Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
v rámci výzkumu, který poslouží jako podklad pro moji bakalářskou práci zabývající se kampaní "Nemyslíš, zaplatíš!", bych Vás ráda požádala o několik minut Vašeho času k vyplnění následujícícho dotazníku.
Předem Vám děkuji.
Aneta Prokopcová
Odpovědi respondentů
1. Vzpomínáte si na bezpečnostně informační kampaň „Nemyslíš, zaplatíš!“?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 20].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
592
96,1 %
96,1 %
ne
24
3,9 %
3,9 %
2. Víte, kdo byl zadavatelem této kampaně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 3, ne → otázka č. 4].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
320
54,05 %
51,95 %
ano
272
45,95 %
44,16 %
3. Pokud jste u předchozí otázky zvolil/a možnost ANO, doplňte prosím zadavatele kampaně:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ministerstvo dopravy
137
51,89 %
22,24 %
BESIP
49
18,56 %
7,95 %
Ministerstvo dopravy ČR
7
2,65 %
1,14 %
ministerstvo vnitra
6
2,27 %
0,97 %
stát
5
1,89 %
0,81 %
ministerstvo
5
1,89 %
0,81 %
MDCR
3
1,14 %
0,49 %
Policie ČR
3
1,14 %
0,49 %
MD
3
1,14 %
0,49 %
Filip Renč
3
1,14 %
0,49 %
ostatní odpovědi
BESIP a Ministerstvo dopravy Ministerstvo dopravy? ministerstvo dopravy a Besip renc Ředitelství silnic a dálnic Ministersvo dopravy ČR (ve spolupráci s BESIPem?) Ministerstvo českých silnic a dálnic Ministerstvo dopravy České republiky Ministertvo dopravy ministerstvo dopravy/besip MD ČR Ministerstvo dopravy / BESIP stát, besip Besip (myslim) minosterstvo vnitra Nadace Besip Besip - Ministerstvo dopravy BESIP (?) Ministerstvo něčeho, asi dopravy Ministerstvo dopravy nebo vnitra besip / režie filip renč Pepa z Depa Nevím to jistě, pouze tuším.. Ministerstvo dopravy? Minsiterstvo Dopravy, BESIP ministr. dopravy Česká republika, Ministerstvo dopravy Policie ČR?? ministrestvo dopravy české republiky BESIP, MD Ministerstvo dopravy a možná tam hrál roli i Besip Ministerstvo zdravotnictví ČR BESIP (asi) čr Ministerstvo dopravy ? ministr dopravy Asi Besip MMR besip (bezpečnost silničního provozu) Myslím, že to bylo Ministerstvo dopravy. Vláda ČR
43
16,29 %
6,98 %
4. Kde všude jste se s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“ setkal/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
v televizní reklamě
576
97,3 %
93,51 %
na internetu
436
73,65 %
70,78 %
na billboardech
298
50,34 %
48,38 %
YouTube.com
259
43,75 %
42,05 %
v kině
195
32,94 %
31,66 %
na stránkách Facebook.com
163
27,53 %
26,46 %
v inzerátech v časopisech, novinách
138
23,31 %
22,4 %
V článcích popularizujících tuto kampaň
114
19,26 %
18,51 %
v rozhlase
84
14,19 %
13,64 %
Na plakátech (restaurace, čerp.stanice)
50
8,45 %
8,12 %
Na rozdávaných propagačních materiálech
39
6,59 %
6,33 %
Na hudebních festivalech a jiných obdobných akcích
32
5,41 %
5,19 %
Akce na veřejných prostranstvích, v obchodních střediscích, na náměstích
31
5,24 %
5,03 %
Obal na ridicsky prukaz
1
0,17 %
0,16 %
pracoval jsem na zaverecnem pochodu
1
0,17 %
0,16 %
na automobilech
1
0,17 %
0,16 %
+ ve škole
1
0,17 %
0,16 %
Obal od řidičáku
1
0,17 %
0,16 %
na obale na řidičáku
1
0,17 %
0,16 %
obal řidičského průkazu
1
0,17 %
0,16 %
Jinde,už si nevzpomínám.Je to moc dlouho.Pamatuju si jen to heslo a nějakou brutálnější reklamu.
1
0,17 %
0,16 %
podvědomě si vzpomínam že byla, název je mě povědomí
1
0,17 %
0,16 %
samolepky na vozidlech
1
0,17 %
0,16 %
obrázek kampaně jsem měla natisklý na obalu, ve kterém jsem dostala řidičák
1
0,17 %
0,16 %
ve škole
1
0,17 %
0,16 %
obaly řidičských průkazů
1
0,17 %
0,16 %
na magistrátě při žádosti o ŘP
1
0,17 %
0,16 %
v mailu
1
0,17 %
0,16 %
5. Kde jste se s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“ setkával/a nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
v televizní reklamě
502
84,8 %
81,49 %
na internetu
218
36,82 %
35,39 %
na billboardech
63
10,64 %
10,23 %
YouTube.com
55
9,29 %
8,93 %
v kině
29
4,9 %
4,71 %
na stránkách Facebook.com
21
3,55 %
3,41 %
v rozhlase
20
3,38 %
3,25 %
v inzerátech v časopisech, novinách
16
2,7 %
2,6 %
Na hudebních festivalech a jiných obdobných akcích
6
1,01 %
0,97 %
V článcích popularizujících tuto kampaň
4
0,68 %
0,65 %
Na plakátech (restaurace, čerp.stanice)
3
0,51 %
0,49 %
Akce na veřejných prostranstvích, v obchodních střediscích, na náměstích
3
0,51 %
0,49 %
Na rozdávaných propagačních materiálech
1
0,17 %
0,16 %
nevim
1
0,17 %
0,16 %
6. Který televizní spot si pamatujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Blázinec (krátká cesta bez dětské autosedačky končí tragicky)
466
78,72 %
75,65 %
Nevěsta (řízení pod vlivem marihuany končí smrtí nevěsty)
394
66,55 %
63,96 %
Manager (manager telefonující za jízdy srazí na přechodu matku s dítětem)
341
57,6 %
55,36 %
Hecování (přátelé vyhecují řidiče k nebezpečnému předjíždění, které skončí nehodou)
309
52,2 %
50,16 %
Disco nehoda (řízení pod vlivem alkoholu způsobí vážnou nehodu)
197
33,28 %
31,98 %
Ego (mladý muž předvádějící se za volantem způsobí vážnou nehodu)
191
32,26 %
31,01 %
Divadlo (nepřipoutaná žena na zadním sedadle způsobí při dopravní nehodě smrt svoji i řidiče)
93
15,71 %
15,1 %
7. Co Vás v televizních spotech kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“ nejvíce zaujalo?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Realnost
25
4,22 %
4,06 %
nic
16
2,7 %
2,6 %
Realita
13
2,2 %
2,11 %
pravdivost
12
2,03 %
1,95 %
Brutalita
11
1,86 %
1,79 %
krev
10
1,69 %
1,62 %
Autentičnost
10
1,69 %
1,62 %
nápad
6
1,01 %
0,97 %
realističnost
6
1,01 %
0,97 %
drsnost
6
1,01 %
0,97 %
ostatní odpovědi
nevím pravda zpracování drastičnost opravdovost smrt ... Způsob zpracování surovost originalita Brutálnost všechno krutá realita názornost reálnost situací Naturalismus nezaujalo mě nic syrovost propracovanost drsná realita následky nehod drastičnost, reálnost ukazovaly realitu, nezastíraly to, že je nedokázali odvysílat v celém znění, myslím, že se to tak spíš míjelo účinkem Příběh odpornost reklamy Děj Snaha o realističnost "drsné" provedení realne vyjadreni skutecnosti Bylo to natočené prostě tak, jak to opravdu je....bez nějakého: ne, takhle ne, takhle je to moc morbidní krutost scén její naturalismus až šokující Na nic si nehraje, je to bez cenzury..přesně tak, jak to opravdu je. Syrovost a pravdivost jakou byly spoty natočeny bohužel o tom skoro nic nepamatuju Drsné vyobrazení situace a jejích následků nápaditost a poučení Nic mě vyloženě nezaujalo, už jsem znal podobné zahraniční kampaně. různé národní mutace - polská a britská verze hecování krutost surovost, schopnost zaujmout že jsem z nich byla hodně otřesena! Jejich reálnost. otevřené zobrazení násilí, smrti Explicitnost věrohodnost, drsnost Pomerne nechutne a sokujici zabery. Ale velmi efektivni. Zobrazení skutečnosti, možná ošklivé a kruté, ale stále skutečnosti. Většina lidí si neumí představit co se může stát a reklama jim to ukázala černé (nebo spíše červené) na bílém. zobrazení reálných situací, které se mohou stát; více variant otevřenost, prezentace bez obalu, BRUTALITA surovost podání surovost, pravdivost smrtelná agónie nedokážu posoudit. tragické záběry ,,Nemyslíš, zaplatíš!" neskrývaná brutalita záběrů že to bylo docela drsný Přímočarost podání rizika autenticnost Ta reklama se povedla, byla dost výstižná! To co bylo předmětem reklam se bohužel stává často:(, ale nejsem si jistá jestli ta reklama někoho ovlivňila, aby se na silnici choval lépe a dodržoval pravidla. Syrová upřímnost otevrenost, "sokujici" zpracovani Dobrý nápad pro reklamu že ukazují smrt hodně realisticky Televizní reklamy byli hodně drsné, ale to je správné, jen tak lze nezodpovědné řidiče možná donutit, aby byli rozumnější. neskrývání děsivých následků jak byla realisticka nevinnost zabitých lidí jak tyto spoty dokážou ovlivnit jejich netypicky syrové podání naturalistické podaní Zaujalo? Spíš šokovalo, jak život může změnit jedna sekunda. Odvaha tvůrců ukázat nepříjemnou realitu Jejich opravdovost ztvárnění tragických následků názornost nehody, dramatičnost Pravdivost zpracování. autenticita realita, která byla do spotů vnesena to, jak skutečně to působilo Jak je lehké zničit sobě i ostatním život