Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kdo, co, proč a jak často nakupuje na slevových serverech?

Kdo, co, proč a jak často nakupuje na slevových serverech?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Daniel Nedvídek
Šetření:22. 11. 2010 - 10. 12. 2010
Počet respondentů:48
Počet otázek (max/průměr):16 / 14.1
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:57,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,


rád bych Vás poprosil o vyplnění krátkého dotazníku, který Vám zabere pouze pár minut.
Dotazník bude součástí mé bakalářské práce a jeho cílem je zjistit, mimo jiné, kdo, proč, jak často... využívá nabídek na slevových serverech. Jaké mají lidi zkušenosti, připomínky a jak jsou spokojeni s tímto druhem prodeje.

Předem mockrát děkuji.

 

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3062,5 %62,5 %  
muž1837,5 %37,5 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 303879,17 %79,17 %  
méně než 2048,33 %8,33 %  
31 - 4048,33 %8,33 %  
51 - 6012,08 %2,08 %  
41 - 5012,08 %2,08 %  

Graf

3. V jakém kraji ČR bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha2347,92 %47,92 %  
Středočeském918,75 %18,75 %  
Jihomoravském714,58 %14,58 %  
Pardubickém24,17 %4,17 %  
Jihočeském24,17 %4,17 %  
Vysočině24,17 %4,17 %  
Moravskoslezském24,17 %4,17 %  
Ústeckém12,08 %2,08 %  

Graf

4. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5000 Kč1226,09 %25 %  
10001 - 20000 Kč1226,09 %25 %  
20001 - 30000 Kč1123,91 %22,92 %  
5000 - 10000 Kč919,57 %18,75 %  
30001 - 40000 Kč24,35 %4,17 %  

Graf

5. Kolikrát jste na nějakém slevovém serveru nakupoval(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 21429,17 %29,17 %  
3 - 41327,08 %27,08 %  
0918,75 %18,75 %  
5 - 6714,58 %14,58 %  
7 - 836,25 %6,25 %  
více než 1024,17 %4,17 %  

Graf

6. Jak sledujete slevové akce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sleduji www strany, kde jsou nabídky serverů pohromadě1939,58 %39,58 %  
sleduji více serverů1735,42 %35,42 %  
nesleduji, pouze se řídim doporučeními přátel714,58 %14,58 %  
sleduji jeden server36,25 %6,25 %  
kombinace b, c12,08 %2,08 %  
sleduji server, který shrnuje ostatní slev.servery12,08 %2,08 %  

Graf

7. Z jakého oboru Vás zajímají nabídky nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
gastronomie3981,25 %81,25 %  
zboží2347,92 %47,92 %  
relaxace2245,83 %45,83 %  
sport2041,67 %41,67 %  
zážitky1633,33 %33,33 %  
kosmetika1020,83 %20,83 %  
ubytování714,58 %14,58 %  

Graf

8. Proč na slevových serverech nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chtěl(a) jsem produkt vyzkoušet, když byl za rozumnou cenu2960,42 %60,42 %  
stejnak bych danou věc kupoval(a), tak proč ne levněji2041,67 %41,67 %  
protože voucher daruji k nějaké příležitosti1735,42 %35,42 %  
protože se může voucher časem hodit918,75 %18,75 %  
protože se taková nabídka neodmítá816,67 %16,67 %  
nenakupuju12,08 %2,08 %  
můžu si častěji dopřát příjemné věci (večeře)12,08 %2,08 %  
nenakupuji, umím levně nakoupit i bez nich12,08 %2,08 %  
jestě jsem nekupovala12,08 %2,08 %  
zatím ne, viz. výše12,08 %2,08 %  

Graf

9. Vrátili jste se někdy (vrátíte se) po využití slevy a zaplatili plnou cenu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1634,04 %33,33 %  
nevím1021,28 %20,83 %  
ano817,02 %16,67 %  
mám to v plánu714,89 %14,58 %  
radši si koupím slevu zase jinde612,77 %12,5 %  

Graf

10. Uvažujete opět o nákupu nějakého voucheru na slevových serverech?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4083,33 %83,33 %  
ne510,42 %10,42 %  
nevím36,25 %6,25 %  

Graf

11. Jste spokojeni se službami slevových serverů?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3880,85 %79,17 %  
nevím612,77 %12,5 %  
ne36,38 %6,25 %  

Graf

12. Měli jste někdy problémy se slevovým serverem či využitím voucheru? Případně jaké?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4187,23 %85,42 %  
ano510,64 %10,42 %  
nedostupnost nabízeného zboží12,13 %2,08 %  

Graf

13. Koupili jste si někdy slevový voucher a pak ho nezaplatili?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4185,42 %85,42 %  
ano612,5 %12,5 %  
nevím12,08 %2,08 %  

Graf

14. Kolikrát?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1228,57 %4,17 %  
cca 3114,29 %2,08 %  
3114,29 %2,08 %  
tři114,29 %2,08 %  
0114,29 %2,08 %  
0x114,29 %2,08 %  

Graf

15. Řídíte se počtem již prodaných kusů?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na tom mi nezáleží3272,73 %66,67 %  
ano, nakupuji především, když je již hodně voucherů prodáno613,64 %12,5 %  
ano, nenakupuji především, když je již hodně voucherů prodáno49,09 %8,33 %  
ano, nenakupuji, když je málo voucherů prodáno24,55 %4,17 %  

Graf

16. Pokud máte nějakou myšlenku, kterou byste chtěli zmínit, prosím napište zde.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

69

díky slevovým serverům lidi nakupují i to co by normálně nekoupili. jen proto, že je to za výhodnější cenu oproti původní, viz. nahoře "taková nabídka se neodmítá". moji spolubydlící jsou na tom skoro už závislí :) ...to máš jako psychologickou vsuvku do bakalářky :) jo a jedna známá mi řikala, že taky rozjížděj nějakej podobnej slevovej server a ona tam funguje jako ta, co chodí do firem a domlouvá s nima ty konkrétní slevy. tak se s kamarádem fotografem dohodli, že on na svym webu zvýší ceny služeb o půlku a pak je dá na ten server v původní částce. vydřiduši sou to:)

mnohé slevy nejsou vlastně slevy, člověk musí nabídku pořádně prozkoumat, aby neprodělal. nelze se spoléhat na nabídku, musí se člověk spoléhat na vlastní rozum.

Některé věci (akce) bych se slevou rozhodně nekoupila (jako např. dermatologická ošetření, bělení zubů apod.). Myslím si, že společnosti, které mají zapotřebí tyto slevové akce neposkytují dostatečně kvalitní služby a proto jsou nuceny nabízet přes tyto servery.

Většinou nakupuji, když je opravdu výrazná sleva (např. 70 %), ale hlavně hledím na výslednou cenu. I když je něco zlevněno o více než polovinu, ale stojí to více, než bych byla ochotna zaplatit (řekněme nad 500 Kč), tak koupi odolám :)

Zajímali by mne výsledky tohoto dotazníku. Byl bych velice vděčný za jejich zaslání na lukas@rippl.cz

Zajímalo by mě co jsi myslíte o současném stavu tolika konkurentů na trhu. martina@otcenas.eu

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Nedvídek, D.Kdo, co, proč a jak často nakupuje na slevových serverech? (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://kdo-co-proc-a-jak-ca.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.