Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kampaň "Nemyslíš, zaplatíš!"

Kampaň "Nemyslíš, zaplatíš!"

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aneta Prokopcova
Šetření:22. 02. 2012 - 07. 03. 2012
Počet respondentů:616
Počet otázek (max/průměr):26 / 24.03
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-7 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

v rámci výzkumu, který poslouží jako podklad pro moji bakalářskou práci zabývající se kampaní "Nemyslíš, zaplatíš!", bych Vás ráda požádala o několik minut Vašeho času k vyplnění následujícícho dotazníku.

 

Předem Vám děkuji.

Aneta Prokopcová

Odpovědi respondentů

1. Vzpomínáte si na bezpečnostně informační kampaň „Nemyslíš, zaplatíš!“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano59296,1 %96,1 %  
ne243,9 %3,9 %  

Graf

2. Víte, kdo byl zadavatelem této kampaně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne32054,05 %51,95 %  
ano27245,95 %44,16 %  

Graf

3. Pokud jste u předchozí otázky zvolil/a možnost ANO, doplňte prosím zadavatele kampaně:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ministerstvo dopravy13751,89 %22,24 %  
BESIP4918,56 %7,95 %  
Ministerstvo dopravy ČR72,65 %1,14 %  
ministerstvo vnitra62,27 %0,97 %  
stát51,89 %0,81 %  
ministerstvo 51,89 %0,81 %  
MDCR31,14 %0,49 %  
Policie ČR31,14 %0,49 %  
MD31,14 %0,49 %  
Filip Renč31,14 %0,49 %  
ostatní odpovědi BESIP a Ministerstvo dopravy
Ministerstvo dopravy?
ministerstvo dopravy a Besip
renc
Ředitelství silnic a dálnic
Ministersvo dopravy ČR (ve spolupráci s BESIPem?)
Ministerstvo českých silnic a dálnic
Ministerstvo dopravy České republiky
Ministertvo dopravy
ministerstvo dopravy/besip
MD ČR
Ministerstvo dopravy / BESIP
stát, besip
Besip (myslim)
minosterstvo vnitra
Nadace Besip
Besip - Ministerstvo dopravy
BESIP (?)
Ministerstvo něčeho, asi dopravy
Ministerstvo dopravy nebo vnitra
besip / režie filip renč
Pepa z Depa
Nevím to jistě, pouze tuším.. Ministerstvo dopravy?
Minsiterstvo Dopravy, BESIP
ministr. dopravy
Česká republika, Ministerstvo dopravy
Policie ČR??
ministrestvo dopravy české republiky
BESIP, MD
Ministerstvo dopravy a možná tam hrál roli i Besip
Ministerstvo zdravotnictví ČR
BESIP (asi)
čr
Ministerstvo dopravy ?
ministr dopravy
Asi Besip
MMR
besip (bezpečnost silničního provozu)
Myslím, že to bylo Ministerstvo dopravy.
Vláda ČR
4316,29 %6,98 % 

Graf

4. Kde všude jste se s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“ setkal/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v televizní reklamě57697,3 %93,51 %  
na internetu43673,65 %70,78 %  
na billboardech29850,34 %48,38 %  
YouTube.com25943,75 %42,05 %  
v kině19532,94 %31,66 %  
na stránkách Facebook.com16327,53 %26,46 %  
v inzerátech v časopisech, novinách13823,31 %22,4 %  
V článcích popularizujících tuto kampaň11419,26 %18,51 %  
v rozhlase8414,19 %13,64 %  
Na plakátech (restaurace, čerp.stanice)508,45 %8,12 %  
Na rozdávaných propagačních materiálech396,59 %6,33 %  
Na hudebních festivalech a jiných obdobných akcích325,41 %5,19 %  
Akce na veřejných prostranstvích, v obchodních střediscích, na náměstích315,24 %5,03 %  
Obal na ridicsky prukaz10,17 %0,16 %  
pracoval jsem na zaverecnem pochodu10,17 %0,16 %  
na automobilech10,17 %0,16 %  
+ ve škole10,17 %0,16 %  
Obal od řidičáku10,17 %0,16 %  
na obale na řidičáku10,17 %0,16 %  
obal řidičského průkazu10,17 %0,16 %  
Jinde,už si nevzpomínám.Je to moc dlouho.Pamatuju si jen to heslo a nějakou brutálnější reklamu.10,17 %0,16 %  
podvědomě si vzpomínam že byla, název je mě povědomí10,17 %0,16 %  
samolepky na vozidlech10,17 %0,16 %  
obrázek kampaně jsem měla natisklý na obalu, ve kterém jsem dostala řidičák10,17 %0,16 %  
ve škole10,17 %0,16 %  
obaly řidičských průkazů10,17 %0,16 %  
na magistrátě při žádosti o ŘP10,17 %0,16 %  
v mailu10,17 %0,16 %  

Graf

5. Kde jste se s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“ setkával/a nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v televizní reklamě50284,8 %81,49 %  
na internetu21836,82 %35,39 %  
na billboardech6310,64 %10,23 %  
YouTube.com559,29 %8,93 %  
v kině294,9 %4,71 %  
na stránkách Facebook.com213,55 %3,41 %  
v rozhlase203,38 %3,25 %  
v inzerátech v časopisech, novinách162,7 %2,6 %  
Na hudebních festivalech a jiných obdobných akcích61,01 %0,97 %  
V článcích popularizujících tuto kampaň40,68 %0,65 %  
Na plakátech (restaurace, čerp.stanice)30,51 %0,49 %  
Akce na veřejných prostranstvích, v obchodních střediscích, na náměstích30,51 %0,49 %  
Na rozdávaných propagačních materiálech10,17 %0,16 %  
nevim10,17 %0,16 %  

Graf

6. Který televizní spot si pamatujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Blázinec (krátká cesta bez dětské autosedačky končí tragicky)46678,72 %75,65 %  
Nevěsta (řízení pod vlivem marihuany končí smrtí nevěsty)39466,55 %63,96 %  
Manager (manager telefonující za jízdy srazí na přechodu matku s dítětem)34157,6 %55,36 %  
Hecování (přátelé vyhecují řidiče k nebezpečnému předjíždění, které skončí nehodou)30952,2 %50,16 %  
Disco nehoda (řízení pod vlivem alkoholu způsobí vážnou nehodu)19733,28 %31,98 %  
Ego (mladý muž předvádějící se za volantem způsobí vážnou nehodu)19132,26 %31,01 %  
Divadlo (nepřipoutaná žena na zadním sedadle způsobí při dopravní nehodě smrt svoji i řidiče)9315,71 %15,1 %  