Reálnost, brutalita To, že šokovala svou otevřeností detailní zobrazení, krutost situace ze skutečného života naturálnost přílišná brutalita přišlo mi to brutální výstražnost zobrazení drsné reality Jakým způsobem dokázala šokovat. Takže její přímost. vypadali velmi autenticky a určitě to na mnohé zapůsobilo Reálnost kampaně. upřímnost kampaně Nesmyslnost kampaně realita spotů bouřačky, krev brutalita záběrů, lidi to pak berou vážněji snaha o odpuzení od nezodpovědnosti Poměrně důvěryhodné záběry že to bylo ze života Tragičnost událostí určitě nápad a (bohužel) krutá realita nic moc, možná krutá realita těch reklam, ale jelikož něco podobného proběhlo už ve VB, tak mě to zase tolik neuzaujalo spoty byly velmi realistické surovost, explicita Pravdivá, ale dost brutální podání bezprostrednost a vubec schopnost predevsim tv spotu vyvolat silne nagativni emoce pri jeho zhlednuti zobrazení běžných každodenních situací, kdy alkohol za volantem zabijí Jak je to podaný na tvrdo, bez caviků. Jejich reálnost a autentičnost. skutečnost, že se to opravdu může stát tragičnost, nevyhnutelnost, režie vse bylo dobre realisticky udelane Neobvykle drsné záběry asi jak to bylo pojato Objektivní zobrazení následků nehod. Bezprostřednost a surová realita bez příkras a retuší situace ze života, drsně natočené, ale ne nereálné. Velmi realistické zachycení tragických událostí. To, jak to bylo drastické, ale pravdivé, myslím si, že to na hodně lidí dost zapůsobilo Asi nic Autentické záběry až morbidní Vtažení do děje Brutalita :) ale věcná... Náhlost nehody, šok, který to ve mně vyvolalo. Reklamy byly realistické. tvrdé podání reality tyto reklamy byly realistické. žádné metaforické přenesení důsledků. poukazovali na příčiny nehod, které každý podcenuje způsob podání - realistické a dost brutální její drsnost Náplň příběhů zpusob podani reality, bohuzel smutne :( "brutální" záběry Poměr cena:výkon. Sežralo to obrovský kapitál a úspěch žádný Zaujal mě slogan spojený s logem a zvukem.A dále určitě to, že si spoty nebraly žádné servítky.Mnohdy jsem si musela zakrývat oči,ale určitě je to dobře.Lidi to šokovalo a snad alespoň nějaká část změnila své chování na silnicích. Naturalisticky spracované sceny - Asi, že si na nic nehrála. Zobrazovala situace tak, jak se podle mě skutečně dějí, aby lidé viděli následky jejich lehkomyslnosti na vlastní oči a mohli se tak poučit ještě, než se tak stane. realita a otřesné následky opravdová realita Ze to casto bylo,az prilis drasticke. Bylo to hodne drsny ,,Brutálnost reklam" Realně vypadající nehody! že působila dojmem vyhozených peněz spoty nebyly jednotvárné. (snaha přiblížit jednotlivé situace) Pravdivost... jak to dopadne Důraz na šok diváka a celková brutalita scén syrové zpracování, realističnost autentičnost a věrohodnost spotů krev, způsob, jakým kampaň hraje na city "naturalita" záběrů stačí málo a může být konec ta otevřená brutalita ( realita) ) nekompromisni aplikace krvavych zaberu realita s jakou byli spoty natočeny expresivita, emotivnost Jejich otevřenost a reálnost. Hrůzné následky dopravních nehod. realistické zpracování ? správně naturalistické až šokující dobrá myšlenka bylo to natočeno bez jakých koliv okolků, divák viděl vše profesionální natočení reklamy, brutálnost Jejich upřímnost nezaujalo mě nic. Ta reklama měla upoutat, ale podle mě byla morbidní, zvláště ta reklama s dítětem. Ta byla hrozná. nezaujalo mě nic. Na tuto kampaň jsem se nedívala, pokaždé jsem odešla, když se vysílala. Byla morbidní. Jak jsou realistické, opravdu se to může stát komukoliv. Realistické scény bez "chození kolem horké kaše", prostě tvrdá realita. strach Spíš ukázalo, jak je nebezpečné dělat hlouposti za volantem "Tvrdá realita" to, že plno řidičů takto doopravdy jezdí a ohrožují tak své okolí kontrast syrovost, realita Brutalita, která měla zaujmout ty lidi. přišlo mi to dost realistické . Moment nehody bez přikrášlování a skrývání konečně se někdo nebál zobrazit a pustit do médií realitu a lidskou blbost,možná i lhostejnost Výběr starších aut způsob zpracování, který byl realistický Asi každej řešil-jak jsou ty reklamy brutální.Mě zaujalo to,že se to sutečně může stát.Že můžeš držet dítě v náručí když jedeš jen 5 metrů a nepřipoutat ho a ono Ti zas může proletět předním sklem.:-) aby opravdu zapůsobily, šokovaly svou tvrdostí Že záběry vypadaly úplně autenticky syrovort tvrdost že je to moc bezkontextové snaha přiblížit realitu dopravních nehod Byly pravdivé a měly pointu. Nic neskrývají a ukazují i tu stranu, kterou běžně v médiích nevidíme. Přemýšlení Viděla jsem v tom dost věcí, co bohužel dělají lidé kolem mě nebezpečí,hrubost provedení jasnost sdělení že působily tak realisticky celkově, ukázaly rizika způsobená nevhodným chováním za volantem a jeho následky nejde říct nic konkrétního, celkové pojetí kampaně je zajímavé Reálně vyhlížející následky nehody. aby se lidé nad sebou zamysleli Lítost Naturálnost reklamy nápad, způsob provedení Spíše mě nijak nezaujaly. podobnost realitě x Byly značne sugestivní. že za chyby se platí Otevřenost, s jakou byly natočeny. Všecho bylo vidět, autoři se nebáli ukázat, jak by to skutečně vypadalo. Že se zde nestyděliukázat opravdu drastické nehody otevrenost, zobrazeni reality tak jak je, krev, zadne servitky údernost, ostrost kampaně Provedení, přímočarost nic, byla slabá a takřka nikde se nevysílala, byly to vyhozené peníze nezkreslené následky Zaujalo mě, jak odvážně a pravdivě natočené reklamy byly. Jak tragické následky může mít lidská hloupost. je to trefné, poučné, lidi vidí, co se může skutečně stát jak lehce zle způsobit těžkou nehodu Že jsou tak strašně nepřirozené. Efektivita, přímočarost, šokování. jejich působivost na diváka moc som to nesledoval mírná drastičnost, autentičnost těžké následky nehod reálně zpracováno,krev že je to pravdivé a konečně to nekdy pořádne zpracoval pouštěla jsem si je necenzurované na netu její surovost, bezostyšnost předvedená realita realistický kontakt s nehodou Bezprostřednost Výstižnost v pár sekundách. Konec Blblblblbl.... je to ze života a pravdivé,a myslím si že dost lidí tyto drsné reklamy poučilo. to, že se to asi půl roku omýlalo pořád dokola Krátkost, ale výstižnost. špatně položená otázka šokující reálnost že je to realita Surovost, naprostá a dokonalá surovost, která je ale bohužel naprosto reálná a pravdivá. že byla necenzurována, byla "drsná" - což si myslím, že je dobře Nejsem si jistá, jestli zaujalo. Asi to, že něco takového u nás ještě nebylo. originálnost emotivnost přímočarost sdělení Realita, kterou zobrazovaly. hloupá matka Nenávidím ji. Je moc krvavá. Byla jsem v té době těhotná a dělalo se mi z toho strašně zle. obraz reálných dopadů drsnost s jakou jsou spoty natočeny že je to bohužel realita šokovaly, byly to drastické, ale pravdivé a účinné klipy Že to bylo takové "opravdové" Zpracování podobající se realitě Jejich realistické zpracování surová realita příběhů Vážnost problému a pravdivost prevence dobře natočeno hudební ztvárnění Manager Šokující záběry. Celkové zpracování, které je sice šokující, ale bohužel pravdivé. asi nic... ukázka co může v nejhorším případě vzniknout detailní zpracování, ve večerních hodinách bez cenzury děsivost a zároveň pravdivost jak mohou být nebezpečné krev, bolest "krutá realita", která se ve zidealizovaném světě reklamy vyskytuje zřídka dobré zpracování, dobré náměty, situace na silnicích, které se mohou stát komukoliv z nás Konečně reklama, ve které je vidět všechno, je pravdivá a hlavně ji nikdo nezakázal. Když jsem viděla ty spoty, tak si člověk uvědomil, jak je to hodně reálné. Drsné scény. tzr trz rtz docela reálný vzhled nehod drstičnost scén drastické výjevy Krvavé scény jejich explicita jejich reálnost nevím, nelíbily se mi Reklama upozorňuje na to, že stačí chvilka nepozornosti a může skončit život otevřenost, realita že po určité době se před22.hod. celá obrazovka začernila....