno43,85 %3,85 %  
spíše ne43,85 %3,85 %  

Graf

8. Kampaň je zaměřena na prezentaci atraktivit ČR jak v zahraničí, tak v samotné ČR. Co podle Vás nejvíce láká cizince do ČR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
historická města6562,5 %62,5 %  
hrady, zámky1615,38 %15,38 %  
Praha76,73 %6,73 %  
lázně43,85 %3,85 %  
příroda (NP, rybníky,...)32,88 %2,88 %  
technické památky21,92 %1,92 %  
Praha a její památky10,96 %0,96 %  
že ČR je levná destinace10,96 %0,96 %  
sportovní aktivity (lyžování, cyklistika, pěší turistika)10,96 %0,96 %  
Alkohol10,96 %0,96 %  
levny piti a holky10,96 %0,96 %  
vše10,96 %0,96 %  
levne devky10,96 %0,96 %  

Graf

9. Existuje podle Vás místo, které je atraktivní, avšak turisty nenavštěvováno?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

ano

ano

ano

ano, Broumov

ano, je jich spousta

asi existuje, ale teď mě žádné nenapadá

asi ne

Broumov

Broumov

Broumov

Broumovsko, Vysočina, Jižní Morava, Jeseníky, Moravskoslezko

Český ráj

Dlouhé stráně

cheb

Jedine misto ktere cizince zajima je Praha... Ten zbytek je jim lhostejny...

Josefov

Karlova Koruna

Kladrubský les

Krkonoše . jižní čechy

Krkonoše, Jižní čechy

kroměříž

Lednico-Valtický areál

Liberec

Macocha

moravské Slovácko

myslím, že vinařské oblasti jsou zahraničními turisty přiliš nenavštěvované

Na nic takového bohužel nepřicházím.

např. zámek Kačina

Ne

ne

ne

netuším

netuším

Nevím

nevim

nevím

Nevím

nevim

opevnění pohraničí z období před II. světovou válkou - podle mne je navštěvováno převážně občany ČR

Orlické hory

Ostrava, důlní oblast

památky UNESCO

pokud to vezmu z hlediska krajů, z mého pohledu je poměrně málo navštěvovaným krajem kraj Vysočina, i přesto, že má tento kraj rozhodně co nabídnout (3 památky UNESCO, letní i zimní destinace, atd.)

Praha

Prachovské skály

Prachovské skály z hlediska zahraničních turistů.

rozhledny obecně (s výjimkou pražských rozhleden, ty navštěvovány jsou)

Spousta míst

takových je v ČR celá řada

teď mě nic nenapadá

Technické památky.

trosky hrady Dívčák

Turisté ze zemí, které navštěvují ČR nejčastěji, jsou často jen ve městech. Turisté ze zemí jako Nizozemí nebo pobaltské země jsou fascinováni naší přírodou a kopci, měli bychom je více ukazovat a být na ně hrdí.

Unikátní česká prasečárna - parlament a sněmovna

určitě ano, ale žádné mě takhle z hlavy nenapadá

určitě ano, jen ted nevím jaké :)

určitě je jich spousta, spíše všichni jedou jen do Prahy

Valašsko

znnojmo

10. Co Vy osobně od této kampaně očekáváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [zvýšení povědomosti o ČRotázka č. 12, zvýšení zaměstnanosti v regionechotázka č. 12, vyšší počet turistů v oblíbených městech (Praha, Karlovy Vary, Český Krumlov)otázka č. 12, vyšší počet turistů v méně navštěvovaných místechotázka č. 12, opakované návštěvy ČRotázka č. 12, prodloužení pobytu turistů v destinaciotázka č. 12, jináotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zvýšení povědomosti o ČR4846,15 %46,15 %  
vyšší počet turistů v méně navštěvovaných místech2927,88 %27,88 %  
opakované návštěvy ČR98,65 %8,65 %  
vyšší počet turistů v oblíbených městech (Praha, Karlovy Vary, Český Krumlov)87,69 %7,69 %  
jiná43,85 %3,85 %  
zvýšení zaměstnanosti v regionech43,85 %3,85 %  
prodloužení pobytu turistů v destinaci21,92 %1,92 %  

Graf

11. Zaškrtli jste odpověď jiná, napište Váš názor:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

"jiná" zahrnuje vše uvedené

nemam zadny nazor ohledne tehle veci

Neočekávám žádný efekt

nevim

12. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8884,62 %84,62 %  
muž1615,38 %15,38 %  

Graf

13. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 – 25 let7673,08 %73,08 %  
26 – 35 let1817,31 %17,31 %  
36 – 45 let32,88 %2,88 %  
56 let a více32,88 %2,88 %  
46 – 55 let32,88 %2,88 %  
18 let a méně10,96 %0,96 %  

Graf

14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
VŠ bakalářské6057,69 %57,69 %  
SŠ s maturitou3331,73 %31,73 %  
VŠ magisterské a vyšší87,69 %7,69 %  
odborné učiliště10,96 %0,96 %  
VOŠ10,96 %0,96 %  
základní10,96 %0,96 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Setkal/a jste se již s novou kampaní České centrály cestovního ruchu (CzechTourism) s názvem „Česko: země příběhů“?

  • odpověď ano:
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ve škole/práci na otázku 4. Kde jste se s kampaní setkal/a?

14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

  • odpověď VŠ bakalářské:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ve škole/práci na otázku 4. Kde jste se s kampaní setkal/a?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste spokojen/a s tím, jaké je povědomí o ČR v zahraničí? (Kde ČR leží, politická situace, povědomost o památkách)

2. Měla by se ČR více prezentovat v zahraničí?

3. Setkal/a jste se již s novou kampaní České centrály cestovního ruchu (CzechTourism) s názvem „Česko: země příběhů“?

4. Kde jste se s kampaní setkal/a?

7. Zajímá vás, jakým způsobem je v zahraničí prezentována ČR?

8. Kampaň je zaměřena na prezentaci atraktivit ČR jak v zahraničí, tak v samotné ČR. Co podle Vás nejvíce láká cizince do ČR?

10. Co Vy osobně od této kampaně očekáváte?

12. Jaké je Vaše pohlaví?

13. Jaký je Váš věk?

14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste spokojen/a s tím, jaké je povědomí o ČR v zahraničí? (Kde ČR leží, politická situace, povědomost o památkách)

2. Měla by se ČR více prezentovat v zahraničí?

3. Setkal/a jste se již s novou kampaní České centrály cestovního ruchu (CzechTourism) s názvem „Česko: země příběhů“?

4. Kde jste se s kampaní setkal/a?

7. Zajímá vás, jakým způsobem je v zahraničí prezentována ČR?

8. Kampaň je zaměřena na prezentaci atraktivit ČR jak v zahraničí, tak v samotné ČR. Co podle Vás nejvíce láká cizince do ČR?

10. Co Vy osobně od této kampaně očekáváte?

12. Jaké je Vaše pohlaví?

13. Jaký je Váš věk?

14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pospíšilová, L.Kampaň Česko: země příběhů (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://kampan-cesko-zeme-pribehu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.