Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Oblibená Karlovarská minerální voda

Oblibená Karlovarská minerální voda

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Knechtlová
Šetření:28. 08. 2012 - 27. 09. 2012
Počet respondentů:216
Počet otázek (max/průměr):73 / 30.41
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:27
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,
tímto bych Vás chtěla požádat o pár minut Vašeho času k vyplnění tohoto dotazníku, který je součástí bakalářské práce na téma: Analýza marketingového mixu. Otázky se budou týkat výrobků firmy Karlovarské minerální vody, a.s.  Prosím odpovídejte podle pravdy, aby výsledek byl co nejpřesnější. Děkuji.
 

Odpovědi respondentů

1. Jakého jste pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena15772,69 %72,69 %  
Muž5927,31 %27,31 %  

Graf

2. Kolik Vám je let:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 až 3015069,44 %69,44 %  
méně než 20188,33 %8,33 %  
41 až 50146,48 %6,48 %  
31 až 40136,02 %6,02 %  
51 až 60125,56 %5,56 %  
61 až 7094,17 %4,17 %  

Graf

3. Ve kterém kraji žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha8941,2 %41,2 %  
Středočeský kraj5023,15 %23,15 %  
kraj Vysočina104,63 %4,63 %  
Jihomoravský kraj94,17 %4,17 %  
Moravskoslezský kraj 73,24 %3,24 %  
Jihočeský kraj73,24 %3,24 %  
Pardubický kraj73,24 %3,24 %  
Královehradecký kraj62,78 %2,78 %  
Karlovarský kraj62,78 %2,78 %  
Ústecký kraj62,78 %2,78 %  
Plzeňský kraj52,31 %2,31 %  
Zlínský kraj52,31 %2,31 %  
Olomoucký kraj 41,85 %1,85 %  
Liberecký kraj 31,39 %1,39 %  
Nežiji v České republice20,93 %0,93 %  

Graf

4. Znáte produkt Mattoni od firmy Karlovarské minerální vody, a.s.:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano21398,61 %98,61 %  
ne31,39 %1,39 %  

Graf

5. Preferujete Mattoni:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [přírodníotázka č. 6, ochucená perliváotázka č. 8, ochucená neperliváotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přírodní9343,66 %43,06 %  
ochucená perlivá7836,62 %36,11 %  
ochucená neperlivá4219,72 %19,44 %  

Graf

6. Z Mattoni - přírodní preferujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jemně perlivá5154,84 %23,61 %  
neperlivá2931,18 %13,43 %  
perlivá1313,98 %6,02 %  

Graf

7. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Mattoni - přírodní?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1,5 l6773,63 %31,02 %  
0,75 l1819,78 %8,33 %  
0,5 l66,59 %2,78 %  

Graf

8. Z Mattoni- ochucená perlivá preferujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bílé hrozny1823,08 %8,33 %  
citron1417,95 %6,48 %  
granátové jablko1114,1 %5,09 %  
malina810,26 %3,7 %  
broskev67,69 %2,78 %  
zelené jablko67,69 %2,78 %  
grapefruit56,41 %2,31 %  
pomeranč45,13 %1,85 %  
červené hrozny33,85 %1,39 %  
hruška22,56 %0,93 %  
černý rybíz11,28 %0,46 %  

Graf

9. Máte návrh na novou příchuť Mattoni - ochucené perlivé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6178,21 %28,24 %  
ano1721,79 %7,87 %  

Graf

10. Jaká příchuť by byla podle Vás ta pravá?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kiwi211,76 %0,93 %  
meloun211,76 %0,93 %  
banán15,88 %0,46 %  
ostružina, lesní jahoda15,88 %0,46 %  
višeň,limetka15,88 %0,46 %  
zázvor15,88 %0,46 %  
Alpské byliny ( z hor ) - už ji má Hanácká kyselka a je vynikající15,88 %0,46 %  
borůvka15,88 %0,46 %  
černý bez, bezinka15,88 %0,46 %  
mango15,88 %0,46 %  
ostatní odpovědi meloun, kiwi
jahoda
máta-citron-zázvor
třešeň
kiwi, maracuja, meruňka
529,41 %2,31 % 

Graf

11. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Mattoni - ochucená perlivá?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1,5 l6483,12 %29,63 %  
0,75 l1114,29 %5,09 %  
0,5 l22,6 %0,93 %  