škoda Nic, kdyby se na tu TV nebo tak nedívali ostatní, a netrvalo to jen chvili, přepnula jsem to auta nedotazenost spotu jak je přehnaná.. poměrně krvavá,na české poměry... fakt, že ty české jsou oproti americkým verzím naprostá hovadina Realita. vyjádření pravdy velice realne Nic mě nezaujalo. neotřelost emotivita zdánlivá syrovost Příliš mnoho krve Jsou sice "drsné", ale ukazují to, co se opravdu může stát Jak důležité je znát dopravní předpisy a řídit se jimi. Ta síla... :-( Punčochy ženy ze spotu Divadlo předvedení reality ten vzkaz pro nás řidiče Zpracování, závěr. Snaha o autentičnost nehody Realistické zpracování bez zbytečné změkčilosti. diskuze kolem, akční záběry, psychologický efekt drsná realita všedních dní strach, že se to může stát i mně nebo mojí rodině asi nic, je to všeobecně známé a všeobecně neúčinné jak varování na cigaretách... explicita Moc si ji už nepamatuji Nikdy nevíš, co se stane..... ... po úvaze, asi nic :-( ............. za špatné rozhodnutí se tvrdě zaplatí - hlavně nevinní !!!!! demonstrace síly nárazu při srážce. syrovost situace provedení, přímo ztvárněná situace bez servítek ta reálnost vše velmi věrohodně natočené scény spotů Blízké skutečnosti silný zážitek po shlédnutí, pravdivost toho co se může stát hodně realistické ztvárnění Nejvíce mě zaujalo, že kampaň nebyla ,,s obalem". Byla to tvrdá realita a myslím, že to mělo dobrý efekt. neodpovědnost za svůj i cizí život bylo to první, co jsem viděla na tohle téma v televizi Jak byly realistické. jakoby to bylo skutečné drsné podání spotů ten Blázinec pravdivost kampaně, to že si lidé mnohdy neuvědomují jak jim několik vteřin může změnit celý život Přímá ukázka toho, co se opravdu může stát. Pravděpodobně to, že ačkoli to bylo celkem brutální, tak to mělo svůj účinek. reálné záběry krátká cesta bez dětské autosedačky končí tragicky silné působení na emoce jak pouhá maličkost může způsobit veliké škody jak snadné je zemřít to jakje to rychlé, v krátkém čase se může stát nehoda různě "drsnost" zachycení byla docela drsná zachycení reálné situace a reakce asi realita jak byly natočené drsně a přesto decentně - nepřehnalo se to, ale vzbudilo to ve mě určité emoce Dokázaly šokovat jak málo stačí, aby se stala nehoda velmi silná reklama děsivé záběry Kampaň poukazuje na rizikové chování v dopravě a toto chování má na svědomí daleko více životů než všichni teroristé světa dohromady. Jsem rád, že se konečně někdo začal zabývat tím, co nás stojí opravdu mnoho životů (vozíčkářů, ...) Riziko, které si mnozí nepřipouštějí Slovo zaujalo asi není na místě..spíš mě spoty šokovaly. Vím, že se to děje, ale tak nějak v hloubi duše a najednou to někdo otevřeně ukázal a to hodně brutálním způsobem. mohly být více agresivní Bohůžel nezaujalo, kampaň je zpracována hloupě a zdravím rozumem nedává přiliš smysl. Doporučuji se inspirovat na podobné kampaně na západ od nás. Konečně se někdo nebál ukázat, i když poněkud drsnějším způsobem, "myšlení" řidičů a jejich bezohlednost. realistické záběry Zobrazení skutečnosti Reálno Bylo to jako skutečná nehoda absurdita realizmus Skoro realistické záběry. jednotlivé situace, otevřenost Nic - kampaň mi přišla zbytečná. přímost pravdivá realita Její "drsnost" brutalita zobrazení dopravní nehody Drsné zpracování, ale jinak to s dnešními řidiči nejde... viděla jsem jich málo - nic zaujalo mě zpracování, a situace, které opravdu mohou nastat a v jiném provedení nastavají drsné zobrazení reality krutost reklamy, ale reálnost prostá realita uvědomění, že se dopravní nehoda může stát komukoli a kdykoli velká realističnost spotů pravdivost spotů trvdé poukázání na realitu Pravdivé a necenzurované spoty o tom, jaká katastrofa se může stát i když si myslíme, že nám nehrozí nebezpečí. krev, reálnost To, že je to opravdu realita Pravda, otevřenost. Neskrývané následky. hrůza autentičnost natočených spotů nebát se něco takového ukázat v televizi to, že byly realistické pravdivost těch spotů, že někteří lidé se tak opravdu chovají drsná realita, otevřenost realita situací, které vídáme na našich silnicích Syrovost, ukazují to tak, jak se to opravdu děje. jasné sdělení, odkrytá realita tragičnost, naturalismus Pravdivost, ale je pravda že jsem viděla v jiných zemích podobné kampaně - mnohem věrohodnější, drastičtější a lépe zapamatovatelné důvěryhodnost spotů Napětí upozornění na závažnou problematiku dynamičnost a údernost Drastické scény. Zpracování, vypadalo velmi reálně. tragický konec realistické situace, které se mohou stát komukoliv Viditelná zranění promyšlenost, realnost pravdivost daných situací brutalita, ale pravdivost realistické podání Syrovost - pravdivost - působilo ponuře Reálnost reklamy, britské mi však připadají ještě realističtější a syrovější. Zanechaly ve mě daleko větší "dojem". velice přesvědčivé zfilmování, nehoda vypadá opravdově že je to pravdivé bohužel šok, který způsobily Velmi dobře zpracované reálné dopady dopravních přestupků. realističnost, pravda Že se to podobalo až moc realitě Upřímnost. Donutila zamyslet se i lidi, kteří jsou dobří a ukáznění řidiči.. poukazuje na nešťastné náhody, které nemusíme způsobit my, ale díky podceněné bezpečnosti mohou dopadnout tragicky. realistické zobrazení přesný popis reality, nenaznačuje, ale říká přesně, co je třeba Televizní spot Blázinec způsob propagace, příklad na běžných situacích Miminko drasticke zpracovani Propracovanost spotů... nápad a provedení Ukazují relitu - nemažou se s tím. Mají svůj "děj", není to jenom obyčejný výkřik do tmy "Nepijte za volantem" originální pojetí, formou scének ze života působivé spracovani Nezaujalo mě nic.
477
80,57 %
77,44 %
8. Jaká první scéna se Vám vybaví, když si na tuto kampaň vzpomenete?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
blázinec
18
3,04 %
2,92 %
nevěsta
13
2,2 %
2,11 %
mrtvé dítě
12
2,03 %
1,95 %
krev
7
1,18 %
1,14 %
Manager
6
1,01 %
0,97 %
matka v blázinci
6
1,01 %
0,97 %
nevim
6
1,01 %
0,97 %
žádná
6
1,01 %
0,97 %
mrtvá nevěsta
5
0,84 %
0,81 %
dítě na předním skle
5
0,84 %
0,81 %
ostatní odpovědi
autonehoda dítě bez autosedačky matka s dítětem logo dite na palubce dítě dopravní nehoda . dítě bez sedačky smrt miminko na předním skle miminko na předním skle auta krev na předním skle hecovani Nehoda smrt dítěte mrtvé dítě na palubní desce manažer v autě Blázinec (krátká cesta bez dětské autosedačky končí tragicky) Nebezpečné předjíždění Rozbitá hlava Ta s dítětem s tou nevěstou rozbité sklo Mrtvé dítě na předním skle auta Nevím. cesta bez autosedačky bouračka nic Spot Blázinec ... krev na skle auta žena v blázinci umírající dítě Dítě v čelním skle nepřipoutané dítě vylétlo ze sedačky cesta bez dětské autosedačky dítě u čelního skla dítě v autě Maminka s ditetem na zadni sedacce - blazinec (je to jen kousek....) Umírající mimino co na mě kouká matka v blazinci drzici misto ditete polstar matka držící dítě v náručí na zadních sedačkách Smrt a krev Mrtvá žena miminko (omlouvám se za ten výraz) "rozplácnuté" na předním skle auta, po té, co nebylo připoutáno v autosedačce naborané auto mrtvé miminko na čelním skle Dítě zabité nárazem do předního skla. vážná autonehoda pani s kočarkem a řidič ktery ji srazil Nic konkrétního, spíš ta dramatická hudba miminko letici na predni sklo a mamina chovajici polstar misto ditete matka s dítětem přechází přechod Krev stékající po skle auta - spot manager. umírající miminko ta s tím hecováním jak chlapec dává srdeční masáž...náhrobnímu kameni Nedáš dítě do sedačky? Ne, vždyť je to za rohem...bum! Chlap srazí matku s dítětem. matka v blázinky Jak matka naseda s ditetem do auta a rika, ze je to jenom za rohem. rozbité přední sklo s krví zabití člověka Autobus sejme fabii dítě, které proletělo předním sklem! Nehoda a její možné následky. Hned se mi vybaví spot Blázinec. mimino letící na přední sklo autonehoda s krví Mimino, které hlavou rozbíjí čelní sklo "je to jen kousek" - s dítětem v náručí dítě v sedačce letící dítě vzduchem matka v blázinci - dítě bez autosedačky hecování cestou z disca miminko, jak skončí na palubní desce :( manžel jak pláče, jelikož se mu zabila nevěsta, když řídil pod vlivem drog apod. ? hecování řidiče od kamarádů je blbost krvavé dítě na předním skle jak kourej marihuanu... Dítě na palubní desce vybaví se mi to mrtvé miminko... mrtvola leží pod troskami auta letici dite Mrtvé dítě na palubovce Žena s dítětem scény po nehodě dítě ze spotu blázinec bouračku nevěsty a dítěte horici telo