Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kampaň Fofola

Kampaň Fofola

Investiční produkty
Do jakých produktů investujete, kde ukládáte peníze? Investovali byste do zlata?

(dotazník k diplomové práci - veřejné výsledky 31. 3. 2017)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Daniela
Šetření:23. 05. 2015 - 01. 06. 2015
Počet respondentů:353
Počet otázek (max/průměr):8 / 7.35
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:36
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ze zvědavosti a pro zajímavost bych Vás ráda požádala o názory v rámci nové kampaně Kofoly: Fofola. 

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena24570,2 %69,41 %  
muž10429,8 %29,46 %  

Graf

2. Váš věk:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 - 5015444,13 %43,63 %  
17- 2511031,52 %31,16 %  
více než 504613,18 %13,03 %  
méně než 173911,17 %11,05 %  

Graf

3. Líbí se Vám kampaň Fofola?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano21461,67 %60,62 %  
ne9025,94 %25,5 %  
nevím4312,39 %12,18 %  

Graf

4. Jaká podle Vás kampaň Fofola je?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vtipná20258,05 %57,22 %  
originální17851,15 %50,42 %  
zajímavá6919,83 %19,55 %  
bez pointy5114,66 %14,45 %  
nudná3510,06 %9,92 %  
trapná164,6 %4,53 %  
komplikovaná82,3 %2,27 %  
otravná41,15 %1,13 %  
neznám30,86 %0,85 %  
hloupá20,57 %0,57 %  
roztomilá20,57 %0,57 %  
ošklivá10,29 %0,28 %  
prostě skvělá, můžu na ni koukat pořád dokola, vylepší mi náladu a celý den ...10,29 %0,28 %  
skvělá10,29 %0,28 %  
nedůstojná10,29 %0,28 %  
uhozená10,29 %0,28 %  
Ftefan je defivý.10,29 %0,28 %  
nevím, o čem je10,29 %0,28 %  
nepochopitelna10,29 %0,28 %  
Nemá chybu10,29 %0,28 %  
Nepamatuji si ji10,29 %0,28 %  
naprosto příšerná10,29 %0,28 %  
neznám ji10,29 %0,28 %  
hloupá a trapná10,29 %0,28 %  
neviděla jsem jí10,29 %0,28 %  
báááječně protistresová10,29 %0,28 %  
sračkoidní10,29 %0,28 %  
lehce trapná10,29 %0,28 %  
úúúžasná10,29 %0,28 %  
pejsek je milý10,29 %0,28 %  
míří jen na určité lidi10,29 %0,28 %  
konečně hlavní hrdina není dokonalý10,29 %0,28 %  
iritujuca10,29 %0,28 %  
Strasna 10,29 %0,28 %  
úžasná, nejlepší reklama jakou jse kdy viděla10,29 %0,28 %  
originální na hranici s trapností10,29 %0,28 %  
pitomá10,29 %0,28 %  
Otravná, urážlivá10,29 %0,28 %  
otravna a trapna10,29 %0,28 %  
nevím, neviděla jsem10,29 %0,28 %  
mrs pííííp ty píí p more kundo10,29 %0,28 %  
Nevkusná, nesmyslná, bez nápadu10,29 %0,28 %  
ještě pořád jsem ji nepochopila10,29 %0,28 %  
nedívám se na to. nezajímá mě to10,29 %0,28 %  
nemá chybu :-)10,29 %0,28 %  
Teď už nudná předtím to bylo vtipné10,29 %0,28 %  
uhozená, primitivní, stupidní10,29 %0,28 %  
nejlepší reklamy10,29 %0,28 %  
Někdo měl velice dobrý nápad10,29 %0,28 %  
odporná10,29 %0,28 %  
úžasná :)10,29 %0,28 %  
úplně božská10,29 %0,28 %  
odpudivá10,29 %0,28 %  
debilní10,29 %0,28 %  
zvláštní10,29 %0,28 %  
katastrofa10,29 %0,28 %  
ještě jsem ji neviděla10,29 %0,28 %  
nezaregistroval jsem takovou kampaň10,29 %0,28 %  
nesmyslná10,29 %0,28 %  
okopírovaný internetový mem10,29 %0,28 %  
Divná10,29 %0,28 %  
horší reklama fakt neexistuje10,29 %0,28 %  
ještě jsem ji nezaznamenala10,29 %0,28 %  