Graf

12. Z Mattoni - ochucená neperlivá preferujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bílé hrozny1433,33 %6,48 %  
růžový grepfruit a jahoda 819,05 %3,7 %  
lesní plody819,05 %3,7 %  
červený pomeranč511,9 %2,31 %  
jablko a brusinky49,52 %1,85 %  
citron a bergamot37,14 %1,39 %  

Graf

13. Máte návrh na novou příchuť Mattoni - ochucená neperlivá:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2969,05 %13,43 %  
ano1330,95 %6,02 %  

Graf

14. Jaká příchuť by byla podle Vás ta pravá?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hruška215,38 %0,93 %  
Aloe Vera 17,69 %0,46 %  
limetka17,69 %0,46 %  
mango17,69 %0,46 %  
hruška, mandarinka17,69 %0,46 %  
malina17,69 %0,46 %  
zázvor17,69 %0,46 %  
pampeliška17,69 %0,46 %  
ananas 17,69 %0,46 %  
jahoda17,69 %0,46 %  
ostatní odpovědi višeň
Ananas a brusinky
215,38 %0,93 % 

Graf

15. Změnil/a byste barvu PET lahve Mattoni:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 16, neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne18586,85 %85,65 %  
ano2813,15 %12,96 %  

Graf

16. Jaká barva by podle Vás lépe odpovídala PET lahvi Mattoni:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [bíláotázka č. 18, žlutáotázka č. 18, červenáotázka č. 18, modráotázka č. 18, hnědáotázka č. 18, černáotázka č. 18, jináotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
modrá932,14 %4,17 %  
bílá621,43 %2,78 %  
žlutá621,43 %2,78 %  
červená414,29 %1,85 %  
jiná27,14 %0,93 %  
hnědá13,57 %0,46 %  

Graf

17. Jaká barva by více odpovídala:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čirá150 %0,46 %  
dvoubarevná150 %0,46 %  

Graf

18. Znáte některou z reklam na Mattoni:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mojito8640,38 %39,81 %  
masožravka5927,7 %27,31 %  
Neznám žádnou reklamu na Mattoni5827,23 %26,85 %  
ptáci4119,25 %18,98 %  
Negroni4119,25 %18,98 %  
tráva3717,37 %17,13 %  
špagety3415,96 %15,74 %  
polévka3114,55 %14,35 %  
Star2310,8 %10,65 %  
Belini209,39 %9,26 %  
puk209,39 %9,26 %  
Čína198,92 %8,8 %  
no limits157,04 %6,94 %  
refreshing73,29 %3,24 %  
roastbeef62,82 %2,78 %  

Graf

19. Cena Mattoni neperlivé 1,5 litru se pohybuje přibližně od 12,90 Kč do 13,90 Kč. Zdá se Vám:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [nízkáotázka č. 20, přiměřenáotázka č. 24, vysokáotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přiměřená15472,3 %71,3 %  
vysoká5827,23 %26,85 %  
nízká10,47 %0,46 %  

Graf

20. Vyšší cenu Mattoni neperlivé 1,5 litru bych si představoval/a:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [14,90 Kčotázka č. 24, 15,90 Kčotázka č. 24, 16,90 Kčotázka č. 24, 17,90 Kčotázka č. 24, jinouotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
14,90 Kč1100 %0,46 %  

Graf

21. Vyšší cenu Mattoni neperlivé 1,5 litru bych si představoval/a:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

22. Nižší cenu Mattoni neperlivé 1,5 litru bych si představoval/a:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [8,90 Kčotázka č. 24, 9,90 Kčotázka č. 24, 10,90 Kčotázka č. 24, 11,90 Kčotázka č. 24, jinouotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
9,90 Kč2848,28 %12,96 %  
8,90 Kč1627,59 %7,41 %  
10,90 Kč1017,24 %4,63 %  
jinou35,17 %1,39 %  
11,90 Kč11,72 %0,46 %  

Graf

23. Nižší cenu Mattoni neperlivé 1,5 litru bych si představoval/a:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 až 4 koruny... Je to voda, která vyvěrá ze země zadarmo a společnost Mattoni na ní vydělává neprávem... Je-li něco pak zadarmo, mělo by to přinést užitek všem obyvatelům...133,33 %0,46 %  
5 Kč133,33 %0,46 %  
7,-133,33 %0,46 %  

Graf

24. Dostupnost produktů Mattoni mi připadá:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [velice dostupnáotázka č. 27, dostupnáotázka č. 27, nedostupnáotázka č. 25].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velice dostupná10850,7 %50 %  
dostupná10247,89 %47,22 %  
nedostupná31,41 %1,39 %  

