Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Jsem student ekonomické fakulty Vysoké školy Báňské a chtěl bych Vás srdečně poprosit o vyplnění anonymního dotazníku v rámci vypracování bakalářské práce, který zkoumá působení značek KFC a McDonald´s na sociálních sítích.
Předem děkuji za Vaši ochotu a za Váš čas. Jan Žatka
Odpovědi respondentů
1. Jak často si kupujete jídlo u McDonald's?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
0-1x měsíčně
91
74,59 %
74,59 %
2-4x měsíčně
25
20,49 %
20,49 %
5-8x měsíčně
5
4,1 %
4,1 %
Více než 8x měsíčně
1
0,82 %
0,82 %
2. Používáte při nákupu u McDonald's slevové kupony?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
62
50,82 %
50,82 %
Ano
60
49,18 %
49,18 %
3. Jak často si kupujete jídlo v KFC?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
0-1x měsíčně
101
82,79 %
82,79 %
2-4x měsíčně
16
13,11 %
13,11 %
5-8x měsíčně
3
2,46 %
2,46 %
Více než 8x měsíčně
1
0,82 %
0,82 %
2-4x měsíčně
1
0,82 %
0,82 %
4. Používáte při nákupu v KFC slevové kupony
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
91
74,59 %
74,59 %
Ano
30
24,59 %
24,59 %
Ano
1
0,82 %
0,82 %
5. Zaškrtněte, které z následujících sociálních sítí používáte
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Facebook
106
92,98 %
86,89 %
YouTube
99
86,84 %
81,15 %
Instagram
87
76,32 %
71,31 %
Twitter
25
21,93 %
20,49 %
Facebook
1
0,88 %
0,82 %
Instagram
1
0,88 %
0,82 %
Youtube
1
0,88 %
0,82 %
6. V případě, že jste v otázce č.5. zvolil/a více odpovědí, tak seřaďte následující sociální sítě od nejvíce používaných vzestupně číslovkami 1-4 (1=nejvíce, 2=více, 3=méně, 4=nejméně)
Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Instagram
1.822
1.567
Facebook
1.673
1.043
Twitter
2.318
3.133
Yutube
2.308
0.867
7. Jste fanouškem McDonald's nebo KFC na Instagramu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nejsem fanouškem ani KFC ani McDonald's
107
87,7 %
87,7 %
Pouze McDonald's
7
5,74 %
5,74 %
KFC i McDonald's
4
3,28 %
3,28 %
Pouze KFC
4
3,28 %
3,28 %
8. Jste fanouškem McDonald's nebo KFC na Facebooku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nejsem fanouškem ani KFC ani McDonald's
106
86,89 %
86,89 %
KFC I McDonald's
8
6,56 %
6,56 %
Pouze McDonald's
7
5,74 %
5,74 %
Pouze KFC
1
0,82 %
0,82 %
9. Využil/a jste někdy možnost reklamace nákupu u McDonald's nebo KFC přes sociální sítě? Jestli ano, bylo Vám vyhověno?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne, nevyužil/a jsem tuto možnost
111
95,69 %
90,98 %
Ano, využil/a jsem tuto možnost a bylo mi vyhověno
3
2,59 %
2,46 %
Ano, využil/a jsem tuto možnost a nebylo mi vyhověno
2
1,72 %
1,64 %
10. Viděl/a jste někdy na Instagramu nebo Facebooku McDonald's a KFC nabídku práce/brigády?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne, neviděl/a jsem
55
47,41 %
45,08 %
Ano, u McDonald's i KFC
31
26,72 %
25,41 %
Ano, u McDonald's
23
19,83 %
18,85 %
Ano, u KFC
7
6,03 %
5,74 %
11. Dohledal/a jste se na Facebooku obecné informace o firmě (kontakt, sídlo, webové stránky atd, otevírací doba atd.)?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Informace jsem vůbec nehledal
87
75,65 %
71,31 %
Ano, u obou jsem dohledal/a informace
18
15,65 %
14,75 %
Ne, nedohledal/a jsem informace
8
6,96 %
6,56 %
Ano, u KFC jsem dohledal/a informace
1
0,87 %
0,82 %
Ano, u McDonald's jsem dohledal/a informace
1
0,87 %
0,82 %
12. Soubor otázek
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Jakým dojmem na Vás působí Facebooková stránka McDonald's?
2.788
1.44
Jakým dojmem na Vás působí Facebooková stránka KFC?
2.788
1.258
Jak často se na Facebooku/Instagramu setkáte s placenou reklamou KFC?