alkohol za volantem asi žena v blázinci krev na kapotě Matka v psychiatrické léčebně. Nejspíš vždy ta poslední animace se sloganem kampaně a logem. krev a rozbité auto Mladý, ambiciózní, zřejmě důležitý manager se s telefonem na uchu ve své Alfě Romeo řítí zběsile městem umírající lidé dítě narvaný v čelním skle pohled na to, co se stalo Matku s děckem. rozbitý auto, všichni mrtví a přežil jenom řidič maminka držící panenku v blázinci matak s kočárkem miminko na palubce auta celé od krve Krátká cesta bez dětské autosedačky, umírající dítě krvavý obtisk dítěte na předním skle (Blázinec) krev na skle Jak do lidí sedících na zídce najede auto dítě, které prolítne sklem matka s kočárkem na předním skle blázinec - finální scéna mrtvé dítě na předním skle Miminko letící při srážce proti čelnímu sklu, které vzápětí praskne a je celé zkrvavené. blázinec a matka objímající panenku dítě bez autosedacky miminko na palubce auta mrtvé děti Nevěstu po nehodě. (na kapotě?) Jízda v automobilu. prázdná autosedačka sražení matky s dítětem Jak mám sedí v místnosti a místo dítěte drží polštář, nebo tak něco mrtvé dítě, které nebylo v sedačce novorozeně na předním skle Jak matce vyletělo dítě z rukou na zadní sedačce přišpendlený kluk k zídce autem scéna s umělou mrtvou panenkou na předním skle auto nehoda Nehoda s dítětem jak řidič jede z pruhu do pruhu Malé dítě, které nebylo v autosedacče a vyletělo ze zadní sedačky na palubní desku paní v blázinci matka neudržela své malé dítě, když manžel naboural Manager (manager telefonující za jízdy srazí na přechodu matku s dítětem) matka s uzlíčkem prostěradel v blázinci většinou závěr - krev, křik, pláč scéna s nevěstou mrtvý novorozenec na palubní desce bezmocnej pohled ridice na maly mimco lezici na palubni desce v pozadi se zakrvacenym celnim sklem stékající krev po skle ridic ktery nedava pozor spot s nevěstou Dítě na předním skle. Matka sedící na houpacím křesle a v rukou svírá panenku místo svého dítěte. Dítě letící předním oknem žena s dítětem sedí v autě konec spotu kdy zena prijde o sve dite Jedoucí auto mrtvá těla konec Nevěsty Mrtvola na silnici. Novorozeně letící do předního skla Nabourané auto a krev. Jak maminka drží panenku v blázinci po té, co její dítě umře při bouračce nabourané auto, mrtví nebo těžce ranění lidé Dítě rozplácnuté o přední sklo Dítě sražené na skle Zakrvácená nevěsta Rozmáznutý novorozenec Malé dítě ležící na předním skle a otec, který se na něj dívá. Především zvuk dítěte... dítě rozplácnuté na okně "neboj, nemusíš se poutat jedem jen za roh" Nevěsta (řízení pod vlivem marihuany končí smrtí nevěsty) řidič za volantem zemře nevěsta u autonehody s nevěstou jak na ní nejspíš ženich křicí: dejchej, dejchej nezajištěný foťák proletí při brždění dopředu a zabije spolujezdce zena v blazinci vybaví se mi to logo co je na závěr - "nemyslíš zaplatíš" Krvavý flek Scéna, kdy se žena se svým dítětem v náručí nechá svést pouhý kousek autem, ale mají nehodu a žena dítě neudrží, pustí ho a ono narazí na přední sklo a zabije se. Spot Hecovaní jak jedou mladí z diskotéky - Scénu žádnou, jen ten krátký spot "Nemyslíš, zaplatíš!", který ve mě tak obecně vyvolává respekt. dítě, které není v autosedačce sražené dítě miminko na čelním skle Jak srazi manager matku s ditetem. Dítě bez autosedačky jak skončí, jak rajčatový protlak letící kočárek cesta rodičů bez dětské sedačky dítě na palubové desce bez otázky 6 bych si asi nevzpomněl na žádnou... umírající dítě na palubní desce automobilu nevěsta jak zemře matka v blázinci svírající panenku a její prázný výraz v očích dítě v nepřipoutané auto sedačce, které proletí předním sklem hlava letící dopředu po nárazu dítě,které proletí čelním sklem jetě ne úplně mrtvé dítě moment po srážce, kdy už tam jsou mrtví frajeři machrujou z rychlém v autě a rozbijou se na koncích snímků logo nemyslíš zaplatíš :D svatebni hoste si sedaji do auta a zapaluji joint riskantně se chovající řidič Krev na předním skle. Maminku s uzlíčkem místo dítěte v blázinci. Mobil u ucha řidičky v autě tváře trpící bolestí rozdýchávání nevěsty dítě narážející do předního skla auta náraz a letící děťátko z automobilu Uvedeno v bodě 7 bouračka s dítětem Jak se za tím chlapíkem zavírají dveře ve vězení. mrtve dite, ktere proletelo prednim sklem sražení matky s kočárkem telefonujícím řidičem Rodina, ditě :( Malé mimino rozplácnuté na předním skle :-( Ego (mladý muž předvádějící se za volantem způsobí vážnou nehodu) nevybavuji si žádnou hecování mladých lidí scéna z blázince hecování řidiče, aby zrychlil. Nehodu... ta s tím miminkem spot s dětskou autosedačkoou Dítě letící z kočárku Matku v blázinci krátká cesta s tím miminkem.. to mě jako ženu vždy téměř dovedlo k slzám. Asi to s Tím děckem. nemocnice - slintající muž na vozíku jízda s dítětem bez autosedačky Dítě, letící přímo do čelního skla, matka se skelným pohledem na psychiatrii mladík u hrobu své či nějaké dívky to s tím dítětem bez sedačky dítě rozbité o přední sklo ze sportu "blázinec" Scéna? Spíše bych řekla logo této kampaně. Bezmocnost lidí/viníků po nehodě. nemyšlení účastníků Nepřipoutané miminko a jeho smrt náraz autem do zastávky Kdy při antuonehodě zemře dítě, které není v sedačce, a poté matka na houpacím křesle asi dítě, které zemřelo, když nesedělo v autosedačce "blázinec" a "nevěsta" Miminko v autosedačce Záběr na nabourané auto jen nevěsta mladý muž způsobící vážnou nehodu Svatebčané a marihuana dítě, které vyletí předním oknem 'dítě' na palubní desce obrázek kampaně - SPZ a krvavý flek x matka s dítětem na klíně, místo toho aby ho usadila do autosedačky Děcko na předním skle. pohupující se matka v blázinci oživovaná nevěsta Kluk na vozíku, z pusy mu teče slina, nemocniční zřízenec jej právě veze kolem mladíkových spolucestujících z auta, polská verze, mnohem lépe provedená celý spot "blázinec" letící dítě (blázinec) scéna hořícího auta No výsledky těch nehod :) rychlá jízda hořící auto Miminko, které vylítne matce z náručí, protože ho nedala do autosedačky. To dítě v "Blázinec" na předním skle. pod pod mas na to pri hecovani kočárek scéna s dítětem krev na předním skle po vymrštění nepřipoutaného dítěte Nastupování do auta a nepřipoutání dítěte do sedačky a slova: Vždyt je to jen za rohem. Krvavé mimino, hňa hňa hňáááá miminko na přední desce v autě ze spotu "Blázinec" Nechutné záběry, při kterých doslova zamrazí .. o tej neveste nevzpomínám si matka s dítětem v autě nejvíc asi to miminko na předním skle letící nepřipoutaný mimino ze zadní dětský sedačky na přední sklo auta Smrt dítěte bez sedačky Blázinec - cesta bez autosedačky nehoda s nevěstou Matka s dítětem na sedačce miminko letící do předního skla smrt mimina Miminko ze spotu, ktere nebylo v sedacce a vyletelo na predni sklo Blblblblblbl... Ta s tím miminkem,které matka drží v náruči a nepřipoutá ho do autosedačky. ten nápis na konci špatně položená otázka žena sedící v blázinci a chovající imaginární dítě žádná konkrétní nevěsta a řízení pod vlivem marihuany Náraz a rána, v jakékoliv scéně. matka v blázinci chovající polštář Tu ženu s dítětem v rukou osud dítě, které nebylo připoutané v autosedačce něvesta v závoji, která se změní na nevěstu v márnici jedna z britské kampaně Miminko umírající na přístrojové desce automobilu. matka drží v náručí dítě Žena v blázinci bez dítěte ze spotu blázinec - usmrcené malé dítě Zemřelá nevěsta batole na čelním skle automobilu Dítě rozsekaný na předním skle "dejchej, dejchej" Při nehodě miminko vylétne matce z náručí a zemře rodičům před očima přímo na palubní desce. Nehoda s kočárkem Matka houpající se na křesle spolu s polínkem místo dítěte Konečné krvavé logo mrtví lidé divadlo přejetí malého kluka, který hrál fotbal Jak srazí matku dite co pri nehode vyletelo mame z rukou Matku s dítětem. Nerozvážnost lidí, kteří riskantně předjíždějí ostatní vozidla. Matka v blázinci s polštářem v ruce dítě letící z autosedačky tříštění skla a postava v pohybu viz "hecování" jak letí kojenec z matčina klína na přední sklo, rozbije ho scéna blázinec dítě na palubce auta havarie mrtvé dítě (které bylo nepřipoutané) u předního skla auta smrt dítěte, které není v autosedačce Matka v blázinci. rtzr ew