Graf

7. Co Vás v televizních spotech kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“ nejvíce zaujalo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Realnost254,22 %4,06 %  
nic162,7 %2,6 %  
Realita132,2 %2,11 %  
pravdivost122,03 %1,95 %  
Brutalita111,86 %1,79 %  
krev101,69 %1,62 %  
Autentičnost101,69 %1,62 %  
nápad61,01 %0,97 %  
realističnost61,01 %0,97 %  
drsnost61,01 %0,97 %  
ostatní odpovědi nevím
pravda
zpracování
drastičnost
opravdovost
smrt
...
Způsob zpracování
surovost
originalita
Brutálnost
všechno
krutá realita
názornost
reálnost situací
Naturalismus
nezaujalo mě nic
syrovost
propracovanost
drsná realita
následky nehod
drastičnost, reálnost
ukazovaly realitu, nezastíraly
to, že je nedokázali odvysílat v celém znění, myslím, že se to tak spíš míjelo účinkem
Příběh
odpornost reklamy
Děj
Snaha o realističnost
"drsné" provedení
realne vyjadreni skutecnosti
Bylo to natočené prostě tak, jak to opravdu je....bez nějakého: ne, takhle ne, takhle je to moc morbidní
krutost scén
její naturalismus až šokující
Na nic si nehraje, je to bez cenzury..přesně tak, jak to opravdu je.
Syrovost a pravdivost jakou byly spoty natočeny
bohužel o tom skoro nic nepamatuju
Drsné vyobrazení situace a jejích následků
nápaditost a poučení
Nic mě vyloženě nezaujalo, už jsem znal podobné zahraniční kampaně.
různé národní mutace - polská a britská verze
hecování
krutost
surovost, schopnost zaujmout
že jsem z nich byla hodně otřesena!
Jejich reálnost.
otevřené zobrazení násilí, smrti
Explicitnost
věrohodnost, drsnost
Pomerne nechutne a sokujici zabery. Ale velmi efektivni.
Zobrazení skutečnosti, možná ošklivé a kruté, ale stále skutečnosti. Většina lidí si neumí představit co se může stát a reklama jim to ukázala černé (nebo spíše červené) na bílém.
zobrazení reálných situací, které se mohou stát; více variant
otevřenost, prezentace bez obalu, BRUTALITA
surovost podání
surovost, pravdivost
smrtelná agónie
nedokážu posoudit.
tragické záběry
,,Nemyslíš, zaplatíš!"
neskrývaná brutalita záběrů
že to bylo docela drsný
Přímočarost podání rizika
autenticnost
Ta reklama se povedla, byla dost výstižná! To co bylo předmětem reklam se bohužel stává často:(, ale nejsem si jistá jestli ta reklama někoho ovlivňila, aby se na silnici choval lépe a dodržoval pravidla.
Syrová upřímnost
otevrenost, "sokujici" zpracovani
Dobrý nápad pro reklamu
že ukazují smrt hodně realisticky
Televizní reklamy byli hodně drsné, ale to je správné, jen tak lze nezodpovědné řidiče možná donutit, aby byli rozumnější.
neskrývání děsivých následků
jak byla realisticka
nevinnost zabitých lidí
jak tyto spoty dokážou ovlivnit
jejich netypicky syrové podání
naturalistické podaní
Zaujalo? Spíš šokovalo, jak život může změnit jedna sekunda.
Odvaha tvůrců ukázat nepříjemnou realitu
Jejich opravdovost
ztvárnění tragických následků
názornost nehody, dramatičnost
Pravdivost zpracování.
autenticita
realita, která byla do spotů vnesena
to, jak skutečně to působilo
Jak je lehké zničit sobě i ostatním život
Reálnost, brutalita
To, že šokovala svou otevřeností
detailní zobrazení, krutost
situace ze skutečného života
naturálnost
přílišná brutalita
přišlo mi to brutální
výstražnost
zobrazení drsné reality
Jakým způsobem dokázala šokovat. Takže její přímost.
vypadali velmi autenticky a určitě to na mnohé zapůsobilo
Reálnost kampaně.
upřímnost kampaně
Nesmyslnost kampaně
realita spotů
bouřačky, krev
brutalita záběrů, lidi to pak berou vážněji
snaha o odpuzení od nezodpovědnosti
Poměrně důvěryhodné záběry
že to bylo ze života
Tragičnost událostí
určitě nápad a (bohužel) krutá realita
nic moc, možná krutá realita těch reklam, ale jelikož něco podobného proběhlo už ve VB, tak mě to zase tolik neuzaujalo
spoty byly velmi realistické
surovost, explicita
Pravdivá, ale dost brutální podání
bezprostrednost a vubec schopnost predevsim tv spotu vyvolat silne nagativni emoce pri jeho zhlednuti
zobrazení běžných každodenních situací, kdy alkohol za volantem zabijí
Jak je to podaný na tvrdo, bez caviků.
Jejich reálnost a autentičnost.
skutečnost, že se to opravdu může stát
tragičnost, nevyhnutelnost, režie
vse bylo dobre realisticky udelane
Neobvykle drsné záběry
asi jak to bylo pojato
Objektivní zobrazení následků nehod.
Bezprostřednost a surová realita bez příkras a retuší
situace ze života, drsně natočené, ale ne nereálné.
Velmi realistické zachycení tragických událostí.
To, jak to bylo drastické, ale pravdivé, myslím si, že to na hodně lidí dost zapůsobilo
Asi nic
Autentické záběry až morbidní
Vtažení do děje
Brutalita :) ale věcná...
Náhlost nehody, šok, který to ve mně vyvolalo. Reklamy byly realistické.
tvrdé podání reality
tyto reklamy byly realistické. žádné metaforické přenesení důsledků.
poukazovali na příčiny nehod, které každý podcenuje
způsob podání - realistické a dost brutální
její drsnost
Náplň příběhů
zpusob podani reality, bohuzel smutne :(
"brutální" záběry
Poměr cena:výkon. Sežralo to obrovský kapitál a úspěch žádný
Zaujal mě slogan spojený s logem a zvukem.A dále určitě to, že si spoty nebraly žádné servítky.Mnohdy jsem si musela zakrývat oči,ale určitě je to dobře.Lidi to šokovalo a snad alespoň nějaká část změnila své chování na silnicích.
Naturalisticky spracované sceny
-
Asi, že si na nic nehrála. Zobrazovala situace tak, jak se podle mě skutečně dějí, aby lidé viděli následky jejich lehkomyslnosti na vlastní oči a mohli se tak poučit ještě, než se tak stane.
realita a otřesné následky
opravdová realita
Ze to casto bylo,az prilis drasticke.
Bylo to hodne drsny
,,Brutálnost reklam"
Realně vypadající nehody!
že působila dojmem vyhozených peněz
spoty nebyly jednotvárné. (snaha přiblížit jednotlivé situace)
Pravdivost...
jak to dopadne
Důraz na šok diváka a celková brutalita scén
syrové zpracování, realističnost
autentičnost a věrohodnost spotů
krev, způsob, jakým kampaň hraje na city
"naturalita" záběrů
stačí málo a může být konec
ta otevřená brutalita ( realita) )
nekompromisni aplikace krvavych zaberu
realita s jakou byli spoty natočeny
expresivita, emotivnost
Jejich otevřenost a reálnost.
Hrůzné následky dopravních nehod.
realistické zpracování
?
správně naturalistické až šokující
dobrá myšlenka
bylo to natočeno bez jakých koliv okolků, divák viděl vše
profesionální natočení reklamy, brutálnost
Jejich upřímnost
nezaujalo mě nic. Ta reklama měla upoutat, ale podle mě byla morbidní, zvláště ta reklama s dítětem. Ta byla hrozná.
nezaujalo mě nic. Na tuto kampaň jsem se nedívala, pokaždé jsem odešla, když se vysílala. Byla morbidní.
Jak jsou realistické, opravdu se to může stát komukoliv.
Realistické scény bez "chození kolem horké kaše", prostě tvrdá realita.
strach
Spíš ukázalo, jak je nebezpečné dělat hlouposti za volantem
"Tvrdá realita"
to, že plno řidičů takto doopravdy jezdí a ohrožují tak své okolí
kontrast
syrovost, realita
Brutalita, která měla zaujmout ty lidi.
přišlo mi to dost realistické
.
Moment nehody bez přikrášlování a skrývání
konečně se někdo nebál zobrazit a pustit do médií realitu a lidskou blbost,možná i lhostejnost
Výběr starších aut
způsob zpracování, který byl realistický
Asi každej řešil-jak jsou ty reklamy brutální.Mě zaujalo to,že se to sutečně může stát.Že můžeš držet dítě v náručí když jedeš jen 5 metrů a nepřipoutat ho a ono Ti zas může proletět předním sklem.:-)
aby opravdu zapůsobily, šokovaly svou tvrdostí
Že záběry vypadaly úplně autenticky
syrovort
tvrdost
že je to moc bezkontextové
snaha přiblížit realitu dopravních nehod
Byly pravdivé a měly pointu.
Nic neskrývají a ukazují i tu stranu, kterou běžně v médiích nevidíme.
Přemýšlení
Viděla jsem v tom dost věcí, co bohužel dělají lidé kolem mě
nebezpečí,hrubost provedení
jasnost sdělení
že působily tak realisticky
celkově, ukázaly rizika způsobená nevhodným chováním za volantem a jeho následky
nejde říct nic konkrétního, celkové pojetí kampaně je zajímavé
Reálně vyhlížející následky nehody.
aby se lidé nad sebou zamysleli
Lítost
Naturálnost reklamy
nápad, způsob provedení
Spíše mě nijak nezaujaly.
podobnost realitě
x
Byly značne sugestivní.
že za chyby se platí
Otevřenost, s jakou byly natočeny. Všecho bylo vidět, autoři se nebáli ukázat, jak by to skutečně vypadalo.
Že se zde nestyděliukázat opravdu drastické nehody
otevrenost, zobrazeni reality tak jak je, krev, zadne servitky
