Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Katalog cestovní kanceláře

Katalog cestovní kanceláře

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Přikryl
Šetření:22. 03. 2012 - 27. 03. 2012
Počet respondentů:76
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.07
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

jsem studentem Vysoké školy obchodní a hotelové v Brně a vytvářím bakalářskou práci na téma Katalog cestovní kanceláře - (hledání pozitiv a negativ; nalézání řešení). Proto prosím o vyplnění dotazníku. Za vyplnění a strávený čas u tohoto dotazníku Vám moc děkuji.

 

Martin Přikryl
 

Odpovědi respondentů

1. Jak významnou roli u Vás hraje katalog při nákupu produktu u cestovní kanceláře?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [zájezd si vybírám především v katalozích CKotázka č. 2, je mi spíše pomocníkem při výběru; doplňující informaceotázka č. 2, upřednostňuji spíše osobní prodejotázka č. 2, využívám raději různé letáky, brožurkyotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je mi spíše pomocníkem při výběru; doplňující informace4660,53 %60,53 %  
zájezd si vybírám především v katalozích CK2127,63 %27,63 %  
upřednostňuji spíše osobní prodej67,89 %7,89 %  
využívám raději různé letáky, brožurky33,95 %3,95 %  

Graf

2. Co by podle Vás mělo být především v katalogu cestovní kanceláře, co Vás nejprve zaujme?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
detailní popis destinace, detailní popis zájezdu3850 %50 %  
viditelná cena, konečná cena s DPH1925 %25 %  
kvalitní obrázky destinace1722,37 %22,37 %  
Všechny tři údaje jsou důležité11,32 %1,32 %  
odpovídající obrázky ubytování a destinace, popřídě stručná charakteristika cesty11,32 %1,32 %  

Graf

3. Je pro Vás důležitá formální stránka v katalogu? Tedy správná korektura textu, upravenost nebo přehlednost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5471,05 %71,05 %  
spíše ano1823,68 %23,68 %  
spíše ne45,26 %5,26 %  

Graf

4. Je pro Vás důležité, zda cestovní kancelář je vlastníkem katalogu? Například s cestovní kanceláří bez katalogu bych necestoval.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obejdu se bez něj, ale raději cestuji s CK co katalog vlastní4356,58 %56,58 %  
ano, velmi důležité1823,68 %23,68 %  
nepotřebuji, aby cestovní kancelář vlastnila katalog1519,74 %19,74 %  

Graf

5. Jsou pro Vás důležité v úvodu katalogu informace o cestovní kanceláři? Například jak dlouho působí na trhu, na které destinace se zaměřuje a podobně.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6281,58 %81,58 %  
ne1418,42 %18,42 %  

Graf

6. Líbilo by se Vám začlenění inovativních a zjednodušujících prvků do katalogu cestovní kanceláře? Například pro snadnější vyhledávání QR codes na obalu katalogu.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3647,37 %47,37 %  
nevím3343,42 %43,42 %  
ne79,21 %9,21 %  

Graf

7. Zaujala Vás počáteční strana katalogu KM Travel? (odkaz k prohlédnutí: http://www.floowie.com/cs/cti/km-travel-2012/#/zvacseni/1/

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4356,58 %56,58 %  
ne3343,42 %43,42 %  

Graf

8. Líbí se Vám barevné rozčlenění destinací v katalogu cestovní kanceláře KM Travel? Především z psychologického hlediska hraje u Vás důležitou roli?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5369,74 %69,74 %  
ne2330,26 %30,26 %  

Graf

9. Když se podíváte na jakýkoliv zájezd v nabídce KM Travel, zaujme Vás? Nebo Vám něco chybí? (Odkaz na náhodný zájezd: http://www.floowie.com/cs/cti/km-travel-2012/#/strana/68/

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6281,58 %81,58 %  
ne1418,42 %18,42 %  

