Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kde nakupujete?

Kde nakupujete?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:libor libor
Šetření:02. 01. 2017 - 09. 01. 2017
Počet respondentů:43
Počet otázek (max/průměr):6 / 5.81
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Průzkum slouží ke studijním účelům. Děkuji za jeho vyplnění. 

Odpovědi respondentů

1. Kde hledáte produkty a služby?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet3480,95 %79,07 %  
Obchodní domy3378,57 %76,74 %  
Jinde819,05 %18,6 %  

Graf

2. Podle čeho se při nákupu rozhodujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internetové recenze3274,42 %74,42 %  
Rady přátel2865,12 %65,12 %  
Podle výrobce2353,49 %53,49 %  

Graf

3. Podle čeho se rozhodujete, kde a od koho tyto produkty koupit?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena3990,7 %90,7 %  
Kvalita3376,74 %76,74 %  
Dostupnost2046,51 %46,51 %  
Množství12,33 %2,33 %  

Graf

4. Kde hledáte informace o těchto produktech?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet3992,86 %90,7 %  
Rady přátel2354,76 %53,49 %  
Informace od prodejce1842,86 %41,86 %  
Informace od výrobce1330,95 %30,23 %  

Graf

5. Koho se ptáte na názor ohledně těchto produktů?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přátel3177,5 %72,09 %  
Internetové recenze2562,5 %58,14 %  
Internetové diskuse1537,5 %34,88 %  
Prodejce1230 %27,91 %  
Ostatních kupujících717,5 %16,28 %  

Graf

6. Kde si myslíte že je dobrý prostor k propagaci a inzerci?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet3587,5 %81,4 %  
Televize, Rádio, Noviny...410 %9,3 %  
Billboardy12,5 %2,33 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Koho se ptáte na názor ohledně těchto produktů?

  • odpověď Internetové recenze:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internetové diskuse na otázku 5. Koho se ptáte na názor ohledně těchto produktů?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kde hledáte produkty a služby?

2. Podle čeho se při nákupu rozhodujete?

3. Podle čeho se rozhodujete, kde a od koho tyto produkty koupit?

4. Kde hledáte informace o těchto produktech?

5. Koho se ptáte na názor ohledně těchto produktů?

6. Kde si myslíte že je dobrý prostor k propagaci a inzerci?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kde hledáte produkty a služby?

2. Podle čeho se při nákupu rozhodujete?

3. Podle čeho se rozhodujete, kde a od koho tyto produkty koupit?

4. Kde hledáte informace o těchto produktech?

5. Koho se ptáte na názor ohledně těchto produktů?

6. Kde si myslíte že je dobrý prostor k propagaci a inzerci?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

libor, l.Kde nakupujete? (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://kde-a-jak-nakupujete.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.