údernost, ostrost kampaně
Provedení, přímočarost
nic, byla slabá a takřka nikde se nevysílala, byly to vyhozené peníze
nezkreslené následky
Zaujalo mě, jak odvážně a pravdivě natočené reklamy byly.
Jak tragické následky může mít lidská hloupost.
je to trefné, poučné, lidi vidí, co se může skutečně stát
jak lehce zle způsobit těžkou nehodu
Že jsou tak strašně nepřirozené.
Efektivita, přímočarost, šokování.
jejich působivost na diváka
moc som to nesledoval
mírná drastičnost, autentičnost
těžké následky nehod
reálně zpracováno,krev
že je to pravdivé a konečně to nekdy pořádne zpracoval
pouštěla jsem si je necenzurované na netu
její surovost, bezostyšnost
předvedená realita
realistický kontakt s nehodou
Bezprostřednost
Výstižnost v pár sekundách.
Konec
Blblblblbl....
je to ze života a pravdivé,a myslím si že dost lidí tyto drsné reklamy poučilo.
to, že se to asi půl roku omýlalo pořád dokola
Krátkost, ale výstižnost.
špatně položená otázka
šokující reálnost
že je to realita
Surovost, naprostá a dokonalá surovost, která je ale bohužel naprosto reálná a pravdivá.
že byla necenzurována, byla "drsná" - což si myslím, že je dobře
Nejsem si jistá, jestli zaujalo. Asi to, že něco takového u nás ještě nebylo.
originálnost
emotivnost
přímočarost sdělení
Realita, kterou zobrazovaly.
hloupá matka
Nenávidím ji. Je moc krvavá. Byla jsem v té době těhotná a dělalo se mi z toho strašně zle.
obraz reálných dopadů
drsnost s jakou jsou spoty natočeny
že je to bohužel realita
šokovaly, byly to drastické, ale pravdivé a účinné klipy
Že to bylo takové "opravdové"
Zpracování podobající se realitě
Jejich realistické zpracování
surová realita příběhů
Vážnost problému a pravdivost
prevence
dobře natočeno
hudební ztvárnění
Manager
Šokující záběry.
Celkové zpracování, které je sice šokující, ale bohužel pravdivé.
asi nic...
ukázka co může v nejhorším případě vzniknout
detailní zpracování, ve večerních hodinách bez cenzury
děsivost a zároveň pravdivost
jak mohou být nebezpečné
krev, bolest
"krutá realita", která se ve zidealizovaném světě reklamy vyskytuje zřídka
dobré zpracování, dobré náměty, situace na silnicích, které se mohou stát komukoliv z nás
Konečně reklama, ve které je vidět všechno, je pravdivá a hlavně ji nikdo nezakázal.
Když jsem viděla ty spoty, tak si člověk uvědomil, jak je to hodně reálné. Drsné scény.
tzr trz rtz
docela reálný vzhled nehod
drstičnost scén
drastické výjevy
Krvavé scény
jejich explicita
jejich reálnost
nevím, nelíbily se mi
Reklama upozorňuje na to, že stačí chvilka nepozornosti a může skončit život
otevřenost, realita
že po určité době se před22.hod. celá obrazovka začernila....škoda
Nic, kdyby se na tu TV nebo tak nedívali ostatní, a netrvalo to jen chvili, přepnula jsem to
auta
nedotazenost spotu
jak je přehnaná..
poměrně krvavá,na české poměry...
fakt, že ty české jsou oproti americkým verzím naprostá hovadina
Realita.
vyjádření pravdy
velice realne
Nic mě nezaujalo.
neotřelost
emotivita
zdánlivá syrovost
Příliš mnoho krve
Jsou sice "drsné", ale ukazují to, co se opravdu může stát
Jak důležité je znát dopravní předpisy a řídit se jimi.
Ta síla... :-(
Punčochy ženy ze spotu Divadlo
předvedení reality
ten vzkaz pro nás řidiče
Zpracování, závěr.
Snaha o autentičnost nehody
Realistické zpracování bez zbytečné změkčilosti.
diskuze kolem, akční záběry, psychologický efekt
drsná realita všedních dní
strach, že se to může stát i mně nebo mojí rodině
asi nic, je to všeobecně známé a všeobecně neúčinné jak varování na cigaretách...
explicita
Moc si ji už nepamatuji
Nikdy nevíš, co se stane.....
... po úvaze, asi nic :-( ............. za špatné rozhodnutí se tvrdě zaplatí - hlavně nevinní !!!!!
demonstrace síly nárazu při srážce.
syrovost situace
provedení, přímo ztvárněná situace bez servítek
ta reálnost
vše
velmi věrohodně natočené scény spotů
Blízké skutečnosti
silný zážitek po shlédnutí, pravdivost toho co se může stát
hodně realistické ztvárnění
Nejvíce mě zaujalo, že kampaň nebyla ,,s obalem". Byla to tvrdá realita a myslím, že to mělo dobrý efekt.
neodpovědnost za svůj i cizí život
bylo to první, co jsem viděla na tohle téma v televizi
Jak byly realistické.
jakoby to bylo skutečné
drsné podání spotů
ten Blázinec
pravdivost kampaně, to že si lidé mnohdy neuvědomují jak jim několik vteřin může změnit celý život
Přímá ukázka toho, co se opravdu může stát.
Pravděpodobně to, že ačkoli to bylo celkem brutální, tak to mělo svůj účinek.
reálné záběry
krátká cesta bez dětské autosedačky končí tragicky
silné působení na emoce
jak pouhá maličkost může způsobit veliké škody
jak snadné je zemřít
to jakje to rychlé, v krátkém čase se může stát nehoda
různě
"drsnost" zachycení
byla docela drsná
zachycení reálné situace a reakce
asi realita
jak byly natočené drsně a přesto decentně - nepřehnalo se to, ale vzbudilo to ve mě určité emoce
Dokázaly šokovat
jak málo stačí, aby se stala nehoda
velmi silná reklama
děsivé záběry
Kampaň poukazuje na rizikové chování v dopravě a toto chování má na svědomí daleko více životů než všichni teroristé světa dohromady. Jsem rád, že se konečně někdo začal zabývat tím, co nás stojí opravdu mnoho životů (vozíčkářů, ...)
Riziko, které si mnozí nepřipouštějí
Slovo zaujalo asi není na místě..spíš mě spoty šokovaly. Vím, že se to děje, ale tak nějak v hloubi duše a najednou to někdo otevřeně ukázal a to hodně brutálním způsobem.
mohly být více agresivní
Bohůžel nezaujalo, kampaň je zpracována hloupě a zdravím rozumem nedává přiliš smysl. Doporučuji se inspirovat na podobné kampaně na západ od nás.
Konečně se někdo nebál ukázat, i když poněkud drsnějším způsobem, "myšlení" řidičů a jejich bezohlednost.
realistické záběry
Zobrazení skutečnosti
Reálno
Bylo to jako skutečná nehoda
absurdita
realizmus
Skoro realistické záběry.
jednotlivé situace, otevřenost
Nic - kampaň mi přišla zbytečná.
přímost
pravdivá realita
Její "drsnost"
brutalita zobrazení dopravní nehody
Drsné zpracování, ale jinak to s dnešními řidiči nejde...
viděla jsem jich málo - nic
zaujalo mě zpracování, a situace, které opravdu mohou nastat a v jiném provedení nastavají
drsné zobrazení reality
krutost reklamy, ale reálnost
prostá realita
uvědomění, že se dopravní nehoda může stát komukoli a kdykoli
velká realističnost spotů
pravdivost spotů
trvdé poukázání na realitu
Pravdivé a necenzurované spoty o tom, jaká katastrofa se může stát i když si myslíme, že nám nehrozí nebezpečí.
krev, reálnost
To, že je to opravdu realita
Pravda, otevřenost. Neskrývané následky.
hrůza
autentičnost natočených spotů
nebát se něco takového ukázat v televizi
to, že byly realistické
pravdivost těch spotů, že někteří lidé se tak opravdu chovají
drsná realita, otevřenost
realita situací, které vídáme na našich silnicích
Syrovost, ukazují to tak, jak se to opravdu děje.
jasné sdělení, odkrytá realita
tragičnost, naturalismus
Pravdivost, ale je pravda že jsem viděla v jiných zemích podobné kampaně - mnohem věrohodnější, drastičtější a lépe zapamatovatelné
důvěryhodnost spotů
Napětí
upozornění na závažnou problematiku
dynamičnost a údernost
Drastické scény.
Zpracování, vypadalo velmi reálně.
tragický konec
realistické situace, které se mohou stát komukoliv
Viditelná zranění
promyšlenost, realnost
pravdivost daných situací
brutalita, ale pravdivost
realistické podání
Syrovost - pravdivost - působilo ponuře
Reálnost reklamy, britské mi však připadají ještě realističtější a syrovější. Zanechaly ve mě daleko větší "dojem".
velice přesvědčivé zfilmování, nehoda vypadá opravdově
že je to pravdivé bohužel
šok, který způsobily
Velmi dobře zpracované reálné dopady dopravních přestupků.
realističnost, pravda
Že se to podobalo až moc realitě
Upřímnost. Donutila zamyslet se i lidi, kteří jsou dobří a ukáznění řidiči.. poukazuje na nešťastné náhody, které nemusíme způsobit my, ale díky podceněné bezpečnosti mohou dopadnout tragicky.
realistické zobrazení
přesný popis reality, nenaznačuje, ale říká přesně, co je třeba
Televizní spot Blázinec
způsob propagace, příklad na běžných situacích
Miminko
drasticke zpracovani
Propracovanost spotů...
nápad a provedení
Ukazují relitu - nemažou se s tím. Mají svůj "děj", není to jenom obyčejný výkřik do tmy "Nepijte za volantem"
originální pojetí, formou scének ze života
působivé
spracovani
Nezaujalo mě nic.
47780,57 %77,44 % 