3.421
1.612
Jak často se na Facebooku/Instagramu setkáte s placenou reklamou McDonald's
3.316
1.558
Jak často na reklamu KFC kliknete?
4.253
1.733
Jak často na reklamu McDonald's kliknete?
4.136
1.574
Jak jste byl/a spokojen/a s rychlostí odpovědí na zaslanou zprávu na Instagramu/Facebooku KFC?
3.22
1.492
Jak jste byl/a spokojen/a s rychlostí odpovědí na zaslanou zprávu na Instagramu/Facebooku McDonald's?
3.143
1.714
Jak příjemně pro Vás probíhala konverzace přes Facebook/Instagram KFC?
3.063
1.684
Jak příjemně pro Vás probíhala konverzace přes Facebook/Instagram McDonald's?
3.082
1.748
13. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
78
63,93 %
63,93 %
Muž
44
36,07 %
36,07 %
14. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
19-25 let
48
39,34 %
39,34 %
26-35 let
37
30,33 %
30,33 %
Do 18 let
16
13,11 %
13,11 %
36-45 let
11
9,02 %
9,02 %
46-55 let
8
6,56 %
6,56 %
56 let a více
2
1,64 %
1,64 %
15. Jste?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Student
55
45,08 %
45,08 %
Zaměstnaný
54
44,26 %
44,26 %
Podnikatel
8
6,56 %
6,56 %
Nezaměstnaný
5
4,1 %
4,1 %
16. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání či právě probíhající vzdělání (Např. student studující 2.ročník vysoké školy zaškrtne vysoká škola, i když prozatím dokončil pouze střední školu)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Střední škola s maturitou
49
40,16 %
40,16 %
Vysoká škola
48
39,34 %
39,34 %
Základní škola
10
8,2 %
8,2 %
Vysoká odborná škola
8
6,56 %
6,56 %
Střední škola bez maturity
7
5,74 %
5,74 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2. Používáte při nákupu u McDonald's slevové kupony?
odpověď Ano:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 4. Používáte při nákupu v KFC slevové kupony
6. V případě, že jste v otázce č.5. zvolil/a více odpovědí, tak seřaďte následující sociální sítě od nejvíce používaných vzestupně číslovkami 1-4 (1=nejvíce, 2=více, 3=méně, 4=nejméně)
odpověď Facebook=1:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram=2 na otázku 6. V případě, že jste v otázce č.5. zvolil/a více odpovědí, tak seřaďte následující sociální sítě od nejvíce používaných vzestupně číslovkami 1-4 (1=nejvíce, 2=více, 3=méně, 4=nejméně)
odpověď Yutube=3:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram=2 na otázku 6. V případě, že jste v otázce č.5. zvolil/a více odpovědí, tak seřaďte následující sociální sítě od nejvíce používaných vzestupně číslovkami 1-4 (1=nejvíce, 2=více, 3=méně, 4=nejméně)
12. Soubor otázek
odpověď Jak často na reklamu KFC kliknete?=5:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jak často na reklamu McDonald's kliknete?=5 na otázku 12. Soubor otázek
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jak často se na Facebooku/Instagramu setkáte s placenou reklamou McDonald's=5 na otázku 12. Soubor otázek
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jak příjemně pro Vás probíhala konverzace přes Facebook/Instagram KFC?=5 na otázku 12. Soubor otázek
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jak jste byl/a spokojen/a s rychlostí odpovědí na zaslanou zprávu na Instagramu/Facebooku McDonald's?=0 na otázku 12. Soubor otázek
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jak příjemně pro Vás probíhala konverzace přes Facebook/Instagram McDonald's?=0 na otázku 12. Soubor otázek
odpověď Jak jste byl/a spokojen/a s rychlostí odpovědí na zaslanou zprávu na Instagramu/Facebooku KFC?=3:
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jak jste byl/a spokojen/a s rychlostí odpovědí na zaslanou zprávu na Instagramu/Facebooku McDonald's?=3 na otázku 12. Soubor otázek
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jak příjemně pro Vás probíhala konverzace přes Facebook/Instagram KFC?=3 na otázku 12. Soubor otázek
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jak příjemně pro Vás probíhala konverzace přes Facebook/Instagram McDonald's?=3 na otázku 12. Soubor otázek
odpověď Jak jste byl/a spokojen/a s rychlostí odpovědí na zaslanou zprávu na Instagramu/Facebooku KFC?=5:
9.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jak jste byl/a spokojen/a s rychlostí odpovědí na zaslanou zprávu na Instagramu/Facebooku McDonald's?=5 na otázku 12. Soubor otázek
odpověď Jak jste byl/a spokojen/a s rychlostí odpovědí na zaslanou zprávu na Instagramu/Facebooku McDonald's?=0:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jak příjemně pro Vás probíhala konverzace přes Facebook/Instagram McDonald's?=0 na otázku 12. Soubor otázek
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jakým dojmem na Vás působí Facebooková stránka McDonald's?=0 na otázku 12. Soubor otázek
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jak příjemně pro Vás probíhala konverzace přes Facebook/Instagram KFC?=0 na otázku 12. Soubor otázek
