Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kečup a jeho spotřebitelé

Kečup a jeho spotřebitelé

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Šimečková
Šetření:23. 01. 2009 - 30. 01. 2009
Počet respondentů:60
Počet otázek (max/průměr):16 / 15.42
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník je k úkolu do školy - průzkum spotřebitelů kečupu, podle něhož zhotovíme reklamu...lepší téma se vybrat nemohlo :p

Odpovědi respondentů

1. Nejraději máte:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kečup2441,38 %40 %  
Tatarská omáčka1525,86 %25 %  
Majonéza1017,24 %16,67 %  
Hořčice915,52 %15 %  

Graf

2. Nejraději jíte:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doma vlastní vařená jídla4372,88 %71,67 %  
V restauracích2949,15 %48,33 %  
Ve fastfoodech1322,03 %21,67 %  
Rychlá instantní jídla610,17 %10 %  
Jiné46,78 %6,67 %  

Graf

3. Dodržujete nějaké stravovací návyky (např. vegetariánství) ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4881,36 %80 %  
Ano1118,64 %18,33 %  

Graf

4. Vaříte někdy podle kuchařek či pořadů?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Málo3661,02 %60 %  
Často1322,03 %21,67 %  
Ne1118,64 %18,33 %  

Graf

5. Jak často kupujete kečup?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
asi jednou za měsíc3457,63 %56,67 %  
několikrát do roka1423,73 %23,33 %  
každý týden58,47 %8,33 %  
nikdy58,47 %8,33 %  
jednou za pár let11,69 %1,67 %  

Graf

6. Kečup dáváte nejraději na:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
smažená jídla3459,65 %56,67 %  
těstoviny3154,39 %51,67 %  
maso2238,6 %36,67 %  
jiné1729,82 %28,33 %  
omáčky58,77 %8,33 %  
saláty35,26 %5 %  

Graf

7. Lepší ve:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skle3052,63 %50 %  
plastu2747,37 %45 %  

Graf

8. Jaká chuť?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Klasická jemná4779,66 %78,33 %  
Ostrá1525,42 %25 %  
Jiné příchutě46,78 %6,67 %  
nic11,69 %1,67 %  

Graf

9. Podle čeho vybíráte kečup

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chuti3865,52 %63,33 %  
Značky2136,21 %35 %  
Ceny2034,48 %33,33 %  
Jiné813,79 %13,33 %  
Reklamy11,72 %1,67 %  

Graf

10. Doma máte:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jen jeden4169,49 %68,33 %  
Vždy více druhů1932,2 %31,67 %  

Graf

11. Kdo ho nejvíce jí? (Pokud jste rodina)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Děti2961,7 %48,33 %  
Žena1225,53 %20 %  
Muž1021,28 %16,67 %  
Návštěvy48,51 %6,67 %  
nic24,26 %3,33 %  

Graf

12. Když je možnost, (restaurace, jídelny) dáte si kečup?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podle druhu jídla4067,8 %66,67 %  
ne1220,34 %20 %  
dám si raději jiné dochucovadlo711,86 %11,67 %  
vždy35,08 %5 %  

Graf

13. Kupujete:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve velkoobchodech4474,58 %73,33 %  
v malých prodejnách2542,37 %41,67 %  

Graf

14. Jaká reklama na kečup by vác oslovila?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vtipná4882,76 %80 %  
gurmánská1424,14 %23,33 %  
rodinná610,34 %10 %  

Graf

15. Jste:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student3152,54 %51,67 %  
Svobodný/á2644,07 %43,33 %  
Rodina s dětmi610,17 %10 %  
Dítě58,47 %8,33 %  
Rodina bez dětí46,78 %6,67 %  

Graf

16. Jste:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-353661,02 %60 %  
0-171728,81 %28,33 %  
36-5046,78 %6,67 %  
50-10023,39 %3,33 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nejraději máte:

2. Nejraději jíte:

3. Dodržujete nějaké stravovací návyky (např. vegetariánství) ?

4. Vaříte někdy podle kuchařek či pořadů?

5. Jak často kupujete kečup?

6. Kečup dáváte nejraději na:

7. Lepší ve:

8. Jaká chuť?

9. Podle čeho vybíráte kečup

10. Doma máte:

11. Kdo ho nejvíce jí? (Pokud jste rodina)

12. Když je možnost, (restaurace, jídelny) dáte si kečup?

13. Kupujete:

14. Jaká reklama na kečup by vác oslovila?

15. Jste:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nejraději máte:

2. Nejraději jíte:

3. Dodržujete nějaké stravovací návyky (např. vegetariánství) ?

4. Vaříte někdy podle kuchařek či pořadů?

5. Jak často kupujete kečup?

6. Kečup dáváte nejraději na:

7. Lepší ve:

8. Jaká chuť?

9. Podle čeho vybíráte kečup

10. Doma máte:

11. Kdo ho nejvíce jí? (Pokud jste rodina)

12. Když je možnost, (restaurace, jídelny) dáte si kečup?

13. Kupujete:

14. Jaká reklama na kečup by vác oslovila?

15. Jste:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Šimečková, L.Kečup a jeho spotřebitelé (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://kecup-a-jeho-spotrebitele.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.