Graf

8. Jaká první scéna se Vám vybaví, když si na tuto kampaň vzpomenete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
blázinec183,04 %2,92 %  
nevěsta132,2 %2,11 %  
mrtvé dítě122,03 %1,95 %  
krev71,18 %1,14 %  
Manager61,01 %0,97 %  
matka v blázinci61,01 %0,97 %  
nevim61,01 %0,97 %  
žádná61,01 %0,97 %  
mrtvá nevěsta50,84 %0,81 %  
dítě na předním skle50,84 %0,81 %  
ostatní odpovědi autonehoda
dítě bez autosedačky
matka s dítětem
logo
dite na palubce
dítě
dopravní nehoda
.
dítě bez sedačky
smrt
miminko na předním skle
miminko na předním skle auta
krev na předním skle
hecovani
Nehoda
smrt dítěte
mrtvé dítě na palubní desce
manažer v autě
Blázinec (krátká cesta bez dětské autosedačky končí tragicky)
Nebezpečné předjíždění
Rozbitá hlava
Ta s dítětem
s tou nevěstou
rozbité sklo
Mrtvé dítě na předním skle auta
Nevím.
cesta bez autosedačky
bouračka
nic
Spot Blázinec
...
krev na skle auta
žena v blázinci
umírající dítě
Dítě v čelním skle
nepřipoutané dítě vylétlo ze sedačky
cesta bez dětské autosedačky
dítě u čelního skla
dítě v autě
Maminka s ditetem na zadni sedacce - blazinec (je to jen kousek....)
Umírající mimino co na mě kouká
matka v blazinci drzici misto ditete polstar
matka držící dítě v náručí na zadních sedačkách
Smrt a krev
Mrtvá žena
miminko (omlouvám se za ten výraz) "rozplácnuté" na předním skle auta, po té, co nebylo připoutáno v autosedačce
naborané auto
mrtvé miminko na čelním skle
Dítě zabité nárazem do předního skla.
vážná autonehoda
pani s kočarkem a řidič ktery ji srazil
Nic konkrétního, spíš ta dramatická hudba
miminko letici na predni sklo a mamina chovajici polstar misto ditete
matka s dítětem přechází přechod
Krev stékající po skle auta - spot manager.
umírající miminko
ta s tím hecováním
jak chlapec dává srdeční masáž...náhrobnímu kameni
Nedáš dítě do sedačky? Ne, vždyť je to za rohem...bum!
Chlap srazí matku s dítětem.
matka v blázinky
Jak matka naseda s ditetem do auta a rika, ze je to jenom za rohem.
rozbité přední sklo s krví
zabití člověka
Autobus sejme fabii
dítě, které proletělo předním sklem!
Nehoda a její možné následky. Hned se mi vybaví spot Blázinec.
mimino letící na přední sklo
autonehoda s krví
Mimino, které hlavou rozbíjí čelní sklo
"je to jen kousek" - s dítětem v náručí
dítě v sedačce
letící dítě vzduchem
matka v blázinci - dítě bez autosedačky
hecování cestou z disca
miminko, jak skončí na palubní desce :( manžel jak pláče, jelikož se mu zabila nevěsta, když řídil pod vlivem drog apod.
?
hecování řidiče od kamarádů je blbost
krvavé dítě na předním skle
jak kourej marihuanu...
Dítě na palubní desce
vybaví se mi to mrtvé miminko...
mrtvola leží pod troskami auta
letici dite
Mrtvé dítě na palubovce
Žena s dítětem
scény po nehodě
dítě ze spotu blázinec
bouračku nevěsty a dítěte
horici telo
alkohol za volantem
asi žena v blázinci
krev na kapotě
Matka v psychiatrické léčebně.
Nejspíš vždy ta poslední animace se sloganem kampaně a logem.
krev a rozbité auto
Mladý, ambiciózní, zřejmě důležitý manager se s telefonem na uchu ve své Alfě Romeo řítí zběsile městem
umírající lidé
dítě narvaný v čelním skle
pohled na to, co se stalo
Matku s děckem.
rozbitý auto, všichni mrtví a přežil jenom řidič
maminka držící panenku v blázinci
matak s kočárkem
miminko na palubce auta celé od krve
Krátká cesta bez dětské autosedačky, umírající dítě
krvavý obtisk dítěte na předním skle (Blázinec)
krev na skle
Jak do lidí sedících na zídce najede auto
dítě, které prolítne sklem
matka s kočárkem na předním skle
blázinec - finální scéna
mrtvé dítě na předním skle
Miminko letící při srážce proti čelnímu sklu, které vzápětí praskne a je celé zkrvavené.
blázinec a matka objímající panenku
dítě bez autosedacky
miminko na palubce auta
mrtvé děti
Nevěstu po nehodě. (na kapotě?)
Jízda v automobilu.
prázdná autosedačka
sražení matky s dítětem
Jak mám sedí v místnosti a místo dítěte drží polštář, nebo tak něco
mrtvé dítě, které nebylo v sedačce
novorozeně na předním skle
Jak matce vyletělo dítě z rukou na zadní sedačce
přišpendlený kluk k zídce autem
scéna s umělou mrtvou panenkou na předním skle
auto nehoda
Nehoda s dítětem
jak řidič jede z pruhu do pruhu
Malé dítě, které nebylo v autosedacče a vyletělo ze zadní sedačky na palubní desku
paní v blázinci
matka neudržela své malé dítě, když manžel naboural
Manager (manager telefonující za jízdy srazí na přechodu matku s dítětem)
matka s uzlíčkem prostěradel v blázinci
většinou závěr - krev, křik, pláč
scéna s nevěstou
mrtvý novorozenec na palubní desce
bezmocnej pohled ridice na maly mimco lezici na palubni desce v pozadi se zakrvacenym celnim sklem
stékající krev po skle
ridic ktery nedava pozor
spot s nevěstou
Dítě na předním skle.
Matka sedící na houpacím křesle a v rukou svírá panenku místo svého dítěte.
Dítě letící předním oknem
žena s dítětem sedí v autě
konec spotu kdy zena prijde o sve dite
Jedoucí auto
mrtvá těla
konec Nevěsty
Mrtvola na silnici.
Novorozeně letící do předního skla
Nabourané auto a krev.
Jak maminka drží panenku v blázinci po té, co její dítě umře při bouračce
nabourané auto, mrtví nebo těžce ranění lidé
Dítě rozplácnuté o přední sklo
Dítě sražené na skle
Zakrvácená nevěsta
Rozmáznutý novorozenec
Malé dítě ležící na předním skle a otec, který se na něj dívá. Především zvuk dítěte...
dítě rozplácnuté na okně
"neboj, nemusíš se poutat jedem jen za roh"
Nevěsta (řízení pod vlivem marihuany končí smrtí nevěsty)
řidič za volantem
zemře nevěsta
u autonehody s nevěstou jak na ní nejspíš ženich křicí: dejchej, dejchej
nezajištěný foťák proletí při brždění dopředu a zabije spolujezdce
zena v blazinci
vybaví se mi to logo co je na závěr - "nemyslíš zaplatíš"
Krvavý flek
Scéna, kdy se žena se svým dítětem v náručí nechá svést pouhý kousek autem, ale mají nehodu a žena dítě neudrží, pustí ho a ono narazí na přední sklo a zabije se.
Spot Hecovaní
jak jedou mladí z diskotéky
-
Scénu žádnou, jen ten krátký spot "Nemyslíš, zaplatíš!", který ve mě tak obecně vyvolává respekt.
dítě, které není v autosedačce
sražené dítě
miminko na čelním skle
Jak srazi manager matku s ditetem.
Dítě bez autosedačky jak skončí, jak rajčatový protlak
letící kočárek
cesta rodičů bez dětské sedačky
dítě na palubové desce
bez otázky 6 bych si asi nevzpomněl na žádnou...
umírající dítě na palubní desce automobilu
nevěsta jak zemře
matka v blázinci svírající panenku a její prázný výraz v očích
dítě v nepřipoutané auto sedačce, které proletí předním sklem
hlava letící dopředu po nárazu
dítě,které proletí čelním sklem
jetě ne úplně mrtvé dítě
moment po srážce, kdy už tam jsou mrtví
frajeři machrujou z rychlém v autě a rozbijou se
na koncích snímků logo nemyslíš zaplatíš :D
svatebni hoste si sedaji do auta a zapaluji joint
riskantně se chovající řidič
Krev na předním skle.
Maminku s uzlíčkem místo dítěte v blázinci.
Mobil u ucha řidičky v autě
tváře trpící bolestí
rozdýchávání nevěsty
dítě narážející do předního skla auta
náraz a letící děťátko z automobilu
Uvedeno v bodě 7
bouračka s dítětem
Jak se za tím chlapíkem zavírají dveře ve vězení.
mrtve dite, ktere proletelo prednim sklem
sražení matky s kočárkem telefonujícím řidičem
Rodina, ditě :(
Malé mimino rozplácnuté na předním skle :-(
Ego (mladý muž předvádějící se za volantem způsobí vážnou nehodu)
nevybavuji si žádnou
hecování mladých lidí
scéna z blázince
hecování řidiče, aby zrychlil.
Nehodu...
ta s tím miminkem
spot s dětskou autosedačkoou
Dítě letící z kočárku
Matku v blázinci
krátká cesta s tím miminkem.. to mě jako ženu vždy téměř dovedlo k slzám.
Asi to s Tím děckem.
nemocnice - slintající muž na vozíku
jízda s dítětem bez autosedačky
Dítě, letící přímo do čelního skla, matka se skelným pohledem na psychiatrii
mladík u hrobu své či nějaké dívky
to s tím dítětem bez sedačky
dítě rozbité o přední sklo ze sportu "blázinec"
Scéna? Spíše bych řekla logo této kampaně.
Bezmocnost lidí/viníků po nehodě.
nemyšlení účastníků
Nepřipoutané miminko a jeho smrt
náraz autem do zastávky
Kdy při antuonehodě zemře dítě, které není v sedačce, a poté matka na houpacím křesle
asi dítě, které zemřelo, když nesedělo v autosedačce
"blázinec" a "nevěsta"
Miminko v autosedačce
Záběr na nabourané auto
jen nevěsta
mladý muž způsobící vážnou nehodu
Svatebčané a marihuana
dítě, které vyletí předním oknem
'dítě' na palubní desce
obrázek kampaně - SPZ a krvavý flek
x
matka s dítětem na klíně, místo toho aby ho usadila do autosedačky
Děcko na předním skle.
pohupující se matka v blázinci
oživovaná nevěsta
Kluk na vozíku, z pusy mu teče slina, nemocniční zřízenec jej právě veze kolem mladíkových spolucestujících z auta,
polská verze, mnohem lépe provedená
celý spot "blázinec"
letící dítě (blázinec)
scéna hořícího auta
No výsledky těch nehod :)
rychlá jízda
hořící auto
Miminko, které vylítne matce z náručí, protože ho nedala do autosedačky.
To dítě v "Blázinec" na předním skle.
pod pod mas na to pri hecovani
kočárek
scéna s dítětem
krev na předním skle po vymrštění nepřipoutaného dítěte
Nastupování do auta a nepřipoutání dítěte do sedačky a slova: Vždyt je to jen za rohem.
Krvavé mimino, hňa hňa hňáááá
miminko na přední desce v autě ze spotu "Blázinec"
Nechutné záběry, při kterých doslova zamrazí ..
o tej neveste
nevzpomínám si
matka s dítětem v autě
nejvíc asi to miminko na předním skle
letící nepřipoutaný mimino ze zadní dětský sedačky na přední sklo auta
Smrt dítěte bez sedačky
Blázinec - cesta bez autosedačky
nehoda s nevěstou
Matka s dítětem na sedačce
miminko letící do předního skla
smrt mimina
Miminko ze spotu, ktere nebylo v sedacce a vyletelo na predni sklo
Blblblblblbl...
Ta s tím miminkem,které matka drží v náruči a nepřipoutá ho do autosedačky.
ten nápis na konci
špatně položená otázka
žena sedící v blázinci a chovající imaginární dítě
žádná konkrétní
nevěsta a řízení pod vlivem marihuany
Náraz a rána, v jakékoliv scéně.
matka v blázinci chovající polštář
Tu ženu s dítětem v rukou
osud dítě, které nebylo připoutané v autosedačce
něvesta v závoji, která se změní na nevěstu v márnici
jedna z britské kampaně
Miminko umírající na přístrojové desce automobilu.
matka drží v náručí dítě
Žena v blázinci bez dítěte
ze spotu blázinec - usmrcené malé dítě
Zemřelá nevěsta
batole na čelním skle automobilu
Dítě rozsekaný na předním skle
"dejchej, dejchej"
Při nehodě miminko vylétne matce z náručí a zemře rodičům před očima přímo na palubní desce.
Nehoda s kočárkem
Matka houpající se na křesle spolu s polínkem místo dítěte
Konečné krvavé logo
mrtví lidé
divadlo
přejetí malého kluka, který hrál fotbal
Jak srazí matku
dite co pri nehode vyletelo mame z rukou
Matku s dítětem.
Nerozvážnost lidí, kteří riskantně předjíždějí ostatní vozidla.
Matka v blázinci s polštářem v ruce
dítě letící z autosedačky
tříštění skla a postava v pohybu
viz "hecování"
jak letí kojenec z matčina klína na přední sklo, rozbije ho
scéna blázinec
dítě na palubce auta
havarie
mrtvé dítě (které bylo nepřipoutané) u předního skla auta
smrt dítěte, které není v autosedačce
Matka v blázinci.
rtzr ew
zblázněná matka po úmrt dítěte
sražený kočárek
lidé nastupující do auta
spot s "blázincem"
mrtvola
Žena v houpacím křesle se zavinovačkou
dítě na palubní desce vozidla
___
auto
autohavaria
anglicke pay attention or pay the price
dítě v autosedačce
Mrtvé dítě na předním skle.
Prohozené miminko skrz přední sklo.
umírající mimino
smrt malého dítěte
automaticky se mi nevybavi zadna konkretni scena
dítě, které jako dospělé natahuje ručičku ke svému otci..
Přechod
Dite s matkou
Miminko ze spotu, kdy nebyla použita autosedačka
jak díte bez sedacky proletí oknem..
To dětsko, které proletělo předním sklem, děs...
Dítě, které se vymrští matce z rukou na přední sklo....
Konec spotu, jak se objeví logo kampaně
airbagy venku
Žena sedící na židli "chovající své dítě".
Matka kývající se v blázinci poté, co ztratila dítě při jízdě bez autosedačky.
agresivní jízda manžera městem
nehody
marihuana
jede auto
dítě vymrštěné na přední sklo vozu
vybavuji si jen mrtvé
Lehkomyslnost rodičů mimina s jakou usedají do auta
scéna asi žádná, spíš svým způsobem "beznaděj" ....
scéna ne, ale pocit jak se v jedné vteřině život obrátí vzhůru nohama
pásy si neberu-je to jen za rohem
dítě "rozmázlé" na předním skle vozu
letící dítě ze sedačky
psychické trauma matky zabitého dítěte
křik, krev
nejvíc nevěsta a dítě bez autosedačky
Mrtvou nevěstu
telefonování
Jak se doktor snaží oživit toho řidiče a říká mu to samé, co mu říkal ten, který ho vyhecoval k předjíždění
"Je to jen kousek..." - matka na zadním sedadle s dítětem v náruči.
jak srazí muž matku s dítětem
mrtvé tělo
matkus dítětem
ta spousta krve ..
sražení matky s dítětem na přechodu
Mrtvé malé dítě, které matka nedala do autosedačky
matka v blázinci, která se houpe
krátká cesta bez dětské autosedačky končí tragicky
"je to hned za rohem"
cesta autem s děckem v náručí a následně žena v blázinci
miminko na předním skle s rozbitou hlavičkou
různě
novorozenec na předním skle
scéna z Blázince, kde matka nárazem auta pouští dítě a to vráží do čelního skla
malé miminko,co umře v jedné ze spotů
Na facebooku nějaké zprávy, jsem dutý, nevím.
Miminko na palubní desce.
řízení pod vlivem marihuany končí smrtí
V korejských vozech je na pravém zpětném zrcádku napsáno , že obraz zoprazující na odrazové ploše je vidět v zrcadlovém rozpoložení. Čekám jen na chvíli kdy bude na plynovém pedálu nápis "po stisknutí zrychluje"
Úmrtí dítěte a šok matky ve spotu Blázinec.
obecne - rychlost, brzdy, krev, mrtvi
Rozbité auto a mrtvý člověk
Nevěsta/marihuana
dětská sedačka, logo kampaně
řev a krev
jak matka upustí své dítě když naborají a ona skončí na psychiatrii
Sražená žena s kočárkem na přechodu.
žena na psychiatrii houpe v náručí imaginární dítě
Žádná - vybavím si pouze název a pocit vyhozených peněz.
dítě rozpláclé o přední sklo
jízda z diskotéky
nebezpečí při jízdě
smrt dítěte bez autosedačky
Mrtvá nevěsta na zemi
žádná konkrétní, ale mám to asociované s krví a obnaženými vnitřnostmi
scéna s umírajícím dítětem ve spotu Blázinec
viděla jsem jich málo - nic
dítě které je vymrštěno k přednímu sklu...
nevěřícný údiv
nevěsta, blázinec
Manager srazí matku s dítětem při telefonování
smrt nevěsty
spot nepřipoutanéh dítěte v sedačce
Matka s dítětem bez sedačky a následná autonehoda, končící smrtí miminka.
dítě a sedačka
Jak lidé v autě nutí řiditě aby v nepřehledném úseku předjel kamion
Matka v blázinci rádoby drží své dítě.
dítě rozprsklé o čelní okno
dítko bez sedačky letící na čelní okno :(
puberťáci v autě
Sražení matky s kočárkem
hazard se životem
tragické kocne
jak batole narazí do čelního skla
miminko na palubní desce
ve zlomku vteřiny zmatek
dítě bez sedačky s tím, že "je to jen kousek"...
mrtví v autě
dítě na čelním skle (spot Blázinec)
jak letí dítě na sklo
krev na konci
máma s dítetem
Jak jedou zhulenci - nevěsta
muž na kolečkovém křesle
rozstříštěné čelní sklo a krev
Dítě rozmázlé o přední sklo.
náraz dítěte do skla
Matka v blázinci.
mrtvé dítě v autě
Mrtvé dítě v Blázinci
řízení pod vlivem marihuany
blázinec - kdy dítě skončí na předním skle
konce reklam
dítě, které vyletělo předním sklem auta
Dítě jednoucí bez autosedačky, které na konci spotu zemře.
matka v blázinci držící panenku v náruči
ta s nevěstou
Část z toho blázince
žena za volantem a brečící dítě
ta, kdy řidič srazí kočárek s dítětem
Jak matka mrtvého dítěte sedí v blázinci a má "dítě" v rukách
Mám v hlavě spot "blázinec". Můžeme riskovat svůj život, ale ne cizí.
dítě proletí předním sklem
chvíle těsně před nehodou, když si člověk říká, že dotyčný v reklamě dělá chybu
Blázinec (krátká cesta bez dětskké autosedačky končí tragicky)
S miminkem
miminko na palubovce
Spot ve kterém rodiče nedali dítě do autosedačky...
Vždy počáteční příběh, a ještě špatně zahraný.
matku co má na zadní sedačce miminko v náručí
50885,81 %82,47 % 