Graf

5. Je Vám jasné propojení nové příchutě Kofoly a šišlajícího psa?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nechápu to12335,76 %34,84 %  
reklama nemusí mít vždy smysl12034,88 %33,99 %  
je to vtipné9527,62 %26,91 %  
oranžová barva4713,66 %13,31 %  
viděla jsem jen billboardy, na tv nekoukám10,29 %0,28 %  
reklama nás doma moc baví, nad spojením s příchutí jsme zatím nepřemýšleli :))10,29 %0,28 %  
nepřemýšlela jsme nad tím10,29 %0,28 %  
neznám tu reklamu10,29 %0,28 %  
pes je bezva10,29 %0,28 %  
neplní účel reklamy 10,29 %0,28 %  
neviděl10,29 %0,28 %  
neviděla jsem to10,29 %0,28 %  
ten pef je vyloženě mefunkově k sežfání10,29 %0,28 %  
vím, odkud tento nápad pochází, ale ve spojení s kofolou se mi nelíbí10,29 %0,28 %  
snazi se oznamit nejaky maler, kdyz vidi, ze u panicka nepochodi, tak alespon nabidne FoFolu :-) podle me navazuje na slogan kdyz ji milujes neni co resit 10,29 %0,28 %  
Nejradsi bych z nej udelala taky kompot10,29 %0,28 %  
je to jasné, je mefuňková10,29 %0,28 %  
originální10,29 %0,28 %  
spíš to beru jako dobrý tah, protože je reklama zapamatovatelná10,29 %0,28 %  
je10,29 %0,28 %  
jaký vůl to vymyslel?10,29 %0,28 %  
iohg10,29 %0,28 %  
nesnazim se to pochopit10,29 %0,28 %  
nevěděla jsem ani o čem to je10,29 %0,28 %  
Každý si zapamatuje ftefana a hned se mu vybaví hnusná chuť nové kofoly, kterou hned běžel koupit.. 10,29 %0,28 %  
ano, líb. se mi a i celé rodině, přátelům10,29 %0,28 %  
Pravděpodobně to má spojit něco roztomilého se značkou10,29 %0,28 %  
jasně proč ne, ale fakt mě to nezaujalo10,29 %0,28 %  
podle mě má hlavně upoutat pozornost.10,29 %0,28 %  
asi ano - neres10,29 %0,28 %  
Upoutá10,29 %0,28 %  
nějaké takové je?10,29 %0,28 %  
Ne není. Nicméně propojení psa a Kofoly jako takové, ano. 10,29 %0,28 %  
žádné neexistuje10,29 %0,28 %  
reklamu znám jen z vyprávění10,29 %0,28 %  
nezaregistroval jsem takovou kampaň10,29 %0,28 %  
Je to vlastně jedno, cílem bylo zaujmout a to šišlající pes splnil!10,29 %0,28 %  
bez pointy10,29 %0,28 %  

Graf

6. Znáte Phteven/Tuna the Dog ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neznám18954,31 %53,54 %  
poznal/a jsem až v rámci kampaně10530,17 %29,75 %  
znal/a jsem před kampaní6017,24 %17 %  
iubfoff10,29 %0,28 %  
ftefan? 10,29 %0,28 %  

Graf

7. "Fofola":

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zašišlaný název nikdo v mém okolí nepoužívá13438,95 %37,96 %  
sama/sám už říkám "Fofola"12736,92 %35,98 %  
znám někoho, kdo říká "Fofola"10530,52 %29,75 %  
Spíše doma používáme výraz Kochola - po sestře, která to tak vyslovovala, když byla malá10,29 %0,28 %  
Kofola nápoj pro vola10,29 %0,28 %  
nevím, o co jde10,29 %0,28 %  
tenhle název říkáme už dobrých šest let, takže nic noveho10,29 %0,28 %  
pi*ovina10,29 %0,28 %  
nevím10,29 %0,28 %  
tento název se mi ani nelíbí10,29 %0,28 %  
je to milá a vtipná reklama10,29 %0,28 %  
i v práci mi to někdy běží v hlavě, je to hodně chytlavé10,29 %0,28 %  
příšerně trapný název10,29 %0,28 %  
všichni doma říkáme fofola :-)10,29 %0,28 %  
zašišlaný název ZATÍM nikdo nepoužívá10,29 %0,28 %  
rbjčřrfčr10,29 %0,28 %  
FUJ10,29 %0,28 %  
nechápu, proč lidé, kteří nemají vadu řeči by měli šišlat10,29 %0,28 %  
jakmile to slyším, je mi z toho zle10,29 %0,28 %  
od teď už asi bude Kofola navždycky Fofola10,29 %0,28 %  
hloupost10,29 %0,28 %  
je to na zabití!10,29 %0,28 %  