zblázněná matka po úmrt dítěte sražený kočárek lidé nastupující do auta spot s "blázincem" mrtvola Žena v houpacím křesle se zavinovačkou dítě na palubní desce vozidla ___ auto autohavaria anglicke pay attention or pay the price dítě v autosedačce Mrtvé dítě na předním skle. Prohozené miminko skrz přední sklo. umírající mimino smrt malého dítěte automaticky se mi nevybavi zadna konkretni scena dítě, které jako dospělé natahuje ručičku ke svému otci.. Přechod Dite s matkou Miminko ze spotu, kdy nebyla použita autosedačka jak díte bez sedacky proletí oknem.. To dětsko, které proletělo předním sklem, děs... Dítě, které se vymrští matce z rukou na přední sklo.... Konec spotu, jak se objeví logo kampaně airbagy venku Žena sedící na židli "chovající své dítě". Matka kývající se v blázinci poté, co ztratila dítě při jízdě bez autosedačky. agresivní jízda manžera městem nehody marihuana jede auto dítě vymrštěné na přední sklo vozu vybavuji si jen mrtvé Lehkomyslnost rodičů mimina s jakou usedají do auta scéna asi žádná, spíš svým způsobem "beznaděj" .... scéna ne, ale pocit jak se v jedné vteřině život obrátí vzhůru nohama pásy si neberu-je to jen za rohem dítě "rozmázlé" na předním skle vozu letící dítě ze sedačky psychické trauma matky zabitého dítěte křik, krev nejvíc nevěsta a dítě bez autosedačky Mrtvou nevěstu telefonování Jak se doktor snaží oživit toho řidiče a říká mu to samé, co mu říkal ten, který ho vyhecoval k předjíždění "Je to jen kousek..." - matka na zadním sedadle s dítětem v náruči. jak srazí muž matku s dítětem mrtvé tělo matkus dítětem ta spousta krve .. sražení matky s dítětem na přechodu Mrtvé malé dítě, které matka nedala do autosedačky matka v blázinci, která se houpe krátká cesta bez dětské autosedačky končí tragicky "je to hned za rohem" cesta autem s děckem v náručí a následně žena v blázinci miminko na předním skle s rozbitou hlavičkou různě novorozenec na předním skle scéna z Blázince, kde matka nárazem auta pouští dítě a to vráží do čelního skla malé miminko,co umře v jedné ze spotů Na facebooku nějaké zprávy, jsem dutý, nevím. Miminko na palubní desce. řízení pod vlivem marihuany končí smrtí V korejských vozech je na pravém zpětném zrcádku napsáno , že obraz zoprazující na odrazové ploše je vidět v zrcadlovém rozpoložení. Čekám jen na chvíli kdy bude na plynovém pedálu nápis "po stisknutí zrychluje" Úmrtí dítěte a šok matky ve spotu Blázinec. obecne - rychlost, brzdy, krev, mrtvi Rozbité auto a mrtvý člověk Nevěsta/marihuana dětská sedačka, logo kampaně řev a krev jak matka upustí své dítě když naborají a ona skončí na psychiatrii Sražená žena s kočárkem na přechodu. žena na psychiatrii houpe v náručí imaginární dítě Žádná - vybavím si pouze název a pocit vyhozených peněz. dítě rozpláclé o přední sklo jízda z diskotéky nebezpečí při jízdě smrt dítěte bez autosedačky Mrtvá nevěsta na zemi žádná konkrétní, ale mám to asociované s krví a obnaženými vnitřnostmi scéna s umírajícím dítětem ve spotu Blázinec viděla jsem jich málo - nic dítě které je vymrštěno k přednímu sklu... nevěřícný údiv nevěsta, blázinec Manager srazí matku s dítětem při telefonování smrt nevěsty spot nepřipoutanéh dítěte v sedačce Matka s dítětem bez sedačky a následná autonehoda, končící smrtí miminka. dítě a sedačka Jak lidé v autě nutí řiditě aby v nepřehledném úseku předjel kamion Matka v blázinci rádoby drží své dítě. dítě rozprsklé o čelní okno dítko bez sedačky letící na čelní okno :( puberťáci v autě Sražení matky s kočárkem hazard se životem tragické kocne jak batole narazí do čelního skla miminko na palubní desce ve zlomku vteřiny zmatek dítě bez sedačky s tím, že "je to jen kousek"... mrtví v autě dítě na čelním skle (spot Blázinec) jak letí dítě na sklo krev na konci máma s dítetem Jak jedou zhulenci - nevěsta muž na kolečkovém křesle rozstříštěné čelní sklo a krev Dítě rozmázlé o přední sklo. náraz dítěte do skla Matka v blázinci. mrtvé dítě v autě Mrtvé dítě v Blázinci řízení pod vlivem marihuany blázinec - kdy dítě skončí na předním skle konce reklam dítě, které vyletělo předním sklem auta Dítě jednoucí bez autosedačky, které na konci spotu zemře. matka v blázinci držící panenku v náruči ta s nevěstou Část z toho blázince žena za volantem a brečící dítě ta, kdy řidič srazí kočárek s dítětem Jak matka mrtvého dítěte sedí v blázinci a má "dítě" v rukách Mám v hlavě spot "blázinec". Můžeme riskovat svůj život, ale ne cizí. dítě proletí předním sklem chvíle těsně před nehodou, když si člověk říká, že dotyčný v reklamě dělá chybu Blázinec (krátká cesta bez dětskké autosedačky končí tragicky) S miminkem miminko na palubovce Spot ve kterém rodiče nedali dítě do autosedačky... Vždy počáteční příběh, a ještě špatně zahraný. matku co má na zadní sedačce miminko v náručí
508
85,81 %
82,47 %
9. Vzbuzuje ve Vás tato kampaň nějaké emoce? (Pokud ano, uveďte prosím jaké)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
smutek
310
52,36 %
50,32 %
úlek/šok
261
44,09 %
42,37 %
strach
239
40,37 %
38,8 %
soucit
160
27,03 %
25,97 %
hněv
86
14,53 %
13,96 %
vina
59
9,97 %
9,58 %
hnus
55
9,29 %
8,93 %
ne
54
9,12 %
8,77 %
odpor
52
8,78 %
8,44 %
hanba
38
6,42 %
6,17 %
pohrdání
25
4,22 %
4,06 %
pobavení
21
3,55 %
3,41 %
Zodpovednost
4
0,68 %
0,65 %
zamyšlení
2
0,34 %
0,32 %
zájem
2
0,34 %
0,32 %
úzkost
2
0,34 %
0,32 %
respekt
2
0,34 %
0,32 %
Apatie
1
0,17 %
0,16 %
souhlas s kampaní
1
0,17 %
0,16 %
větší odpovědnost za mě samou v autě i za mé kamarády a blízké. Dávám na sebe i na ně větší pozor. Např. když si dají pivo a chtějí řídit. Říkám: na to rychle zapomeň!
1
0,17 %
0,16 %
nejistotu
1
0,17 %
0,16 %
Strach z toho, že se mi může někdy stát taky ošklivá nehoda, i když předpisy dodržuji.
1
0,17 %
0,16 %
asi pohrdání vůči aktérům daných spotů, a že takový lidé opravdu existují, tak jimi asi pohrdám. jinak asi bez emocí.
1
0,17 %
0,16 %
odpovědnos a zamyšlení
1
0,17 %
0,16 %
spíše tak nějak "souhlasná" emoce, že takováto kampaň otevře lidem oči... nejsem příliš emotivní člověk
1
0,17 %
0,16 %
uvědomění si váhy života
1
0,17 %
0,16 %
spis nejake zamysleni se
1
0,17 %
0,16 %
Z výše zmiňovaných asi ne. Spíše zklamání, že jsou na českých silnicích podobní blbci. Kdyby si za to nemyslení alespoň zaplatili sami, tak ať. Ale většinou to odnese někdo jiný a to se mi pak zatíná ruka v pěst.
1
0,17 %
0,16 %
zamyšlení nad ostatními lidmi (řidiči)
1
0,17 %
0,16 %
obavu z toho, aby se to nestalo me nebo me blizkym
1
0,17 %
0,16 %
opatrnost
1
0,17 %
0,16 %
lítost
1
0,17 %
0,16 %
tíhu reality
1
0,17 %
0,16 %
úžas na stupiditou zůčastněných
1
0,17 %
0,16 %
uznání, podporu
1
0,17 %
0,16 %
Povzbuzení - konečně i v ČR reklama, která má vyšší smysl, než prodej pracího prášku.
1
0,17 %
0,16 %
zodpovědnost za volantem
1
0,17 %
0,16 %
vztek vůči bezohlednosti některých řidičů
1
0,17 %
0,16 %
Asi špatně položená otázka... kampaň jako taková ve mě vzbuzuje obdiv, protože ji uznávám, ale pokud jde o jednotlivé scény, tak pak bych řekl asi respekt, který tu neni uvedený... nevím, k čemu se přiklonit.
1
0,17 %
0,16 %
INSPO (Kdybych se v podobné situaci naskytl, tak neudělám stejnou chybu)
1
0,17 %
0,16 %
bezradnost
1
0,17 %
0,16 %
Hněv na neochotu vnímat okolí
1
0,17 %
0,16 %
Respekt k jízdě
1
0,17 %
0,16 %
bezohlednost, nezodpovednost
1
0,17 %
0,16 %
slzy
1
0,17 %
0,16 %
Asi takové,že pokud nemyslím-tak můžu zaplatit.Že bych měla přemýšlet jinak by to mohlo špatně dopadnout.
1
0,17 %
0,16 %
uvědomění si závažnosti problému - život
1
0,17 %
0,16 %
uvědomění zodpovědnosti
1
0,17 %
0,16 %
Vzbuzuje ve mě pocit, že řidičák by pro člověka měl znamenat víc, než jen možnost ve předvést a "rychle" se někam dopravit.
1
0,17 %
0,16 %
beznaděj
1
0,17 %
0,16 %
Vzpomínky na bouračku a zamyšlení nad tím, kdo všechno má řidičák
1
0,17 %
0,16 %
egoismus
1
0,17 %
0,16 %
pozitivni emoce - je dobre ze je kampan podavana takto surove a bez obalu
1
0,17 %
0,16 %
na blbce stejně vliv neměla,. takže zbytečně vyhozené peníze
1
0,17 %
0,16 %
údiv
1
0,17 %
0,16 %
Nechuť sledovat televizi, jsou tam samé píčoviny
1
0,17 %
0,16 %
zvýšení aktivity a nemoc se odtrhnout a přestala jsem jezdit autem, ale ne jen kvůli tomu
1
0,17 %
0,16 %
radost
1
0,17 %
0,16 %
Bylo to přehnané.
