Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kdo vládne na trhu oken?

Kdo vládne na trhu oken?

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lilian Kubrová
Šetření:02. 11. 2011 - 30. 11. 2011
Počet respondentů:15
Počet otázek (max/průměr):14 / 12.67
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:40 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

jsem studentkou 5. ročníku Zemědělské univerzity fakulty provozně ekonomické. Tento dotazník je součástí mé diplomové práce, kde bych chtěla zmapovat situaci na trhu oken a marketingovou komunikaci daných značek oken. Dotazník je zcela anonymní a výsledné výstupy použiji pouze pro svou diplomovou práci.

Odpovědi respondentů

1. Zapište značky oken, které znáte. Zapište i ty, které znáte třeba jen podle jména.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

AZ okna otherm isotra slavona vekra macek ri okna

ela plast, svět oken

nevím

neznam

ondřejc

Otherm

Otherm, Vekra

Slovaktual, Vekra

Sulko, Svět oken, Eurookna Moravec, Vekra,

Vekra

vekra, hoco

Vekra, Otherm, Geus, Profifenster, Idealfenster, Petros

vekra, vorlíček-plast, hellaplast, RI okna, slovaktual

vekra,pks

velux

2. Zaznamenal(a) jste v posledním půlroce reklamu na nějakou značku oken?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne853,33 %53,33 %  
ano746,67 %46,67 %  

Graf

3. Napište, na jaké konkrétní značky oken jste v posledním půlroce zaznamenal(a) reklamu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Ivaplast

na řádnou

ne

nevim

nevzpomínám si

nic

okna Vekra

Otherm

Slovaktual, RI okna - billboard

Svět oken

vekra isotra

vekra

Vekra, Profifenster

Žádná

žádné

4. Označte všechny značky oken, které znáte. I ty, které znáte třeba jen podle jména.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vekra1173,33 %73,33 %  
Svět oken853,33 %53,33 %  
RI OKNA533,33 %33,33 %  
Otherm533,33 %33,33 %  
SULKO426,67 %26,67 %  
Slovaktual (OKNA.EU)320 %20 %  
Euro Jordán320 %20 %  
Okna Macek320 %20 %  
Slavona 16,67 %6,67 %  

Graf

5. Zkuste si vzpomenout, zda jste v posledním půlroce zaznamenal(a) reklamu na některou z následujících značek oken:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
RI OKNA640 %40 %  
SULKO 640 %40 %  
Slovaktual (OKNA.EU)320 %20 %  
Okna Macek213,33 %13,33 %  

Graf

6. Zaznamenal(a) jste v posledním půlroce reklamu na značku oken Vekra?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1066,67 %66,67 %  
Ano533,33 %33,33 %  

Graf

7. Napište prosím, co konkrétně Vám sdělila reklama na značku Vekra.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Nevzdpomínám si, byl to plakát

nic

střešní okna

střešní okna

že jsou lepší, než všechny ostatní

8. Kde všude jste se v posledním půlroce setkal(a) s reklamou na značku Vekra?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize480 %26,67 %  
Internetová reklama240 %13,33 %  
Informace o nabídce od členů rodiny, přátel nebo známých240 %13,33 %  
Billboardy a reklamní plochy u silnic240 %13,33 %  
Rádio 120 %6,67 %  
Noviny (i jejich přílohy a letáky v novinách)120 %6,67 %  
Časopisy (i letáky v časopisech)120 %6,67 %  
Články na internetu120 %6,67 %  
Plakáty na veřejných místech (v dopravních prostředcích apod.)120 %6,67 %  

Graf

9. Představte si, že byste přemýšleli o pořízení nových oken. Uvažoval(a) byste POUZE NA ZÁKLADĚ REKLAMY na značku Vekra, kterou jste viděl(a), oslovit tuto značku svou poptávkou? Zkuste odpovědět bez toho, abyste bral(a) v úvahu své zkušenosti se značkou Vekra.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rozhodně ne853,33 %53,33 %  
Spíše ne426,67 %26,67 %  
Spíše ano320 %20 %  