Graf

8. Prosto pro Váš osobní názor na kampaň Fofola:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je super31,82 %0,85 %  
ok21,21 %0,57 %  
úžasná21,21 %0,57 %  
líbí se mi21,21 %0,57 %  
Nechápu to, přijde mi to trapné.10,61 %0,28 %  
kofola mi chutná a žádná sebedebilnější reklama chuť kofoly nezmění ;-))10,61 %0,28 %  
podle mého názoru je to nejhorší reklamní kampaň, kterou kdy Kofola měla10,61 %0,28 %  
reklamy moc nesleduji,ale tahle mne vzdy rozesmeje :-) 10,61 %0,28 %  
Lepší průměr, pejsek je sice sympatický, ale jinak nic světoborného :)10,61 %0,28 %  
nechutná... jako kofola, takže k ní vlastně sedí10,61 %0,28 %  
ostatní odpovědi štve mě, že zase nikde ve svém okolí nemůžu meruňku sehnat, protože bych ji moc ráda ochutnala (jako ostatně všechny před ní i všechny po ní, protože Kofolu miluju), i když jako diabetik zůstanu věrná Kofole bez cukru (tedy Fofole bez cukru :-D)
moc se nám doma všem líbí a moc nás baví - a máme doma Arnoštka, který je celý Phteven :))
ZAKÁZAT!
nezajímá mě to
výborná
Konečně zase vtipná reklama, nenásilná, milá.
nejblbější za poslední roky
viděla jsem nějaký plakát na zastávce, takže vím, že jde o psa a Kofolu, ale reklamu neznám a vcelku mě ani nezajímá. Kofolu nepiju.
nechapu, jak nekdo muze rict misto k f.
fofola
vubec sem nic takovyho nepostrehla nikde, nevim o co jde
Je to opravdu vtipné a nápadité a o to tu jde!!!
za mě jedna z nejlepších reklam poslední doby, rozesmála mě
Už jen díky trapnému a znechucujícímu výrazu psa bych televizi nejraději vypnula
Je to pěkné..krátké,výstižné a vtipné.
Nejdřív mi to přišlo divný, ale pak se mi zalíbila (nejradši mám tu s tou kostí) :D je prostě hrozně originální :)
nemam rad mluvici zvirata
peťulinka
Kampan, kteoru zcela pochopí velmi uzka cilovka a tedy nechápu využití BB na D1 apod. Ničí značku - kam se poděla tradice, národní symbol, láska,...?
Konečně vtipná, originální a úsměvná reklama v moři jiných reklamních nesmyslů. Kofola má vždy dobré reklamy (vzpomeňme hlavně vánoční s prasátkem).
Miluju to!
sympatický psík, kofolu jsem měla ráda i před reklamou
k ničemu
strašné
Velmi originální kampaň, která je evidentně velmi populární obzvlášť mezi mladou generací. Ćistě pro zvědavost můžeš kouknout i na FB Kofoly, kde je spousta názorů už napsaných;)
skoro sem si ani nevsimla ze to existuje
Reklama má zaujmout, naladit; já osobně reklamy příliš nesleduji, ale tato se nám dostala pod kůži
Dobrá a celkem lehce pochopitelná
Neviděl
malo kdo umi udelat reklamu co poravdu zaujme jim se to povedlo na 100%
super.Zábavné, vtipné a přitom nevtíravé
přijde mi fajn :)
Už jen pro tuhle zhovadost bych si to nekoupil, zlatá Kofola, kterou mám rád.
... reklama perfektní, jen tu fofolu nikde v okolí nemají!!!...
líbí se, je nevtirava
Nelíbí se mi.
podle mě akorad další trapna reklama kterych běží v tv už spousta
chvíli to vydržíme, zatím je to sranda
je to milá a vtipná reklama- takových by mělo být víc
Konečně tase vtipná reklama
za mě krok vedle a meruňkovou si už z principu nekoupím, každý billboard mě rozčiluje
Viz 4 -trapná
Za mě super nápad a mohly by k těm 3 přibyt další
Kofola má většinu reklam vtipných a vkusných, tato patří k těm nejlepším!
chybí vám r :-) prosto r
SUPERRRRRRR
je to trapas
je uzasna, vtipna