Graf

9. Vzbuzuje ve Vás tato kampaň nějaké emoce? (Pokud ano, uveďte prosím jaké)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
smutek31052,36 %50,32 %  
úlek/šok26144,09 %42,37 %  
strach23940,37 %38,8 %  
soucit16027,03 %25,97 %  
hněv8614,53 %13,96 %  
vina599,97 %9,58 %  
hnus559,29 %8,93 %  
ne549,12 %8,77 %  
odpor528,78 %8,44 %  
hanba386,42 %6,17 %  
pohrdání254,22 %4,06 %  
pobavení213,55 %3,41 %  
Zodpovednost40,68 %0,65 %  
zamyšlení20,34 %0,32 %  
zájem20,34 %0,32 %  
úzkost20,34 %0,32 %  
respekt20,34 %0,32 %  
Apatie10,17 %0,16 %  
souhlas s kampaní10,17 %0,16 %  
větší odpovědnost za mě samou v autě i za mé kamarády a blízké. Dávám na sebe i na ně větší pozor. Např. když si dají pivo a chtějí řídit. Říkám: na to rychle zapomeň!10,17 %0,16 %  
nejistotu10,17 %0,16 %  
Strach z toho, že se mi může někdy stát taky ošklivá nehoda, i když předpisy dodržuji.10,17 %0,16 %  
asi pohrdání vůči aktérům daných spotů, a že takový lidé opravdu existují, tak jimi asi pohrdám. jinak asi bez emocí.10,17 %0,16 %  
odpovědnos a zamyšlení10,17 %0,16 %  
spíše tak nějak "souhlasná" emoce, že takováto kampaň otevře lidem oči... nejsem příliš emotivní člověk10,17 %0,16 %  
uvědomění si váhy života10,17 %0,16 %  
spis nejake zamysleni se10,17 %0,16 %  
Z výše zmiňovaných asi ne. Spíše zklamání, že jsou na českých silnicích podobní blbci. Kdyby si za to nemyslení alespoň zaplatili sami, tak ať. Ale většinou to odnese někdo jiný a to se mi pak zatíná ruka v pěst.10,17 %0,16 %  
zamyšlení nad ostatními lidmi (řidiči)10,17 %0,16 %  
obavu z toho, aby se to nestalo me nebo me blizkym10,17 %0,16 %  
opatrnost10,17 %0,16 %  
lítost10,17 %0,16 %  
tíhu reality10,17 %0,16 %  
úžas na stupiditou zůčastněných10,17 %0,16 %  
uznání, podporu10,17 %0,16 %  
Povzbuzení - konečně i v ČR reklama, která má vyšší smysl, než prodej pracího prášku.10,17 %0,16 %  
zodpovědnost za volantem10,17 %0,16 %  
vztek vůči bezohlednosti některých řidičů10,17 %0,16 %  
Asi špatně položená otázka... kampaň jako taková ve mě vzbuzuje obdiv, protože ji uznávám, ale pokud jde o jednotlivé scény, tak pak bych řekl asi respekt, který tu neni uvedený... nevím, k čemu se přiklonit.10,17 %0,16 %  
INSPO (Kdybych se v podobné situaci naskytl, tak neudělám stejnou chybu)10,17 %0,16 %  
bezradnost10,17 %0,16 %  
Hněv na neochotu vnímat okolí10,17 %0,16 %  
Respekt k jízdě 10,17 %0,16 %  
bezohlednost, nezodpovednost10,17 %0,16 %  
slzy10,17 %0,16 %  
Asi takové,že pokud nemyslím-tak můžu zaplatit.Že bych měla přemýšlet jinak by to mohlo špatně dopadnout.10,17 %0,16 %  
uvědomění si závažnosti problému - život10,17 %0,16 %  
uvědomění zodpovědnosti10,17 %0,16 %  
Vzbuzuje ve mě pocit, že řidičák by pro člověka měl znamenat víc, než jen možnost ve předvést a "rychle" se někam dopravit. 10,17 %0,16 %  
beznaděj10,17 %0,16 %  
Vzpomínky na bouračku a zamyšlení nad tím, kdo všechno má řidičák10,17 %0,16 %  
egoismus10,17 %0,16 %  
pozitivni emoce - je dobre ze je kampan podavana takto surove a bez obalu10,17 %0,16 %  
na blbce stejně vliv neměla,. takže zbytečně vyhozené peníze10,17 %0,16 %  
údiv10,17 %0,16 %  
Nechuť sledovat televizi, jsou tam samé píčoviny10,17 %0,16 %  
zvýšení aktivity a nemoc se odtrhnout a přestala jsem jezdit autem, ale ne jen kvůli tomu10,17 %0,16 %  
radost10,17 %0,16 %  
Bylo to přehnané.10,17 %0,16 %  
vlastní vzpomínku10,17 %0,16 %  
touhu dát si za volantem pozor10,17 %0,16 %  
nic10,17 %0,16 %  
zlost (kvůli nezodpovědnosti některých řidičů)10,17 %0,16 %  
ty české spoty fakt nejsou povedené, takže nic...10,17 %0,16 %  
poučení10,17 %0,16 %  
odpovědnost 10,17 %0,16 %  
předsevzetí jezdit bezpečně10,17 %0,16 %  
mrazení10,17 %0,16 %  
větší zodpovědnost10,17 %0,16 %  
tak to na silnicích chodí10,17 %0,16 %  
sebereflexe10,17 %0,16 %  
Ponaučení10,17 %0,16 %  
souhlas10,17 %0,16 %  
směs emocí "může se to stát i mě"10,17 %0,16 %  
realita10,17 %0,16 %  