1
0,17 %
0,16 %
vlastní vzpomínku
1
0,17 %
0,16 %
touhu dát si za volantem pozor
1
0,17 %
0,16 %
nic
1
0,17 %
0,16 %
zlost (kvůli nezodpovědnosti některých řidičů)
1
0,17 %
0,16 %
ty české spoty fakt nejsou povedené, takže nic...
1
0,17 %
0,16 %
poučení
1
0,17 %
0,16 %
odpovědnost
1
0,17 %
0,16 %
předsevzetí jezdit bezpečně
1
0,17 %
0,16 %
mrazení
1
0,17 %
0,16 %
větší zodpovědnost
1
0,17 %
0,16 %
tak to na silnicích chodí
1
0,17 %
0,16 %
sebereflexe
1
0,17 %
0,16 %
Ponaučení
1
0,17 %
0,16 %
souhlas
1
0,17 %
0,16 %
směs emocí "může se to stát i mě"
1
0,17 %
0,16 %
realita
1
0,17 %
0,16 %
10. Bylo na Váš vkus zpracování kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“ příliš brutální?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
rozhodně ne
278
46,96 %
45,13 %
spíše ne
173
29,22 %
28,08 %
spíše ano
103
17,4 %
16,72 %
rozhodně ano
25
4,22 %
4,06 %
nevím
13
2,2 %
2,11 %
11. Souhlasil/a jste se zakrývání některých částí televizních spotů černým čtvercem před 22 hodinou, aby reálně ztvárněné záběry z dopravních nehod neviděly děti?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
288
48,65 %
46,75 %
ano
237
40,03 %
38,47 %
nevím
67
11,32 %
10,88 %
12. Líbilo se Vám zpracování kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
rozhodně zdařilé
311
52,53 %
50,49 %
spíše zdařilé
227
38,34 %
36,85 %
spíše nezdařilé
29
4,9 %
4,71 %
rozhodně nezdařilé
15
2,53 %
2,44 %
nevím
10
1,69 %
1,62 %
13. Myslíte si, že by se kampaň „Nemyslíš, zaplatíš!“ měla po určité době zopakovat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, po 1-2 letech
443
74,83 %
71,92 %
Ano, po 3-5 letech
103
17,4 %
16,72 %
Ne, neměla by se opakovat
35
5,91 %
5,68 %
Ano, po 6-10 letech
6
1,01 %
0,97 %
Ano, po více než 10 letech
5
0,84 %
0,81 %
14. Myslíte si, že jsou takovéto nákladné kampaně nezbytné k tomu, aby se lidé zamysleli na svým chováním a změnili ho?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše ano
261
44,09 %
42,37 %
rozhodně ano
226
38,18 %
36,69 %
spíše ne
64
10,81 %
10,39 %
nevím
21
3,55 %
3,41 %
rozhodně ne
20
3,38 %
3,25 %
15. Vybavíte si kromě kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“ i jinou kampaň zaměřenou na bezpečnost silničního provozu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
440
74,32 %
71,43 %
ano
152
25,68 %
24,68 %
16. Pokud jste u předchozí otázky zvolil/a možnost ANO, doplňte prosím, jaké další kampaně si vybavujete:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
besip
15
10,64 %
2,44 %
Stop
5
3,55 %
0,81 %
Spoty BESIPu
3
2,13 %
0,49 %
stop na čt
2
1,42 %
0,32 %
STOP - rady řidičům
2
1,42 %
0,32 %
Pořad Stop
2
1,42 %
0,32 %
nevím
2
1,42 %
0,32 %
Besip.
2
1,42 %
0,32 %
krátké spoty od BESIP
2
1,42 %
0,32 %
BESIP Team
1
0,71 %
0,16 %
ostatní odpovědi
Besip se Soukupem zahraniční kampaně (neznám název), všechny se ke mně dostali pomocí sociálních sítí STOP na CT2 a pak neco s Danielem landou ale nevzpominam si na nazev Besip, Kooperativa pořad od Besip Zahraniční kampaně a pořad STOP. Besip kampaně Nejde tedy o českou. Odehrávala se v pokoji doma, kde otec předváděl, že řídí. Najednou se zděsil, vypadalo to, že asi "jako" nabourá. Dcera s matkou tedy přispěchaly a z rukou okolo něj vytvořily bezpečnostní pás. Moc pěkná, bez krve atd. komerční reklamy Kooperativy na mostech u dálnice - Podobná kampaň v Británii. Zejména asi 20ti minutový spot proti psaní SMS v autě televizní spoty BESIP (celkem dávno, cca 10 a více let zpátky); různé spoty pojišťoven vysílané okolo dopravních správ ČRo kooperativa pouzivani pasu, vetsi ohleduplnost, pravidlo zipu:) porady besip pořad na české televizi, projekt rádia BEAT, akce Kryštof, ... na ČT Besip Pořady od Besipu - STOP Jde spíše o televizní spoty BESIP Teamu. Nevím, zda se jedná o kampaň jako takovou. Pořad STOP ! na ČT Besip, Stop kampaň BESIPu kampaň proti telefonování za volantem (Váš nový PIN, dovolali jste se do hlasové schránky) rady vedené Danielem Landou Landa + Kresta: Bourá jen blb? na CT2, krátké spoty jak řešit určité dopravní situace Spoty Besip na ČT 1 kampaň BESIPU v našem městě se simulátorem, kdy nabádali lidi k používání pásů asi se za to dá považovat i rozdávání silničních vest na pojišťovnách, a od BESIPu běží v televizi pořad, mysli STOP se to jmenuje besip měl nějaký krátký pořad, jméno nevím, vždy jen krátký snímek STOP - krátké spoty s Pavlem Soukupem BESIP televizní spoty cca na 5 minut s šedovlasým hercem (nevzpomenu si na jméno) jako moderátorem. Zahraniční kampaně Bohužel si nevzpomenu na název, krátké spoty na čt1, ve kterých byly rady zvyšující bezpečnost. Vybavuji si zejména kampaň, kdy otec simuluje řízení (střídají se scény z domova a z jedoucího auta) a rodina (žena a dcera) mu slouží jako bezpečnostní pás děti měřící rychlost společně s policisty Stop, rady řidičům Kampaně proti řízení pod vlivem alkoholu - v létě Birell Stop! od besipu takoví ti andělé na kolech nevím,jak se jmenovala přesně,ale jsou to takové ty spoty,kde jsou znázorněné dopravní situace-Besip mám dojem varovné plakáty na místech častých nehod či u škol, ztvárněné jako dětský obrázek Dny bez úrazů pořad na čt 2 nevybavuji například Autoškola národa, což není přímo kampaň zaměřená na bezpečnost, ale zopakování si základních bezpečnostních pravidel na silnici určitě ke zvýšení bezpečnosti přispělo. Kampaň od Besipu - provázel jí myslím herec Petr Soukup Road Safety - 2007 (http://www.youtube.com/watch?v=6YEoYGArMas) Pořady na České televizi, které taky byly v kooperaci s BESIP, dávali to před Zprávami na ČT1 nebo o volných chvilích na ČT2. Besip za komunistů Soubor bezpečnostních šotů s Pavlem Soukupem pozor zákruta the action (třeba) od besipu nevim presne nazev,ale byl to spot,na kterem predjizdejici auto narazilo do auta jedouciho opacnym smerem-jednalo se o animaci a po srazce se vsude objevily strepy skla nevím, jeslti je to přímo kampaň, ale vzpomínám si na video Daniela Landy - Nadace Malina Pravidelný seriál od besipu na ČT Besip (na Čt2) ...zebra? Na pivech je napsaná,že alkohol nepatří za volant. Krátká videa společnosti BESIP. ještě ve škole cvičení na dopravním hřišti :-D nevím jak se jmenuje, ale hodně videí z tého http://www.youtube.com/watch_popup?v=Z2mf8DtWWd8 myslím, že se jmenuje STOP a vysílají ji na ČT 1... besip bezpečnost dopravního provozu...komentář četl pavel soukup Televizní pořad s tipy pro řidiče, pohužel si nevybavuji název, snad STOP? v tv několikaminutoové šoty pro řidiče Kampaň směřující k vzdělávání lidí ohledně poskytnutí první pomoci. Nevím název, ale byla tam mrtvola v márnici s číslem na palci a u toho slogan - vaše nové tel.číslo - kampan proti volání za volantem The Action! (nevím, kdo byl organizátorem, ale jednalo se o setkání účastníků dopravních nehod a vyprávění jejich drsných příběhů..) britská verze nemyslíš zaplatíš; pak také projekt Malina sdfsdfsdfsdfsd spoty BESIPu - škoda, že jsou na nejméně sledovaném kanále a ne na NOVĚ ! napr. v anglii je neco podobneho... pay attention or pay the price pravidelný TV spot na ČT od BESIPu http://www.youtube.com/watch?v=c3FUgvjqA2w&feature=related tahle je mnohem lepší seriál z Čt, který měl pod palcem BESIP. tedy pořad "STOP" Stop - rady řidičům. Ikdyž, to je spíš pořad besip - stop zahraniční podobné kampaně na youtube, BESIP spoty a akce STOP s Pavlem Soukupem mýty o silničním provozu komentované hercem Soukupem nevzpomenu si na název, ale uváděl to Pavel Soukup kampaně od BESIPu, které byli vysílány na ČT 1 The Action Byl to nějaký minipořad na ČT s panem Vágnerem. v TV krátké spoty od BESIPu Reklama na bezpečnostní pásy: http://www.youtube.com/watch?v=4OPGzmwDlbw V tramvajích kampaně na to, že tramvaj má přednost na přechodu pro chodce informační pořad besipu Besip spoty Be careful, or pay Pořád se pořádají nějaké "kampaně". Nerozlišuji je. Děti rozdávaly namalovaná asi jablíčka hodným řidičům u škol kampaň zaměřenou na motorkáře šoty o chování na silnici v TV/připomínání základních pouček nevim zda je to "kampaň", ale je to pořad na čt1 na České televizi bývá od Besipu, tak to název neznám, jsou zahraniční kampaně POlicie ČR omezení tychlosti v obcích a městech Pokud se nemýlím, pak od BESIP, ty však byly zpracovány spíše zábavnou formou. Stop - rady pro řidiče Natočení videa zaměřeného na bezpečnost provozu s Danem Landou. policejní akce Kryštof Podobnou kampaň, ale v UK.
