Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kdo, co, proč a jak často nakupuje na slevových serverech?
Kdo, co, proč a jak často nakupuje na slevových serverech?
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Daniel Nedvídek |
---|---|
Šetření: | 22. 11. 2010 - 10. 12. 2010 |
Počet respondentů: | 48 |
Počet otázek (max/průměr): | 16 / 14.1 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 57,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:35 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
rád bych Vás poprosil o vyplnění krátkého dotazníku, který Vám zabere pouze pár minut.
Dotazník bude součástí mé bakalářské práce a jeho cílem je zjistit, mimo jiné, kdo, proč, jak často... využívá nabídek na slevových serverech. Jaké mají lidi zkušenosti, připomínky a jak jsou spokojeni s tímto druhem prodeje.
Předem mockrát děkuji.
Odpovědi respondentů
1. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 30 | 62,5 % | 62,5 % |
muž | 18 | 37,5 % | 37,5 % |
2. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 30 | 38 | 79,17 % | 79,17 % |
méně než 20 | 4 | 8,33 % | 8,33 % |
31 - 40 | 4 | 8,33 % | 8,33 % |
51 - 60 | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
41 - 50 | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
3. V jakém kraji ČR bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Praha | 23 | 47,92 % | 47,92 % |
Středočeském | 9 | 18,75 % | 18,75 % |
Jihomoravském | 7 | 14,58 % | 14,58 % |
Pardubickém | 2 | 4,17 % | 4,17 % |
Jihočeském | 2 | 4,17 % | 4,17 % |
Vysočině | 2 | 4,17 % | 4,17 % |
Moravskoslezském | 2 | 4,17 % | 4,17 % |
Ústeckém | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
4. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 5000 Kč | 12 | 26,09 % | 25 % |
10001 - 20000 Kč | 12 | 26,09 % | 25 % |
20001 - 30000 Kč | 11 | 23,91 % | 22,92 % |
5000 - 10000 Kč | 9 | 19,57 % | 18,75 % |
30001 - 40000 Kč | 2 | 4,35 % | 4,17 % |
5. Kolikrát jste na nějakém slevovém serveru nakupoval(a)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 - 2 | 14 | 29,17 % | 29,17 % |
3 - 4 | 13 | 27,08 % | 27,08 % |
0 | 9 | 18,75 % | 18,75 % |
5 - 6 | 7 | 14,58 % | 14,58 % |
7 - 8 | 3 | 6,25 % | 6,25 % |
více než 10 | 2 | 4,17 % | 4,17 % |
6. Jak sledujete slevové akce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
sleduji www strany, kde jsou nabídky serverů pohromadě | 19 | 39,58 % | 39,58 % |
sleduji více serverů | 17 | 35,42 % | 35,42 % |
nesleduji, pouze se řídim doporučeními přátel | 7 | 14,58 % | 14,58 % |
sleduji jeden server | 3 | 6,25 % | 6,25 % |
kombinace b, c | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
sleduji server, který shrnuje ostatní slev.servery | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
7. Z jakého oboru Vás zajímají nabídky nejvíce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
gastronomie | 39 | 81,25 % | 81,25 % |
zboží | 23 | 47,92 % | 47,92 % |
relaxace | 22 | 45,83 % | 45,83 % |
sport | 20 | 41,67 % | 41,67 % |
zážitky | 16 | 33,33 % | 33,33 % |
kosmetika | 10 | 20,83 % | 20,83 % |
ubytování | 7 | 14,58 % | 14,58 % |
8. Proč na slevových serverech nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chtěl(a) jsem produkt vyzkoušet, když byl za rozumnou cenu | 29 | 60,42 % | 60,42 % |
stejnak bych danou věc kupoval(a), tak proč ne levněji | 20 | 41,67 % | 41,67 % |
protože voucher daruji k nějaké příležitosti | 17 | 35,42 % | 35,42 % |
protože se může voucher časem hodit | 9 | 18,75 % | 18,75 % |
protože se taková nabídka neodmítá | 8 | 16,67 % | 16,67 % |
nenakupuju | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
můžu si častěji dopřát příjemné věci (večeře) | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