Graf

10. Bylo na Váš vkus zpracování kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“ příliš brutální?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rozhodně ne27846,96 %45,13 %  
spíše ne17329,22 %28,08 %  
spíše ano10317,4 %16,72 %  
rozhodně ano254,22 %4,06 %  
nevím132,2 %2,11 %  

Graf

11. Souhlasil/a jste se zakrývání některých částí televizních spotů černým čtvercem před 22 hodinou, aby reálně ztvárněné záběry z dopravních nehod neviděly děti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne28848,65 %46,75 %  
ano23740,03 %38,47 %  
nevím6711,32 %10,88 %  

Graf

12. Líbilo se Vám zpracování kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rozhodně zdařilé31152,53 %50,49 %  
spíše zdařilé22738,34 %36,85 %  
spíše nezdařilé294,9 %4,71 %  
rozhodně nezdařilé152,53 %2,44 %  
nevím101,69 %1,62 %  

Graf

13. Myslíte si, že by se kampaň „Nemyslíš, zaplatíš!“ měla po určité době zopakovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, po 1-2 letech44374,83 %71,92 %  
Ano, po 3-5 letech10317,4 %16,72 %  
Ne, neměla by se opakovat355,91 %5,68 %  
Ano, po 6-10 letech61,01 %0,97 %  
Ano, po více než 10 letech50,84 %0,81 %  

Graf

14. Myslíte si, že jsou takovéto nákladné kampaně nezbytné k tomu, aby se lidé zamysleli na svým chováním a změnili ho?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano26144,09 %42,37 %  
rozhodně ano22638,18 %36,69 %  
spíše ne6410,81 %10,39 %  
nevím213,55 %3,41 %  
rozhodně ne203,38 %3,25 %  

Graf

15. Vybavíte si kromě kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“ i jinou kampaň zaměřenou na bezpečnost silničního provozu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne44074,32 %71,43 %  
ano15225,68 %24,68 %  

Graf

16. Pokud jste u předchozí otázky zvolil/a možnost ANO, doplňte prosím, jaké další kampaně si vybavujete:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
besip1510,64 %2,44 %  
Stop53,55 %0,81 %  
Spoty BESIPu32,13 %0,49 %  
stop na čt21,42 %0,32 %  
STOP - rady řidičům21,42 %0,32 %  
Pořad Stop21,42 %0,32 %  
nevím21,42 %0,32 %  
Besip.21,42 %0,32 %  
krátké spoty od BESIP21,42 %0,32 %  
BESIP Team10,71 %0,16 %  
ostatní odpovědi Besip se Soukupem
zahraniční kampaně (neznám název), všechny se ke mně dostali pomocí sociálních sítí
STOP na CT2 a pak neco s Danielem landou ale nevzpominam si na nazev
Besip, Kooperativa
pořad od Besip
Zahraniční kampaně a pořad STOP.
Besip kampaně
Nejde tedy o českou. Odehrávala se v pokoji doma, kde otec předváděl, že řídí. Najednou se zděsil, vypadalo to, že asi "jako" nabourá. Dcera s matkou tedy přispěchaly a z rukou okolo něj vytvořily bezpečnostní pás. Moc pěkná, bez krve atd.
komerční reklamy Kooperativy na mostech u dálnice -
Podobná kampaň v Británii. Zejména asi 20ti minutový spot proti psaní SMS v autě
televizní spoty BESIP (celkem dávno, cca 10 a více let zpátky); různé spoty pojišťoven vysílané okolo dopravních správ ČRo
kooperativa
pouzivani pasu, vetsi ohleduplnost, pravidlo zipu:)
porady besip
pořad na české televizi, projekt rádia BEAT, akce Kryštof, ...
na ČT Besip
Pořady od Besipu - STOP
Jde spíše o televizní spoty BESIP Teamu. Nevím, zda se jedná o kampaň jako takovou.
Pořad STOP ! na ČT
Besip, Stop
kampaň BESIPu
kampaň proti telefonování za volantem (Váš nový PIN, dovolali jste se do hlasové schránky)
rady vedené Danielem Landou
Landa + Kresta: Bourá jen blb?
na CT2, krátké spoty jak řešit určité dopravní situace
Spoty Besip na ČT 1
kampaň BESIPU v našem městě se simulátorem, kdy nabádali lidi k používání pásů
asi se za to dá považovat i rozdávání silničních vest na pojišťovnách, a od BESIPu běží v televizi pořad, mysli STOP se to jmenuje
besip měl nějaký krátký pořad, jméno nevím, vždy jen krátký snímek
STOP - krátké spoty s Pavlem Soukupem
BESIP televizní spoty cca na 5 minut s šedovlasým hercem (nevzpomenu si na jméno) jako moderátorem.
Zahraniční kampaně
Bohužel si nevzpomenu na název, krátké spoty na čt1, ve kterých byly rady zvyšující bezpečnost.
Vybavuji si zejména kampaň, kdy otec simuluje řízení (střídají se scény z domova a z jedoucího auta) a rodina (žena a dcera) mu slouží jako bezpečnostní pás
děti měřící rychlost společně s policisty
Stop, rady řidičům
Kampaně proti řízení pod vlivem alkoholu - v létě Birell
Stop! od besipu
takoví ti andělé na kolech
nevím,jak se jmenovala přesně,ale jsou to takové ty spoty,kde jsou znázorněné dopravní situace-Besip mám dojem
varovné plakáty na místech častých nehod či u škol, ztvárněné jako dětský obrázek
Dny bez úrazů
pořad na čt 2
nevybavuji
například Autoškola národa, což není přímo kampaň zaměřená na bezpečnost, ale zopakování si základních bezpečnostních pravidel na silnici určitě ke zvýšení bezpečnosti přispělo.
Kampaň od Besipu - provázel jí myslím herec Petr Soukup
Road Safety - 2007 (http://www.youtube.com/watch?v=6YEoYGArMas)
Pořady na České televizi, které taky byly v kooperaci s BESIP, dávali to před Zprávami na ČT1 nebo o volných chvilích na ČT2.
Besip za komunistů
Soubor bezpečnostních šotů s Pavlem Soukupem
pozor zákruta
the action (třeba)
od besipu
nevim presne nazev,ale byl to spot,na kterem predjizdejici auto narazilo do auta jedouciho opacnym smerem-jednalo se o animaci a po srazce se vsude objevily strepy skla
nevím, jeslti je to přímo kampaň, ale vzpomínám si na video Daniela Landy - Nadace Malina
Pravidelný seriál od besipu na ČT
Besip (na Čt2)
...zebra?
Na pivech je napsaná,že alkohol nepatří za volant.
Krátká videa společnosti BESIP.
ještě ve škole cvičení na dopravním hřišti :-D
nevím jak se jmenuje, ale hodně videí z tého http://www.youtube.com/watch_popup?v=Z2mf8DtWWd8
myslím, že se jmenuje STOP a vysílají ji na ČT 1...
besip bezpečnost dopravního provozu...komentář četl pavel soukup
Televizní pořad s tipy pro řidiče, pohužel si nevybavuji název, snad STOP?
v tv několikaminutoové šoty pro řidiče
Kampaň směřující k vzdělávání lidí ohledně poskytnutí první pomoci.
Nevím název, ale byla tam mrtvola v márnici s číslem na palci a u toho slogan - vaše nové tel.číslo - kampan proti volání za volantem
The Action! (nevím, kdo byl organizátorem, ale jednalo se o setkání účastníků dopravních nehod a vyprávění jejich drsných příběhů..)
britská verze nemyslíš zaplatíš; pak také projekt Malina
sdfsdfsdfsdfsd
spoty BESIPu - škoda, že jsou na nejméně sledovaném kanále a ne na NOVĚ !
napr. v anglii je neco podobneho...
pay attention or pay the price
pravidelný TV spot na ČT od BESIPu
http://www.youtube.com/watch?v=c3FUgvjqA2w&feature=related tahle je mnohem lepší
seriál z Čt, který měl pod palcem BESIP. tedy pořad "STOP"
Stop - rady řidičům. Ikdyž, to je spíš pořad
besip - stop
zahraniční podobné kampaně na youtube, BESIP spoty a akce
STOP s Pavlem Soukupem
mýty o silničním provozu komentované hercem Soukupem
nevzpomenu si na název, ale uváděl to Pavel Soukup
kampaně od BESIPu, které byli vysílány na ČT 1
The Action
Byl to nějaký minipořad na ČT s panem Vágnerem.
v TV krátké spoty od BESIPu
Reklama na bezpečnostní pásy: http://www.youtube.com/watch?v=4OPGzmwDlbw
V tramvajích kampaně na to, že tramvaj má přednost na přechodu pro chodce
informační pořad besipu
Besip spoty
Be careful, or pay
Pořád se pořádají nějaké "kampaně". Nerozlišuji je.
Děti rozdávaly namalovaná asi jablíčka hodným řidičům u škol
kampaň zaměřenou na motorkáře
šoty o chování na silnici v TV/připomínání základních pouček
nevim zda je to "kampaň", ale je to pořad na čt1
na České televizi bývá od Besipu, tak to
název neznám, jsou zahraniční
kampaně POlicie ČR omezení tychlosti v obcích a městech
Pokud se nemýlím, pak od BESIP, ty však byly zpracovány spíše zábavnou formou.
Stop - rady pro řidiče
Natočení videa zaměřeného na bezpečnost provozu s Danem Landou.
policejní akce Kryštof
Podobnou kampaň, ale v UK.
10574,47 %17,05 % 

