Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > kampaň ,,Stop genocíde"

kampaň ,,Stop genocíde"

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Melánia Firkaľová
Šetření:30. 05. 2010 - 01. 06. 2010
Počet respondentů:50
Počet otázek (max/průměr):10 / 7.74
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

tento dotazník je súčasťou mojej bakalárskej práce ,,Problematika negatívnej reklamy a jej využitie v praxi" . Prostredníctvom tohto dotazníku by som chcela zistiť Váš názor na kampaň ,,Stop genocíde"

Odpovědi respondentů

1. Stretli Ste sa v poslednom období s nejakou reklamou, resp. reklamnou kampaňou, ktorú považujete za nevhodnú?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 2, nieotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno3366 %66 %  
nie 1734 %34 %  

Graf

2. Túto reklamu, resp. reklamnú kampaň považujete za nevhodnú z dôvodu :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
agresívneho obsahu ( krv, násilie)927,27 %18 %  
vnucovania sa927,27 %18 %  
zosmiešnenia hercov,spevákov,politikov,či iných verejne známych osôb824,24 %16 %  
erotického podtónu26,06 %4 %  
nezrozumiteľnosti13,03 %2 %  
nemoralnost13,03 %2 %  
nepametam13,03 %2 %  
použitia nevhodných výrazov13,03 %2 %  
negativní politická kampaň13,03 %2 %  

Graf

3. Zaregistrovali Ste kampaň, ktorá by upozorňovala na vyvražďovanie ľudí a interupciu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2652 %52 %  
ne2448 %48 %  

Graf

4. Poznáte kampaň ,,Stop genocíde“ ? (Táto kampaň bola výrazná svojími drastickými obrázkami plodov krátko po interupcii)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 5, nieotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno2652 %52 %  
nie2448 %48 %  

Graf

5. Kampaň ,,Stop genocíde" Ste zaznamenali:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na bilboardoch1142,31 %22 %  
v dopravných prostriedkoch830,77 %16 %  
na internete519,23 %10 %  
na ulici, kde Vás oslovil usporiadateľ tejto kampane27,69 %4 %  

Graf

6. Aká bola Vaša reakcia na túto kampaň?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

...

človeku až príde zle z tých obrázkov, ale inak to asi nejde ... niekto na to musí poukázať

drsne, ale aspon udernejsie a ludi to nuti zamysliet sa, lebo len malokto to obide bez reakcie

Dvíhala mi žalúdok...

fuj

haluz

Měla něco do sebe.

nebol to prijemny pohlad na tie fotky... šok

negativna, pretoze si myslim ze rozhodnutie o interupcii by sa malo nechat na zenu, kedze sa to tyka jej...

negativní, reklama je přehnaná

nechutné

nelíbila se mi

Nevhodna reklama, prišlo mi zle

nevzpominam si

Pozitívní

pripadala mi nevhodna , je to každeho osobna vec, kedže každy teraz žije taku hekticku dobu,najme mladí ludia

realita! Avšak můj názor to nezměnilo

rozhodně negativní

rozpačitá

šok

takmer uplny suhlas s kampanou

Vyvolalo to vo mne silné emócie a odpor k takýmto činom. Neuznávam interupci

vyvrátený žalúdok

zaujala

Znechutili mě obrázky. Vedlo mě to k zamyšlení nad potraty.

7. Ovplynila táto kampaň Vašu mienku o interupcii?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím1142,31 %22 %  
spíše nesouhlasím623,08 %12 %  
nevím519,23 %10 %  
souhlasím311,54 %6 %  
spíše souhlasím13,85 %2 %  

Graf

8. Myslite si, že je takáto kampaň vhodná na propagáciu na verejnosti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1453,85 %28 %  
ano1246,15 %24 %  

Graf

9. Pohlavie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2754 %54 %  
muž2346 %46 %  

Graf

10. Vek

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-244590 %90 %  
35-4424 %4 %  
25-3424 %4 %  
45 a viac12 %2 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Stretli Ste sa v poslednom období s nejakou reklamou, resp. reklamnou kampaňou, ktorú považujete za nevhodnú?

  • odpověď áno:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi na bilboardoch na otázku 5. Kampaň ,,Stop genocíde" Ste zaznamenali:

4. Poznáte kampaň ,,Stop genocíde“ ? (Táto kampaň bola výrazná svojími drastickými obrázkami plodov krátko po interupcii)

  • odpověď áno:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi na bilboardoch na otázku 5. Kampaň ,,Stop genocíde" Ste zaznamenali:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 7. Ovplynila táto kampaň Vašu mienku o interupcii?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Myslite si, že je takáto kampaň vhodná na propagáciu na verejnosti?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 8. Myslite si, že je takáto kampaň vhodná na propagáciu na verejnosti?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Stretli Ste sa v poslednom období s nejakou reklamou, resp. reklamnou kampaňou, ktorú považujete za nevhodnú?

3. Zaregistrovali Ste kampaň, ktorá by upozorňovala na vyvražďovanie ľudí a interupciu?

4. Poznáte kampaň ,,Stop genocíde“ ? (Táto kampaň bola výrazná svojími drastickými obrázkami plodov krátko po interupcii)

5. Kampaň ,,Stop genocíde" Ste zaznamenali:

7. Ovplynila táto kampaň Vašu mienku o interupcii?

8. Myslite si, že je takáto kampaň vhodná na propagáciu na verejnosti?

9. Pohlavie

10. Vek

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Stretli Ste sa v poslednom období s nejakou reklamou, resp. reklamnou kampaňou, ktorú považujete za nevhodnú?

3. Zaregistrovali Ste kampaň, ktorá by upozorňovala na vyvražďovanie ľudí a interupciu?

4. Poznáte kampaň ,,Stop genocíde“ ? (Táto kampaň bola výrazná svojími drastickými obrázkami plodov krátko po interupcii)

5. Kampaň ,,Stop genocíde" Ste zaznamenali:

7. Ovplynila táto kampaň Vašu mienku o interupcii?

8. Myslite si, že je takáto kampaň vhodná na propagáciu na verejnosti?

9. Pohlavie

10. Vek

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Firkaľová, M.kampaň ,,Stop genocíde" (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://kampan-stop-genocide.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.