Úžasný
trapne
pod standardem znacky
zaujímavé, ale tie situácie v reklame su dost od veci a trápne.
povedla se
je to pecka
viz výše, nej reklama. Kofola ale měla vždycky nejlepší reklamy, třeba tu s tím divočákem. Ale pejsek je nejlepší.
jedna z nejlepších.
Parádní,reklama na Kofolu,pardon Fofolu :-D nikdy nezklame.Jen tak dál :-)
je skvela
Super!
hfksr
Nemám rád reklamy, ale tahle mi příjde vtipná a dobře zapamatovatelná. Takže si myslím, že splňuje přesně to, co má.
jsem z toho nadšená!! super nápad
ten pes je hroznej :D
nemá chybu a všem se nám líbí,je to něco jiného než ty vtíravé reklamy
reklama upoutá, ale dál bych to nerozebírala, je to kravina
Reklama ke stáhnutí přibližně stejné mentální úrovně jako Alza marťan
baví mě
Děti to milují :)
originální .. super
Je to sakra hodně libový!
nějak se nemůžu rozhodnout jestli mě štve nebo je vtipná. Napoprvé mi vtipná přišla, ale pokud bude moc často asi mě začne neskutečně štvát
Při prvních 4 shlédnutích jsem koukala s otevřenou pusou, vubec jsem tomu psovi nerozuměla...ted mě to i docela baví..hlavě, že je víc forem vztažených k různým tématům (muzejní noc)
fr
už napsal
Ten kdo vymyslel tuto reklamu mi vykouzlil každodenní úsměv na tváři. Vždycky mi to zlepší náladu. Díky, díky, díky. Dejte do prodeje trička, bude to bomba..................
nová, vtipná
originální
Kofola je sama osobě škodlivá, reklama, kterou jste vytvořili nezabrání obezitě ve státě. Osobně bych zakázala takovéto nápoje
bez významu, není vtipná, zlatý prase o Vánocích mnohem lepší
nelibi se mi to, nechapu jakmuze se nekomu libit geneticka vada, ten pes je chudak a neni to normalni
neviděla jsem, to by měla být první otázka ve vašem dotazníku
LOLOLOLOLO KUNDA-_- -------------------------C=3
Naprosto otresne
Trapná
Po dlouhé době oživení reklamy
NEMOHU JI SEHNAT
povedlo se to
Kampaň se mi nelíbí, je nevkusná a pouze sází na stupidní humor a šišlajícího psa. Chápu, že cílová skupina této kampaně je cca kolem 18 let, ale to tento počin neomlouvá. Je to pro mě zklamání, jelikož do této doby měla značka pěkné reklamy
Super vtipna zalezitost, nic nikomu necpe, neni vtirava, proste se dokonale podarila :-)
Nechápu proč je to takový fenomén
nesleduji reklamy
Ať už to skončí prosím
Kravina
Super ;)
tahle reklama se mi nelibi
dost dobrý
Kampaň Fofola se mi líbí a zdá se mi vtipná. Kofolu meruňkovou jsem ochutnala a chutnala mi.
tato reklama dělá z lidí blbce
Nová Fofola mi nejen velice chutná ale má i vtipnou reklamu je prostě super. Ale štve mě že jí prodávaj jinom v malé flašce.
Naprosto odporná kampaň s odporným a hnusným čoklem. Kofolu mám rád, ale tohle se marketingu nepovedlo.
Minulá kampan naprosto super, současná se psem totální propadák
konečně vtipná reklama, váleli jsme se smíchy...
Fofola přebila Časomíra ;) ..... a já běžím pro mefuňkovou:)
úžasný nápad. konečně originální reklama.
super
Fofolák je senza :)
vonilajici
fofola se povedla , super reklama a moc vtipný psík
Jen tak dál,normální reklamy nesnáším,ale tahle je skvělá.
Teprve díky tomuto dotazníku jsem se o kampani dozvěděl. A najednou svět začal dávat smysl :-)
ještě víc takových reklam,poprvé manžel přestal jíst a koukal s otevřenou pusou a tomu se říká že něco zaujmulo
Blbost
úžasná :3
