Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsme studenti 5. ročníku Provozně ekonomické fakulty ČZU a rádi bychom Vás požádali o vyplnění tohoto dotazníku. Jeho cílem je zjistit, jak hodnotíte úroveň služeb u vybraných fast foodových restaurací. Výsledky výzkumu budou použity pro semestrální práci z předmětu Marketingové řízení. Dotazník obsahuje 9 otázek. Jejich vyplnění Vám zabere max. 3 min.
Děkujeme za Váš čas při vyplňování tohoto dotazníku.
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Dotazník je anonymní a nejsou v něm vyžadovány citlivé osobní informace.
Odpovědi respondentů
1. Využíváte služeb restaurací rychlého občerstvení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
287
90,54 %
90,54 %
ne
30
9,46 %
9,46 %
2. Jakou z těchto restaurací rychlého občerstvení preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [McDonald´s → otázka č. 3, KFC → otázka č. 3, jinou → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
McDonald´s
162
56,45 %
51,1 %
KFC
100
34,84 %
31,55 %
jinou
25
8,71 %
7,89 %
3. Proč navštěvujete právě tuto restauraci? (Zvolte max. 3 odpovědi)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
rozsah a pestrost nabídky produktů
129
49,24 %
40,69 %
jiné důvody
99
37,79 %
31,23 %
nachází se blízko mého pracoviště, domu, školy atd.
79
30,15 %
24,92 %
rychlá obsluha
67
25,57 %
21,14 %
možnost vzít si jídlo s sebou
58
22,14 %
18,3 %
nízké ceny
43
16,41 %
13,56 %
značka a image společnosti
29
11,07 %
9,15 %
lepší otevírací doba
22
8,4 %
6,94 %
4. Jak často navštěvujete fast food?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1 – 2 x za měsíc
124
47,33 %
39,12 %
méně než 1 – 2 x za měsíc
66
25,19 %
20,82 %
1 x za týden
61
23,28 %
19,24 %
2 - 5 x týdně
9
3,44 %
2,84 %
každý den
2
0,76 %
0,63 %
5. Jak hodnotíte níže uvedené ukazatele? (1 – nejlepší, 5 – nejhorší)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Doprovodné služby (dětský koutek, wi-fi, venkovní posezení, parkoviště atd.)
2.385
0.993
Rychlost obsluhy
1.908
0.64
Vstřícnost personálu
2.034
0.751
Rychlosti vyhotovení objednávky
1.912
0.607
Prostředí restaurace
2.5
1.036
6. Z jakých zdrojů se dovídáte o nových produktech a akčních nabídkách Vámi preferovaného fast foodu? (Zvolte max. 3 odpovědi)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
TV spoty
134
51,15 %
42,27 %
reklama na internetu (bannery)
107
40,84 %
33,75 %
brožury a letáky
93
35,5 %
29,34 %
billboardy
92
35,11 %
29,02 %
denní tisk a jiná tištěná periodika
32
12,21 %
10,09 %
rozhlasové vysílání
3
1,15 %
0,95 %
7. Jak hodnotíte celkovou spokojenost s Vámi preferovaným fast foodem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spokojen/a
200
76,34 %
63,09 %
nevím
31
11,83 %
9,78 %
velmi spokojen/a
23
8,78 %
7,26 %
nespokojen/a
8
3,05 %
2,52 %
8. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
185
70,61 %
58,36 %
muž
77
29,39 %
24,29 %
9. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 – 26 let
190
72,52 %
59,94 %
27 – 35 let
31
11,83 %
9,78 %
16 – 19 let
28
10,69 %
8,83 %
36 – 59 let
12
4,58 %
3,79 %
7 – 15 let
1
0,38 %
0,32 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozsah nabídky produktů=4 na otázku 5. Jak hodnotíte níže uvedené ukazatele? (1 – nejlepší, 5 – nejhorší)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vstřícnost personálu=3 na otázku 5. Jak hodnotíte níže uvedené ukazatele? (1 – nejlepší, 5 – nejhorší)
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Využíváte služeb restaurací rychlého občerstvení?
2. Jakou z těchto restaurací rychlého občerstvení preferujete?
3. Proč navštěvujete právě tuto restauraci? (Zvolte max. 3 odpovědi)
4. Jak často navštěvujete fast food?
5. Jak hodnotíte níže uvedené ukazatele? (1 – nejlepší, 5 – nejhorší)
6. Z jakých zdrojů se dovídáte o nových produktech a akčních nabídkách Vámi preferovaného fast foodu? (Zvolte max. 3 odpovědi)
7. Jak hodnotíte celkovou spokojenost s Vámi preferovaným fast foodem?
8. Pohlaví
9. Věk
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Využíváte služeb restaurací rychlého občerstvení?
2. Jakou z těchto restaurací rychlého občerstvení preferujete?
3. Proč navštěvujete právě tuto restauraci? (Zvolte max. 3 odpovědi)
4. Jak často navštěvujete fast food?
5. Jak hodnotíte níže uvedené ukazatele? (1 – nejlepší, 5 – nejhorší)
6. Z jakých zdrojů se dovídáte o nových produktech a akčních nabídkách Vámi preferovaného fast foodu? (Zvolte max. 3 odpovědi)
7. Jak hodnotíte celkovou spokojenost s Vámi preferovaným fast foodem?
8. Pohlaví
9. Věk
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.