Graf

10. Představte si, že řešíte nákup zboží nebo služeb, které v domácnosti dlouhodobě využíváte. Který z uvedených zdrojů informací Vás osobně nejvíce motivuje, abyste oslovil(a) konkrétní značku nebo se o ni začal(a) zajímat.Označte nejvýše 5 zdrojů informací.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Informace od členů rodiny, přátel nebo známých1280 %80 %  
Články na internetu746,67 %46,67 %  
Televizní reklama640 %40 %  
Letáky (do schránky, rozdávané na ulici, apod.)426,67 %26,67 %  
Reklama na Internetu320 %20 %  
Články v novinách a časopisech320 %20 %  
Inzerce v novinách (i v jejich přílohách, letáky v novinách)320 %20 %  
Billboardy a reklamní plochy u silnic213,33 %13,33 %  
Reklama v rádiu213,33 %13,33 %  
Plakáty na veřejných místech (dopravní prostředky, apod.)16,67 %6,67 %  
Inzerce v časopisech (i letáky v časopisech)16,67 %6,67 %  

Graf

11. Které z uvedených zdrojů přinášejí, podle Vašich zkušeností, užitečné informace při rozhodování, na které značky a firmy se při výběru obrátit. Označte nejvýše 5 zdrojů informací.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Informace od členů rodiny, přátel nebo známých1173,33 %73,33 %  
Články na internetu640 %40 %  
Televizní reklama533,33 %33,33 %  
Reklama na Internetu533,33 %33,33 %  
Inzerce v novinách (i v jejich přílohách, letáky v novinách)426,67 %26,67 %  
Články v novinách a časopisech320 %20 %  
Billboardy a reklamní plochy u silnic213,33 %13,33 %  
Plakáty na veřejných místech (dopravní prostředky, apod.)213,33 %13,33 %  
Letáky (do schránky, rozdávané na ulici apod.)213,33 %13,33 %  
Inzerce v časopisech (i letáky v časopisech)213,33 %13,33 %  
Reklama v rádiu16,67 %6,67 %  
podle referencí oslovím cca 5 firem s poptávkou16,67 %6,67 %  
specializovane servery, jako www.heureka.cz16,67 %6,67 %  

Graf

12. Když vybíráte pro Vaši domácnost zboží dlouhodobé spotřeby, které z uvedených zdrojů informací cíleně vyhledáváte, nebo kterých si alespoň více všímáte, pokud stojíte před rozhodnutím, na jakou značku se obrátit. Označte nejvýše 5 zdrojů informací.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Informace od členů rodiny, přátel nebo známých853,33 %53,33 %  
Články na internetu640 %40 %  
Televizní reklama533,33 %33,33 %  
Inzerce v novinách (i v jejich přílohách, letáky v novinách)426,67 %26,67 %  
Reklama na Internetu426,67 %26,67 %  
Články v novinách a časopisech426,67 %26,67 %  
Letáky (do schránky, rozdávané na ulici, apod.)320 %20 %  
Inzerce v časopisech (i letáky v časopisech)213,33 %13,33 %  
Plakáty na veřejných místech (dopravní prostředky, apod.)213,33 %13,33 %  
Reklama v rádiu213,33 %13,33 %  
reklama celkově16,67 %6,67 %  
srovnání technických parametrů vícero výrobců16,67 %6,67 %  
Billboardy a reklamní plochy u silnic16,67 %6,67 %  
heureka.cz16,67 %6,67 %  

Graf

13. Prosím, doplňte, zda jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1493,33 %93,33 %  
Muž16,67 %6,67 %  

Graf

14. Kolik je Vám let, prosím, uveďte kategorii:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 30 let1493,33 %93,33 %  
31 – 40 let16,67 %6,67 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kubrová, L.Kdo vládne na trhu oken? (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://kdo-vladne-na-trhu-oken.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.