Graf

17. Uvědomil/a jste si, v souvislosti s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“, nějakou vlastní chybu, kterou jste předtím dělal/a?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne33656,76 %54,55 %  
ano18831,76 %30,52 %  
nevím6811,49 %11,04 %  

Graf

18. Myslíte, že kampaň „Nemyslíš, zaplatíš!“ ovlivnila Vaše chování v silničním provozu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano19032,09 %30,84 %  
spíše ne17028,72 %27,6 %  
rozhodně ne9716,39 %15,75 %  
rozhodně ano6911,66 %11,2 %  
nevím6611,15 %10,71 %  

Graf

19. V čem konkrétně změnila tato kampaň Vaše chování z pohledu účastníka silničního provozu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zbytečně neriskuji23339,36 %37,82 %  
v ničem18230,74 %29,55 %  
poutám se na zadním sedadle15526,18 %25,16 %  
poutám se na předním sedadle13122,13 %21,27 %  
více dodržuji pravidla silničního provozu9816,55 %15,91 %  
neřídím pod vlivem alkoholu a psychotropních látek8814,86 %14,29 %  
netelefonuji za jízdy7212,16 %11,69 %  
vozím dítě/děti v autosedačce437,26 %6,98 %  
Nejsem řidič20,34 %0,32 %  
předvídám10,17 %0,16 %  
Všemi pravidly jsem se již řídil před kampaní.10,17 %0,16 %  
nemám řidičák...10,17 %0,16 %  
Vždy se poutám, neriskuji, nelefonuji za jídy, před jízdou nepiji alkohol a neberu drogy. Není co měnit.10,17 %0,16 %  
dodržovala jsem veškerá výše uvedená pravidla, ale nyní vždy vyžaduji, aby se připoutali všichni (ať už řídím či nikoliv)10,17 %0,16 %  
neřídím10,17 %0,16 %  
až na dodržování groteskně nízkých povolených rychlostí na některých úsecích silnic dodržuji vše výše uvedené i nehledě na kampaň10,17 %0,16 %  
jsem ceklove vice opatrna10,17 %0,16 %  
Když vidím nějakou nebezpečnou situaci tak si představím co by se mohlo stát.10,17 %0,16 %  
posílila motivaci ke všem výše zmíněným opatřením10,17 %0,16 %  
Uvědomuji si, že musím být neustále opatrná a soustředěná.10,17 %0,16 %  
jsem ještě opatrnější než dosud10,17 %0,16 %  
když si na ni vzpomenu, při určité situaci co mi ji evokuje, tak si dávám větší pozor10,17 %0,16 %  
nemám řidičský průkaz10,17 %0,16 %  
prevenci vidim spis v ukazani nevratnych nasledku, cili uvedomeni si, jak vterina muze zmenit nejen muj zivot.. vyse zminene odpovedi beru jako samosrejmost i bez teto kampane10,17 %0,16 %  
Asi v ničem, spíš mě jen utvrdila ve věcech, které nedělám a dělat ych ani neměl..něco jako prevence.10,17 %0,16 %  
Vždy jsem dodržovala všechna bezpečnostní pravidla10,17 %0,16 %  
dávám si větší pozor i na ostatní řidiče.10,17 %0,16 %  
Vzdy sem dodrzovala pravidla provozu10,17 %0,16 %  
jsem víc opatrnější, protože ostatní to vážně dělají10,17 %0,16 %  
nepředjíždím když nevidím10,17 %0,16 %  
všechno výše vypsané dodržuju i tak, ale zdám se sama sobě opatrnější10,17 %0,16 %  
nejsem řidič, vybírám si ke komu si sednu do auta, poutám se10,17 %0,16 %  
neřídím, ale bezpečnsotní pásy používám automaticky, ne kvůli kampani10,17 %0,16 %  
přestal jsem řídit10,17 %0,16 %  
koukám na to jinym pohledem10,17 %0,16 %  
Nejezdim autem, ale hromadnou dopravou.10,17 %0,16 %  
až budu mít děti, vím, že vozit je v náručí fakt nebudu10,17 %0,16 %  
i bez kampaně jsem zodpovědný řidič10,17 %0,16 %  
Snažila jsem se vždy dodržovat pravidla10,17 %0,16 %  
Sice sama neřídím,ale je to i pro neřidiče-aby měli víc rozumu a nesedali do auta třeba s nějakým opilcem,řekli mu ať dítě připoutá atd.Odpovídám teda podle toho co bych dělala kdybych řídila,nebo čeho bych si všímala jako spolujezdec.10,17 %0,16 %  
jsem ještě opatrnější10,17 %0,16 %  
Nemám řid. průkaz a jako chodec myslím vše v pořádku10,17 %0,16 %  
uvědomuji si, že je v provozu čímdál víc kreténů10,17 %0,16 %  
Zbylé věci jsem ani předtím nedělala. 10,17 %0,16 %  
jsem opatrnější10,17 %0,16 %  
dávám větší pozor na blby, kteří by mě mohli srazit10,17 %0,16 %  
x10,17 %0,16 %  
Nemám řidičák, jsem vždy pouze spolujezdec.10,17 %0,16 %  
nejsem řidič.10,17 %0,16 %  
Neřídím, tedy se jen poutám, což jsem dělala i předtím10,17 %0,16 %  
výše uvedené jsem dodržovala i před kampaní10,17 %0,16 %  
nemam auto10,17 %0,16 %  
neřídím už vůbec10,17 %0,16 %  
jezdím stále stejně, před kamponí i po ní, s klidným svědomím10,17 %0,16 %  
i před kampaní jsem se snažila jezdit bezpečně, takže v ničem10,17 %0,16 %  
nemám řidičák10,17 %0,16 %  
Zkrátka jsem celkově opatrnější a tolerantnější. 10,17 %0,16 %  
Kampaň mé chování nezměnila, neboť jsem vždy řídil podle předpisů a choval se na v provozu velice ohleduplně.10,17 %0,16 %  
Dávám si víc pozor na blbce za volantem10,17 %0,16 %  
nevěřím ostatním, rozhlížím se i při zelené10,17 %0,16 %  
Jezdím opatrně pořád, strach z těchto věcí z reklamy jsem měla už dávno.10,17 %0,16 %  
počítám s chybami druhých10,17 %0,16 %  
už neřídím radši vůbec10,17 %0,16 %  
nic z toho nedělám10,17 %0,16 %  
vse zminovane je pro me prirozene od absolvovani autoskoly.10,17 %0,16 %  
již předtím jsem jezdila bezpečně10,17 %0,16 %  
Vždy jsem tato pravidla dodržoval10,17 %0,16 %  
Nezměnila mé chování, jen si dávám ještě větší pozor na ostatní.10,17 %0,16 %  
jsem ostražitější10,17 %0,16 %  
především ve městě jezdím s maximální ohleduplností10,17 %0,16 %  
poutám se a hlavně vyžaduji připoutání každého ve vozidle i na velmi krátké vzdálenosti.10,17 %0,16 %  
uvedená pravidla jsem dodržovala již před kampaní10,17 %0,16 %  
UVĚDOMIL SEM SI CO ZA HOVADA MŮŽE PO SILNICÍCH JEZDIT10,17 %0,16 %  
nejsem řidič, ale cestuji často jako spolujezdec a mnozí řidiči se chovají jako prasata! :-(10,17 %0,16 %  
vždy řídím jak se má, více si to uvědomuji10,17 %0,16 %  
Dávám větší pozor na to, s kým do vozidla nastupuji.10,17 %0,16 %  
na svoji bezpečnost jsem dbal již před kampaní, kampaň mě tedy moc neovlivnila co se týče vlastní bezpečnosti10,17 %0,16 %  
ostatní jsem dodržovala i před shlédnutím10,17 %0,16 %  
předvídat reakci ostatních řidičů10,17 %0,16 %  
protože jsem předpisy a pravidla dodržoval i předtím10,17 %0,16 %  
všeobecně předpokládám, že každý jiný řidič je potenciální vrah10,17 %0,16 %  
neřídím zatím10,17 %0,16 %  
dodržovala jsem tyto praidla i před kampaní10,17 %0,16 %  
neřídím auto10,17 %0,16 %  
čím dál víc počítám s tím, že silnice jsou plné magorů, kteří by vůbec neměli mít řidičák10,17 %0,16 %  
bojím se řídit10,17 %0,16 %  
nástroj pro donucení ostatní pasážery ve svém voze aby se poutali10,17 %0,16 %  
nevím jestli je to zapříčiněno kampaní10,17 %0,16 %  
otázka je jestli je to kampaní...10,17 %0,16 %  
Ještě nemám ŘP10,17 %0,16 %  
moc neřídim10,17 %0,16 %  
nevlastním řidičský průkaz10,17 %0,16 %  