105
74,47 %
17,05 %
17. Uvědomil/a jste si, v souvislosti s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“, nějakou vlastní chybu, kterou jste předtím dělal/a?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
336
56,76 %
54,55 %
ano
188
31,76 %
30,52 %
nevím
68
11,49 %
11,04 %
18. Myslíte, že kampaň „Nemyslíš, zaplatíš!“ ovlivnila Vaše chování v silničním provozu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše ano
190
32,09 %
30,84 %
spíše ne
170
28,72 %
27,6 %
rozhodně ne
97
16,39 %
15,75 %
rozhodně ano
69
11,66 %
11,2 %
nevím
66
11,15 %
10,71 %
19. V čem konkrétně změnila tato kampaň Vaše chování z pohledu účastníka silničního provozu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
zbytečně neriskuji
233
39,36 %
37,82 %
v ničem
182
30,74 %
29,55 %
poutám se na zadním sedadle
155
26,18 %
25,16 %
poutám se na předním sedadle
131
22,13 %
21,27 %
více dodržuji pravidla silničního provozu
98
16,55 %
15,91 %
neřídím pod vlivem alkoholu a psychotropních látek
88
14,86 %
14,29 %
netelefonuji za jízdy
72
12,16 %
11,69 %
vozím dítě/děti v autosedačce
43
7,26 %
6,98 %
Nejsem řidič
2
0,34 %
0,32 %
předvídám
1
0,17 %
0,16 %
Všemi pravidly jsem se již řídil před kampaní.
1
0,17 %
0,16 %
nemám řidičák...
1
0,17 %
0,16 %
Vždy se poutám, neriskuji, nelefonuji za jídy, před jízdou nepiji alkohol a neberu drogy. Není co měnit.
1
0,17 %
0,16 %
dodržovala jsem veškerá výše uvedená pravidla, ale nyní vždy vyžaduji, aby se připoutali všichni (ať už řídím či nikoliv)
1
0,17 %
0,16 %
neřídím
1
0,17 %
0,16 %
až na dodržování groteskně nízkých povolených rychlostí na některých úsecích silnic dodržuji vše výše uvedené i nehledě na kampaň
1
0,17 %
0,16 %
jsem ceklove vice opatrna
1
0,17 %
0,16 %
Když vidím nějakou nebezpečnou situaci tak si představím co by se mohlo stát.
1
0,17 %
0,16 %
posílila motivaci ke všem výše zmíněným opatřením
1
0,17 %
0,16 %
Uvědomuji si, že musím být neustále opatrná a soustředěná.
1
0,17 %
0,16 %
jsem ještě opatrnější než dosud
1
0,17 %
0,16 %
když si na ni vzpomenu, při určité situaci co mi ji evokuje, tak si dávám větší pozor
1
0,17 %
0,16 %
nemám řidičský průkaz
1
0,17 %
0,16 %
prevenci vidim spis v ukazani nevratnych nasledku, cili uvedomeni si, jak vterina muze zmenit nejen muj zivot.. vyse zminene odpovedi beru jako samosrejmost i bez teto kampane
1
0,17 %
0,16 %
Asi v ničem, spíš mě jen utvrdila ve věcech, které nedělám a dělat ych ani neměl..něco jako prevence.
1
0,17 %
0,16 %
Vždy jsem dodržovala všechna bezpečnostní pravidla
1
0,17 %
0,16 %
dávám si větší pozor i na ostatní řidiče.
1
0,17 %
0,16 %
Vzdy sem dodrzovala pravidla provozu
1
0,17 %
0,16 %
jsem víc opatrnější, protože ostatní to vážně dělají
1
0,17 %
0,16 %
nepředjíždím když nevidím
1
0,17 %
0,16 %
všechno výše vypsané dodržuju i tak, ale zdám se sama sobě opatrnější
1
0,17 %
0,16 %
nejsem řidič, vybírám si ke komu si sednu do auta, poutám se
1
0,17 %
0,16 %
neřídím, ale bezpečnsotní pásy používám automaticky, ne kvůli kampani
1
0,17 %
0,16 %
přestal jsem řídit
1
0,17 %
0,16 %
koukám na to jinym pohledem
1
0,17 %
0,16 %
Nejezdim autem, ale hromadnou dopravou.
1
0,17 %
0,16 %
až budu mít děti, vím, že vozit je v náručí fakt nebudu
1
0,17 %
0,16 %
i bez kampaně jsem zodpovědný řidič
1
0,17 %
0,16 %
Snažila jsem se vždy dodržovat pravidla
1
0,17 %
0,16 %
Sice sama neřídím,ale je to i pro neřidiče-aby měli víc rozumu a nesedali do auta třeba s nějakým opilcem,řekli mu ať dítě připoutá atd.Odpovídám teda podle toho co bych dělala kdybych řídila,nebo čeho bych si všímala jako spolujezdec.
1
0,17 %
0,16 %
jsem ještě opatrnější
1
0,17 %
0,16 %
Nemám řid. průkaz a jako chodec myslím vše v pořádku
1
0,17 %
0,16 %
uvědomuji si, že je v provozu čímdál víc kreténů
1
0,17 %
0,16 %
Zbylé věci jsem ani předtím nedělala.
1
0,17 %
0,16 %
jsem opatrnější
1
0,17 %
0,16 %
dávám větší pozor na blby, kteří by mě mohli srazit
1
0,17 %
0,16 %
x
1
0,17 %
0,16 %
Nemám řidičák, jsem vždy pouze spolujezdec.
1
0,17 %
0,16 %
nejsem řidič.
1
0,17 %
0,16 %
Neřídím, tedy se jen poutám, což jsem dělala i předtím
1
0,17 %
0,16 %
výše uvedené jsem dodržovala i před kampaní
1
0,17 %
0,16 %
nemam auto
1
0,17 %
0,16 %
neřídím už vůbec
1
0,17 %
0,16 %
jezdím stále stejně, před kamponí i po ní, s klidným svědomím
1
0,17 %
0,16 %
i před kampaní jsem se snažila jezdit bezpečně, takže v ničem
1
0,17 %
0,16 %
nemám řidičák
1
0,17 %
0,16 %
Zkrátka jsem celkově opatrnější a tolerantnější.
1
0,17 %
0,16 %
Kampaň mé chování nezměnila, neboť jsem vždy řídil podle předpisů a choval se na v provozu velice ohleduplně.
1
0,17 %
0,16 %
Dávám si víc pozor na blbce za volantem
1
0,17 %
0,16 %
nevěřím ostatním, rozhlížím se i při zelené
1
0,17 %
0,16 %
Jezdím opatrně pořád, strach z těchto věcí z reklamy jsem měla už dávno.
1
0,17 %
0,16 %
počítám s chybami druhých
1
0,17 %
0,16 %
už neřídím radši vůbec
1
0,17 %
0,16 %
nic z toho nedělám
1
0,17 %
0,16 %
vse zminovane je pro me prirozene od absolvovani autoskoly.
1
0,17 %
0,16 %
již předtím jsem jezdila bezpečně
1
0,17 %
0,16 %
Vždy jsem tato pravidla dodržoval
1
0,17 %
0,16 %
Nezměnila mé chování, jen si dávám ještě větší pozor na ostatní.
1
0,17 %
0,16 %
jsem ostražitější
1
0,17 %
0,16 %
především ve městě jezdím s maximální ohleduplností
1
0,17 %
0,16 %
poutám se a hlavně vyžaduji připoutání každého ve vozidle i na velmi krátké vzdálenosti.
1
0,17 %
0,16 %
uvedená pravidla jsem dodržovala již před kampaní
1
0,17 %
0,16 %
UVĚDOMIL SEM SI CO ZA HOVADA MŮŽE PO SILNICÍCH JEZDIT
1
0,17 %
0,16 %
nejsem řidič, ale cestuji často jako spolujezdec a mnozí řidiči se chovají jako prasata! :-(
1
0,17 %
0,16 %
vždy řídím jak se má, více si to uvědomuji
1
0,17 %
0,16 %
Dávám větší pozor na to, s kým do vozidla nastupuji.
1
0,17 %
0,16 %
na svoji bezpečnost jsem dbal již před kampaní, kampaň mě tedy moc neovlivnila co se týče vlastní bezpečnosti
1
0,17 %
0,16 %
ostatní jsem dodržovala i před shlédnutím
1
0,17 %
0,16 %
předvídat reakci ostatních řidičů
1
0,17 %
0,16 %
protože jsem předpisy a pravidla dodržoval i předtím
1
0,17 %
0,16 %
všeobecně předpokládám, že každý jiný řidič je potenciální vrah
1
0,17 %
0,16 %
neřídím zatím
1
0,17 %
0,16 %
dodržovala jsem tyto praidla i před kampaní
1
0,17 %
0,16 %
neřídím auto
1
0,17 %
0,16 %
čím dál víc počítám s tím, že silnice jsou plné magorů, kteří by vůbec neměli mít řidičák
1
0,17 %
0,16 %
bojím se řídit
1
0,17 %
0,16 %
nástroj pro donucení ostatní pasážery ve svém voze aby se poutali
1
0,17 %
0,16 %
nevím jestli je to zapříčiněno kampaní
1
0,17 %
0,16 %
otázka je jestli je to kampaní...
