Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kampaň Dejte si každé 5. pivo na nás
Kampaň Dejte si každé 5. pivo na nás
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Petr Šíma |
---|---|
Šetření: | 02. 12. 2015 - 04. 12. 2015 |
Počet respondentů: | 82 |
Počet otázek (max/průměr): | 8 / 5.7 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 80 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.00:41 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsem student SVŠE a rád bych Vás poprosil o vyplnění dotazníku k mé seminární práci.
Odpovědi respondentů
1. Znáte kampaň pivovaru Ježek - Dejte si každé 5. pivo na nás?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 46 | 56,1 % | 56,1 % |
Ano | 36 | 43,9 % | 43,9 % |
2. Kde všude jste kampaň zaznamenali?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jiné | 22 | 40 % | 26,83 % |
Leták | 19 | 34,55 % | 23,17 % |
Vlaječka u restaurace | 14 | 25,45 % | 17,07 % |
Od přátel | 13 | 23,64 % | 15,85 % |
Internet | 11 | 20 % | 13,41 % |
Rádio | 8 | 14,55 % | 9,76 % |
Podtácek | 8 | 14,55 % | 9,76 % |
Personál restaurace | 7 | 12,73 % | 8,54 % |
Tisk | 6 | 10,91 % | 7,32 % |
3. Oslovila vás kampaň?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 32 | 58,18 % | 39,02 % |
Ano | 15 | 27,27 % | 18,29 % |
Nevím | 8 | 14,55 % | 9,76 % |
4. Na co byla kampaň zaměřena?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Uvedení nového piva na trh - Ježek 12 | 23 | 41,82 % | 28,05 % |
Na propagaci piva Ježek | 17 | 30,91 % | 20,73 % |
Aby se vypilo co nejvíce piva | 15 | 27,27 % | 18,29 % |
5. Ochutnali jste nové pivo - Ježek 12%?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 47 | 85,45 % | 57,32 % |
Ano | 8 | 14,55 % | 9,76 % |
6. Pohlaví
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 37 | 67,27 % | 45,12 % |
Muž | 18 | 32,73 % | 21,95 % |
7. Věk:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18-35 | 36 | 65,45 % | 43,9 % |
35-50 | 16 | 29,09 % | 19,51 % |
více než 50 | 3 | 5,45 % | 3,66 % |
8. Nejvýše dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
SŠ s maturitou | 26 | 47,27 % | 31,71 % |
VŠ | 24 | 43,64 % | 29,27 % |
SŠ bez maturity | 5 | 9,09 % | 6,1 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.