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jak jste byl/a spokojen/a s rychlostí odpovědí na zaslanou zprávu na Instagramu/Facebooku KFC?=0 na otázku 12. Soubor otázek
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jakým dojmem na Vás působí Facebooková stránka KFC?=0 na otázku 12. Soubor otázek
odpověď Jak jste byl/a spokojen/a s rychlostí odpovědí na zaslanou zprávu na Instagramu/Facebooku McDonald's?=3:
5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jak příjemně pro Vás probíhala konverzace přes Facebook/Instagram McDonald's?=3 na otázku 12. Soubor otázek
5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jak příjemně pro Vás probíhala konverzace přes Facebook/Instagram KFC?=3 na otázku 12. Soubor otázek
odpověď Jak jste byl/a spokojen/a s rychlostí odpovědí na zaslanou zprávu na Instagramu/Facebooku McDonald's?=5:
9.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jak jste byl/a spokojen/a s rychlostí odpovědí na zaslanou zprávu na Instagramu/Facebooku KFC?=5 na otázku 12. Soubor otázek
odpověď Jak příjemně pro Vás probíhala konverzace přes Facebook/Instagram KFC?=0:
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jak jste byl/a spokojen/a s rychlostí odpovědí na zaslanou zprávu na Instagramu/Facebooku KFC?=0 na otázku 12. Soubor otázek
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jak jste byl/a spokojen/a s rychlostí odpovědí na zaslanou zprávu na Instagramu/Facebooku McDonald's?=0 na otázku 12. Soubor otázek
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jak příjemně pro Vás probíhala konverzace přes Facebook/Instagram McDonald's?=0 na otázku 12. Soubor otázek
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jakým dojmem na Vás působí Facebooková stránka KFC?=0 na otázku 12. Soubor otázek
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jakým dojmem na Vás působí Facebooková stránka McDonald's?=0 na otázku 12. Soubor otázek
odpověď Jak příjemně pro Vás probíhala konverzace přes Facebook/Instagram KFC?=3:
5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jak příjemně pro Vás probíhala konverzace přes Facebook/Instagram McDonald's?=3 na otázku 12. Soubor otázek
5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jak jste byl/a spokojen/a s rychlostí odpovědí na zaslanou zprávu na Instagramu/Facebooku McDonald's?=3 na otázku 12. Soubor otázek
odpověď Jak příjemně pro Vás probíhala konverzace přes Facebook/Instagram KFC?=5:
10.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jak příjemně pro Vás probíhala konverzace přes Facebook/Instagram McDonald's?=5 na otázku 12. Soubor otázek
odpověď Jak příjemně pro Vás probíhala konverzace přes Facebook/Instagram McDonald's?=0:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jak jste byl/a spokojen/a s rychlostí odpovědí na zaslanou zprávu na Instagramu/Facebooku McDonald's?=0 na otázku 12. Soubor otázek
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jakým dojmem na Vás působí Facebooková stránka McDonald's?=0 na otázku 12. Soubor otázek
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jak příjemně pro Vás probíhala konverzace přes Facebook/Instagram KFC?=0 na otázku 12. Soubor otázek
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jak jste byl/a spokojen/a s rychlostí odpovědí na zaslanou zprávu na Instagramu/Facebooku KFC?=0 na otázku 12. Soubor otázek
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jakým dojmem na Vás působí Facebooková stránka KFC?=0 na otázku 12. Soubor otázek
odpověď Jak příjemně pro Vás probíhala konverzace přes Facebook/Instagram McDonald's?=3:
5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jak příjemně pro Vás probíhala konverzace přes Facebook/Instagram KFC?=3 na otázku 12. Soubor otázek
5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jak jste byl/a spokojen/a s rychlostí odpovědí na zaslanou zprávu na Instagramu/Facebooku McDonald's?=3 na otázku 12. Soubor otázek
odpověď Jak příjemně pro Vás probíhala konverzace přes Facebook/Instagram McDonald's?=5:
10.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jak příjemně pro Vás probíhala konverzace přes Facebook/Instagram KFC?=5 na otázku 12. Soubor otázek
odpověď Jakým dojmem na Vás působí Facebooková stránka KFC?=0:
6.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jakým dojmem na Vás působí Facebooková stránka McDonald's?=0 na otázku 12. Soubor otázek
odpověď Jakým dojmem na Vás působí Facebooková stránka KFC?=3:
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jakým dojmem na Vás působí Facebooková stránka McDonald's?=3 na otázku 12. Soubor otázek
odpověď Jakým dojmem na Vás působí Facebooková stránka McDonald's?=0:
6.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jakým dojmem na Vás působí Facebooková stránka KFC?=0 na otázku 12. Soubor otázek
