Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kdo vládne na trhu oken?
Kdo vládne na trhu oken?
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lilian Kubrová |
---|---|
Šetření: | 02. 11. 2011 - 30. 11. 2011 |
Počet respondentů: | 15 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 12.67 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 40 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.08:16 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsem studentkou 5. ročníku Zemědělské univerzity fakulty provozně ekonomické. Tento dotazník je součástí mé diplomové práce, kde bych chtěla zmapovat situaci na trhu oken a marketingovou komunikaci daných značek oken. Dotazník je zcela anonymní a výsledné výstupy použiji pouze pro svou diplomovou práci.
Odpovědi respondentů
1. Zapište značky oken, které znáte. Zapište i ty, které znáte třeba jen podle jména.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
AZ okna otherm isotra slavona vekra macek ri okna
ela plast, svět oken
nevím
neznam
ondřejc
Otherm
Otherm, Vekra
Slovaktual, Vekra
Sulko, Svět oken, Eurookna Moravec, Vekra,
Vekra
vekra, hoco
Vekra, Otherm, Geus, Profifenster, Idealfenster, Petros
vekra, vorlíček-plast, hellaplast, RI okna, slovaktual
vekra,pks
velux
2. Zaznamenal(a) jste v posledním půlroce reklamu na nějakou značku oken?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 8 | 53,33 % | 53,33 % |
ano | 7 | 46,67 % | 46,67 % |
3. Napište, na jaké konkrétní značky oken jste v posledním půlroce zaznamenal(a) reklamu?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Ivaplast
na řádnou
ne
nevim
nevzpomínám si
nic
okna Vekra
Otherm
Slovaktual, RI okna - billboard
Svět oken
vekra isotra
vekra
Vekra, Profifenster
Žádná
žádné
4. Označte všechny značky oken, které znáte. I ty, které znáte třeba jen podle jména.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vekra | 11 | 73,33 % | 73,33 % |
Svět oken | 8 | 53,33 % | 53,33 % |
RI OKNA | 5 | 33,33 % | 33,33 % |
Otherm | 5 | 33,33 % | 33,33 % |
SULKO | 4 | 26,67 % | 26,67 % |
Slovaktual (OKNA.EU) | 3 | 20 % | 20 % |
Euro Jordán | 3 | 20 % | 20 % |
Okna Macek | 3 | 20 % | 20 % |
Slavona | 1 | 6,67 % | 6,67 % |
5. Zkuste si vzpomenout, zda jste v posledním půlroce zaznamenal(a) reklamu na některou z následujících značek oken:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
RI OKNA | 6 | 40 % | 40 % |
SULKO | 6 | 40 % | 40 % |
Slovaktual (OKNA.EU) | 3 | 20 % | 20 % |
Okna Macek | 2 | 13,33 % | 13,33 % |
6. Zaznamenal(a) jste v posledním půlroce reklamu na značku oken Vekra?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 7, Ne → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 10 | 66,67 % | 66,67 % |
Ano | 5 | 33,33 % | 33,33 % |
7. Napište prosím, co konkrétně Vám sdělila reklama na značku Vekra.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Nevzdpomínám si, byl to plakát
nic
střešní okna
střešní okna
že jsou lepší, než všechny ostatní
8. Kde všude jste se v posledním půlroce setkal(a) s reklamou na značku Vekra?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Televize | 4 | 80 % | 26,67 % |
Internetová reklama | 2 | 40 % | 13,33 % |
Informace o nabídce od členů rodiny, přátel nebo známých | 2 | 40 % | 13,33 % |
Billboardy a reklamní plochy u silnic | 2 | 40 % | 13,33 % |
Rádio | 1 | 20 % | 6,67 % |
Noviny (i jejich přílohy a letáky v novinách) | 1 | 20 % | 6,67 % |
Časopisy (i letáky v časopisech) | 1 | 20 % | 6,67 % |
Články na internetu | 1 | 20 % | 6,67 % |
Plakáty na veřejných místech (v dopravních prostředcích apod.) | 1 | 20 % | 6,67 % |
