Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kečup a jeho spotřebitelé

Kečup a jeho spotřebitelé

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Šimečková
Šetření:23. 01. 2009 - 30. 01. 2009
Počet respondentů:60
Počet otázek (max/průměr):16 / 15.42
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník je k úkolu do školy - průzkum spotřebitelů kečupu, podle něhož zhotovíme reklamu...lepší téma se vybrat nemohlo :p

Odpovědi respondentů

1. Nejraději máte:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kečup2441,38 %40 %  
Tatarská omáčka1525,86 %25 %  
Majonéza1017,24 %16,67 %  
Hořčice915,52 %15 %  

Graf

2. Nejraději jíte:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doma vlastní vařená jídla4372,88 %71,67 %  
V restauracích2949,15 %48,33 %  
Ve fastfoodech1322,03 %21,67 %  
Rychlá instantní jídla610,17 %10 %  
Jiné46,78 %6,67 %  

Graf

3. Dodržujete nějaké stravovací návyky (např. vegetariánství) ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4881,36 %80 %  
Ano1118,64 %18,33 %  

Graf

4. Vaříte někdy podle kuchařek či pořadů?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Málo3661,02 %60 %  
Často1322,03 %21,67 %  
Ne1118,64 %18,33 %  

Graf

5. Jak často kupujete kečup?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
asi jednou za měsíc3457,63 %56,67 %  
několikrát do roka1423,73 %23,33 %  
každý týden58,47 %8,33 %  
nikdy58,47 %8,33 %  
jednou za pár let11,69 %1,67 %  

Graf

6. Kečup dáváte nejraději na:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
smažená jídla3459,65 %56,67 %  
těstoviny3154,39 %51,67 %  
maso2238,6 %36,67 %  
jiné1729,82 %28,33 %  
omáčky58,77 %8,33 %  
saláty35,26 %5 %  

Graf

7. Lepší ve:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skle3052,63 %50 %  
plastu2747,37 %45 %  

Graf

8. Jaká chuť?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Klasická jemná4779,66 %78,33 %  
Ostrá1525,42 %25 %  
Jiné příchutě46,78 %6,67 %  
nic11,69 %1,67 %  

Graf

9. Podle čeho vybíráte kečup

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chuti3865,52 %63,33 %  
Značky2136,21 %35 %  
Ceny2034,48 %33,33 %  
Jiné813,79 %13,33 %  
Reklamy11,72 %1,67 %  

Graf

10. Doma máte:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jen jeden4169,49 %68,33 %  
Vždy více druhů1932,2 %31,67 %  

Graf

11. Kdo ho nejvíce jí? (Pokud jste rodina)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Děti2961,7 %48,33 %  
Žena1225,53 %20 %  
Muž1021,28 %16,67 %  
Návštěvy48,51 %6,67 %  
nic24,26 %3,33 %  

Graf

12. Když je možnost, (restaurace, jídelny) dáte si kečup?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podle druhu jídla4067,8 %66,67 %  
ne1220,34 %20 %  
dám si raději jiné dochucovadlo711,86 %11,67 %  
vždy35,08 %5 %  

Graf

13. Kupujete:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve velkoobchodech4474,58 %73,33 %  
v malých prodejnách2542,37 %41,67 %  

Graf

14. Jaká reklama na kečup by vác oslovila?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vtipná4882,76 %80 %  
gurmánská1424,14 %23,33 %  
rodinná610,34 %10 %  

Graf

15. Jste:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student3152,54 %51,67 %  
Svobodný/á2644,07 %43,33 %  
Rodina s dětmi610,17 %10 %  
Dítě58,47 %8,33 %  
Rodina bez dětí46,78 %6,67 %  

Graf

16. Jste:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-353661,02 %60 %  
0-171728,81 %28,33 %  
36-5046,78 %6,67 %  
50-10023,39 %3,33 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nejraději máte:

2. Nejraději jíte:

3. Dodržujete nějaké stravovací návyky (např. vegetariánství) ?

4. Vaříte někdy podle kuchařek či pořadů?

5. Jak často kupujete kečup?

6. Kečup dáváte nejraději na:

7. Lepší ve:

8. Jaká chuť?

9. Podle čeho vybíráte kečup

10. Doma máte:

11. Kdo ho nejvíce jí? (Pokud jste rodina)

12. Když je možnost, (restaurace, jídelny) dáte si kečup?

13. Kupujete:

14. Jaká reklama na kečup by vác oslovila?

15. Jste:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nejraději máte:

2. Nejraději jíte:

3. Dodržujete nějaké stravovací návyky (např. vegetariánství) ?

4. Vaříte někdy podle kuchařek či pořadů?

5. Jak často kupujete kečup?

6. Kečup dáváte nejraději na:

7. Lepší ve:

8. Jaká chuť?

9. Podle čeho vybíráte kečup

10. Doma máte:

11. Kdo ho nejvíce jí? (Pokud jste rodina)

12. Když je možnost, (restaurace, jídelny) dáte si kečup?

13. Kupujete:

14. Jaká reklama na kečup by vác oslovila?

15. Jste:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šimečková, L.Kečup a jeho spotřebitelé (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://kecup-a-jeho-spotrebitele.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.