Graf

10. V případě, že jste odpověděli na předchozí otázku záporně. Tak co vám vadí? Popřípadě chybí?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chybí mi tam cena. Nelíbí se mi, když ji člověk musí dohledávat někde vzadu v katalogu, případně v nějakém dalším.120 %1,32 %  
chybí mi originálnější prvek, tento katalog zapadne v hromadě dalších, úplně stejně organizovaných120 %1,32 %  
chybí cena zájezdu120 %1,32 %  
cena.120 %1,32 %  
Chyběla mi tam cena.120 %1,32 %  

Graf

11. Ohodnoťte katalog KM Travel jako celek. Jako ve škole.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný4052,63 %52,63 %  
dobrý2330,26 %30,26 %  
výborný810,53 %10,53 %  
dostatečný56,58 %6,58 %  

Graf

12. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4255,26 %55,26 %  
muž3444,74 %44,74 %  

Graf

13. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 let6686,84 %86,84 %  
26 - 35 let911,84 %11,84 %  
36 - 50 let11,32 %1,32 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak významnou roli u Vás hraje katalog při nákupu produktu u cestovní kanceláře?

2. Co by podle Vás mělo být především v katalogu cestovní kanceláře, co Vás nejprve zaujme?

3. Je pro Vás důležitá formální stránka v katalogu? Tedy správná korektura textu, upravenost nebo přehlednost.

4. Je pro Vás důležité, zda cestovní kancelář je vlastníkem katalogu? Například s cestovní kanceláří bez katalogu bych necestoval.

5. Jsou pro Vás důležité v úvodu katalogu informace o cestovní kanceláři? Například jak dlouho působí na trhu, na které destinace se zaměřuje a podobně.

6. Líbilo by se Vám začlenění inovativních a zjednodušujících prvků do katalogu cestovní kanceláře? Například pro snadnější vyhledávání QR codes na obalu katalogu.

7. Zaujala Vás počáteční strana katalogu KM Travel? (odkaz k prohlédnutí: http://www.floowie.com/cs/cti/km-travel-2012/#/zvacseni/1/

8. Líbí se Vám barevné rozčlenění destinací v katalogu cestovní kanceláře KM Travel? Především z psychologického hlediska hraje u Vás důležitou roli?

9. Když se podíváte na jakýkoliv zájezd v nabídce KM Travel, zaujme Vás? Nebo Vám něco chybí? (Odkaz na náhodný zájezd: http://www.floowie.com/cs/cti/km-travel-2012/#/strana/68/

11. Ohodnoťte katalog KM Travel jako celek. Jako ve škole.

12. Vaše pohlaví?

13. Váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak významnou roli u Vás hraje katalog při nákupu produktu u cestovní kanceláře?

2. Co by podle Vás mělo být především v katalogu cestovní kanceláře, co Vás nejprve zaujme?

3. Je pro Vás důležitá formální stránka v katalogu? Tedy správná korektura textu, upravenost nebo přehlednost.

4. Je pro Vás důležité, zda cestovní kancelář je vlastníkem katalogu? Například s cestovní kanceláří bez katalogu bych necestoval.

5. Jsou pro Vás důležité v úvodu katalogu informace o cestovní kanceláři? Například jak dlouho působí na trhu, na které destinace se zaměřuje a podobně.

6. Líbilo by se Vám začlenění inovativních a zjednodušujících prvků do katalogu cestovní kanceláře? Například pro snadnější vyhledávání QR codes na obalu katalogu.

7. Zaujala Vás počáteční strana katalogu KM Travel? (odkaz k prohlédnutí: http://www.floowie.com/cs/cti/km-travel-2012/#/zvacseni/1/

8. Líbí se Vám barevné rozčlenění destinací v katalogu cestovní kanceláře KM Travel? Především z psychologického hlediska hraje u Vás důležitou roli?

9. Když se podíváte na jakýkoliv zájezd v nabídce KM Travel, zaujme Vás? Nebo Vám něco chybí? (Odkaz na náhodný zájezd: http://www.floowie.com/cs/cti/km-travel-2012/#/strana/68/

11. Ohodnoťte katalog KM Travel jako celek. Jako ve škole.

12. Vaše pohlaví?

13. Váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Přikryl, M.Katalog cestovní kanceláře (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://katalog-cestovni-kancelare.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.