Graf

25. Produkty Mattoni postrádám nejvíce v prodejně:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Billaotázka č. 27, Albertotázka č. 27, Pennyotázka č. 27, Lidlotázka č. 27, Intersparotázka č. 27, Žabkaotázka č. 27, Kauflandotázka č. 27, Coopotázka č. 27, Makrootázka č. 27, Tescootázka č. 27, jindeotázka č. 26].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Albert133,33 %0,46 %  
Coop133,33 %0,46 %  
Tesco133,33 %0,46 %  

Graf

26. Produkty Mattoni postrádám v prodejně:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

27. Znáte produkt Aquila od firmy Karlovarské minerální vody, a.s.:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 28, neotázka č. 52].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano19690,74 %90,74 %  
ne209,26 %9,26 %  

Graf

28. Preferujete Aquilu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [první vodaotázka č. 29, aqualinea přírodníotázka č. 30, aquabeautyotázka č. 32, tea.m čajotázka č. 36].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
aqualinea přírodní8141,33 %37,5 %  
tea.m čaj5528,06 %25,46 %  
první voda3015,31 %13,89 %  
aquabeauty3015,31 %13,89 %  

Graf

29. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Aquila - první voda:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1,5 l2170 %9,72 %  
0,5 l930 %4,17 %  

Graf

30. Z Aquila - aqualinea přírodní preferujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jemně perlivá4049,38 %18,52 %  
neperlivá3138,27 %14,35 %  
perlivá1012,35 %4,63 %  

Graf

31. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Aquila - aqualinea přírodní:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1,5 l4962,03 %22,69 %  
0,75 l2025,32 %9,26 %  
0,5 l1012,66 %4,63 %  

Graf

32. U Aquily - aquabeauty preferujete příchuť:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jahoda1550 %6,94 %  
jablko930 %4,17 %  
maruňka310 %1,39 %  
ananas310 %1,39 %  

Graf

33. Máte návrh na novou příchuť Aquila - aquabeauty:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 34, neotázka č. 35].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2686,67 %12,04 %  
ano413,33 %1,85 %  

Graf

34. Jaká příchuť by byla podle Vás ta pravá?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mandarinka250 %0,93 %  
liči125 %0,46 %  
mango125 %0,46 %  

Graf

35. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Aquila – aquabeauty:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1,5 l2068,97 %9,26 %  
0,75 l931,03 %4,17 %  

Graf

36. U Aquily - tea.m čaj preferujete příchuť:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
černý čaj: broskev2545,45 %11,57 %  
zelený čaj: s citronem1221,82 %5,56 %  
černý čaj: citron814,55 %3,7 %  
zelený čaj: s jahodou59,09 %2,31 %  
černý čaj: lesní plody23,64 %0,93 %  
bílý s granátovým jablkem11,82 %0,46 %  
zelený čaj: s mangem11,82 %0,46 %  
heřmánkový s citronem11,82 %0,46 %  

Graf

37. Máte návrh na novou příchuť Aquila - tea.m čaj:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 38, neotázka č. 39].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5090,91 %23,15 %  
ano59,09 %2,31 %  

Graf

38. Jaká příchuť by byla podle Vás ta pravá?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
brusinka120 %0,46 %  
pomeranč120 %0,46 %  
citron120 %0,46 %  
grapegfruit120 %0,46 %  
zelený čaj s brusinkou120 %0,46 %  

Graf

39. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Aquila - tea.m čaj:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1,5 l4075,47 %18,52 %  
0,5 l1324,53 %6,02 %  

Graf

40. Změnil/a byste barvu PET lahve Aquila:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 41, neotázka č. 43].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne18493,88 %85,19 %  
ano126,12 %5,56 %  

Graf

41. Jaká barva by podle Vás lépe odpovídala PET lahvi Aquila:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [bíláotázka č. 43, žlutáotázka č. 43, červenáotázka č. 43, zelenáotázka č. 43, modráotázka č. 43, černáotázka č. 43, jináotázka č. 42].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
modrá541,67 %2,31 %  
žlutá325 %1,39 %  
jiná18,33 %0,46 %  
bílá18,33 %0,46 %  
červená18,33 %0,46 %  
zelená18,33 %0,46 %  

Graf

42. Jaká barva by více odpovídala:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čirá, to už je, ale změnil bych design1100 %0,46 %  