1
0,17 %
0,16 %
Ještě nemám ŘP
1
0,17 %
0,16 %
moc neřídim
1
0,17 %
0,16 %
nevlastním řidičský průkaz
1
0,17 %
0,16 %
20. Byl/a jste někdy účastníkem dopravní nehody?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
347
56,33 %
56,33 %
ano
269
43,67 %
43,67 %
21. Vlastníte řidičský průkaz? Pokud ano, kolik let jste držitelem řidičského průkazu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, 1-3 roky
208
33,77 %
33,77 %
ne
132
21,43 %
21,43 %
ano, 4-6 let
130
21,1 %
21,1 %
ano, více než 6 let
115
18,67 %
18,67 %
ano, méně než 1 rok
31
5,03 %
5,03 %
22. Jak často řídíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
neřídím
167
27,11 %
27,11 %
řídím prakticky denně
137
22,24 %
22,24 %
řídím přibližně 1-3x týdně
117
18,99 %
18,99 %
řídím 1-10x měsíčně
111
18,02 %
18,02 %
řídím přibližně 10x ročně, jsem příležitostný řidič
67
10,88 %
10,88 %
řízení vozidla souvisí s mojí profesí
17
2,76 %
2,76 %
23. Jaké je Vaše sociální postavení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
student
432
70,13 %
70,13 %
zaměstnanec
131
21,27 %
21,27 %
nezaměstnaný
21
3,41 %
3,41 %
podnikatel
20
3,25 %
3,25 %
důchodce
6
0,97 %
0,97 %
v domácnosti
5
0,81 %
0,81 %
zaměstnavatel
1
0,16 %
0,16 %
24. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
střední s maturitou
405
65,75 %
65,75 %
vysokoškolské
113
18,34 %
18,34 %
základní
53
8,6 %
8,6 %
vyšší odborné
28
4,55 %
4,55 %
střední bez maturity
17
2,76 %
2,76 %
25. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-25
486
78,9 %
78,9 %
26-35
71
11,53 %
11,53 %
36-55
49
7,95 %
7,95 %
56 a více
10
1,62 %
1,62 %
26. Jste muž nebo žena?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
439
71,27 %
71,27 %
muž
177
28,73 %
28,73 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ministerstvo dopravy na otázku 3. Pokud jste u předchozí otázky zvolil/a možnost ANO, doplňte prosím zadavatele kampaně:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi BESIP na otázku 3. Pokud jste u předchozí otázky zvolil/a možnost ANO, doplňte prosím zadavatele kampaně:
4. Kde všude jste se s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“ setkal/a?
odpověď na billboardech:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi na billboardech na otázku 5. Kde jste se s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“ setkával/a nejčastěji?
odpověď na stránkách Facebook.com:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi na stránkách Facebook.com na otázku 5. Kde jste se s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“ setkával/a nejčastěji?
odpověď v kině:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi v kině na otázku 5. Kde jste se s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“ setkával/a nejčastěji?
odpověď v rozhlase:
7x vetší pravděpodobnost při odpovědi v rozhlase na otázku 5. Kde jste se s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“ setkával/a nejčastěji?
odpověď YouTube.com:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi YouTube.com na otázku 5. Kde jste se s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“ setkával/a nejčastěji?
5. Kde jste se s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“ setkával/a nejčastěji?
odpověď na internetu:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi na stránkách Facebook.com na otázku 5. Kde jste se s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“ setkával/a nejčastěji?
12. Líbilo se Vám zpracování kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“?
odpověď rozhodně zdařilé:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi pravdivost na otázku 7. Co Vás v televizních spotech kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“ nejvíce zaujalo?
15. Vybavíte si kromě kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“ i jinou kampaň zaměřenou na bezpečnost silničního provozu?
odpověď ano:
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi besip na otázku 16. Pokud jste u předchozí otázky zvolil/a možnost ANO, doplňte prosím, jaké další kampaně si vybavujete:
17. Uvědomil/a jste si, v souvislosti s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“, nějakou vlastní chybu, kterou jste předtím dělal/a?
odpověď ne:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozhodně ne na otázku 14. Myslíte si, že jsou takovéto nákladné kampaně nezbytné k tomu, aby se lidé zamysleli na svým chováním a změnili ho?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, neměla by se opakovat na otázku 13. Myslíte si, že by se kampaň „Nemyslíš, zaplatíš!“ měla po určité době zopakovat?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozhodně nezdařilé na otázku 12. Líbilo se Vám zpracování kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“?
18. Myslíte, že kampaň „Nemyslíš, zaplatíš!“ ovlivnila Vaše chování v silničním provozu?
odpověď rozhodně ne:
5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozhodně ne na otázku 14. Myslíte si, že jsou takovéto nákladné kampaně nezbytné k tomu, aby se lidé zamysleli na svým chováním a změnili ho?
19. V čem konkrétně změnila tato kampaň Vaše chování z pohledu účastníka silničního provozu?
odpověď v ničem:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozhodně ne na otázku 14. Myslíte si, že jsou takovéto nákladné kampaně nezbytné k tomu, aby se lidé zamysleli na svým chováním a změnili ho?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozhodně nezdařilé na otázku 12. Líbilo se Vám zpracování kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“?
22. Jak často řídíte?
odpověď neřídím:
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 21. Vlastníte řidičský průkaz? Pokud ano, kolik let jste držitelem řidičského průkazu?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Vzpomínáte si na bezpečnostně informační kampaň „Nemyslíš, zaplatíš!“?
2. Víte, kdo byl zadavatelem této kampaně?
3. Pokud jste u předchozí otázky zvolil/a možnost ANO, doplňte prosím zadavatele kampaně:
4. Kde všude jste se s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“ setkal/a?
5. Kde jste se s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“ setkával/a nejčastěji?
6. Který televizní spot si pamatujete?
7. Co Vás v televizních spotech kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“ nejvíce zaujalo?
8. Jaká první scéna se Vám vybaví, když si na tuto kampaň vzpomenete?
9. Vzbuzuje ve Vás tato kampaň nějaké emoce? (Pokud ano, uveďte prosím jaké)
10. Bylo na Váš vkus zpracování kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“ příliš brutální?
11. Souhlasil/a jste se zakrývání některých částí televizních spotů černým čtvercem před 22 hodinou, aby reálně ztvárněné záběry z dopravních nehod neviděly děti?
12. Líbilo se Vám zpracování kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“?
13. Myslíte si, že by se kampaň „Nemyslíš, zaplatíš!“ měla po určité době zopakovat?
14. Myslíte si, že jsou takovéto nákladné kampaně nezbytné k tomu, aby se lidé zamysleli na svým chováním a změnili ho?
15. Vybavíte si kromě kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“ i jinou kampaň zaměřenou na bezpečnost silničního provozu?
16. Pokud jste u předchozí otázky zvolil/a možnost ANO, doplňte prosím, jaké další kampaně si vybavujete:
17. Uvědomil/a jste si, v souvislosti s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“, nějakou vlastní chybu, kterou jste předtím dělal/a?
18. Myslíte, že kampaň „Nemyslíš, zaplatíš!“ ovlivnila Vaše chování v silničním provozu?
19. V čem konkrétně změnila tato kampaň Vaše chování z pohledu účastníka silničního provozu?
20. Byl/a jste někdy účastníkem dopravní nehody?
21. Vlastníte řidičský průkaz? Pokud ano, kolik let jste držitelem řidičského průkazu?
22. Jak často řídíte?
23. Jaké je Vaše sociální postavení?
24. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
25. Kolik je Vám let?
26. Jste muž nebo žena?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Vzpomínáte si na bezpečnostně informační kampaň „Nemyslíš, zaplatíš!“?
2. Víte, kdo byl zadavatelem této kampaně?
3. Pokud jste u předchozí otázky zvolil/a možnost ANO, doplňte prosím zadavatele kampaně:
4. Kde všude jste se s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“ setkal/a?
5. Kde jste se s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“ setkával/a nejčastěji?
6. Který televizní spot si pamatujete?
7. Co Vás v televizních spotech kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“ nejvíce zaujalo?
8. Jaká první scéna se Vám vybaví, když si na tuto kampaň vzpomenete?
9. Vzbuzuje ve Vás tato kampaň nějaké emoce? (Pokud ano, uveďte prosím jaké)
10. Bylo na Váš vkus zpracování kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“ příliš brutální?
11. Souhlasil/a jste se zakrývání některých částí televizních spotů černým čtvercem před 22 hodinou, aby reálně ztvárněné záběry z dopravních nehod neviděly děti?
12. Líbilo se Vám zpracování kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“?
13. Myslíte si, že by se kampaň „Nemyslíš, zaplatíš!“ měla po určité době zopakovat?
14. Myslíte si, že jsou takovéto nákladné kampaně nezbytné k tomu, aby se lidé zamysleli na svým chováním a změnili ho?
15. Vybavíte si kromě kampaně „Nemyslíš, zaplatíš!“ i jinou kampaň zaměřenou na bezpečnost silničního provozu?
16. Pokud jste u předchozí otázky zvolil/a možnost ANO, doplňte prosím, jaké další kampaně si vybavujete:
17. Uvědomil/a jste si, v souvislosti s kampaní „Nemyslíš, zaplatíš!“, nějakou vlastní chybu, kterou jste předtím dělal/a?
18. Myslíte, že kampaň „Nemyslíš, zaplatíš!“ ovlivnila Vaše chování v silničním provozu?
19. V čem konkrétně změnila tato kampaň Vaše chování z pohledu účastníka silničního provozu?
20. Byl/a jste někdy účastníkem dopravní nehody?
21. Vlastníte řidičský průkaz? Pokud ano, kolik let jste držitelem řidičského průkazu?
22. Jak často řídíte?
23. Jaké je Vaše sociální postavení?
24. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
25. Kolik je Vám let?
26. Jste muž nebo žena?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.