Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kečup a jeho spotřebitelé
Kečup a jeho spotřebitelé
→ Podle čeho si vybíráte při nakupování potraviny? Všímáte si značek kvality? ←
(cca 3 minuty, dotazník pro bakalářskou práci)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lenka Šimečková |
---|---|
Šetření: | 23. 01. 2009 - 30. 01. 2009 |
Počet respondentů: | 60 |
Počet otázek (max/průměr): | 16 / 15.42 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 61,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:39 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dotazník je k úkolu do školy - průzkum spotřebitelů kečupu, podle něhož zhotovíme reklamu...lepší téma se vybrat nemohlo :p
Odpovědi respondentů
1. Nejraději máte:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kečup | 24 | 41,38 % | 40 % |
Tatarská omáčka | 15 | 25,86 % | 25 % |
Majonéza | 10 | 17,24 % | 16,67 % |
Hořčice | 9 | 15,52 % | 15 % |
2. Nejraději jíte:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Doma vlastní vařená jídla | 43 | 72,88 % | 71,67 % |
V restauracích | 29 | 49,15 % | 48,33 % |
Ve fastfoodech | 13 | 22,03 % | 21,67 % |
Rychlá instantní jídla | 6 | 10,17 % | 10 % |
Jiné | 4 | 6,78 % | 6,67 % |
3. Dodržujete nějaké stravovací návyky (např. vegetariánství) ?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 48 | 81,36 % | 80 % |
Ano | 11 | 18,64 % | 18,33 % |
4. Vaříte někdy podle kuchařek či pořadů?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Málo | 36 | 61,02 % | 60 % |
Často | 13 | 22,03 % | 21,67 % |
Ne | 11 | 18,64 % | 18,33 % |
5. Jak často kupujete kečup?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
asi jednou za měsíc | 34 | 57,63 % | 56,67 % |
několikrát do roka | 14 | 23,73 % | 23,33 % |
každý týden | 5 | 8,47 % | 8,33 % |
nikdy | 5 | 8,47 % | 8,33 % |
jednou za pár let | 1 | 1,69 % | 1,67 % |
6. Kečup dáváte nejraději na:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
smažená jídla | 34 | 59,65 % | 56,67 % |
těstoviny | 31 | 54,39 % | 51,67 % |
maso | 22 | 38,6 % | 36,67 % |
jiné | 17 | 29,82 % | 28,33 % |
omáčky | 5 | 8,77 % | 8,33 % |
saláty | 3 | 5,26 % | 5 % |
7. Lepší ve:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
skle | 30 | 52,63 % | 50 % |
plastu | 27 | 47,37 % | 45 % |
8. Jaká chuť?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Klasická jemná | 47 | 79,66 % | 78,33 % |
Ostrá | 15 | 25,42 % | 25 % |
Jiné příchutě | 4 | 6,78 % | 6,67 % |
nic | 1 | 1,69 % | 1,67 % |
9. Podle čeho vybíráte kečup
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Chuti | 38 | 65,52 % | 63,33 % |
Značky | 21 | 36,21 % | 35 % |
Ceny | 20 | 34,48 % | 33,33 % |
Jiné | 8 | 13,79 % | 13,33 % |
Reklamy | 1 | 1,72 % | 1,67 % |
10. Doma máte:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jen jeden | 41 | 69,49 % | 68,33 % |
Vždy více druhů | 19 | 32,2 % | 31,67 % |
11. Kdo ho nejvíce jí? (Pokud jste rodina)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Děti | 29 | 61,7 % | 48,33 % |
Žena | 12 | 25,53 % | 20 % |
Muž | 10 | 21,28 % | 16,67 % |
Návštěvy | 4 | 8,51 % | 6,67 % |
nic | 2 | 4,26 % | 3,33 % |
12. Když je možnost, (restaurace, jídelny) dáte si kečup?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
podle druhu jídla | 40 | 67,8 % | 66,67 % |
ne | 12 | 20,34 % | 20 % |
dám si raději jiné dochucovadlo | 7 | 11,86 % | 11,67 % |
vždy | 3 | 5,08 % | 5 % |
13. Kupujete:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ve velkoobchodech | 44 | 74,58 % | 73,33 % |
v malých prodejnách | 25 | 42,37 % | 41,67 % |
14. Jaká reklama na kečup by vác oslovila?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vtipná | 48 | 82,76 % | 80 % |
gurmánská | 14 | 24,14 % | 23,33 % |
rodinná | 6 | 10,34 % | 10 % |
15. Jste:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Student | 31 | 52,54 % | 51,67 % |
Svobodný/á | 26 | 44,07 % | 43,33 % |
Rodina s dětmi | 6 | 10,17 % | 10 % |
Dítě | 5 | 8,47 % | 8,33 % |
Rodina bez dětí | 4 | 6,78 % | 6,67 % |
16. Jste:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18-35 | 36 | 61,02 % | 60 % |
0-17 | 17 | 28,81 % | 28,33 % |
36-50 | 4 | 6,78 % | 6,67 % |
50-100 | 2 | 3,39 % | 3,33 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (53,3 %)
- search.seznam.cz (14,4 %)
- ujdeto.cz (13,3 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.