9. Představte si, že byste přemýšleli o pořízení nových oken. Uvažoval(a) byste POUZE NA ZÁKLADĚ REKLAMY na značku Vekra, kterou jste viděl(a), oslovit tuto značku svou poptávkou? Zkuste odpovědět bez toho, abyste bral(a) v úvahu své zkušenosti se značkou Vekra.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Rozhodně ne | 8 | 53,33 % | 53,33 % |
Spíše ne | 4 | 26,67 % | 26,67 % |
Spíše ano | 3 | 20 % | 20 % |
10. Představte si, že řešíte nákup zboží nebo služeb, které v domácnosti dlouhodobě využíváte. Který z uvedených zdrojů informací Vás osobně nejvíce motivuje, abyste oslovil(a) konkrétní značku nebo se o ni začal(a) zajímat.Označte nejvýše 5 zdrojů informací.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Informace od členů rodiny, přátel nebo známých | 12 | 80 % | 80 % |
Články na internetu | 7 | 46,67 % | 46,67 % |
Televizní reklama | 6 | 40 % | 40 % |
Letáky (do schránky, rozdávané na ulici, apod.) | 4 | 26,67 % | 26,67 % |
Reklama na Internetu | 3 | 20 % | 20 % |
Články v novinách a časopisech | 3 | 20 % | 20 % |
Inzerce v novinách (i v jejich přílohách, letáky v novinách) | 3 | 20 % | 20 % |
Billboardy a reklamní plochy u silnic | 2 | 13,33 % | 13,33 % |
Reklama v rádiu | 2 | 13,33 % | 13,33 % |
Plakáty na veřejných místech (dopravní prostředky, apod.) | 1 | 6,67 % | 6,67 % |
Inzerce v časopisech (i letáky v časopisech) | 1 | 6,67 % | 6,67 % |
11. Které z uvedených zdrojů přinášejí, podle Vašich zkušeností, užitečné informace při rozhodování, na které značky a firmy se při výběru obrátit. Označte nejvýše 5 zdrojů informací.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Informace od členů rodiny, přátel nebo známých | 11 | 73,33 % | 73,33 % |
Články na internetu | 6 | 40 % | 40 % |
Televizní reklama | 5 | 33,33 % | 33,33 % |
Reklama na Internetu | 5 | 33,33 % | 33,33 % |
Inzerce v novinách (i v jejich přílohách, letáky v novinách) | 4 | 26,67 % | 26,67 % |
Články v novinách a časopisech | 3 | 20 % | 20 % |
Billboardy a reklamní plochy u silnic | 2 | 13,33 % | 13,33 % |
Plakáty na veřejných místech (dopravní prostředky, apod.) | 2 | 13,33 % | 13,33 % |
Letáky (do schránky, rozdávané na ulici apod.) | 2 | 13,33 % | 13,33 % |
Inzerce v časopisech (i letáky v časopisech) | 2 | 13,33 % | 13,33 % |
Reklama v rádiu | 1 | 6,67 % | 6,67 % |
podle referencí oslovím cca 5 firem s poptávkou | 1 | 6,67 % | 6,67 % |
specializovane servery, jako www.heureka.cz | 1 | 6,67 % | 6,67 % |
12. Když vybíráte pro Vaši domácnost zboží dlouhodobé spotřeby, které z uvedených zdrojů informací cíleně vyhledáváte, nebo kterých si alespoň více všímáte, pokud stojíte před rozhodnutím, na jakou značku se obrátit. Označte nejvýše 5 zdrojů informací.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Informace od členů rodiny, přátel nebo známých | 8 | 53,33 % | 53,33 % |
Články na internetu | 6 | 40 % | 40 % |
Televizní reklama | 5 | 33,33 % | 33,33 % |
Inzerce v novinách (i v jejich přílohách, letáky v novinách) | 4 | 26,67 % | 26,67 % |
Reklama na Internetu | 4 | 26,67 % | 26,67 % |
Články v novinách a časopisech | 4 | 26,67 % | 26,67 % |
Letáky (do schránky, rozdávané na ulici, apod.) | 3 | 20 % | 20 % |
Inzerce v časopisech (i letáky v časopisech) | 2 | 13,33 % | 13,33 % |
Plakáty na veřejných místech (dopravní prostředky, apod.) | 2 | 13,33 % | 13,33 % |
Reklama v rádiu | 2 | 13,33 % | 13,33 % |
reklama celkově | 1 | 6,67 % | 6,67 % |
srovnání technických parametrů vícero výrobců | 1 | 6,67 % | 6,67 % |
Billboardy a reklamní plochy u silnic | 1 | 6,67 % | 6,67 % |
heureka.cz | 1 | 6,67 % | 6,67 % |
13. Prosím, doplňte, zda jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 14 | 93,33 % | 93,33 % |
Muž | 1 | 6,67 % | 6,67 % |
14. Kolik je Vám let, prosím, uveďte kategorii:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Do 30 let | 14 | 93,33 % | 93,33 % |
31 – 40 let | 1 | 6,67 % | 6,67 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.