Graf

43. Znáte některou z reklam na Aquilu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Aquila Aquabeauty11960,71 %55,09 %  
Aquila Tea.m11156,63 %51,39 %  
Aquila přírodní6131,12 %28,24 %  
Neznám žádnou z reklam na Aquilu3015,31 %13,89 %  

Graf

44. Cena Aquily neperlivé 1,5 litru se pohybuje přibližně od 10,90 Kč do 11,90 Kč. Zdá se Vám:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [nízkáotázka č. 45, přiměřenáotázka č. 49, vysokáotázka č. 47].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přiměřená15579,08 %71,76 %  
vysoká3718,88 %17,13 %  
nízká42,04 %1,85 %  

Graf

45. Vyšší cenu Aquila neperlivá 1,5 litru bych si představoval/a:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [12,90 Kčotázka č. 49, 13,90 Kčotázka č. 49, 14,90 Kčotázka č. 49, 15,90 Kčotázka č. 49, jinouotázka č. 46].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12,90 Kč250 %0,93 %  
13,90 Kč125 %0,46 %  
14,90 Kč125 %0,46 %  

Graf

46. Vyšší cenu Aquila neperlivá 1,5 litru bych si představoval/a:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

47. Nižší cenu Aquila neperlivá 1,5 litru bych si představoval/a:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [6,90 Kčotázka č. 49, 7,90 Kčotázka č. 49, 8,90 Kčotázka č. 49, 9,90 Kčotázka č. 49, jináotázka č. 48].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
9,90 Kč1232,43 %5,56 %  
7,90 Kč1027,03 %4,63 %  
8,90 Kč924,32 %4,17 %  
6,90 Kč513,51 %2,31 %  
jiná12,7 %0,46 %  

Graf

48. Vyšší cenu Aquila neperlivá 1,5 litru bych si představoval/a:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 až 4 koruny1100 %0,46 %  

Graf

49. Dostupnost produktů Aquila mi připadá:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [velice dostupnáotázka č. 52, dostupnáotázka č. 52, nedostupnáotázka č. 50].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dostupná11860,2 %54,63 %  
velice dostupná7538,27 %34,72 %  
nedostupná31,53 %1,39 %  

Graf

50. Produkty Aquila postrádám nejvíce v prodejně:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Billaotázka č. 52, Albertotázka č. 52, Pennyotázka č. 52, Lidlotázka č. 52, Intersparotázka č. 52, Žabkaotázka č. 52, Kauflandotázka č. 52, Coopotázka č. 52, Makrootázka č. 52, Tescootázka č. 52, jindeotázka č. 51].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jinde133,33 %0,46 %  
Billa133,33 %0,46 %  
Albert133,33 %0,46 %  

Graf

51. Produkty Aquila postrádám v prodejně:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

52. Znáte produkt Magnesia od firmy Karlovarské minerální vody, a.s.:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 53, neotázka č. 71].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano19087,96 %87,96 %  
ne2612,04 %12,04 %  

Graf

53. Preferujete Magnesii:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [přírodníotázka č. 54, ochucenáotázka č. 56].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přírodní14274,74 %65,74 %  
ochucená4825,26 %22,22 %  

Graf

54. Z Magnesie - přírodní preferujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jemně perlivá6948,59 %31,94 %  
perlivá4028,17 %18,52 %  
neperlivá3323,24 %15,28 %  

Graf

55. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Magnesia – přírodní:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1,5 l11986,86 %55,09 %  
0,5 l1813,14 %8,33 %  

Graf

56. Z Magnesie - ochucená preferujete příchuť:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
citron a eukalyptus1531,25 %6,94 %  
mango a zázvor1122,92 %5,09 %  
pomeranč a šípek1122,92 %5,09 %  
hrozno a čaj1122,92 %5,09 %  

Graf

57. Máte návrh na novou příchuť Magnesie – ochucené:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 58, neotázka č. 59].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4593,75 %20,83 %  
ano36,25 %1,39 %  

Graf

58. Jaká příchuť by byla podle Vás ta pravá?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
citron-máta-zázvor133,33 %0,46 %  
malina133,33 %0,46 %  
Mandarinka133,33 %0,46 %  

Graf

59. Změnil/a byste barvu PET lahve Magnesia:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 60, neotázka č. 62].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne17893,68 %82,41 %  
ano126,32 %5,56 %  