super, original, libi se mi
Skvělé propojení reklamy a poukázání na týraná zvířata, u mně za jedna :)
vůbec nevím, která bije :D
Hnus
Je to ňuňu <3
pobavila mne, ale asi nic, co si budu pamatovat ještě za rok
je to otravné jako alzák
Když ji miluji, není co řešit a Vánoční prasátko nic nepřekoná.
Výborný nápad.
dobrý
Nechápu
Po dlouhé době opravdu vtipná reklama a a moc se mi líbí
Nevadí mi. V podání na reklamních poutačích např. v metru, mi přijde vtipné. Co jsem tak viděl video verzi, např. v TV, tak ta mi již tak vtipná nepřijde. Naopak umím si představit, že kdybych TV pravidelně sledoval, což nesleduji, tak by mi rekl. zač. va
pořádně jsem ji ani nezaregistroval, nemohu nijak zvlášť soudit
Moc se mi líbí je, je vtipná
Zábavná blbost
Líbí se mi, oproti spoustě dalších je alespoň vtipná.
Vtipná, téměř dosahuje úrovně vánoční kampaně
vtipné, originální, kofola vždy přijde s reklamami, které si lidé zapamatují a to je správně
Nepěkná reklama ukazujici extremni postizeni psa
Je vtipná, líbí se mi.
nezaregistroval jsem takovou kampaň
Dalsi originalni fofolacka reklama ;-)
kampaň s prasátkem byla lepší, nechápu, jak pes souvisí s Kofolou
osvěžující
nelíbí se mi
přijde mi to trapné, více se mi líbili hrané reklamy, takové "zlaté" prasátko nemá chybu
Je to vtipné. Ne každému se ale tenhle typ humoru líbí. Mně ano.
Mají štěstí, že internetové memy nevlastní nikdo, kdo by je žaloval. Odhaduji, že takových věcí teď bude přibývat, protože jsou memy stále známější.
Dáf fi Fofolu?
WTF
Ráda si jí pustím i několikrát za den. Kofola svou reklamou, jako vždy, mile zaujala.
Nudná, nezajímavá, ...
vtipná
Dáš si Fofolu ??
zrušit !
Přehmat vedle
15090,91 %42,49 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Líbí se Vám kampaň Fofola?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi sama/sám už říkám "Fofola" na otázku 7. "Fofola":
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vtipná na otázku 4. Jaká podle Vás kampaň Fofola je?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi je to vtipné na otázku 5. Je Vám jasné propojení nové příchutě Kofoly a šišlajícího psa?
  • odpověď ne:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi trapná na otázku 4. Jaká podle Vás kampaň Fofola je?

4. Jaká podle Vás kampaň Fofola je?

  • odpověď vtipná:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi sama/sám už říkám "Fofola" na otázku 7. "Fofola":
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi je to vtipné na otázku 5. Je Vám jasné propojení nové příchutě Kofoly a šišlajícího psa?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše pohlaví

2. Váš věk:

3. Líbí se Vám kampaň Fofola?

4. Jaká podle Vás kampaň Fofola je?

5. Je Vám jasné propojení nové příchutě Kofoly a šišlajícího psa?

6. Znáte Phteven/Tuna the Dog ?

7. "Fofola":

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše pohlaví

2. Váš věk:

3. Líbí se Vám kampaň Fofola?

4. Jaká podle Vás kampaň Fofola je?

5. Je Vám jasné propojení nové příchutě Kofoly a šišlajícího psa?

6. Znáte Phteven/Tuna the Dog ?

7. "Fofola":

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Daniela, J.Kampaň Fofola (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://kampan-fofola.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.