nenakupuji, umím levně nakoupit i bez nich | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
jestě jsem nekupovala | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
zatím ne, viz. výše | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
9. Vrátili jste se někdy (vrátíte se) po využití slevy a zaplatili plnou cenu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 16 | 34,04 % | 33,33 % |
nevím | 10 | 21,28 % | 20,83 % |
ano | 8 | 17,02 % | 16,67 % |
mám to v plánu | 7 | 14,89 % | 14,58 % |
radši si koupím slevu zase jinde | 6 | 12,77 % | 12,5 % |
10. Uvažujete opět o nákupu nějakého voucheru na slevových serverech?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 40 | 83,33 % | 83,33 % |
ne | 5 | 10,42 % | 10,42 % |
nevím | 3 | 6,25 % | 6,25 % |
11. Jste spokojeni se službami slevových serverů?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 38 | 80,85 % | 79,17 % |
nevím | 6 | 12,77 % | 12,5 % |
ne | 3 | 6,38 % | 6,25 % |
12. Měli jste někdy problémy se slevovým serverem či využitím voucheru? Případně jaké?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 41 | 87,23 % | 85,42 % |
ano | 5 | 10,64 % | 10,42 % |
nedostupnost nabízeného zboží | 1 | 2,13 % | 2,08 % |
13. Koupili jste si někdy slevový voucher a pak ho nezaplatili?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 41 | 85,42 % | 85,42 % |
ano | 6 | 12,5 % | 12,5 % |
nevím | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
14. Kolikrát?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 2 | 28,57 % | 4,17 % |
cca 3 | 1 | 14,29 % | 2,08 % |
3 | 1 | 14,29 % | 2,08 % |
tři | 1 | 14,29 % | 2,08 % |
0 | 1 | 14,29 % | 2,08 % |
0x | 1 | 14,29 % | 2,08 % |
15. Řídíte se počtem již prodaných kusů?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
na tom mi nezáleží | 32 | 72,73 % | 66,67 % |
ano, nakupuji především, když je již hodně voucherů prodáno | 6 | 13,64 % | 12,5 % |
ano, nenakupuji především, když je již hodně voucherů prodáno | 4 | 9,09 % | 8,33 % |
ano, nenakupuji, když je málo voucherů prodáno | 2 | 4,55 % | 4,17 % |
16. Pokud máte nějakou myšlenku, kterou byste chtěli zmínit, prosím napište zde.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
69
díky slevovým serverům lidi nakupují i to co by normálně nekoupili. jen proto, že je to za výhodnější cenu oproti původní, viz. nahoře "taková nabídka se neodmítá". moji spolubydlící jsou na tom skoro už závislí :) ...to máš jako psychologickou vsuvku do bakalářky :) jo a jedna známá mi řikala, že taky rozjížděj nějakej podobnej slevovej server a ona tam funguje jako ta, co chodí do firem a domlouvá s nima ty konkrétní slevy. tak se s kamarádem fotografem dohodli, že on na svym webu zvýší ceny služeb o půlku a pak je dá na ten server v původní částce. vydřiduši sou to:)
mnohé slevy nejsou vlastně slevy, člověk musí nabídku pořádně prozkoumat, aby neprodělal. nelze se spoléhat na nabídku, musí se člověk spoléhat na vlastní rozum.
Některé věci (akce) bych se slevou rozhodně nekoupila (jako např. dermatologická ošetření, bělení zubů apod.). Myslím si, že společnosti, které mají zapotřebí tyto slevové akce neposkytují dostatečně kvalitní služby a proto jsou nuceny nabízet přes tyto servery.
Většinou nakupuji, když je opravdu výrazná sleva (např. 70 %), ale hlavně hledím na výslednou cenu. I když je něco zlevněno o více než polovinu, ale stojí to více, než bych byla ochotna zaplatit (řekněme nad 500 Kč), tak koupi odolám :)
Zajímali by mne výsledky tohoto dotazníku. Byl bych velice vděčný za jejich zaslání na lukas@rippl.cz
Zajímalo by mě co jsi myslíte o současném stavu tolika konkurentů na trhu. martina@otcenas.eu
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.