Graf

60. Jaká barva by podle Vás lépe odpovídala PET lahvi Magnesia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [bíláotázka č. 62, žlutáotázka č. 62, červenáotázka č. 62, zelená → konec dotazníku, černáotázka č. 62, jináotázka č. 61].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiná433,33 %1,85 %  
bílá325 %1,39 %  
zelená216,67 %0,93 %  
černá216,67 %0,93 %  
červená18,33 %0,46 %  

Graf

61. Jaká barva by více odpovídala:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čirá125 %0,46 %  
svetly odstin125 %0,46 %  
světlejší modrá125 %0,46 %  
dvoubarevná125 %0,46 %  

Graf

62. Znáte některou z reklam na Magnesii:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
síla hořčíku13169,68 %60,65 %  
Pavel Liška a Ivan Trojan11661,7 %53,7 %  
Jan Budař a Jiří Macháček10455,32 %48,15 %  
Tatiana Vilhelmová a Anna Geislerová8746,28 %40,28 %  
Bolek Polívka a Karel Roden8344,15 %38,43 %  
multia2211,7 %10,19 %  
Neznám žádnou z reklam na Magnesii2010,64 %9,26 %  

Graf

63. Cena Magnesie neperlivé 1,5 litru se pohybuje přibližně od 14,90 Kč do 15,90 Kč. Zdá se Vám:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [nízkáotázka č. 64, přiměřenáotázka č. 68, vysokáotázka č. 66].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysoká10455,32 %48,15 %  
přiměřená8243,62 %37,96 %  
nízká21,06 %0,93 %  

Graf

64. Vyšší cenu Magnesia neperlivá 1,5 litru bych si představoval/a

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [16,90 Kčotázka č. 68, 17,90 Kčotázka č. 68, 18,90 Kčotázka č. 68, 19,90 Kčotázka č. 68, jinouotázka č. 65].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19,90 Kč150 %0,46 %  
17,90 Kč150 %0,46 %  

Graf

65. Vyšší cenu Magnesia neperlivá 1,5 litru bych si představoval/a:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

66. Nižší cenu Magnesia neperlivá 1,5 litru bych si představoval/a:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [10,90 Kčotázka č. 68, 11,90 Kčotázka č. 68, 12,90 Kčotázka č. 68, 13,90 Kčotázka č. 68, jinouotázka č. 67].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10,90 Kč3432,69 %15,74 %  
11,90 Kč2826,92 %12,96 %  
12,90 Kč2826,92 %12,96 %  
jinou76,73 %3,24 %  
13,90 Kč76,73 %3,24 %  

Graf

67. Nižší cenu Magnesia neperlivá 1,5 litru bych si představoval/a:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
8,90228,57 %0,93 %  
9,90 Kč228,57 %0,93 %  
3 až 4 koruny114,29 %0,46 %  
5 Kč114,29 %0,46 %  
pod 10 Kč114,29 %0,46 %  

Graf

68. Dostupnost produktů Magnesia mi připadá:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [velice dostupnáotázka č. 71, dostupnáotázka č. 71, nedostupnáotázka č. 69].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dostupná12365,43 %56,94 %  
velice dostupná6333,51 %29,17 %  
nedostupná21,06 %0,93 %  

Graf

69. Produkty Magnesia postrádám nejvíce v prodejně:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Billaotázka č. 71, Albertotázka č. 71, Pennyotázka č. 71, Lidlotázka č. 71, Intersparotázka č. 71, Žabkaotázka č. 71, Kauflandotázka č. 71, Coopotázka č. 71, Makrootázka č. 71, Tescootázka č. 71, jindeotázka č. 70].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Penny150 %0,46 %  
Billa150 %0,46 %  

Graf

70. Produkty Magnesia postrádám v prodejně:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

71. Znáte produkt Granini od firmy Karlovarské minerální vody, a.s.:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15874,18 %73,15 %  
ano5525,82 %25,46 %  

Graf

72. Znáte produkt Yo od firmy Karlovarské minerální vody, a.s.:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13161,5 %60,65 %  
ano8238,5 %37,96 %  

Graf

73. Znáte produkt Bimboo od firmy Karlovarské minerální vody, a.s.:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne18687,32 %86,11 %  
ano2712,68 %12,5 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 12 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Preferujete Mattoni:

  • odpověď ochucená neperlivá:
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi bílé hrozny na otázku 12. Z Mattoni - ochucená neperlivá preferujete:
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Máte návrh na novou příchuť Mattoni - ochucená neperlivá:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Máte návrh na novou příchuť Mattoni - ochucená neperlivá:
  • odpověď ochucená perlivá:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi bílé hrozny na otázku 8. Z Mattoni- ochucená perlivá preferujete:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi citron na otázku 8. Z Mattoni- ochucená perlivá preferujete:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi granátové jablko na otázku 8. Z Mattoni- ochucená perlivá preferujete:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Máte návrh na novou příchuť Mattoni - ochucené perlivé?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Máte návrh na novou příchuť Mattoni - ochucené perlivé?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0,75 l na otázku 11. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Mattoni - ochucená perlivá?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1,5 l na otázku 11. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Mattoni - ochucená perlivá?
  • odpověď přírodní:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi neperlivá na otázku 6. Z Mattoni - přírodní preferujete:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi perlivá na otázku 6. Z Mattoni - přírodní preferujete:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0,75 l na otázku 7. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Mattoni - přírodní?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1,5 l na otázku 7. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Mattoni - přírodní?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi jemně perlivá na otázku 6. Z Mattoni - přírodní preferujete:

18. Znáte některou z reklam na Mattoni:

  • odpověď mojito:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Belini na otázku 18. Znáte některou z reklam na Mattoni:

19. Cena Mattoni neperlivé 1,5 litru se pohybuje přibližně od 12,90 Kč do 13,90 Kč. Zdá se Vám:

  • odpověď vysoká:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10,90 Kč na otázku 22. Nižší cenu Mattoni neperlivé 1,5 litru bych si představoval/a:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8,90 Kč na otázku 22. Nižší cenu Mattoni neperlivé 1,5 litru bych si představoval/a:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9,90 Kč na otázku 22. Nižší cenu Mattoni neperlivé 1,5 litru bych si představoval/a:

28. Preferujete Aquilu:

  • odpověď aquabeauty:
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jahoda na otázku 32. U Aquily - aquabeauty preferujete příchuť:
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 33. Máte návrh na novou příchuť Aquila - aquabeauty:
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1,5 l na otázku 35. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Aquila – aquabeauty:
  • odpověď aqualinea přírodní:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi jemně perlivá na otázku 30. Z Aquila - aqualinea přírodní preferujete:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi neperlivá na otázku 30. Z Aquila - aqualinea přírodní preferujete:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi perlivá na otázku 30. Z Aquila - aqualinea přírodní preferujete:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0,5 l na otázku 31. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Aquila - aqualinea přírodní:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0,75 l na otázku 31. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Aquila - aqualinea přírodní:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1,5 l na otázku 31. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Aquila - aqualinea přírodní:
  • odpověď první voda:
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1,5 l na otázku 29. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Aquila - první voda:
  • odpověď tea.m čaj:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi černý čaj: broskev na otázku 36. U Aquily - tea.m čaj preferujete příchuť:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi zelený čaj: s citronem na otázku 36. U Aquily - tea.m čaj preferujete příchuť:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 37. Máte návrh na novou příchuť Aquila - tea.m čaj:
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0,5 l na otázku 39. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Aquila - tea.m čaj:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1,5 l na otázku 39. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Aquila - tea.m čaj:

33. Máte návrh na novou příchuť Aquila - aquabeauty:

  • odpověď ne:
    • 8.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi jahoda na otázku 32. U Aquily - aquabeauty preferujete příchuť:

37. Máte návrh na novou příchuť Aquila - tea.m čaj:

  • odpověď ne:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0,5 l na otázku 39. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Aquila - tea.m čaj:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi černý čaj: broskev na otázku 36. U Aquily - tea.m čaj preferujete příchuť:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi zelený čaj: s citronem na otázku 36. U Aquily - tea.m čaj preferujete příchuť:
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi tea.m čaj na otázku 28. Preferujete Aquilu:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1,5 l na otázku 39. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Aquila - tea.m čaj:

44. Cena Aquily neperlivé 1,5 litru se pohybuje přibližně od 10,90 Kč do 11,90 Kč. Zdá se Vám:

  • odpověď vysoká:
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7,90 Kč na otázku 47. Nižší cenu Aquila neperlivá 1,5 litru bych si představoval/a:
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9,90 Kč na otázku 47. Nižší cenu Aquila neperlivá 1,5 litru bych si představoval/a:

53. Preferujete Magnesii:

  • odpověď ochucená:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi citron a eukalyptus na otázku 56. Z Magnesie - ochucená preferujete příchuť:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi hrozno a čaj na otázku 56. Z Magnesie - ochucená preferujete příchuť:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi mango a zázvor na otázku 56. Z Magnesie - ochucená preferujete příchuť:
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi pomeranč a šípek na otázku 56. Z Magnesie - ochucená preferujete příchuť:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 57. Máte návrh na novou příchuť Magnesie – ochucené:
  • odpověď přírodní:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jemně perlivá na otázku 54. Z Magnesie - přírodní preferujete:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi neperlivá na otázku 54. Z Magnesie - přírodní preferujete:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi perlivá na otázku 54. Z Magnesie - přírodní preferujete:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0,5 l na otázku 55. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Magnesia – přírodní:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1,5 l na otázku 55. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Magnesia – přírodní:

57. Máte návrh na novou příchuť Magnesie – ochucené:

  • odpověď ne:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi mango a zázvor na otázku 56. Z Magnesie - ochucená preferujete příchuť:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi citron a eukalyptus na otázku 56. Z Magnesie - ochucená preferujete příchuť:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochucená na otázku 53. Preferujete Magnesii:
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi hrozno a čaj na otázku 56. Z Magnesie - ochucená preferujete příchuť:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi pomeranč a šípek na otázku 56. Z Magnesie - ochucená preferujete příchuť:

62. Znáte některou z reklam na Magnesii:

  • odpověď Pavel Liška a Ivan Trojan:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tatiana Vilhelmová a Anna Geislerová na otázku 62. Znáte některou z reklam na Magnesii:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bolek Polívka a Karel Roden na otázku 62. Znáte některou z reklam na Magnesii:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pomeranč a šípek na otázku 56. Z Magnesie - ochucená preferujete příchuť:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Belini na otázku 18. Znáte některou z reklam na Mattoni:

63. Cena Magnesie neperlivé 1,5 litru se pohybuje přibližně od 14,90 Kč do 15,90 Kč. Zdá se Vám:

  • odpověď vysoká:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7,90 Kč na otázku 47. Nižší cenu Aquila neperlivá 1,5 litru bych si představoval/a:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10,90 Kč na otázku 66. Nižší cenu Magnesia neperlivá 1,5 litru bych si představoval/a:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 11,90 Kč na otázku 66. Nižší cenu Magnesia neperlivá 1,5 litru bych si představoval/a:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 12,90 Kč na otázku 66. Nižší cenu Magnesia neperlivá 1,5 litru bych si představoval/a:

68. Dostupnost produktů Magnesia mi připadá:

  • odpověď dostupná:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi citron a eukalyptus na otázku 56. Z Magnesie - ochucená preferujete příchuť:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakého jste pohlaví:

2. Kolik Vám je let:

3. Ve kterém kraji žijete?

4. Znáte produkt Mattoni od firmy Karlovarské minerální vody, a.s.:

5. Preferujete Mattoni:

6. Z Mattoni - přírodní preferujete:

7. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Mattoni - přírodní?

8. Z Mattoni- ochucená perlivá preferujete:

9. Máte návrh na novou příchuť Mattoni - ochucené perlivé?

11. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Mattoni - ochucená perlivá?

12. Z Mattoni - ochucená neperlivá preferujete:

13. Máte návrh na novou příchuť Mattoni - ochucená neperlivá:

15. Změnil/a byste barvu PET lahve Mattoni:

18. Znáte některou z reklam na Mattoni:

19. Cena Mattoni neperlivé 1,5 litru se pohybuje přibližně od 12,90 Kč do 13,90 Kč. Zdá se Vám:

22. Nižší cenu Mattoni neperlivé 1,5 litru bych si představoval/a:

24. Dostupnost produktů Mattoni mi připadá:

27. Znáte produkt Aquila od firmy Karlovarské minerální vody, a.s.:

28. Preferujete Aquilu:

29. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Aquila - první voda:

30. Z Aquila - aqualinea přírodní preferujete:

31. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Aquila - aqualinea přírodní:

32. U Aquily - aquabeauty preferujete příchuť:

33. Máte návrh na novou příchuť Aquila - aquabeauty:

35. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Aquila – aquabeauty:

36. U Aquily - tea.m čaj preferujete příchuť:

37. Máte návrh na novou příchuť Aquila - tea.m čaj:

39. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Aquila - tea.m čaj:

40. Změnil/a byste barvu PET lahve Aquila:

43. Znáte některou z reklam na Aquilu:

44. Cena Aquily neperlivé 1,5 litru se pohybuje přibližně od 10,90 Kč do 11,90 Kč. Zdá se Vám:

47. Nižší cenu Aquila neperlivá 1,5 litru bych si představoval/a:

49. Dostupnost produktů Aquila mi připadá:

52. Znáte produkt Magnesia od firmy Karlovarské minerální vody, a.s.:

53. Preferujete Magnesii:

54. Z Magnesie - přírodní preferujete:

55. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Magnesia – přírodní:

56. Z Magnesie - ochucená preferujete příchuť:

57. Máte návrh na novou příchuť Magnesie – ochucené:

59. Změnil/a byste barvu PET lahve Magnesia:

62. Znáte některou z reklam na Magnesii:

63. Cena Magnesie neperlivé 1,5 litru se pohybuje přibližně od 14,90 Kč do 15,90 Kč. Zdá se Vám:

66. Nižší cenu Magnesia neperlivá 1,5 litru bych si představoval/a:

68. Dostupnost produktů Magnesia mi připadá:

71. Znáte produkt Granini od firmy Karlovarské minerální vody, a.s.:

72. Znáte produkt Yo od firmy Karlovarské minerální vody, a.s.:

73. Znáte produkt Bimboo od firmy Karlovarské minerální vody, a.s.:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakého jste pohlaví:

2. Kolik Vám je let:

3. Ve kterém kraji žijete?

4. Znáte produkt Mattoni od firmy Karlovarské minerální vody, a.s.:

5. Preferujete Mattoni:

6. Z Mattoni - přírodní preferujete:

7. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Mattoni - přírodní?

8. Z Mattoni- ochucená perlivá preferujete:

9. Máte návrh na novou příchuť Mattoni - ochucené perlivé?

11. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Mattoni - ochucená perlivá?

12. Z Mattoni - ochucená neperlivá preferujete:

13. Máte návrh na novou příchuť Mattoni - ochucená neperlivá:

15. Změnil/a byste barvu PET lahve Mattoni:

18. Znáte některou z reklam na Mattoni:

19. Cena Mattoni neperlivé 1,5 litru se pohybuje přibližně od 12,90 Kč do 13,90 Kč. Zdá se Vám:

22. Nižší cenu Mattoni neperlivé 1,5 litru bych si představoval/a:

24. Dostupnost produktů Mattoni mi připadá:

27. Znáte produkt Aquila od firmy Karlovarské minerální vody, a.s.:

28. Preferujete Aquilu:

29. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Aquila - první voda:

30. Z Aquila - aqualinea přírodní preferujete:

31. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Aquila - aqualinea přírodní:

32. U Aquily - aquabeauty preferujete příchuť:

33. Máte návrh na novou příchuť Aquila - aquabeauty:

35. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Aquila – aquabeauty:

36. U Aquily - tea.m čaj preferujete příchuť:

37. Máte návrh na novou příchuť Aquila - tea.m čaj:

39. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Aquila - tea.m čaj:

40. Změnil/a byste barvu PET lahve Aquila:

43. Znáte některou z reklam na Aquilu:

44. Cena Aquily neperlivé 1,5 litru se pohybuje přibližně od 10,90 Kč do 11,90 Kč. Zdá se Vám:

47. Nižší cenu Aquila neperlivá 1,5 litru bych si představoval/a:

49. Dostupnost produktů Aquila mi připadá:

52. Znáte produkt Magnesia od firmy Karlovarské minerální vody, a.s.:

53. Preferujete Magnesii:

54. Z Magnesie - přírodní preferujete:

55. Jakou velikost PET lahví preferujete u produktů Magnesia – přírodní:

56. Z Magnesie - ochucená preferujete příchuť:

57. Máte návrh na novou příchuť Magnesie – ochucené:

59. Změnil/a byste barvu PET lahve Magnesia:

62. Znáte některou z reklam na Magnesii:

63. Cena Magnesie neperlivé 1,5 litru se pohybuje přibližně od 14,90 Kč do 15,90 Kč. Zdá se Vám:

66. Nižší cenu Magnesia neperlivá 1,5 litru bych si představoval/a:

68. Dostupnost produktů Magnesia mi připadá:

71. Znáte produkt Granini od firmy Karlovarské minerální vody, a.s.:

72. Znáte produkt Yo od firmy Karlovarské minerální vody, a.s.:

73. Znáte produkt Bimboo od firmy Karlovarské minerální vody, a.s.:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Knechtlová, T.Oblibená Karlovarská minerální voda (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://karlovarska-mineralni-voda.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.