Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup dětského oblečení přes internet

Nákup dětského oblečení přes internet

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Letalova
Šetření:05. 06. 2015 - 30. 06. 2015
Počet respondentů:109
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

věnujte prosím několik minut svého času vyplnění následujícího dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Kde převážně nakupujete dětské oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V kamenných obchodech4541,28 %41,28 %  
Na internetu3834,86 %34,86 %  
V second-handech1715,6 %15,6 %  
Dostávám od přátel76,42 %6,42 %  
Detaky bazarek10,92 %0,92 %  
kupuji od jinych maminek,dostavam od pribuznych10,92 %0,92 %  
Objednáním z katalogu10,92 %0,92 %  

Graf

2. Na kterých internetových stránkách nakupujete dětské oblečení nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Soukromé skupiny na facebooku3229,36 %29,36 %  
www.mimibazar.cz2724,77 %24,77 %  
www.aukro.cz1614,68 %14,68 %  
www.bazos.cz65,5 %5,5 %  
modrykonik.cz32,75 %2,75 %  
nenakupuji21,83 %1,83 %  
Nekupuji pres internet10,92 %0,92 %  
Skibi.cz10,92 %0,92 %  
Sam 7310,92 %0,92 %  
prodeti.cz, známá v USA10,92 %0,92 %  
využívám několik e-shopů patřících ke kamenným obchodům v našem městě10,92 %0,92 %  
bonprix.cz10,92 %0,92 %  
majkashop.cz10,92 %0,92 %  
www.modrykonik.cz10,92 %0,92 %  
nenakupuji na internetu oblečení10,92 %0,92 %  
Nenakupuji na internetu10,92 %0,92 %  
next10,92 %0,92 %  
oblečení nikde10,92 %0,92 %  
feedo.cz, wegababy, next, bambino italiano10,92 %0,92 %  
www.laclik.cz10,92 %0,92 %  
www.welovefrugi.com10,92 %0,92 %  
Coolbaby10,92 %0,92 %  
www.sbazar.cz10,92 %0,92 %  
v sekáči nebo od Léni10,92 %0,92 %  
Nikde, číslování pokaždé jinak, nutno vyzkoušet 10,92 %0,92 %  
žádné10,92 %0,92 %  
Modrykonik10,92 %0,92 %  
zatím jsem nevyužila10,92 %0,92 %  
www.sportsdirect.com10,92 %0,92 %  

Graf

3. Dětské oblečení kupujete nové nebo použité?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Převážně použité, občas nové5449,54 %49,54 %  
Převážně nové, občas použité3027,52 %27,52 %  
Pouze nové2321,1 %21,1 %  
Pouze použité21,83 %1,83 %  

Graf

4. Jaké dětské oblečení byste nikdy nekoupil / nekoupila přes internet použité?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spodní prádlo7266,06 %66,06 %  
Obuv3733,94 %33,94 %  
Nic, vše pouze nové1614,68 %14,68 %  
Klidně všechno1110,09 %10,09 %  
Oblečení pro dítě do 1 roku65,5 %5,5 %  
ponožky10,92 %0,92 %  
boty se snažíme nove jen na odrážedlo a pisek starsi10,92 %0,92 %  

Graf

5. Jakou metodou obvykle platíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bezhotovostním převodem5752,78 %52,29 %  
Hotově při převzetí4945,37 %44,95 %  
Platební kartou2220,37 %20,18 %  
Kreditní kartou (online)1110,19 %10,09 %  
přes Pay Pal65,56 %5,5 %  
na dobirku10,93 %0,92 %  
Dobírkou10,93 %0,92 %  

Graf

6. Kolikrát za posledních 6 měsíců jste nakoupil / nakoupila dětské oblečení online (přes internet)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-5x4238,53 %38,53 %  
0x3229,36 %29,36 %  
5-10x1816,51 %16,51 %  
více než 101715,6 %15,6 %  

Graf

7. Jste žena / muž?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10293,58 %93,58 %  
Muž76,42 %6,42 %  

Graf

8. Jste nyní zaměstnán / zaměstnána, studující nebo na mateřské či rodičovské dovolené?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnaný / zaměstnaná4440,37 %40,37 %  
Na mateřské či rodičovské dovolené poprvé2422,02 %22,02 %  
Na mateřské či rodičovské dovolené opakovaně2321,1 %21,1 %  
Student109,17 %9,17 %  
Nyní nezaměstnaný / nezaměstnaná87,34 %7,34 %  

Graf

9. Uveďte prosím váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31 - 40 let5045,87 %45,87 %  
21 - 30 let4238,53 %38,53 %  
41 - 50 let1211,01 %11,01 %  
do 20 let32,75 %2,75 %  
více než 51 let21,83 %1,83 %  

Graf

10. Uveďte prosím nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gymnázium / Střední odborná škola / Střední odborné učiliště6055,05 %55,05 %  
Vysoká škola3733,94 %33,94 %  
Základní škola76,42 %6,42 %  
Vyšší odborná škola54,59 %4,59 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Kde převážně nakupujete dětské oblečení?

  • odpověď V kamenných obchodech:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nic, vše pouze nové na otázku 4. Jaké dětské oblečení byste nikdy nekoupil / nekoupila přes internet použité?

3. Dětské oblečení kupujete nové nebo použité?

  • odpověď Pouze nové:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nic, vše pouze nové na otázku 4. Jaké dětské oblečení byste nikdy nekoupil / nekoupila přes internet použité?
  • odpověď Převážně použité, občas nové:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi V second-handech na otázku 1. Kde převážně nakupujete dětské oblečení?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kde převážně nakupujete dětské oblečení?

2. Na kterých internetových stránkách nakupujete dětské oblečení nejčastěji?

3. Dětské oblečení kupujete nové nebo použité?

4. Jaké dětské oblečení byste nikdy nekoupil / nekoupila přes internet použité?

5. Jakou metodou obvykle platíte?

6. Kolikrát za posledních 6 měsíců jste nakoupil / nakoupila dětské oblečení online (přes internet)?

7. Jste žena / muž?

8. Jste nyní zaměstnán / zaměstnána, studující nebo na mateřské či rodičovské dovolené?

9. Uveďte prosím váš věk:

10. Uveďte prosím nejvyšší dosažené vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kde převážně nakupujete dětské oblečení?

2. Na kterých internetových stránkách nakupujete dětské oblečení nejčastěji?

3. Dětské oblečení kupujete nové nebo použité?

4. Jaké dětské oblečení byste nikdy nekoupil / nekoupila přes internet použité?

5. Jakou metodou obvykle platíte?

6. Kolikrát za posledních 6 měsíců jste nakoupil / nakoupila dětské oblečení online (přes internet)?

7. Jste žena / muž?

8. Jste nyní zaměstnán / zaměstnána, studující nebo na mateřské či rodičovské dovolené?

9. Uveďte prosím váš věk:

10. Uveďte prosím nejvyšší dosažené vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Letalova, L.Nákup dětského oblečení přes internet (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://kde-prevazne-nakupujete-dets.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.