Graf

20. Byl/a jste někdy účastníkem dopravní nehody?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne34756,33 %56,33 %  
ano26943,67 %43,67 %  

Graf

21. Vlastníte řidičský průkaz? Pokud ano, kolik let jste držitelem řidičského průkazu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, 1-3 roky20833,77 %33,77 %  
ne13221,43 %21,43 %  
ano, 4-6 let13021,1 %21,1 %  
ano, více než 6 let11518,67 %18,67 %  
ano, méně než 1 rok315,03 %5,03 %  

Graf

22. Jak často řídíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neřídím16727,11 %27,11 %  
řídím prakticky denně13722,24 %22,24 %  
řídím přibližně 1-3x týdně11718,99 %18,99 %  
řídím 1-10x měsíčně11118,02 %18,02 %  
řídím přibližně 10x ročně, jsem příležitostný řidič6710,88 %10,88 %  
řízení vozidla souvisí s mojí profesí172,76 %2,76 %  

Graf

23. Jaké je Vaše sociální postavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student43270,13 %70,13 %  
zaměstnanec13121,27 %21,27 %  
nezaměstnaný213,41 %3,41 %  
podnikatel203,25 %3,25 %  
důchodce60,97 %0,97 %  
v domácnosti50,81 %0,81 %  
zaměstnavatel10,16 %0,16 %  

Graf

24. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou40565,75 %65,75 %  
vysokoškolské11318,34 %18,34 %  
základní538,6 %8,6 %  
vyšší odborné284,55 %4,55 %  
střední bez maturity172,76 %2,76 %  

Graf

25. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-2548678,9 %78,9 %  
26-357111,53 %11,53 %  
36-55497,95 %7,95 %  
56 a více101,62 %1,62 %  

Graf

26. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena43971,27 %71,27 %  
muž17728,73 %28,73 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Víte, kdo byl zadavatelem této kampaně?

  • odpověď ano:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ministerstvo dopravy na otázku 3. Pokud jste u předchozí otázky zvolil/a možnost ANO, doplňte prosím zadavatele kampaně:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi BESIP na otázku 3. Pokud jste u předchozí otázky zvolil/a možnost ANO, doplňte prosím zadavatele kampaně:

4. Kde všude jste se s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“ setkal/a?

  • odpověď na billboardech:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi na billboardech na otázku 5. Kde jste se s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“ setkával/a nejčastěji?
  • odpověď na stránkách Facebook.com:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi na stránkách Facebook.com na otázku 5. Kde jste se s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“ setkával/a nejčastěji?
  • odpověď v kině:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi v kině na otázku 5. Kde jste se s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“ setkával/a nejčastěji?
  • odpověď v rozhlase:
    • 7x vetší pravděpodobnost při odpovědi v rozhlase na otázku 5. Kde jste se s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“ setkával/a nejčastěji?
  • odpověď YouTube.com:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi YouTube.com na otázku 5. Kde jste se s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“ setkával/a nejčastěji?

5. Kde jste se s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“ setkával/a nejčastěji?

  • odpověď na internetu:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi na stránkách Facebook.com na otázku 5. Kde jste se s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“ setkával/a nejčastěji?

12. Líbilo se Vám zpracování kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“?

  • odpověď rozhodně zdařilé:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi pravdivost na otázku 7. Co Vás v televizních spotech kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“ nejvíce zaujalo?

15. Vybavíte si kromě kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“ i jinou kampaň zaměřenou na bezpečnost silničního provozu?

  • odpověď ano:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi besip na otázku 16. Pokud jste u předchozí otázky zvolil/a možnost ANO, doplňte prosím, jaké další kampaně si vybavujete:

17. Uvědomil/a jste si, v souvislosti s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“, nějakou vlastní chybu, kterou jste předtím dělal/a?

  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozhodně ne na otázku 14. Myslíte si, že jsou takovéto nákladné kampaně nezbytné k tomu, aby se lidé zamysleli na svým chováním a změnili ho?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, neměla by se opakovat na otázku 13. Myslíte si, že by se kampaň „Nemyslíš, zaplatíš!“ měla po určité době zopakovat?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozhodně nezdařilé na otázku 12. Líbilo se Vám zpracování kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“?

18. Myslíte, že kampaň „Nemyslíš, zaplatíš!“ ovlivnila Vaše chování v silničním provozu?

  • odpověď rozhodně ne:
    • 5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozhodně ne na otázku 14. Myslíte si, že jsou takovéto nákladné kampaně nezbytné k tomu, aby se lidé zamysleli na svým chováním a změnili ho?

19. V čem konkrétně změnila tato kampaň Vaše chování z pohledu účastníka silničního provozu?

  • odpověď v ničem:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozhodně ne na otázku 14. Myslíte si, že jsou takovéto nákladné kampaně nezbytné k tomu, aby se lidé zamysleli na svým chováním a změnili ho?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozhodně nezdařilé na otázku 12. Líbilo se Vám zpracování kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“?

22. Jak často řídíte?

  • odpověď neřídím:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 21. Vlastníte řidičský průkaz? Pokud ano, kolik let jste držitelem řidičského průkazu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vzpomínáte si na bezpečnostně informační kampaň „Nemyslíš, zaplatíš!“?

2. Víte, kdo byl zadavatelem této kampaně?

3. Pokud jste u předchozí otázky zvolil/a možnost ANO, doplňte prosím zadavatele kampaně:

4. Kde všude jste se s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“ setkal/a?

5. Kde jste se s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“ setkával/a nejčastěji?

6. Který televizní spot si pamatujete?

7. Co Vás v televizních spotech kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“ nejvíce zaujalo?

8. Jaká první scéna se Vám vybaví, když si na tuto kampaň vzpomenete?

9. Vzbuzuje ve Vás tato kampaň nějaké emoce? (Pokud ano, uveďte prosím jaké)

10. Bylo na Váš vkus zpracování kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“ příliš brutální?

11. Souhlasil/a jste se zakrývání některých částí televizních spotů černým čtvercem před 22 hodinou, aby reálně ztvárněné záběry z dopravních nehod neviděly děti?

12. Líbilo se Vám zpracování kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“?

13. Myslíte si, že by se kampaň „Nemyslíš, zaplatíš!“ měla po určité době zopakovat?

14. Myslíte si, že jsou takovéto nákladné kampaně nezbytné k tomu, aby se lidé zamysleli na svým chováním a změnili ho?

15. Vybavíte si kromě kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“ i jinou kampaň zaměřenou na bezpečnost silničního provozu?

16. Pokud jste u předchozí otázky zvolil/a možnost ANO, doplňte prosím, jaké další kampaně si vybavujete:

17. Uvědomil/a jste si, v souvislosti s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“, nějakou vlastní chybu, kterou jste předtím dělal/a?

18. Myslíte, že kampaň „Nemyslíš, zaplatíš!“ ovlivnila Vaše chování v silničním provozu?

19. V čem konkrétně změnila tato kampaň Vaše chování z pohledu účastníka silničního provozu?

20. Byl/a jste někdy účastníkem dopravní nehody?

21. Vlastníte řidičský průkaz? Pokud ano, kolik let jste držitelem řidičského průkazu?

22. Jak často řídíte?

23. Jaké je Vaše sociální postavení?

24. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

25. Kolik je Vám let?

26. Jste muž nebo žena?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vzpomínáte si na bezpečnostně informační kampaň „Nemyslíš, zaplatíš!“?

2. Víte, kdo byl zadavatelem této kampaně?

3. Pokud jste u předchozí otázky zvolil/a možnost ANO, doplňte prosím zadavatele kampaně:

4. Kde všude jste se s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“ setkal/a?

5. Kde jste se s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“ setkával/a nejčastěji?

6. Který televizní spot si pamatujete?

7. Co Vás v televizních spotech kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“ nejvíce zaujalo?

8. Jaká první scéna se Vám vybaví, když si na tuto kampaň vzpomenete?

9. Vzbuzuje ve Vás tato kampaň nějaké emoce? (Pokud ano, uveďte prosím jaké)

10. Bylo na Váš vkus zpracování kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“ příliš brutální?

11. Souhlasil/a jste se zakrývání některých částí televizních spotů černým čtvercem před 22 hodinou, aby reálně ztvárněné záběry z dopravních nehod neviděly děti?

12. Líbilo se Vám zpracování kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“?

13. Myslíte si, že by se kampaň „Nemyslíš, zaplatíš!“ měla po určité době zopakovat?

14. Myslíte si, že jsou takovéto nákladné kampaně nezbytné k tomu, aby se lidé zamysleli na svým chováním a změnili ho?

15. Vybavíte si kromě kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“ i jinou kampaň zaměřenou na bezpečnost silničního provozu?

16. Pokud jste u předchozí otázky zvolil/a možnost ANO, doplňte prosím, jaké další kampaně si vybavujete:

17. Uvědomil/a jste si, v souvislosti s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“, nějakou vlastní chybu, kterou jste předtím dělal/a?

18. Myslíte, že kampaň „Nemyslíš, zaplatíš!“ ovlivnila Vaše chování v silničním provozu?

19. V čem konkrétně změnila tato kampaň Vaše chování z pohledu účastníka silničního provozu?

20. Byl/a jste někdy účastníkem dopravní nehody?

21. Vlastníte řidičský průkaz? Pokud ano, kolik let jste držitelem řidičského průkazu?

22. Jak často řídíte?

23. Jaké je Vaše sociální postavení?

24. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

25. Kolik je Vám let?

26. Jste muž nebo žena?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Prokopcova, A.Kampaň "Nemyslíš, zaplatíš!" (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://kampan-nemyslis-zaplatis.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.