13. Jaké je Vaše pohlaví?
odpověď Žena:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jakým dojmem na Vás působí Facebooková stránka McDonald's?=2 na otázku 12. Soubor otázek
15. Jste?
odpověď Student:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do 18 let na otázku 14. Kolik je Vám let?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jak často si kupujete jídlo u McDonald's?
2. Používáte při nákupu u McDonald's slevové kupony?
3. Jak často si kupujete jídlo v KFC?
4. Používáte při nákupu v KFC slevové kupony
5. Zaškrtněte, které z následujících sociálních sítí používáte
6. V případě, že jste v otázce č.5. zvolil/a více odpovědí, tak seřaďte následující sociální sítě od nejvíce používaných vzestupně číslovkami 1-4 (1=nejvíce, 2=více, 3=méně, 4=nejméně)
7. Jste fanouškem McDonald's nebo KFC na Instagramu?
8. Jste fanouškem McDonald's nebo KFC na Facebooku?
9. Využil/a jste někdy možnost reklamace nákupu u McDonald's nebo KFC přes sociální sítě? Jestli ano, bylo Vám vyhověno?
10. Viděl/a jste někdy na Instagramu nebo Facebooku McDonald's a KFC nabídku práce/brigády?
11. Dohledal/a jste se na Facebooku obecné informace o firmě (kontakt, sídlo, webové stránky atd, otevírací doba atd.)?
12. Soubor otázek
13. Jaké je Vaše pohlaví?
14. Kolik je Vám let?
15. Jste?
16. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání či právě probíhající vzdělání (Např. student studující 2.ročník vysoké školy zaškrtne vysoká škola, i když prozatím dokončil pouze střední školu)?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jak často si kupujete jídlo u McDonald's?
2. Používáte při nákupu u McDonald's slevové kupony?
3. Jak často si kupujete jídlo v KFC?
4. Používáte při nákupu v KFC slevové kupony
5. Zaškrtněte, které z následujících sociálních sítí používáte
6. V případě, že jste v otázce č.5. zvolil/a více odpovědí, tak seřaďte následující sociální sítě od nejvíce používaných vzestupně číslovkami 1-4 (1=nejvíce, 2=více, 3=méně, 4=nejméně)
7. Jste fanouškem McDonald's nebo KFC na Instagramu?
8. Jste fanouškem McDonald's nebo KFC na Facebooku?
9. Využil/a jste někdy možnost reklamace nákupu u McDonald's nebo KFC přes sociální sítě? Jestli ano, bylo Vám vyhověno?
10. Viděl/a jste někdy na Instagramu nebo Facebooku McDonald's a KFC nabídku práce/brigády?
11. Dohledal/a jste se na Facebooku obecné informace o firmě (kontakt, sídlo, webové stránky atd, otevírací doba atd.)?
12. Soubor otázek
13. Jaké je Vaše pohlaví?
14. Kolik je Vám let?
15. Jste?
16. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání či právě probíhající vzdělání (Např. student studující 2.ročník vysoké školy zaškrtne vysoká škola, i když prozatím dokončil pouze střední školu)?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Jan Žatka: Díky moc, na poslední chvíli jsem dotazník upravoval, tak jsem to jaksi překombinoval a vůbec jsem si toho nevšiml! Takže ještě jednou díky.
PraJean: Honzo:
* u otázky č.6 se odkazuješ na otázku č.2, ale obsahově jde o otázku č.5
* u otázky č.6 píšeš o hodnocení 1-3, ale máš škálu 1-4
* u otázky č.12 píšeš o škále 1-5, ale máš škálu 0-5 (tj. šest stupňů)